1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    60
    08-05-2013

    Dubbelleven

    Omdat ik dit met niemand kan delen zal ik mijn verhaal anoniem hier zetten. Ik zal dan alle gebeurtenissen beschrijven, soms shokkerend ik vertel dit expliciet erbij om zo degene die niet van intieme verhalen houden mijn verhaal beter niet kunnen lezen. Ik wil het hele verhaal vertellen, geen kwart, helft of driekwart.

    muziek was keihard, de band speelde een bekende nummer waardoor bijna iedereen op de dansvloer stond te dansen. Ik zat op een bankje en keek hoe monja helemaal los ging op de beat. Ze wenkt mij de hele tijd, ik glimlach naar haar en kijk op mijn telefoon. Het is 23.39 uur, de nacht is nog jong, iedereen is vrolijk en ik ben nerveus. Bang om een bekende tegen te komen. Wat zullen die wel niet van mij denken? Haar ouders zitten in Marokko en zij zet de bloemetjes buiten. Ik schud de gedachte van mij af wanneer een jongeman plots naast mij komt zitten. Hij kijkt mij met rode ogen aan, uit zijn mond komt een sterke alcohol geur.
    " wil je wat drinken schatje"? Schreeuwt hij in mijn oor. Ik voel mij misselijk worden en schud van niet. Hij komt dichterbij en vraagt of ik hier voor het eerst ben, omdat hij mij nooit eerder gezien had. Ik heb geen zin in een nutteloze gesprek en probeer oogcontact te zoeken met de rest. Melissa, donja, Fedua en malika dansen hun ribben uit hun lijf. Monja zingt keihard mee met de zanger, ze is vandaag jarig en wilde het perse in de nieuwe club geven. Ik ben nooit eerder in een club geweest, had geen idee wat ik ervan moest verwachten. Monja was een uitgaanstype, ze kende veel jongens die daar kwamen en iedereen leek haar aardig te vinden. Ze is ook een lieve meid, achter dat wilde gestalte schuilt een kwetsbare jongedame. De rest van de meiden zijn net als ik meegevraagd. De muziek bonkt door de boxen, de mannen kijken hun ogen uit, terwijl de alcohol rijkelijk vloeit, wordt er op los geflirt. De meiden dragen uitdagende kleding. Eentje gaat op een tafel buikdansende, terwijl een jongen briefjes van €50,00 in haar boezem stopt. Voor mij is dit shokkerend, deze levenstyl is onbekend voor mij. Ik voel mij naast de misselijkheid ook een schuldgevoel. Mijn lieve ouders onwetend in Marokko op bliksembezoek vanwege oma's slechte gezondheid terwijl hun dochter zich in een cabaret bevind.
    " hè, ik vraag je wat"? Schreeuwt de jonge in mijn oor. Ik schrik ervan en kijk op. " wash wil je wat drinken? Of dansen"? Zegt hij dit keer geïrriteerd. Ik glimlach vriendelijk dat ik hier voor het eerst ben en ook voor het laatst, dat ik geen alcohol drink en ook niet ga dansen.
    De jongen is beledigd en zegt dat hij nooit een blauwtje heeft gelopen. Ik probeer op te staan, maar hij houdt mij tegen. De angst dat deze gek wat van mij wilt bezorgd mij rillingen.

    Ineens zie ik een jongeman onze kant opkomen. Hij is lang, atletisch gebouwd, draagt een witte overhemd en wat mij is bijgebleven een onwijs mooie gezicht. Alles klopte aan hem, van zijn ogen tot aan zijm mond. Ik zag dat hij hele lichte ogen had, zwarte wimpers, opgeschoren kapsel, stralend wit gebid en hij rook heel lekker. Wauw dacht ik in mijzelf, dat zoiets bestaat. Nooit zo een mooie man gezien. Ik zag dat veel vrouwelijke aanwezige hem volgde met hun ogen.
    " jalil opzouten", riep hij naar de jongen toe. De jongen stond stilzwijgend op zonder maar een kik te geven.
    De mooie man kerk mij betoverend aan en glimlachte naar mij. Ik voel hoe mijn lichaamstemperatuur omhoog stijgt, ik heb het ineens erg warm, mijn hart tikt sneller. De mooie man vraagt netjes of alles naar wens is en of ik lastig gevallen wordt. Door de luidde muziek hoor ik de helft van wat hij zegt. Ik glimlach terug en tot mijn teleurstelling wordt hij gebeld. Hij kijkt op zijn mobiel en excuseert zich. Daar ging hij dan, de mooie man waarvan ik zijn naam niet eens weet. Hij was prachtig, charmant, beleefd en zag er ook nog eens goed uit.
    De muziek stopte en de meiden kwamen weer terug. " nora, waarom ging je niet meedansen"? Vraagt Melissa. Ik geef aan dat ik moe. Ze praten verder over de nieuwe band die deze avond optreed, terwijl mijn gedachte bij de mooie man zijn.
    De zanger van de band zingt happy bierhday voor monja, iedereen zingt vol overtuiging mee. Dan zie ik reda met de taart aankomen lopen, monja vliegt op hem, het gaat maar net goed of de taart zou op de grond belanden. Monja en reda hebben een hele geschiedenis samen, ze kunnen niet met of zonder elkaar. De kaarsjes worden uitgeblazen, de taart gesneden en iedereen gaat terug naar de dansvloer. Ik kijk op mijn telefoon en zie een gemiste oproep, van mijn broer, shit!
    Ik zeg tegen de meiden dat ik weg moet, bang dat mijn broer langs komt en mij niet thuis treft. Met tegenzin neem ik afscheid en Melissa geeft aan ook naar huis te gaan. Samen lopen we naar de parkeerplek. De mooie man was de hele tijd nergens meer te bekennen. Ach, sinds wanneer had ik geluk in dat soort dingen. We stappen de auto in en Melissa start de auto wanneer er op de passagiers raam word geklopt.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    60
    08-05-2013

