1. #766
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    vorige week 35 AH XL
    10 hoogvliet
    en gisteren 13

    ohja en meneer was ook nog x naar hvl gegaan maar denk ook max 10tje. kasten zitten iig vol
    The world is nothing without my coffee

  2. #767
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Dames wat sparen jullie per maand als ik zo vrij mag zijn?
    Zet anders in quote dan kun je t daarna verwijderen...

  3. #768
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Citaat Geplaatst door ilovesoap Bekijk reactie
    Dames wat sparen jullie per maand als ik zo vrij mag zijn?
    Zet anders in quote dan kun je t daarna verwijderen...

    You?

  4. #769
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    You?
    Netjes.

  5. #770
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Ik dus geen vast bedrag, hoop dat er nu verandering in komt. had al veel meer kunnen zijn. Moet even goed in kaart brengenvolgend jaar hoeveel erin en eruit gaat, aangezien zorgverz weer veranderd, kinderopvangtoeslag etc. Dan kijken hoeveel we overhouden na vasten lasten, dan bekijken hoeveel we apart kunnen zetten, ga t dan ook automatisch laten afboeken

    meestal probeeri k wel 200 apart te zetten, soms is t ook meer, afgelopen maand bv 700, en sommige maanden weern iks.. zo ging het afgelopen 2 jaar meestal zet ik vakantiegeld apart, belastingteruggave wat telkens ook aardig wat was dus zo kwam ik toch weer op een aardig bedrag
    The world is nothing without my coffee

  6. #771
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Citaat Geplaatst door Frituurketel Bekijk reactie
    .
    Dat doe je goed ma sha Allaah.

  7. #772
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Citaat Geplaatst door ilovesoap Bekijk reactie
    Netjes.
    Ghair insa'Allah.
    Ik spaar echt sinds een jaar. Vooral ook omdat ik een reality check kreeg door de dood van mijn vader Allahyarahmou. Je hebt ten alle tijden gewoon geld nodig. Ik kan veel meer spullen als ik minder koop enzo maar dan gaat het moeilijk worden. Hou van makkelijk leven dus heb nu een middenweg.

  8. #773
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Ik dus geen vast bedrag, hoop dat er nu verandering in komt. had al veel meer kunnen zijn. Moet even goed in kaart brengenvolgend jaar hoeveel erin en eruit gaat, aangezien zorgverz weer veranderd, kinderopvangtoeslag etc. Dan kijken hoeveel we overhouden na vasten lasten, dan bekijken hoeveel we apart kunnen zetten, ga t dan ook automatisch laten afboeken
    Je bent goed bezig ma sha Allaah.
    Verschilt bij jou wel erg lees ik en die extra bedragen zijn heerlijk meegenomen.

  9. #774
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door ilovesoap Bekijk reactie
    Je bent goed bezig ma sha Allaah.
    Verschilt bij jou wel erg lees ik en die extra bedragen zijn heerlijk meegenomen.
    Ja omdati k dus niet op let haha, ik doe ook echt niet aan budgetteren al ben ik niet iemand die veel shopt bv. Maar als ik bewuster ermee zou omgaan zou ik makkelijk een vast bedrag kunnen sparen, en dan wat je overhoud nog erbij, en dan al die extra dingen nog als vakantiegeld etc. Ga er ook goed op proberen te letten! Maar ik wacht het nieuwejaar nog ff af even naar goedkopere zorgverzekering, even kijken hoeveel de kinderopvang toeslag wordt..
    The world is nothing without my coffee

  10. #775
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Ghair insa'Allah.
    Allaahi rahmo, moge Allaah hem genadig zijn en bij degenen laten behoren die hun boek ontvangen aan de rechterkant.

    Je moet inderdaad niet een karig leven gaan leiden als het niet nodig is.
    Niet te zuinig, niet verspillend maar ertussenin.

  11. #776
    Bijna Lid

    Reacties
    4.026
    26-04-2015

    Citaat Geplaatst door ilovesoap Bekijk reactie
    Netjes.
    Werk je ook? Spaar je niet omdat kosten hoog zijn of gewoon gat in je hand?

  12. #777
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Ja omdati k dus niet op let haha, ik doe ook echt niet aan budgetteren al ben ik niet iemand die veel shopt bv. Maar als ik bewuster ermee zou omgaan zou ik makkelijk een vast bedrag kunnen sparen, en dan wat je overhoud nog erbij, en dan al die extra dingen nog als vakantiegeld etc. Ga er ook goed op proberen te letten! Maar ik wacht het nieuwejaar nog ff af even naar goedkopere zorgverzekering, even kijken hoeveel de kinderopvang toeslag wordt..
    Herkenbaar hoor, maar ja genieten hoort erbij en vooral als je kids hebt, af en toe iets leuks doen, pretparkje, indoor, pannekoeken buiten eten, ergens wat drinken; dat zijn toch leuke herinneringen voor later. Je spaart iig, sommige mensen staan altijd in de min.

  13. #778
    Bijna Lid

    Reacties
    4.026
    26-04-2015

    Citaat Geplaatst door ilovesoap Bekijk reactie
    Dat doe je goed ma sha Allaah.
    Ja hmdl nu gaat het, maar daarvoor was ik als een kip zonder kop, te veel boodschappen, te veel onzin, echt heel veel onnodige dingen waarvan je achteraf denkt.. waar zat ik met mn hoofd..
    Kids hun spaargeld is gewoon grootste deel vd kinderbijslag iedere maand. Dat hebben we niet nodig, dus gooi ik direct aan de kant.

  14. #779
    Bijna Lid

    Reacties
    4.026
    26-04-2015

    Wallahila, zolang men geen schulden maakt, is het goed hmdl!

  15. #780
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Citaat Geplaatst door ilovesoap Bekijk reactie
    Allaahi rahmo, moge Allaah hem genadig zijn en bij degenen laten behoren die hun boek ontvangen aan de rechterkant.

    Je moet inderdaad niet een karig leven gaan leiden als het niet nodig is.
    Niet te zuinig, niet verspillend maar ertussenin.
    Amien.
    Nee ik heb denk ik soms zelfs een te luxe leven. Maar ik geef geld aan mijn moeder en spaar. Dus heb niks om me schuldig over te voelen.