+ Reageer
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
31 tot 38 van 38

Reacties
    567
    19-12-2015

Citaat Geplaatst door Gewone_Broeder Bekijk reactie
    Bedankt voor de complimenten.

Voor de duidelijkheid; ik heb niets tegen negers an sich, wel tegen eer- en schaamteloze mensen zoals jij die onder een Islamitische dekentje de meest verderfelijke zaken posten en daarnaast ook nog eens mensen die veel puurder en eervoller zijn dan jij gaat aanvallen en hun eer gaat aantasten door over hun te liegen. Tot zover heb ik je eigenlijk nog nooit op je gedrag aangesproken vanwege je geestestoestand en problemen, ik heb je als je het je herinnert zelfs een aantal keer oprecht advies gegeven (ook ten aanzien van je vader), maar als uitgerekend jij over pure en schone (broeders) en zusters gaat praten en over hun gaat liegen dan ga je een brug te ver.

Ik zeg je eerlijk dat ik toen je destijds door je eigen vrienden hier op dit hoekje werd aangevallen ik ad3iyah voor je heb gedaan om je (van hun pijlen) te beschermen. Nu zal ik Allah (azza wa djal) niet vragen jou te vernederen, waarschijnlijk is iemand mij al voor geweest en is zijn/haar du’a al verhoord, je bevindt je al geruime tijd op een hellend vlak waar je beetje bij beetje meer afglijdt zonder dat je het waarschijnlijk zelf door hebt, maar ik zal jou niet loslaten in mijn ad3iyah en Allah (azza wa djal) vragen om jouw giftige en liegende tong ten aanzien van pure en eervolle broeders en zusters een reden te laten zijn voor een lang en (nog) miezerig(er) en benauwd leven zolang jij hier mee doorgaat.
    Poeh poeh wat een giftige ellende dat je typt. Wauw en het klinkt echt alsof je doet of je me kent? Verbazingwekkend dat je ooit de indruk heb gehad dat ik waarde hechte aan jou mening toen der tijd en nu? Moet je niet denken hoor want dat is zeker niet waar.
    Bovendien ben ik een totale vreemde voor je. Dus hoe je conclusies kan trekken dat ik een miezerige benauwde leventje heb zoals jij dat zo vreselijk giftig neertypt is mij zo een raadsel.

Dat ik gestopt ben met knip en plakwerk en mensen uitscheld voor hizbies en dergelijke. Betekent dat ik afglij van een hellende vlak? Terwijl die vlak never heeft bestaan in mijn wereld.
    Jou perceptie van mij is je eigen spiegelbeeld vast. Ik doe niet mee meer aan wie de meeste topics kan openen en wie de meest gemogen hier dient te worden op basis van teksten die niet eens gelezen wordt door jullie. Moet ik me verantwoorden aan jou?
    Aan een manipulerende extreme denkende man als jij? Die mensen die ziek in hun hoofd zijn en onschuldig bloed willen vergieten en zelfs moslims mee willen nemen in hun waanzin, naar de hemel prijst.

En dat noem jij pure reine mensen? Eervol? Je bent totaal verrekt van de hoogste graad vernedering die je kan hebben. Dat is op een verdwaalde spoor zijn.

Je hebt kritiek op mijn islamitische dekentje, dus je adviseert me eigenlijk indirect om een ongelovige te worden aangezien volgens jou mijn gedrag niet overeenkomt met jou idee van islam?
    Of wacht ik ben al een ongelovige toch volgens jou en je hele clubje incl Umm Suhayla die zo vijandig is als de pest dat verklaard haar niveau van denken want ze is zoals jou! Wat een da3wah. Het is of je bent perfect als een engel of verdoemd als een duivel
    Geen grijsgebied. Vandaar dat jou soort zo verknipt is in het hoofd en meer verdienen dan een celletje in Vught.

Ik heb hier geen vrienden voor de goede orde en je du3a mag je voor jezelf doen aangezien je dit keihard nodig hebt.