    Het was de portier die de sjaal van melissa in zijn handen had, blijkbaar laten vallen bij de garderobe. Ik nam het aan en bedankte hem, we reden terug naar huis. Onderweg was ik stil, terwijl Melissa honderduit sprak over diverse schoon die zij die avond had gezien. Melissa kende ik vanaf de kleuterklas, als halfbloedje van een Nederlandse moeder en Marokkaanse vader viel ze gauw op met haar sproeten. We konden het vanaf dag 1 goed met elkaar overweg. Ze woonde precies tegenover mij, nadat haar vader bij hun wegging kwam ze dagelijks bij mij over de vloer. Ze is een lid van de familie geworden. Ze hield van de Marokkaanse keuken, Marokkaanse kaftans, Marokkaans muziek en vooral Marokkaanse mannen. " Nora, ik zie mijzelf later met een Marokkaanse man eindigen met 5 kinderen om mij heen terwijl ik couscous in de keuken klaarmaak", zei ze altijd. Omdat ze enigst kind was wilde ze een groot gezin. Begrijpelijk, ik kwam uit een gezin met 7 kinderen en benijde haar soms terwijl het andersom ook zo was.
    Mijn mobiel ging weer over, verschrikt kijk ik ernaar en zie de naam van mijn broer verschijnen op de display. " Noortje wat is er meissie", vraagt Melissa verschrikt. Ik laat haar mijn trillende mobiel zien en ze pusht mij om op te nemen. Mijn broer vraagt of alles goed is aangezien hij langs kwam bij ons huis en niemand daar aantrof. Ik vertekenen dat ik met Mel ben in de auto, komend van een verjaardag. Dat was geen leugen, dat het in een cabaret werd gevierd hou ik voor mij. Hij vraagt of hij moet blijven wachten, ik vertel hem dat ik bij Mel ga slapen, hij wenst ons een goede nachtrust toe. " dat was toch niet zo moeilijk" lacht Mel. Nee zeker niet, maar liegen is iets wat ik afschuw. Mel rijdt onze straat in en we parkeren voor de deur. Eenmaal in bed blijft de mooie man spoken in mijn hoofd, wat een pracht exemplaar was dat. Ik sluit mijn ogen en droom van hem, totdat ik de licht zie schijnen door de kamer. Mel ligt nog te slapen, ik schrijf snel een briefje en leg het op haar bed. Ik vertrek in pyjama naar mijn huis, onderweg kom ik 2 buurjongens tegen die net van de sportschool komen. " Noortje wat zie jij er sexy uit, waarom bel je mij nooit "? zegt Adil. Ik kijk hem nors aan en open de deur. eenmaal thuis plof ik op de bank. , mijn mobiel gaat af en Monja belt mij opgewonden op." Reda heeft mij ten huwelijk gevraagd", schreeuwt ze door de telefoon. Ik ben heel erg blij voor haar en vraag haar wanneer we kunnen afspreken. Ze wilt diezelfde avond afspreken, voordat we afspraken heb ik een beauty mandje voor haar gekocht met allerlei lekker geurtjes en lotions, ook een persoonlijke kaart waar ik haar vertel,wat voor geweldig vriendin zij is. Ze is erg ontroerd en pakt mij stevig vast. We hebben een speciale band samen, ook Monja ken ik al jaren. Een grote bek met een klein hartje. Ze vertelt honderd en een over hoe ze haar feest wilt geven, samen lachen wij die avond, niet wetend dat wij binnenkort veel verdriet gaan krijgen.
    De volgende dag moet ik haasten voor mijn stage, het belooft geen goede dag te worden wanneer ik mijn auto niet gestart krijg. Ik wil wel janken, machteloos kijk ik naar mijn auto en smeek het om op te starten. Mijn buurjongen die naar zijn werk gaat ziet mij klunsen en vraagt of hij ernaar moet kijken. " weloe Noortje dit ding moet naar de garage" zegt hij. Ja maar tijd heb ik niet, hij stelt voor om zijn broertje mij weg te brengen zodat hij met de garage houder kan bellen. Dat hij te laat komt vindt hij niet erg. Ik kan het aanbod niet aannemen, maar hij staat erop. Zo wordt ik gebracht naar mijn stage en tegen 16.00 uur word gebeld door de garage houder dat mijn auto klaar is. Mijn buurjongen kent hem van vroeger en gaf hem mijn auto en nummer. Ik was hem dankbaar en gauw logde ik af. Onderweg was het aan het regenen en ik had net de tram gemist. Ik zie een zwarte Mercedes groot licht geven en toetern, ik draai naar achteren maar zie niemand staan. De portiek deur gaat open en ik moet paar keer naar adem happen. Het is de mooie man van de club. Hij loopt naar mij toe met zijn prachtige lach. " hallo, herken je mij nog"? Vraagt hij met een vriendelijke stem. Of ik je herken denk ik, ik droom sindsdien van je, dat zeg ik niet maar glimlach terug en doe alsof ik moet nadenken. " zaterdag? Club? " vraagt hij voorzichtig. " oh ja ja ja nee nu begint wat bij mij binnen te komen" zeg ik liegend. Nora wat doe je man, gedraag je, zegt mijn onderbewustzijn.
    Hij vraagt of hij mij mag wegbrengen, ik bedank hem en zeg dat ik wel op de tram blijf wachten. Het begint steeds harder te regenen. Hij belooft trouw dat hij geen monster, seriemoordenaar of verkrachter is. Ik moet erom lachen en stem uiteindelijk toe. Zijn auto ruimt heerlijk, de stoelen zijn bekleed met echt leer. Hij vraagt welke muziek ik mooi vind. Wat een charmante man denk ik in mijzelf.
    Hij vraagt waar ik wezen moet en wat blijkt? Garage is van zijn vriend. Hij belt hem op en geeft hem instructies om de auto goed te checken en te wassen, daarna stelt hij voor om even een hapje te doen.
    Hij rijdt de stad uit en we belanden in een luxe visreastaurant. Hij gaat tegenover mij zitten en nu zie ik hem pas goed. Mijn mooie man is in daglicht duizenden maal mooier. Hij draagt vandaag een zwarte trui met een zwarte broek, zijn ogen zijn magisch. Zijn gezicht is nat van de regen en heeft iets betoverend. Ik zie 2 kleine kuiltjes wanneer hij lacht, wauw. Ik krijg geen hap door mijn keel. Hij heet redouane, is ondernemer en tevens ook eigenaar van de club. Hij zegt dat hij de club gaat verkopen omdat hij geen tijd voor heeft en bovendien wilt inzetten in zijn andere ondernemingen. Hij wilt alles van mij weten. We praten uren en uren totdat de eigenaar zegt de restaurant te willen sluiten. Het blijkt al 1.00 uur te zijn. Wij hebben gewoon vanaf 17.00 uur daar gezeten. Ineens denk ik aan mijn auto.
    Redouane glimlacht en zegt dat dit betekend dat we elkaar morgen ochtend weer moeten zien voor ontbijt en dan samen de auto gaan ophalen. Ik vertel hem dat ik naar stabe moet. Hij staat erop om mij weg te brengen en om 16.00 uur weer op te halen. Hij brengt mij naar huis en zegt om 9.00 uur mij op te halen. Die nacht droom ik van hem, ik heb dit nooit eerder gevoeld, ik ben verliefd.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    60
    08-05-2013

