1. #406
    MVC Lid

    Reacties
    572
    09-10-2015

    Dag dames,

    We zijn nu twee jaar later. Ik ben de gelukkigste echtgenote en moeder van een zoontje. Sabri hebben we hem als naam gegeven. Zijn naam is het symbool van ons geduld dit we hebben opgeofferd om bij elkaar te kunnen zijn. Zoveel struggles op ons pad die we moesten bewandelen. Het feit dat het onmogelijke het mogelijke werd, gaf ons een andere kijk op het leven. Ismael en ik staan nu sterker dan ooit. We zijn gezegend met het leventje die we nu leiden. Ondertussen hebben we een huisje gekocht en ben ik werkzaam als psychologe in het ziekenhuis. Mijn meeste patiënten kampen met angstaanvallen. En strijd die je met je zelf voert. Ik weet daar alles van.

    Ik moet toegeven dat het huwelijk dagelijks een gevecht is. Elke dag is een nieuwe dag. En daar proberen we het beste van uit te halen. Met ups en downs proberen wij uit elke fout een les te leren. Zodat we op een dag een goed voorbeeld voor ons zoon Sabri zouden zijn. We proberen ons leven te leiden in de normen en waarden die Allah ons heeft voorgeschreven. Zo is ons volgende bestemming Mekka in shaa Allah. Samen met mijn ouders en lieftallige echtgenoot zal ik op bedevaart gaan. Allahitaqabel in shaa Allah. Ik ben ook een jaar geleden terug mijn hijab beginnen aandoen met een evenwaardige kledingstijl. Hamdoulillah!

    Mijn vriendin Inaya is ondertussen ook getrouwd met Amin. Ze leiden hun leven in Qatar. We gaan vaak op bezoek naar hun. Een reden meer om de Arabische Emiraten te ontdekken. Sindsdien hebben we beide koppels geen gevaar meer geproefd. Zij is nu ook in verwachting van haar eerste dochtertje. Wat kijk ik er naar uit om ons ervaringen als beste vriendinnen met elkaar te delen. #friendshipgoals.

    Yasmien is ook gelukkig getrouwd met haar man. Ondanks de slechte tijden die we hebben meegemaakt, zijn we heel goede vriendinnen geworden. Zo heb ik geleerd dat haat en liefde dicht bij elkaar staan.

    Jawad is intussen verloofd met Asma van mijn vroegere dakka marrackia groep. Ze vormen beide een heel mooi koppel en vullen elkaar goed aan. Zij was tenslotte degene die zijn schoonheid in het ziekenhuis als eerst had opgemerkt. Zo zie je maar hoe sommige dingen verlopen. Ow, ons groepje bestaat trouwens niet meer. Maar we komen nog vaak bij elkaar om herinneringen op te bouwen. Tenslotte is het daar allemaal begonnen.

    Ik wil jullie een wijze les meegeven Je weet pas hoe sterk je bent wanneer sterk zijn de enige keuze is die je hebt. Geef de moed nooit op! Ondanks het drama en actie die je in je leven ervaart. Blijf op Allah SWT vertrouwen en volg je gevoel. Vecht voor het gene dat je waardig is. Denk altijd aan een ander die het slechter dan jou heeft. Zo leer je sneller hoe je dankbaar moet zijn. En dat is wat ik nu ben. Een dankbare dame met een prachtig echtgenoot die mij een fantastisch zoontje heeft geschonken.


    Veel liefst,
    Ismael, Dina en Sabri


    Always and Forever

    ~

  2. #407
    MVC Lid

    Reacties
    125
    18-03-2003

    Prachtig verhaal..

    Dank je wel voor het plaatsen van je verhaal..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Elk Ontmoeting Kent Zijn Afscheid.

  3. #408
    MVC Lid

    Reacties
    107
    12-05-2015

    Prachtige verhaal, je hebt het ehcht super geschreven!

  4. #409
    MVC Lid

    Reacties
    235
    23-05-2013

    [waaauwwwwwww wat een mooi verhaal jammer dat het geeindigd is zat er helemaal in

  5. #410
    MVC Lid

    Reacties
    572
    09-10-2015

    Lieve volgers,

    Ik wil jullie hartelijk bedanken voor het volgen van mijn verhaal.
    Jullie up motiveerde me dagelijks! Natuurlijk heeft me dat nog meer kriebels bezorgd om door te gaan..
    Ik wil het nog beter doen dan ik deze verhaal heb geschreven. Ik zal over een weekje beginnen posten.
    Hou het in het oog en zeker blijven uppen! Na jullie ups zal ik de titel al verklappen.

    Dikke kus Angel94

  6. #411
    MVC Lid

    Reacties
    822
    04-12-2012

    Maa Shaa Allah!

  7. #412
    MVC Lid

    Reacties
    572
    09-10-2015

    Meiden, het is zo ver. Ik post zo dadelijk mijn nieuw verhaal. Zeker volgen! Much Love.. Angel94

  8. #413
    MVC Lid

    Reacties
    50
    15-04-2015

    super geschreven, veel fantasie ........gelukkig maar!!!!