ǀвη Ƭαумιууαн:
    Ƭнє ρєσρℓє σƒ нαρριηєѕѕ αяє тнє ρєσρℓє σƒ Ƭαωнī∂.
    [Mαנмū' αℓ-Ƒαтāωā (ν. 18, ρ. 56)

MVC Lid

Reacties
    2.180
    05-02-2016

Citaat Geplaatst door Gewone_Broeder Bekijk reactie
    Bedankt voor de complimenten.

Voor de duidelijkheid; ik heb niets tegen negers an sich, wel tegen eer- en schaamteloze mensen zoals jij die onder een Islamitische dekentje de meest verderfelijke zaken posten en daarnaast ook nog eens mensen die veel puurder en eervoller zijn dan jij gaat aanvallen en hun eer gaat aantasten door over hun te liegen. Tot zover heb ik je eigenlijk nog nooit op je gedrag aangesproken vanwege je geestestoestand en problemen, ik heb je als je het je herinnert zelfs een aantal keer oprecht advies gegeven (ook ten aanzien van je vader), maar als uitgerekend jij over pure en schone (broeders) en zusters gaat praten en over hun gaat liegen dan ga je een brug te ver.

Ik zeg je eerlijk dat ik toen je destijds door je eigen vrienden hier op dit hoekje werd aangevallen ik ad3iyah voor je heb gedaan om je (van hun pijlen) te beschermen. Nu zal ik Allah (azza wa djal) niet vragen jou te vernederen, waarschijnlijk is iemand mij al voor geweest en is zijn/haar du’a al verhoord, je bevindt je al geruime tijd op een hellend vlak waar je beetje bij beetje meer afglijdt zonder dat je het waarschijnlijk zelf door hebt, maar ik zal jou niet loslaten in mijn ad3iyah en Allah (azza wa djal) vragen om jouw giftige en liegende tong ten aanzien van pure en eervolle broeders en zusters een reden te laten zijn voor een lang en (nog) miezerig(er) en benauwd leven zolang jij hier mee doorgaat.
    Ge bent 1 goeie broer. ALLAH zal die smerige ezeling straffe. Ge moet echt een ezel zijn wil ge zo een smerige drol gelove. Ik spuug op haarr tfoe.
    Verloofd

Reacties
    567
    19-12-2015

Citaat Geplaatst door zonnn Bekijk reactie
    Ge bent 1 goeie broer. ALLAH zal die smerige ezeling straffe. Ge moet echt een ezel zijn wil ge zo een smerige drol gelove. Ik spuug op haarr tfoe.
    Je bent dus de extreme Takfiri waar je psycho van een tante over had met "extreme takfiri neefje die zijn ouders ongelovig verklaard"

Ik spuug op jouw en je tante en heel je stamboom

ǀвη Ƭαумιууαн:
    Ƭнє ρєσρℓє σƒ нαρριηєѕѕ αяє тнє ρєσρℓє σƒ Ƭαωнī∂.
    [Mαנмū' αℓ-Ƒαтāωā (ν. 18, ρ. 56)

MVC Lid

Reacties
    2.180
    05-02-2016

Ge loopt hier 24uur te zanike en te janke. Ga naar onzinhoek waar ge thuis hoort eh ezeltje
    Verloofd

ve*****nen

Reacties
    2.977
    08-12-2013

Citaat Geplaatst door zonnn Bekijk reactie
    Ge loopt hier 24uur te zanike en te janke. Ga naar onzinhoek waar ge thuis hoort eh ezeltje
    Houd je tong in bedwang.

MVC Lid

Reacties
    2.180
    05-02-2016

Goeie topic. Up up
    Verloofd

MVC Lid

Reacties
    819
    04-11-2016

A'3udubillah ze treiteren dus expres moslims en moslima's met precies die dingen waarvan zij weten dat het verboden is voor moslims. 3 nazi's die brandbommen naar een moskee hebben gegooid op een afdeling met een moslima?

Zo zie je maar weer dat het inderdaad waar is dat de nederlandse justitie een ideologische haat heeft tegen moslims

MVC Lid

Reacties
    262
    04-11-2015

Zo creëert de overheid/justitie alleen maar meer stereotypen van degene die zij denken op deze manier te bestrijden. Denkt men nou echt dat een kind van een gedetineerde die, vanwege een bepaald denkbeeld of ideologie, vastzit normaal opgroeid?

There just creating a new generation of bilad al Islam..