    Ik sta extra vroeg op die ochtend. Ik neem een uitgebreide douche en maak mijzelf op. Mijn lange bos krullen laat ik over mijn schouders vallen. Ik trek een zwarte skinny jeans, beige truitje en mijn beige pumps. Ik bekijk mijzelf in de spiegel, wil niet te uitdagend overkomen. Veel tijd heb ik niet want het is al 8.55 uur. Mijn hart begint met kloppen. Ik sluit de deur achter mij dicht en loop achter mijn huis waar ik gisteravond afgezet werd. Ik zie hem naast zijn auto staan. Hij glimlacht naar mij en stapt op mij af. " goedemorgen knapperd", zegt hij met een zwoelend stem. Ik krijg het warm van en glimlach terug. Omdat ik direct naar stage moet heeft hij belegde broodjes en koffie meegenomen. Hij is zo charmant en weet precies hoe hij met een vrouw moet omgaan. Ik bedank hem, al hoewel ik geen hap door mijn keel krijg. Hij zet mij af en zegt dat hij stipt 16.00 uur mij gaat ophalen. We nemen afscheid en ik loop richting het bedrijf waar ik stage loop. De hele dag spookt hij door mijn hoofd. Eindelijk is het 16.00 uur. Ik loop naar buiten en zie hem staan, hij begeleid mij naar de auto en vraagt hoe mijn dag was. Hij wilt een hapje doen en daarna richting garage rijden. Ik ga akkoord en zo belanden we in een Italiaanse restaurant aan de andere kant van de stad. Hij kijkt mij aan en vraagt wat ik zaterdag daar deed in de club. Ik vertel hem over de verjaardag en dat het voor mij de eerste maar ook laatste keer was. Hij glimlacht en zegt dat ik daar ook niet thuis hoor. Ik vraag waarom hij club eigenaar is, dat was volgens hem een investering en daar wilde hij ook graag snel van af, hij was er zelden, die zaterdag kwam hij omdat de manager ziek was en hij moest bij springen. Hij zegt absoluut geen spijt te hebben, anders had hij mij nooit gekent. Stiekem ben ik ook erg blij dat monja mij meegesleurd heeft, dit vertel ik hem alleen niet. Hij besteld voor ons beidde en vraagt mij over mijn toekomstplannen etc. Tijdens het eten krijg ik weer geen hap door mijn keel. Na het eten rijden we richting garage. Daar staat mijn auto, splinter schoon, de monteur komt op hem af en groet hem hartelijk. " redouane jongen, hoe gaat het ermee"? Vraagt hij. Redouane knikt dat het goed gaat en vraagt of hij alles gemaakt heeft. De jongen geeft aan dat hij veel heeft moeten vervangen. Redouane vraagt de jongen koffie voor mij te halen en begeleid mij naar een bankje, hij loopt naar het kantoortje en komt na paar minuten weer terug. " zo ee kunnen gaan", zegt hij met een glimlach. Ik sta op en vraag de monteur hoeveel alles gekost heeft. De jongen kijkt redouane aan en zegt dat het geregeld is. Ik begrijp het niet. De monteur geeft aan dat redouane alles betaald heeft. Ik kijk redouane aan en zeg dat ik dat niet kan aannemen, mijn auto heeft aardig wat gekost en kan onmogelijk hem alles laten betalen. Redouane staat erop en maakt aanstalten om weg te gaan. Ik vraag de monteur hoeveel het gekost heeft. De jongen is overduidelijk bang en zegt dat hij dat niet mag zeggen. Redouane voelt zich beledigd en zegt dat hij het met plezier deed. " je kent mij nauwelijks", zeg ik sip. " daarom wil ik je beter leren kennen", zegt hij met een knipoog. We lopen naar mijn auto en ik stap erin, redouane komt erbij staan en vraagt of alles naar wens is. Ik bedank hem. Hij wordt gebeld en na het gesprek zegt hij dat hij weg moet. Ik bedank hem nogmaals en hij zegt dat hij blij is dat ik niet meer in de regen op de tram hoef te wachten. We nemen afscheid en ik rij de garage uit. Eenmaal thuis lig ik op de bank en besef dat ik zijn nummer niet heb en hij de mijne ook niet. Wat een domme gans ben ik zeg. Ik ga 2x met hem eten, hij haalt mij 2x op en betaald mijn garage factuur maar heb zijn nummer niet. Hoe kan ik hem ooit bereiken? Ik vervloek mijzelf en voel een steek ik mijn hart, als hij niet naar mijn stage plek komt dan zou ik hem nooit mee zien, tenzij ik weer naar de club ga.
    Ik besluit om naar bed te gaan, morgen komen mijn ouders terug van Marokko. Eenmaal in bed sluit ik mijn ogen en zie redouane voor mij met zijn betoverende lach. Ik schrik van mijn betichten toon. Een nummer die ik niet ken. Ik open het bericht: " slaap lekker prinses en bedankt dat je met mij samen wilde eten". Mijn hart maakt een sprongetje, het is redouane. Snel sla ik het nummer op en stuur hem een bericht terug: " jij bedankt voor alles, vond het heel gezellig". Ik hou mijn telefoon tegen mij aan en val in slaap. Die nacht droom ik van redouane. De volgende ochtend ruim ik het hele huis, ik doe boodschappen en rij in mijn lekker ruikende auto naar Schiphol, daar zie ik mijn zus en haar man ook staan. Ik begroet ze en even later komen mijn ouders aan. Die avond is het druk bij ons in huis. Iedereen is gekomen, iedereen lacht, mijn gedachte zitten ergens anders. Ik loop naar mijn kamer en pak mijn telefoon, ik zie 5 gemiste oproepen van redouane. Ik bel hem terug en hij neemt op met: "hallo prinses". Mijn hart bonkt in mijn keel. Hij wilt mij weer zien en stelt voor om naar het strand te gaan voor een strand wandeling. Ik stem toe en 2 dagen later lopen we over de boulevard. Het is weer heel gezellig, ik krijg de ene compliment na de andere. We gaan zitten bij het openhaart in een paviljoen terwijl de zon onder gaat. Deze man weet hoe hij een vrouw doet smelten. Het moment is heel romantisch. Na afloop rijdt hij weer richting huis. Onderweg wordt hij gebeld maar hij neemt niet op. Nadat zijn mobiel voor de 4e keer afgaat zet het uit. Ik vraag waarom hij niet opneemt misschien is het dringend. " niemand is op dit moment belangrijker dan jij prinses", zegt hij en pakt mijn hand terwijl zijn andere hand de auto bestuurt. Mijn hart maakt een sprongetje. Hij zet mij af om de hoek van mijn huis en kust mijn hand. Wat een charmeur. Hij zegt dat hij deze week druk heeft, maar beloofd het goed te maken. In mijn hart vind ik het erg jammer, want vind de tijd met hem geweldig. Hij is zo anders dan de andere jongens die ik gekent heb. Hij is charmant, superlief, toont oprechte interesse, is onwijs grappig, kortom ik ben helemaal verkocht. We nemen afscheid en ik loop naar huis, achter mij hoor ik voetstappen, ik draai mij om en zie mijn buurjongen die heel kwaad naar mij kijkt.
    " wie was die gast"? Vraagt hij boos. Ik kijk hem aan en zeg dat het niet zijn zaken zijn. Hier wordt hij boos om en dreigt naar mijn broer toe te lopen om te zeggen dat ik thuis gebracht word door vreemde. Ik vertel hem
    Dat hij geen vreemde is en dat ik bovendien hem geen verklaring verschuldigd ben. Dan zie ik redouane achter hem, ik hap naar adem.
    " zijn er problemen vriend", vraagt redouane aan mijn buurjongen. Mijn buurjongen kijkt hem aan en loopt door. Ik bedank redouane en loop snel naar huis. Wat een lieverd is hij ook, ben helemaal in mijn nopjes. Ik open de deur en zie mijn broer boos kijken. Ik vraag wat er is en hij zegt dat hij dat graag van mij wilt weten. Mijn alibi ( Melissa) was langgeweest terwijl ik zogenaamd bij haar was. Ik zeg snel dat het een misverstand was, dat ik monja bedoelde. Ik ging naar haar toe om te helpen met het voorbereiden van haar bruiloft. Ik bluf en zeg tegen mijn broer dat ik haar anders wel bel ter bevestiging. Hij trapt erin en zegt dat het niet hoeft. Eenmaal in mijn kamer bel ik Melissa op. " Noortje wat is dit nou"? Je hebt de laatste tijd geen tijd meer voor mij en dan denkt je broer dat je bij mij bent", zegt ze verdrietig.
    Ik vertel haar mijn belevenis met redouane en voor ik het weet staat ze bij mij voor de deur. Die avond blijft ze slapen en hebben we het over redouane. De hele week denk ik aan hem, hij stuurt mij zo nu en dan een bericht, belt iedere avond waar we uren kletsen en lachen.
    Tegen de einde van de week roept mijn moeder mij bij haar. " nora je weet dat Kemal je vaak om je hand heeft gevraagd en jij steeds aangaf dat het niet kon ivm studie, je stage ga je bijna beëindigen en daarom komt hij met zijn ouders aankomend weekend", zegt ze blij.
    Ik kijk haar aan en zeg dat ik niet wil, dat ik wil trouwen met iemand waar ik wat voor voel, due mij begrijpt en ik hem, iemand waar ik van hou en hij van mij. Mijn moeder kijkt verschrikt op en zegt dat het onmogelijk is omdat Kemal al 3 jaar op mij wacht. Ik zeg dat ik niet wil. Mijn moeder staat op en loopt mijn kamer uit. Ik denk aan redouane, hoe kan ik met iemand trouwen als ik aan een ander denk.
    Dan gaat de deur open en staat mijn vader in mijn kamer

