1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    16
    30-01-2010

    La hawla wala quata ilah bilah.
    Ina allah m3a sabirin.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    4.454
    02-11-2014

    Vraag advies.aan je ouders en volg hun raad op. Meestal lijkt het tegenovergestelde van wat je ouders zeggen beter maar dat is echt niet zo. Door naar je ouders te luisteren wordt je behoed voor het slechte en dus een nog ongelukkiger leven. Veel sbar toegewenst en richt je tot Allah swt. Moge je vader je terughalen inshallah.
    Citaat Geplaatst door MaoZedong Bekijk reactie
    neem ze niets kwalijk er worden niet veel topics meer gestart door leden dus doet de redactie het
    Raar, alle kinderen zitten nu op school.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    19
    10-02-2012

    Ik vind het bijzonder dat niemand het heeft over zijn gebed, is dat niet belangrijker? is het islamitische toegestaan om bij een man te blijven die niet bid? Is het raar dat iemand ze vrouw niet waardeert terwijl hij ze scheppen ook niet aanbid? Zit er liefde in iemands hart als er geen imaan of weinig humaan is? Als iemand zijn heer vergeet ben je verloren je zal een benauwde leven leiden al zou je alle rijkdom bezitten

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Bah wat een hyena. Ik vind dat je hem de keus moet geven of hij verandert of een scheiding. Zo kun je ni verder leven bahbah gatverdamme zeg jou zo als een slaaf behandelen. Ma ik denk dat jij hem ook vanaf het begin hebt verwend.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    8.752
    07-04-2009

    Heftig. Moge allah je de kracht en geduld geven en je de juiste beslissingen laten maken.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    467
    24-08-2013

    Mag ik vragen wat jou redenen zijn om hier nog voor te vechten? Of is toch meer jouw/je families trots?

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    312
    16-03-2014

    Je bent met een hond getrouwd. Nee een hond is lief. Je bent met een agressief wrattezwijn getrouwd.
    ...

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.337
    25-04-2008

    Heel veel sbar toegewenst meid, maar ik denk dat zo iemand nooit zal toegeven hoor.

    Zo iemand wil een slaaf en geen vrouw zoals je zelf wist.

    NIET bidden is al een NO GO!!! Hoe durft deze man dan IETS te eisen....

    Ik zou zo een afkeer van hem krijgen...

    Je lijkt me nog een jonge meid en een lieve meid.

    LAat je niet doen, sta op je strepen, HIJ is niet de enige. Doe salat istighara en volg je gevoel....

    Je ouders verbieden??? maar wel je laten werken???? Pfffffff Allah isabrek

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    21
    17-06-2014

    Ik zie dit niet als een 'normale' huwelijk maar meer als SLAAF-MEESTER verhouding. Sorry als ik denegrerend overkom. Aan jou de keus of je dit voortzet, accepteer je het nu, dan moet je later niet je klagen.

    Succes ermee inchaAllah, dat je een wijs besluit mag nemen.

  10. #25
    TRalalalalala

    Reacties
    60
    27-02-2007

    Moge allah jou sabr geven, ik ben zo tegen scheiden dus ik adviseer je om gesprekken met hem te voeren. Probeer hehem te verassen met wat leuks te gaan doen en dan een ggesprek beginnen. En beetje bij beetje late wennen aan 1 keer in de zoveel tijd een dagje voor jullie samen.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    145
    08-05-2009

    Meid, word wakker, pak je koffers en verdwijn. Ga niet eens uitleggen waarom je gaat, hij is de verspilling van je speeksel niet waard, laat staan je geestelijke en lichamelijke gesteldheid.

    Hebben je ouders je opgevoed en grootgebracht voor dit?

    Als hij dan bij je ouders komt smeken, dan misschien misschien misschien kun je het nog eens proberen.

    Als hij niet eens komt; elma ou shtaba 7tal qa3 elb7ar (ben je mooi vanaf dan)

    Weet wat je waard bent.

    Een pak rammel heeft die idioot nodig, mezian tbarkellah. Krijg je bent enass, ga je haar zo behandelen.

    Mijn ex was nog niet half zo erg en nog denk ik, waar was ik met mijn kop. Je bent niet getrouwd om te scheiden, ik begrijp wel wat je voelt, maar je bent ook niet getrouwd voor dit.

    Lees over narcistische persoonlijkheidsstoornis, dan kun je de situatie wat meer begrijpen, dat had ik toen hard nodig. Of praat een keer met een psycholoog.

  12. #27
    .......

    Reacties
    1.327
    01-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah je bijstaan en geduld schenken. Je mag me altijd pm-en.

    M


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    12
    12-11-2015

    Lieve meid,
    Ik heb tranen in me ogen gekregen van je verhaal..
    Mensen roepen pak je spullen, was dat maar zo makkelijk..
    Ik hoop dat Allah je zal belonen voor elk stukje geduld dat je hebt.
    Denk alsjeblieft aan jezelf, laat je geluk niet bepalen door hem. Jou ouders hebben jou niet al die jaren met bloed zweet en tranen groot gebracht om vervolgens door iemand als rotzooi behandeld te worden.
    Hamdoulilah ziet onze schepper alles, en inshAllah zal ieder gestraft worden die een ander onrecht aandoet.
    Denk aan je gezondheid geluk en toekomst en inshAllah helpt Allah je om de juiste keuze te maken.
    Hasbi Allah wa niqmal el wakil.
    Waarlijk, na moeilijke tijden komen er gemakkelijke tijden..

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    578
    22-10-2014

    Dit is toch geen leven meid!ik schrik gewoon van je verhaal.
    moet ik je sbar wensen of toch hopen dat ie gaat veranderen?
    Want je sbar zal toch ooit opraken als hij niet verandert.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    578
    22-10-2014

    Hij is ziek in zn hoofd en hij gaat je nog ziek maken.