1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    3.724
    19-05-2007

    MVC Premium MVC Premium

    Voor de eerste keer begonnen met een 9 tot 5 baan.(Deel jouw ervaring)

    Salam broeders en zusters,

    Onlangs heb ik hamdolilah een fijne baan kunnen regelen voor mezelf, en het is voor de eerste keer dat ik volle 5 dagen p/w nu werk. Ik heb een lange tijd best een relaxte leven kunnen leiden bij mn ouders thuis, dus ik was tevreden met de 700 tot 900 p/m. Ik kon er wel van leven toen. Maar nu ik mn eigen plekje wilde nemen was ik genoodzaakt om een hoger bedrag te verdienen en mn toekomst daarmee te kunnen opbouwen. Hamdolilah is dat mij gelukt.

    Ik merk nu wel dat dit veel zwaarder is dan ik had gedacht Dus dit is het fulltime werken leven? Dus dit is wat ik dagelijks ga moeten doen in me leven om eten op tafel te krijgen en leuke dingen te doen? Best wel heftig om eerlijk te zijn. Aan de ene kant ben je wel lekker constant bezig, en heb het ook best naar mijn zin zover. Maar na mijn lange luizenleven ben ik toch best verrast. En het 'leukste' van alles is, wanneer je eenmaal thuis bent dan weet je al dat je de volgende dag weer vroeg opmoet. Leuk man

    In ieder geval, ik ben best nieuwsgierig hoe andere leden dit ervaren. Ben ik aan t overdrijven of aan t zeiken of is dit gewoon normaal?

    FREE PALESTINE


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    182
    19-10-2014

    Oh dear lord. Ik dacht dat ik de enige was met zo'n gevoel. But thank god ik hoef dat niet heel mijn leven lang te doen.
    사랑해

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    152
    24-06-2015

    I know the feeling! Super saaie routine.. Ik werk al jaaaren van 9 tot 5, ben er nog steeds niet aan gewend!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    60
    10-03-2014

    Citaat Geplaatst door weet_nie_meer Bekijk reactie
    Salam broeders en zusters,

    Onlangs heb ik hamdolilah een fijne baan kunnen regelen voor mezelf, en het is voor de eerste keer dat ik volle 5 dagen p/w nu werk. Ik heb een lange tijd best een relaxte leven kunnen leiden bij mn ouders thuis, dus ik was tevreden met de 700 tot 900 p/m. Ik kon er wel van leven toen. Maar nu ik mn eigen plekje wilde nemen was ik genoodzaakt om een hoger bedrag te verdienen en mn toekomst daarmee te kunnen opbouwen. Hamdolilah is dat mij gelukt.

    Ik merk nu wel dat dit veel zwaarder is dan ik had gedacht Dus dit is het fulltime werken leven? Dus dit is wat ik dagelijks ga moeten doen in me leven om eten op tafel te krijgen en leuke dingen te doen? Best wel heftig om eerlijk te zijn. Aan de ene kant ben je wel lekker constant bezig, en heb het ook best naar mijn zin zover. Maar na mijn lange luizenleven ben ik toch best verrast. En het 'leukste' van alles is, wanneer je eenmaal thuis bent dan weet je al dat je de volgende dag weer vroeg opmoet. Leuk man

    In ieder geval, ik ben best nieuwsgierig hoe andere leden dit ervaren. Ben ik aan t overdrijven of aan t zeiken of is dit gewoon normaal?
    This
    First we feel. Then we fall.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    53
    28-09-2014

    goede les .

    hopelijk kunnen op deze manier ook een huwelijk inschatten. Dat zal in begin vast ook tegenvallen.

    Daarom altijd goed om eerst op jezelf te gaan wonen , zodat je straks weet wat het is als je met iemand anders gaat samenwonen.

    ts. succes met je baan. Hoop dat je snel salarisverhoging zult krijgen dan kun je misschien naar 4 dagen p/w gaan :-)

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    3.724
    19-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mixer Bekijk reactie
    Jullie zijn sick lief bedoeld als jullie werken geweldig vinden.
    Als het niet nodig was en k uit de lucht genoeg had
    om te overleven. Wallahi dan zat k hele dag in meine
    tuin te tuinieren in 1 of my home-countries.