  4. #4
    Alhamdoulillah.

    Reacties
    378
    04-05-2012

    Super, ga snel verder!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    60
    08-05-2013

    .Mijn vader is ontzet, hij begint te schreeuwen dat ik hem gezichtsverlies bezorg. De vader van Kemal is zijn beste vriend. Ik kijk mijn vader aan en zeg dat ik het niet kan, dat begrijpt mijn vader niet. " 3 jaar nora 3 jaar is hij op je aan het wachten, wat moet ik tegen die mensen zeggen"? Zegt papa boos. Ik zwijg en kijk uit het raam. Hoe kan ik een man van 64 jaar uitleggen dat ik mijn hart heb verloren aan een ander? Ik was Kemal eigenlijk totaal vergeten. Ik richtte mij op mijn studie, daarna stage, toen kwam redouane in mijn leven. Mijn vader zei dat al zijn kinderen naar hem luisterde en hij nooit zou accepteren of toelaten dat ik hem een schande zou geven en toen vertrok hij. Ik bleef alleen achter, ik kon het niet. Hoe kan ik samen leven met iemand, terwijl mijn hart bij een ander behoort? Ik belde Melissa, zij wilde langskomen maar dat leek mij geen goed idee. Daarna belde ik redouane op, zijn mobiel ging hele tijd over zonder gehoor. Ik sloot mijn ogen en viel in slaap.
    De rest van de week werd ik genegeerd in huis. Mijn vader keek mij niet aan, mijn moeder deed nors en mijn oudste zus voelde zich beledigd want Kemal was het neefje van mijn zwager. Ik zou niet alleen mijn ouders in slechte daglicht zetten maar ook mijn zus. Ik ging door een hell. Kemal was een aardige jongen, zag er goed uit, maar kwam uit een verschrikkelijke familie. Zijn moeder heeft nooit het centrum bezocht, volgens haar man gaan enkel slechte mensen daarheen. Ja mijn toekomstige schoonmoeder werd als poetsvrouw behandeld, binnen hun familie had een vrouw niets voor het zeggen. Kemal was een uitzondering volgens iedereen, hij wilde anders zijn, is als enige afgestudeerd. Ik heb een paar dates met hem gehad, hoe meer ik mijzelf pushte om van hem te houden hoe afstandelijker mijn hart was. Nee ik voelde niets voor hem. Ik zou veel problemen gaan krijgen als ik met hem verder zou gaan, maar nog grotere als ik nee zou zeggen. De week erop belde redouane mij, hij had het minder druk en zagen elkaar weer bijna dagelijks. Iedere keer veraste hij mij met uitjes. Ik zei niets tegen hem over mijn verloving. Thuis gebruikte ik monja als alibi, Melissa als alibi was riskant. Papa hoefde de straat over te steken of hij zou mij betrappen dat ik niet bij haar was. Redouane vroeg mij mee naar Spanje. Hij wilde met mij op vakantie, ja dat wilde ik ook, maar hoe? Ik had thuis genoeg gezeik en een goede alibi om voor 8 dagen naar zuid Spanje te gaan was onmogelijk.
    Melissa kwam weer met het geweldige idee. Ik zou zogenaamd met monja naar Marokko gaan om bruidsjurken te laten maken en dan gelijk kijken voor de mijne. Zo kon ik weg en zou ik ze thuis het idee geven dat ik akkoord ga. Dat was wel briljant, monja zou idd naar Marokko gaan week erop, maar wat als Kemal nee zegt? Volgens mellisa is het niet zo moeilijk, aangezien Kemal gek op mij is zou een verleiding juist werken. Daar zat ik dan met mijn mobiel in mjn handen. Ik belde Kemal met het verhaal dat ik hem wilde zien, dat hoefde ik niet twee keer te vragen. Die middag spraken we af, hij was heel attent en gaf me een cadeau, ik pakte het uit en zag een mooie ketting met onze initialen kn. Ik bedankte hem en gaf hem een kus, toen kwam mijn leugen eruit. Ik vertelde hem sip dat ik een mooie jurk wil laten maken in Marokko en omdat mijn beste vriendin ook gaat en verstand heeft van jurken was het een goed moment. Hij keek mij aan en zei dat hij dan voor mij zou gaan boeken. Ik schrok en zei snel dat ik met vriendin ga boeken omdat haar broer bij een reisbureau werkt. Ik stond versteld van mijzelf, de ene leugen na de ander kwam eruit. Hij wilde mee, ik zei dat mijn vriendin zeer praktiserend is en diens familie ook en dat ze nooit met een niet mahram zouden reizen. Hij twijfelde, ik gaf hem een kus en toen ging hij akkoord.
    Ik vertelde hem dat hij goed woordje voor mij thuis zou doen, hij pakte zijn mobiel en belde mijn vader. Mijn vader ging direct akkoord.
    Ik zou met monja de "praktiserende vriendin" naar Marokko gaan. Ze moesten eens weten wat voor feestbeest zij is. Ik was zo blij dat ik redouane direct belde. En zo begint avontuur. We vertrokken op een zondag, ik werd gebracht door Kemal, die zat te zoeken naar mijn praktiserende vriendin in nikab. Uit mijn ooghoek zag ik redouane, ik keek snel andere kant op. Hij ging door de douane, daarna belde ik monja zogenaamd op om te checken waar ze was. Ik vertelde Kemal dat ze door de douane was en problemen had met haar nikab. Hij geloofde mij en nam afscheid. Ik vertrok richting douane, achter mij stond monja met reda, Kemal moest eens weten dat de echte monja achter mij stond in de rij. Na de douane omhelsde we elkaar, we waren geboren actrices. Daar stond redouane te wachten,hij nam me in zijn armen, vroeg wie die jongen was. Ik zei een kennis, dat was niet gelogen. Dat het mijn verloofde was hield ik voor mij. Monja vertrok naar Marokko, terwijl wij hand in hand richting Spanje vlogen. Daar zou ik heel wat gaan beleven

