1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Ik heb sindskort een huis gekregen en wil....

    Citaat Geplaatst door Koffiechino
    Salam dames

    Ik heb dus sindskort een huisje gekregen, hartstikke bij natuurlijk.
    Alleen nu durf ik niet op mijn zelf te gaan wonen. Ik ben bang om alleen thuis te zitten en ook nog eens bang dat mijn omgeving om mij heen mij als een soort van losbandige gaan zien.

    Wie heeft hier ervaring mee?
    Alle tips zijn welkom.
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.845
    17-02-2014

    Waarom heb je de woning geaccepteerd dan? En wat mensen in je omgeving gaan denken over je? Gaat dit over ouders of over nicht van de tante van de buurman etc?
    -
    -

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    7.637
    27-01-2011

    Ouders die dit toelaten zijn in mijn ogen niet ouderswaardig.

    Dit is het begin van jouw lijden meid. Alles wat niet volgens de islamitische regels gebeurd, zal jouw ondergang worden.

    Mensen dit mensen dat?? Maar wie kijkt naar wat Allah ervan vindt? Leven jullie slechtst voor de zwakke schepsels?? Is dit waarvoor we geschapen zijn??? het kijken naar anderen? Wat ze zeggen of vinden?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    197
    06-04-2013

    Wat jouw omgeving denkt zou niet veel uit moeten maken. Het alleen thuis zitten, daar wen je wel aan. Jij vermaakt je wel
    .

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6.460
    29-02-2004

    Waar ben je dan precies bang voor als je alleen bent?
    Boefjes of djinns? Of iets anders?

    We die only once...
    and for such a long time...


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.076
    09-12-2005

    Citaat Geplaatst door sahrawiya_ Bekijk reactie
    Ouders die dit toelaten zijn in mijn ogen niet ouderswaardig.

    Dit is het begin van jouw lijden meid. Alles wat niet volgens de islamitische regels gebeurd, zal jouw ondergang worden.

    Mensen dit mensen dat?? Maar wie kijkt naar wat Allah ervan vindt? Leven jullie slechtst voor de zwakke schepsels?? Is dit waarvoor we geschapen zijn??? het kijken naar anderen? Wat ze zeggen of vinden?

    Je hebt je lesje nog steeds niet geleerd? Ewa ben je al gescheiden of nog niet?
    Gebruikers S&F

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.076
    09-12-2005

    Citaat Geplaatst door Koffiechino Bekijk reactie
    Salam dames

    Ik heb dus sindskort een huisje gekregen, hartstikke bij natuurlijk.
    Alleen nu durf ik niet op mijn zelf te gaan wonen. Ik ben bang om alleen thuis te zitten en ook nog eens bang dat mijn omgeving om mij heen mij als een soort van losbandige gaan zien.

    Wie heeft hier ervaring mee?
    Alle tips zijn welkom.
    Gewoon lekker doen! Laat de rest maar lekker janken
    Gebruikers S&F

  8. #8
    Amazigh United

    Reacties
    17.675
    03-04-2012

    Ik vind het knap dat je probeert zelfstandig te worden. Je doet al heel veel moeite. Denkt aan je toekomst.
    Dat zie ik de gemiddelde Marokkaanse jongen niet doen hoor. Alhoewel er velen zijn die uit huis gaan, maar binnen no time weer met hangende pootjes bij paps en mams terugkeren omdat ze de verantwoordelijkheden niet aan kunnen.
    ''Woman was created from a rib, and if you try to straighten a rib you wil break it. So deal with her gently''

  9. #9
    Amazigh United

    Reacties
    17.675
    03-04-2012

    Citaat Geplaatst door Koffiechino Bekijk reactie
    Ik ben niet zo van het alleen thuis zitten. Ik kan daar niet aan wennen
    Heb je een broer(tje) of zo? Of anders een zus(je)? Wellicht kunnen ze om de dag bij je logeren. Is toch om de hoek bij je ouders?
    ''Woman was created from a rib, and if you try to straighten a rib you wil break it. So deal with her gently''

  10. #10
    ik ben het!

    Reacties
    1.264
    14-01-2011

    Wellicht zit er een koppel zo broodnodig op een woning te wachten en jij hebt de keus om heerlijk warm bij je ouders te zijn. Maar nee nog liever om de hoek, alleen.

  11. #11
    ik ben het!

    Reacties
    1.264
    14-01-2011

    Wrm vraag je je ouders niet om bij je in te trekken, dan ben je niet meer bang...

  12. #12
    Amazigh United

    Reacties
    17.675
    03-04-2012

    Citaat Geplaatst door Koffiechino Bekijk reactie
    Ik heb een broertje van 5 alleen.
    Oh jammer. Wat is de reden dat je het huis geaccepteerd hebt? Doel? Ga je binnenkort trouwen? Of heb je plannen ervoor?
    Zijn je ouders het er mee eens?
    ''Woman was created from a rib, and if you try to straighten a rib you wil break it. So deal with her gently''

  13. #13
    Amazigh United

    Reacties
    17.675
    03-04-2012

    Citaat Geplaatst door noraatje5331 Bekijk reactie
    Wellicht zit er een koppel zo broodnodig op een woning te wachten en jij hebt de keus om heerlijk warm bij je ouders te zijn. Maar nee nog liever om de hoek, alleen.
    Is hun probleem toch? Ts heeft ook lang moeten wachten.
    ''Woman was created from a rib, and if you try to straighten a rib you wil break it. So deal with her gently''

  14. #14
    Taking over!

    Reacties
    5.769
    03-12-2012

    Ik begrijp dat niet. Waarom om de hoek wonen? Kon je net zo goed gewoon thuis blijven.
    Ja. Nee. Weet ik veel.

  15. #15
    Tin3achin moejoud

    Reacties
    1.281
    22-10-2013

    Hoezo heb je dan een huis genomen
    Waarom wil je niet bij je ouders wonen
    Lijkt me saai zo alleen. Als getrouwd stel is natuurlijk anders
    Maar alleen fuking saai en ook eng savonds
    Gierig, egoïstisch, ongeduldig en gemeen.


    Ik haat jou