    Ipv sl..f van de el1te en hun maatschappij te zijn.
    Het leven is inderdaad geen djenna daar heb je helemaal gelijk in beste broeder.

    Citaat Geplaatst door Larouge Bekijk reactie
    This
    Sucks doesnt it


    Thanks voor alle reacties iedereen het lucht op om te lezen dat ik niet de enige ben. Ook bedankt voor de mooie woorden fashionismydrug en lolita

    FREE PALESTINE


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    173
    05-06-2012

    Citaat Geplaatst door weet_nie_meer Bekijk reactie
    Salam broeders en zusters,

    Onlangs heb ik hamdolilah een fijne baan kunnen regelen voor mezelf, en het is voor de eerste keer dat ik volle 5 dagen p/w nu werk. Ik heb een lange tijd best een relaxte leven kunnen leiden bij mn ouders thuis, dus ik was tevreden met de 700 tot 900 p/m. Ik kon er wel van leven toen. Maar nu ik mn eigen plekje wilde nemen was ik genoodzaakt om een hoger bedrag te verdienen en mn toekomst daarmee te kunnen opbouwen. Hamdolilah is dat mij gelukt.

    Ik merk nu wel dat dit veel zwaarder is dan ik had gedacht Dus dit is het fulltime werken leven? Dus dit is wat ik dagelijks ga moeten doen in me leven om eten op tafel te krijgen en leuke dingen te doen? Best wel heftig om eerlijk te zijn. Aan de ene kant ben je wel lekker constant bezig, en heb het ook best naar mijn zin zover. Maar na mijn lange luizenleven ben ik toch best verrast. En het 'leukste' van alles is, wanneer je eenmaal thuis bent dan weet je al dat je de volgende dag weer vroeg opmoet. Leuk man

    In ieder geval, ik ben best nieuwsgierig hoe andere leden dit ervaren. Ben ik aan t overdrijven of aan t zeiken of is dit gewoon normaal?
    Je gaat nooit echt wennen aan het vroeg opstaan, tenminste dat heb ik dan elke dag ! behalve vrijdag omdat ik weet dat ik de volgende dag lekker kan uitslapen
    Not everyone you lose is a loss

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    53
    17-04-2008

    Hahah ik durf ook nog geen fulltime baan te nemen. Heerlijk zo een parrtime life, alhoewel ik wel een fulltime salarus nodig begin te hebben. Ach hmdl ben ik een vrouw en hoef ik het in sha Allah niet derest van mn leven te doen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    11
    30-10-2015

    Ik doe dit al jaren en de tijd die ik aan files en overwerk kwijt raak niet mee gerekend, ik zal je zeggen je zult niet aan wennen je zult wel standaard vroeg wakker gaan worden ook in het weekends������
    Dit is gewoon nieuwe vorm van slavernij.
    Beste job is voor je zelf werken maar daar heb je een goed idee en geld voor nodig������

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    vertel over jou baan eerst wat het inhoudt


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    3.724
    19-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    vertel over jou baan eerst wat het inhoudt
    Toen ik de topic opende nog in de haven. Nu doe ik isolering invoegen bij woningen. Ik werk met veel hollanders om me heen nu; meesten wonend buiten de stad. Ik moet eerlijk zeggen dat racisme stiekem wel heerst bij ze. Al laten ze dat niet meteen merken kun je de subtiliteit toch er vanaf lezen. Wel jammer eigenlijk maar verder verdien ik gewoon me geld.

    FREE PALESTINE


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    343
    25-02-2017

    welkom in de kapitalistische wereld,

    ben je al wakker?

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    2
    08-04-2017

    Allahi 3awnek

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    3.724
    19-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door adviserend Bekijk reactie
    welkom in de kapitalistische wereld,

    ben je al wakker?
    Altijd. Maarja je wil ook een gezin kunnen onderhouden, en het houdt je bezig i.t.t het luieren.

    FREE PALESTINE


  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    100
    04-12-2015

    Ja.. vooral dat vroeg opstaan.. ik weet niet of je daaraan kunt wennen (ik sta trouwens pas rond half 9 op ). En met het vasten straks is het ook een uitdaging. Nou heb ik een chille baan met chille mensen, dus dat scheelt.