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    60
    08-05-2013

    We kwamen aan in Málaga AirPort, van daaruit reden we naar marbella waar hij een strandhuis had. Onderweg belde ik mijn ouders dat ik veilig was aangekomen en beloofde hun dagelijks te bellen. Peurto banus was heel mooi. Het was in een woord prachtig. De plek was heel mooi en hij was charmant als altijd. Bij binnenkomst maakte hij de deur voor mij open. Ik kwam binnen in een prachtig huis. Het was groot en heel mooi ingericht. Hij vroeg mij wat ik ervan vond, ik was sprakeloos. Vanuit de riante woonkamer die grensde aan de zwembad liepen we via een kleine padje naar het strand. Het was een prive strand enkel voor bewoners. Daar stonden we dan samen kijkend naar de zee. De zon ging net onder, toen kwam hij dichterbij en kustte mij voor het eerst. Ik kreeg het warm en voelde de vlinders in mijn buik letterlijk vliegen. Het moment was magisch, de omgeving was prachtig, ik was erg gelukkig, ik dacht aan niets anders. De kus was hemels, ik had hier en daar weleens gekust maar de manier hoe hij dat deed gaf gelijk aan dat hij dit niet voor het eerst deed. Na de lange kus liepen we terug naar binnen, daar bestelde hij vis, ondertussen liet hij mij de kamer zien waar ik in zou verblijven. Ja hij was een echte heer. Hij sliep een kamer ernaast. Mijn kamer had net als de andere 5 kamers een eigen badkamer. Ik had zeezicht, de deur van de terras liep van mijn kamer naar de zijne. Hij vroeg mij of ik tevreden was. Tevreden? Dacht ik, ik ben beland in het paradijs. Ik pakte mijn koffer uit en nam een douche, na het omkleden hoorde ik de deur dicht vallen, de koerier was weg en de eetkamer rook naar heerlijke vis. Hij zette kaarsjes op de eettafel en had wat rozen geplukt uit de tuin. Wat een romanticus. Hij vertelde mij hoeveel ik voor hem beteken en dat hij hoopt dat het wederzijds is. Ik was sprakeloos, ik was tot over mijn oren verliefd op hem. Tijdens onze romantische diner werd hij gebeld, hij drukte het nummer weg, daarna weer, ik vroeg hem waarom hij niet opnam, zijn antwoordt was dat hij niet gestoord wilde worden als hij bezig was met belangrijke dingen. Toen zette hij zijn mobiel uit. Na het eten maakte hij een zelfgemaakte cocktail, die was heerlijk. We zaten bij het zwembad en al gauw kustte hij mij hartstochtelijk. We waren beidde moe en het was vrij laat toen hij mij naar mijn kamer begeleide. Hij kustte welterusten en deed de deur dicht. Ik mistte hem direct al, ik sloot mijn ogen en voelde hoe duizende vlinders aan het rond rafelen waren in mijn buik. Ik voelde een hand op mijn gezicht, ik deed langzaam mijn ogen open, het was al ochtend en zag twee schitterende ogen naar mij kijken. " wat ben je toch zo mooi prinses", zei hij zachtjes. Ik glimlachte naar hem, hij vroeg of ik goed geslapen had. Hij moest eens weten. Hij verliet de kamer zodat ik mij kon omkleden, ja hij was een echte heer. Na het douchen kleedde ik mij om, ik belde mijn ouders weer zoals beloofd. Mijn moeder vroeg of ik een nummer had, ik zei van niet dat ik gewoon dagelijks hun vanuit telefoon boetiek zou bellen. Ik hoorde aan haar stem dat ze dat niet fijn vond. Ze vroeg of monja er ook was, snel zei ik dat zij ook aan het bellen is en ik snel moet ophangen omdat mijn tegoed op was. Ik voelde enige schuldgevoelens, maar dat ging snel over toen ik redouane zag. Die dag verbleven we op het strand, in de avond gingen we uit eten en daarna lagen we op de bank te kussen. Verder dan kussen ging hij niet, ik merkte iedere keer dat hij moeite deed om zich in te houden. Hij wilde niet tever gaan. Ik leerde paar vrienden kennen, die daar ook woonden. Een van hun Farid genaamd was een echte grappenmaker. " nora heb je een tweelingzus"? Riep hij vaak. Ik merkte aan redouane dat hij dat niet fijn vond, snel stopte Farid ermee. Dag later gingen we met zijn jacht de zee in, 3 vrienden met hun partners gingen ook mee. Het was een hele leuke dag, iedereen was vrolijk en ik merkte al gauw dat redouane iemand met gezag was, iedereen respecteerde hem. Walid die ook met ons meevaarde bleef mij hele tijd aanstaren, redouane zag dat ook en riep hem bij zich, de rest van de dag zat walid aan de andere kant van de jacht en durfde niet mijn kant op te kijken. Ja redouane was jaloers, dat zag ik paar keer gebeuren. Hij zei dan een echte berber beschermt zijn eigendom. Ik was de eigendom. De dagen vlogen weg, ik had een hele mooie tijd in marbella. Iedere dag probeerde hij mij te verassen voor uitjes, laatste dag hadden we geshopt. Hij kocht zoveel kleding voor mij dat ik een nieuwe koffer nodig had. In het vliegtuig kustte we uren totdat we gingen landen op Schiphol. Bij de koffers gate namen we afscheid omdat mijn broer mij zou ophalen. Afscheid nemen was niet leuk, maar ik zou hem de volgende dag weer zien. Toen ik mijn koffers had wachtte ik nog een half uur tot de bagage van tanger was aangekomen, zo liep ik met de Marokkaanse vakantie gangers mee alsof ik ook bij hun in de vliegtuig zat. Redouane wist overal antwoordt op, hij was ook diegene die de sticker van Transavia weg haalde, bij mij was die ontschoten. Mijn broer stond samen met mijn 2 zussen te wachten. Ik omhelsde ze en liep met hun mee. Thuis aangekomen gaf ik iedereen cadeaus uit "Marokko". Redouane had 6 Marokkaanse pyjama's gehaald voor mijn moeder, schoonzus en zus. Zo konden ze mij niet op een leugen pakken. Ik gaf aan dat monja langer zou blijven in Marokko vandaar dat ik alleen kwam. Iedereen vroeg hoe Marokko was, ik gaf aan dat ik nauwelijks tijd had voor leuke dingen. Ik was meer bezig met mijn jurken waar ik helaas geen leuke stof voor gezien had. Toen dacht ik ineens aann Kemal. Ik was 8 dagen weg en had hem geen 1 dag gebeld. Ik voelde mij slecht maar tegelijkertijd wist ik dat ik hem zou laten vallen als de tijd rijp was. Die avond belde hij mij op, ik zag zijn nummer en zette mijn mobiel uit.
    De volgende dag kwam redouane mij ophalen, we gingen naar zijm huis en lagen de hele dag bij elkaar op de bank, hij ging toen ook een stuk verder. Hij kustte mij in mijn nek en ging langzaam naar beneden. Ik hoorde hem diep ademhalen, toen stond hij op omdat zijn mobiel weer af ging. Hij drukte het nummer weg en zette zijn telefoon uit. Daarna ging zijn andere mobiel over.
    " heb je twee mobiels"? Vroeg ik verward. " ja een voor prive gebruik en ander van de zaak", zei hij en kustte mijn gedachte snel weg.
    De volgende dag kwam Kemal langs, hij was teleurgesteld dat ik hem geen een keer gebeld had en ook nu kortaf deed. Ik liet hem met mijn ouders en ging mijn kamer in, ik pakte mijn mobiel om redouane's bericht te beantwoorden toen Kemal vroeg wat hij verkeerd had gedaan. Ik schrok mij wezenloos. Snel zette ik mijn mobiel uit en zei dat ik gewoon moe was. Hij wilde mij kussen maar ik draaide mijn gezicht om. Ik zei dat ik wilde wachten met het geflikflooi tot na de wettelijke trouwen omdat dit haram was. Ja ik sprak over haram terwijl ik een week in Spanje had doorgebracht met een andere man. Kemal begreep het en bood zelfs zijn excuses aan. Gek genoeg had ik geen schuldgevoelens maar was ik opgelucht. Zo ging het weken, ik zag redouane om de dag, Kemal enkel bij ons in de woonkamer. Totdat de zomer aanbrak en wij maar Marokko zouden gaan. Ik wilde niet mee, ik vond Marokko verschrikkelijk. Iedereen zou gaan en mijn ouders zeiden dat het een mooi moment was om voor jurken en goud te kijken. Kemal was officieel langsgeweest en iedereen had een mening over de datum. Ik zweeg, wilde na de vakantie een einde maken aan deze fantasie huwelijk. Redouane vroeg mij om met hem mee te gaan naar marakech. We zouden een weekje kech doen en andere week touren. Toen had ik Kemal weer nodig voor mijn escape. Voor de tweede keer nam hij het woord en zeiden mijn ouders oké, ik mocht alleen in Nederland blijven mits ik bij Melissa bleef slapen, dat was geen straf. Monja zou over twee maanden trouwen die bleef ook. Donderdag vertrokken mijn ouders, Kemal en de rest naar tanger, dag erop vloog ik met redouane naar marakech.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    60
    08-05-2013

