1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Hoeveel geven jullie per week uit?

    Wss de zoveelste topic erover...maar ik ben toch benieuwd.

    Vermeld graag hoeveel kinderen je eventueel hebt.

    En alleen boodschappen zou ik willen weten, de overige niet...

    Ik zelf weet het niet hou het niet bij. De ene week meer dan de ander.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    536
    08-01-2008

    Hier geen idee ben wel elke dag in de supermarkt te vinden.Denk zoiezo iets van 50 euro per week zonder de grote boodschappen dus alleen de kleine dingen waardoor ik dagelijks de supermarkt inloop.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    536
    08-01-2008

    Ooh en ik heb 4 kinderen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    6
    03-09-2015

    7 kinderen, 200 euro per week

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Oké oké tbarkellah.

    Met kinderen lopen we echt voortdurend de supermarkt in voor maar 1 of 2 dingen en soms wel 2 keer per dag. Afgezien van de grote boodschappen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    536
    08-01-2008

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Oké oké tbarkellah.

    Met kinderen lopen we echt voortdurend de supermarkt in voor maar 1 of 2 dingen en soms wel 2 keer per dag. Afgezien van de grote boodschappen.
    Pff ik hie naast de school van de kinderen een aldi en nog meer andere winkeltjes iwa ik moet elke dag wel wat hebben van de aldi en dan neem je automatisch mer dingen mee.Ik wil hier echt vanaf want de helft wat ik haal is faksher.

  7. #7
    Te amo

    Reacties
    2.204
    30-03-2011

    150 per week. Incl de grote boodschappen en nutrilon.

    Dit is wat ik denk dat ik uitgeef. Maar weer het niet zeker

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door anoeniemjaja Bekijk reactie
    Pff ik hie naast de school van de kinderen een aldi en nog meer andere winkeltjes iwa ik moet elke dag wel wat hebben van de aldi en dan neem je automatisch mer dingen mee.Ik wil hier echt vanaf want de helft wat ik haal is faksher.
    De supermarkt zit standaard vlak na schooltijd vol met moeders. Je bent niet de enige
    Ik wil er ook vanaf. Ik koop niet heel veel ofzo, het is altijd alleen maar verschillende soorten drinken, brood en van die groentemixjes voor pasta enzo. Maar toch heb ik het het idee dat ik teveel uit geef. Ow we gaan soms ook buiten eten das sowieso duur.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Flower_power Bekijk reactie
    150 per week. Incl de grote boodschappen en nutrilon.

    Dit is wat ik denk dat ik uitgeef. Maar weer het niet zeker
    Oké en gaat het goed zo of mag het minder?
    Ieder z'n eigen porto eigenlijk maar ben benieuwd hihi

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    536
    08-01-2008

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    De supermarkt zit standaard vlak na schooltijd vol met moeders. Je bent niet de enige
    Ik wil er ook vanaf. Ik koop niet heel veel ofzo, het is altijd alleen maar verschillende soorten drinken, brood en van die groentemixjes voor pasta enzo. Maar toch heb ik het het idee dat ik teveel uit geef. Ow we gaan soms ook buiten eten das sowieso duur.
    HAhahah echt he.Soms durf ik die aldi niet meer in dan denk ik wat zullen die kassieres wel niet denken daar heb je haar weer.Probleem is ik haal dan bijv 3 dingen die ik echt nodig heb en de rest echt alleen onzin zoals de zoveelste zak chips,koekjes en andere rommel.Ik moet echt wat zuiniger aan gaan doen heb jij tips?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    714
    27-11-2002

    Pinpas thuis laten.
    ...::What do i have but Negativity, cause I cant justify the Way everyone is Looking at Me::....

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door anoeniemjaja Bekijk reactie
    HAhahah echt he.Soms durf ik die aldi niet meer in dan denk ik wat zullen die kassieres wel niet denken daar heb je haar weer.Probleem is ik haal dan bijv 3 dingen die ik echt nodig heb en de rest echt alleen onzin zoals de zoveelste zak chips,koekjes en andere rommel.Ik moet echt wat zuiniger aan gaan doen heb jij tips?

    Ik moet zelf ook verandering in brengen maar ik Denk dat de beste tip die ik je kan geven is om maar 1 keer per maand 280 euro in 1 keer te pinnen. En elke week 70 euro in je portemonnee doen en daar de hele week mee doen. Geen pinpas meenemen naar buiten en je geld alleen meenemen als je écht iets nodig hebt.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    141
    20-10-2006

    Wat een goed idee.

  14. #14
    Taking over!

    Reacties
    5.769
    03-12-2012

    Ik denk rond 80 euro per week. Soms 100 maar dat is dan vlees erbij.

    Weet je wat ik wil gaan doen. Bonnen bewaren en aan het einde van de week berekenen hoeveel ik uitgeef. Ik ga dat doen. Je krijgt volgende woensdag mijn antwoord hhh.

    Vandaag boodschappen gedaan voor 25 euro.

    Heb zelf 2 kinderen.
    Ja. Nee. Weet ik veel.

  15. #15
    Hamdoelillah

    Reacties
    1.901
    15-01-2004

    Tussen 100-120 per week.
    Ik doe 1x per week de boodschap en pin ook 1x per week