    we kwamen aan in marakech, het was bloedheet. Ook daar had redouane een huis. We reden naar zijn riante villa en die zag er ook heel mooi uit. Hij zei dat hij zo blij was dat ik mee was gekomen en het verschrikkelijk vond dat ik iedere keer moest liegen voor hem. Ik gaf hem een kus op zijn mond en zei dat dit aangaf hoeveel hij voor mij betekende. Hij nam mij in zijn armen en tilde mij op. Hij zette mij neer op een grote sofa en begon mij te kussen. Ondanks de airco was het warm. We gingen zwemmen in zijn zwembad, voor beetje ver*****ng. Daar kwam hij dicht tegen mij aan en ik voelde zijn knobbel tegen mijn buik. Hij keek mij aan en zei dat hij weet dat dit totaal niet romantisch was maar hij niet kon wachten. Hij ging het water uit en kwam terug met een doosje. Er zat een gouden ring in met een grote steen die fonkelde. Ik kwam ook het water uit en daar stonden we dan, ik in bikini en hij in zwembroek en een doosje in zijn handen. Hij ging op zijn knieën en vroeg mij ten huwelijk. Ik zei volmondig ja, terwijl ik verloofd was met een ander. Op dat moment dacht ik niet over wat zich honderde km afspeelde.
    Hij deed de ring om mijn vinger en bleef mij kussen. Hij tilde mij op en bracht mij naar de slaapkamer. Daar kwam hij bovenop mij liggen en ging mij overal kussen. Hij deed mijn bikinitopje uit en bleef mijn borsten kussen, hij werd helemaal gek en ik ook. Dit smaakte naar meer en ik smeekte hem niet te stoppen. Ineens stopte hij. " weet dat ik echt mijn best doe om mijzelf in te houden", zei hij met hese stem. " ik wil niet dat je spijt gaat krijgen of iets tegen je wil doet", zei hij zachtjes.
    Ik vertelde hem dat ik het ook wilde. Hij vroeg mij of ik meteen met hem wilde trouwen. Ik keek hem verward aan. Hij trok mij tegen zich aan en zei dat we naar het noorden konden gaan waar onze families wonen en gelijk trouwen in hun bijzijn. Ik hapte naar adem, nee dat kon in mijn geval niet. Mijn ouders zouden mij leven fillen. Ik zei dat we in Nederland onze verloving bekend konden maken dat was beter dan nu overhaast. Zo zou ik nog tijd hebben om Kemal vaarwel te zeggen. Hij was het mee eens en zo gingen we verder. We verlangden beidde naar elkaar en op een gegeven moment konden we niet stoppen. Ik voelde hoe hij mij overal kustte en langzaam naar beneden ging. Het was een onbeschrijfelijk gevoel. Ik voelde hoe hij met een vinger erin ging, het deed geen pijn. Ik was te opgewonden, dat voelde hij en kwam op mij liggen. Ik voelde hoe iets groots bij mij naar binnen wilde gaan, maar dat het tegengehouden werd. Hij bleef vragen of hij mij pijn deed, ondanks dat ik steeds wat pijn voelde vroeg ik hem door te gaan. Toen voelde ik het, hij was helemaal naar binnen gegaan, ik had het gevoel alsof ik door midden zou breken. Hij bleef op een ritme doorgaan en kreunde erbij. Ik kreunde ook maar meer van de pijn die ik voelde. Het duurde niet lang of hij was gekomen. De hele sofa laf onder het bloed. Vond het raar dat er zoveel bloed was, ik had altijd gedacht dat er paar druppels eruit kwam. Hij zei dat de sofa nu ondertekend was met onze liefde. Hij tilde mij op en bracht me naar de badkamer. We stonden samen onder de douche en ik voelde een branderige pijn beneden. Ik zei niets, maar al gauw merkte ik dat hij weer wilde. Ik sloot mijn ogen en al gauw voelde ik de pijn erger worden. Na afloop zei hij dat ik aan de beurt was. Ik zei dat het niet hoefde, maar hij stond erop. Hij bracht mij ondanks de brandje pijn tot mijn hoogte punt, het was geweldig. Hij was geweldig. We gingen nog in bad en daarna richting slaapkamer waar het feest doorging. De volgende ochtend opende ik mijn ogen en zag hem liggen naast mij, mijn kanjer. Hij voelde waarschijnlijk dat ik wakker was en nam mij in zijn armen, daar bedreven we twee keer de liefde. Omdat het buiten bloedheet was gingen we pas laat in de avond naar buiten. Overdag in bed en savonds uit eten en excursies gemaakt. De week vloog snel om. Ik belde mijn ouders dagelijks soms twee keer per dag voordat zij Melissa zouden bellen. Ik had sowieso met Melissa afgesproken dat zij mij direct zou bellen. We zouden nog een week touren in Marokko maar gingen terug naar Spanje voor ver*****ng, ook daar konden we niet van elkaar afblijven. Hij was een geboren lover, en ik genoot van hem. We vlogen terug naar Nederland, hij had het weer druk maar ik zag hem iedere avond dan kwam hij langs bij Melissa. Haar moeder ging naar de Veluwe. "Worden jullie nooit moe", zei ze altijd als hij weer vertrok. Nee we konden niet van elkaar afblijven. Mijn ouders kwamen 2 weken later terug. Als verrassing hadden mijn zussen jurken voor mij laten maken voor mijn bruiloft met Kemal. Mijn ouders kochten goud voor mij van de bruidsschat. Ik moest een punt hierachter gaan zetten.
    Ik ging de woonkamer in en zei tegen iedereen dat ik niet meer wilde trouwen. Het was ineens stil in de woonkamer. Mijn vader keek mij boos aan. " jij gaat mijn dood worden", riep hij kwaad. "Hoezo wil je niet? Denk je dat dit een spelletje is".
    Ik zei dat ik over mijn eigen leven besliste en niet van Kemal hield. Dat schoot bij mijn vader in het verkeerde keelgat. Mijn zwagers wisten niet waar zij kijken moesten. " kijk je dochter, ze wilt liefde", zei hij tegen mijn moeder. Voor ik het wist greep hij een glas en gooide het mijn richting op. Hij stond op en ik rende naar mijn kamer. Ik deed de deur op slot, hij bleef bonken. Ondertussen zag ik het licht van mijn telefoon aangaan, het was redouane. Ik hoorde beneden geschreeuw. Ik bleef die avond boven veilig in mijn kamer. De volgende dag kwam mijn moeder mijn kamer binnen, ze was laaiend. Kemal komt straks met zijn ouders, we gaan op korte termijn een datum prikken. Ik zei dat ik nooit met Kemal zou gaan trouwen nooit. Toen vroeg mijn moeder of er een ander was. Ik knikte van ja. Ze gaf me een klap en zei dat ze mij niet zo heeft opgevoed. Dat ik nu die jongen moest bellen en met hem moest kappen, ik weigerde. Mijn moeder hield mijn verboden vriend voor zich, anders had mijn vader mij allang van kant gemaakt. Kemal kwam langs met zijn familie, ondanks de tegen stribbelingen werd een datum geprikt. Ik zou over 2 maanden gaan trouwen.
    Ik was pisnijdig en kon het niet tegen Redouane zeggen. Melissa was mijn klaagmuur. Ik klaagde dagkeijks bij haar. Ondanks ik Kemal luid en duidelijk had gemaakt dat ik niet met hem wilde trouwen hoopte hij op beterschap. Hij hield van mij, ik hield van redouane. Thuis was het een gespannen sfeer, mijn vader keek me niet meer aan, mijn broer en zussen voelde zich beledigd. Ik bleef redouane zien en Monja als alibi gebruiken. Toen was het monja's trouwdag. Ze gaf haar bruiloft in een mooi hotel, de zaal was prachtig gedecoreerd. Reda was zenuwachtig, maar zag er ook heel mooi uit. Omdat monja uit Casablanca kwam werd het gemixt, dat moet je bij ons echt niet in je hoofd halen. De band speelde chaabi nummers en iedereen danste erop los. Redouane was in België en zou proberen te komen. Ik zat aan tafel met mijn vriendinnen. Malika die rattelde aan een stuk door, helemaal toen een vriendin erbij kwam zitten ene ihsan. Deze ihsan kende bijna iedereen in de zaal. Ze vertelde over iedereen een verhaal toen ze plots iets zei wat mijn leven zou veranderen.
    " die vrouw daar is de moeder van die gast van de club, die redouane, hij is zo lekker jammer dat hij getrouwd is", zegt ihsan.
    Ik knipper paar keer met mijn ogen. " wat zeg je"? Vraag ik haar. " over redouane? Ja jammer dat hij getrouwd is alle mooi succesvolle mannen zijn getrouwd", zegt ze opnieuw.
    Ik voel dat alles om mij heen begint te draaien.

  8. #8
    Alhamdoulillah.

    Reacties
    378
    04-05-2012

    Omg ga snel verder

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    326
    25-03-2011

    Ga asjeblieft verder

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    60
    08-05-2013

    Ik voelde een brok in mijn keel, had het gevoel alsof ik moest happen naar adem. Ik keek naar de tafel waar zijn moeder zat en zag een jonge vrouw naast haar zitten. " is dat zijn vrouw"?, vroeg ik ihsan met een hese stem.
    " nee dat is zijn zusje, volgens mij is zijn vrouw niet meegekomen", zei ze. Ik voelde hoe mijn ogen begonnen te prikken, ik deed mijn uiterste best om mijn tranen tegen te houden. Melissa zag dat en vroeg me mee naar het toilet. Met knikkende knieën liep ik achter haar aan. Eenmaal op de gang begon mellisa op hem te vloeken. Ik zei niets, kon het nog steeds niet bevatten. Hoe kon hij getrouwd zijn, maar iedere avond bij mij zijn? We zijn tweemaal op vakantie geweest, beidde keren in zijn huis. Ik ben nooit vrouwenkleren of spullen tegengekomen. Was hij niet bang voor de buren? Ik heb zijn vrienden ontmoet. Reda heeft niets over zijn getrouwde status verteld, terwijl wij het goed met elkaar konden vinden. Had hij kinderen? Was daarom zijn vrouw vandaag niet gekomen omdat hij wist dat ik er ook zou zijn? Ik had zoveel vragen en niemand die ze kon beantwoorden

    Ik keek op mijn telefoon en zag een aantal gemiste oproepen van redouane, ik voelde hoe mijn hart in duizende stukken brak. Hoe kon hij mij dit aandoen? We zijn intiem geweest, had hij totaal geen schuldgevoelens tegenover zijn vrouw of tegenover mij? Hij gaf mij een ring en ging op zijn knieën, was dat puur om mij het bed in te praten? Kwam hij aandacht en sex tekort en zocht hij die bij een jongere naïeve exemplaar? Mijn gedachte draaiden overuren.

    Monja kwam weer naar buiten met haar laatste jurk, ze zag er prachtig uit. Toen ze plaats nam op de grote stoel liepen Melissa en ik naar haar toe. Ik kuste haar en veronderschuldigde mijzelf dat ik weg moest. Ze begreep het niet, ik vertelde dat ik het later zou uitleggen. Monja kende mij door en door en wist dat ik niet zomaar weg zou gaan. Ze glimlachte en ik beloofde haar uit te zwaaien op Schiphol wanneer ze naar zuid Amerika zou verrekken voor haar huwelijksreis.

    Melissa pakte mijn autosleutels af en zei dat zij ging rijden, ik was te overstuur om de auto te rijden. Ik wilde redouane bellen en hem verrot uitschelden, ik wilde hem zien en mijn woedde en verdriet op hem tekenen, nee ik wilde hem nooit meer zien, ik wist niet meer wat ik wilde. Ik was leeg van binnen en tegelijkertijd gebroken. Melissa parkeerde de auto en vroeg mij wat ik wilde doen. Ik kon vanuit mijn kamer onmogelijk tegen hem schreeuwen, praten kon ik niet ik was te overstuur. Dus belde ik hem vanuit de auto.
    Zijn mobiel ging paar keer af en toen antwoordde hij met hallo prinses.
    " vuile rotzak, smiecht dat je bent. Wat denk je nou, nora is jong dus die zal ik even gebruiken om mijn lusten te stillen vuile hond", schreeuwde ik.
    " prinses wat is er aan de hand"? Zei hij rustig. Ik ging verder met mijn scheldkanon en hing op. Ik wilde dat ik mij opgelucht voelde maar in plaats daarvan voelde ik nog meer woedde opkomen.
    Hij belde direct terug. Ik wilde hem noet spreken, Melissa nam op en vertelde hem haarfijn wat voor stuk vuil hij was en dat zij persoonlijk zijn vrouw zou inlichten hoe hij jonge meiden misbruikt.
    Hij wilde mij zien, ik hem niet. Hij wilde zijn versie vertellen, volgens hem was niets op wat het lijkt en dat wanneer ik zijn versie zou aanhoren het ook zou begrijpen. Ik gebaarde naar Melissa dat ze moest ophangen, dit deed ze ook maar niet voordat ze hem flink uitschold. Dat was mijn beste vriendin Melissa, met een hart van goud.
    " Noortje, ik snap niet dat je om die klootzak gaat rouwen, je hebt zelf gezien hoeveel sjans je had vanavond", zei ze en omhelsde mij.
    Rouwen omdat ik hem vertrouwde en van hem hield, dat had tijd nodig. Ik was te verdrietig, we stapten de auto uit en liepen naar mijn huis, Melissa zou bij mij slapen. Eenmaal thuis zag ik Kemal met mijn broer en zwagers voetbal kijken. In hem had ik al helemaal geen zin in.
    We liepen maar boven en keek op mijn mobiel, 23 gemiste oproepen van redouane en een voicemail bericht. Ik ging in bed liggen en luisterde die af: " lieverd ik weet niet wat je allemaal gehoord hebt vandaag, maar lieverd geef mij asjeblieft de kans om mijn verhaal aan je te vertellen. Ik hou echt veel van je, ik wist niet wat liefde was dat heb ik met jou ontdekt. Waarom zou ik zoveel moeite doen? Het doet mij pijn dat je zegt dat ik je gebruikt heb. Ik wil je morgen zien, morgen bij mij thuis kom hoelaat je maar wilt ik ben de hele dag thuis".
    Ik wisde de voicemail.

    Melissa was al inslaap gevallen, ik kroelde de hele nacht. De volgende ochtend had ik weer tig oproepen genist en berichten.
    Melissa raadde mij aan om even met hem te praten. Ik kon dat niet, voelde mij gebruikt, voorgelogen en bedrogen. Hoe deed hij dat? Overdag bij mij en savonds naast zijn vrouw? Hij had overduidelijk een tweede woning, hij drukte vaak zijn oproepen weg en vaak was hij niet bereikbaar, was hij dan met zijn gezin?
    Wat wilde hij mij vertellen? Dat hij ongelukkig getrouwd was en ik zijn geluk was? Ik had genoeg van alles en besloot een nieuwe nummer te nemen zo kon ik hem proberen te vergeten.

    Nadat ik mijn nieuwe nummer had reed ik naar Schiphol om monja en reda gedag te zeggen. Ik vroeg monja of ze het wist, ze zweerde op alles dat ze geen weet had en was duidelijk geschrokken van mijn verhaal. Reda zweeg en zei dat ik het beste met redouane kon praten. Ik weigerde en zei tegen reda dat ik hem ook een hypocriet vond en vroeg hem of hij ook ergens in het land een gezin had. Melissa kwam de boel sussen, maar ik was te boos.
    " oh dus mevrouw hier die spreekt over hypocriet terwijl ze zelf over paar weken gaat trouwen en dat verzwijgt aan haar vriend", zei reda sarcastisch. Ik keek hem aan en gaf hem een klap. " jij en die schooier zijn vandezelfde materiaal gemaakt. Monja verdient beter", zei ik en liep weg.
    Monja kwam huilend achter mij aan. Ik vertelde haar dat ik niets meer met die schooier van haar man te maken wilde hebben. Ik liep weg terwijl ik monja achter mij hoorde huilen. Melissa ging naast mij in de auto zitten en zweeg. Ze voelde aan dat ik te boos en verdrietig was. Eenmaal in de straat deelde ik met Melissa mee dat ik alleen wilde zijn, ze begreep het en liep naar huis.

    Thuis ging ik naar mijn kamer. Ik keek recht voor mij uit en dacht hoe ik dit heb laten komen.
    Ik loog voor hem, was intiem met hem, iedere minuut van mijn vrije tijd besteedde ik met hem, heb Kemal gekwetst voor hem, mijn ouders zijn boos door hem. Nee dit moest stoppen.
    Ik nam een uitgebreide douche en ging de woonkamer in. " papa, het spijt mij voor alles. Ik wilde je absoluut niet beledigen of boos maken, ik zat met dingen waarvan ik nu besef dat die niet waard zijn", zei ik terwijl de tranen over mijn gezicht stroomden.
    Mijn vader was overduidelijk opgelucht en zei: " luister mijn dochter, ik wil alleen het beste van het beste voor jou. Kemal is een goede jongen, hij zou jou nooit pijn doen, komt uit een goede familie en toont respect, geef hem een kans".
    Ik knikte en gaf mijn vader een knuffel. Ik zag weer een glimlach op zijn gezicht. " laat de bruiloft maar komen, ik ben er klaar voor", zei ik.

    Ik zou op korte termijn gaan trouwen met Kemal, terwijl redouane nog in mijn gedachte en hart was. Ik zou de komende weken mijn best doen om gevoelens voor Kemal te foceren en redouane uit mijn gedachte te wissen.
    Redouane was ten einde raad, hij kon mij nergens bereiken. Ik was klaar met stage, ik werkte niet en had een nieuwe nummer. Dag later belde Melissa mij op. " Noortje uhh redouane is hier en wilt je dringend spreken", zei ze zachtjes.
    Ik vertelde haar dat ik zijn kop niet wilde zien, was er klaar mee. Toen pakte hij de telefoon van Melissa af.

    " prinsesje, je hebt geen idee wie ik ben. Ik geef je 2 minuten om naar melissa's huis te komen of anders bel ik aan bij je ouders", zei hij koel.
    " ik laat mij niet intimideren door een getrouwde crimineel", zei ik en hing op.
    Mijn hart ging enorm te keer. Ik daagde hem uit maar was dit wel slim? Inderdaad ik had geen idee wie hij was.

    Vandaag zou ik zijn andere kant zien...

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    76
    10-01-2014

    Nice! Uppp ))

  12. #12
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Heel mooi beschreven, ga snel door

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    326
    25-03-2011

    WoW zit er helemaal in, ga door Noortje

  14. #14
    Moesjan.

    Reacties
    117
    24-10-2012

    Up ga verder. Goed beschreven ook!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    126
    24-01-2013

    Vervolggggg
    Meerdere gebruikers