1. #586
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Dendoena Bekijk reactie
    Ik geef veel te veel uit wekelijks, vooral als ik bij de action naar binnen ga dan stop ik m'n mandje vol want alles wat ze daar verkopen is in mijn ogen "handig".
    En als ik thuis kom dan denk ik "waar heb ik dit eigenlijk voor nodig".
    Verder koop ik verl kleding voor de kids ondanks dat hun kasten uitpuilen en vooral voor m'n dochter die heeft zoveel en ik blijf kopen. T moet echt stoppen.
    Ik ga me voornemen om 1x in de maand iets van kleding te mogen kopen,tenzij natuurlijk noodzakelijk is, want hun kasten puilen uit.
    En m'n portemonnee word alleen maar leger ahahaha.
    Jep action is ook een winkel die ik moet vermijden... standaard koop ik teveel omdat alles zo handig en goedkoop lijkt.
    Vooral woon accessoires... Zo verleidelijk

  2. #587
    Malika Cartier

    Reacties
    2.744
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Al malika je laat me lachen meid met je drogist... [emoji23] ik snap de verleiding die je voelt als je daar rondloopt. Gheer inshaAllah
    de drogist is zo heerlijk, net halawt.


    en by the way dames, als jullie nog leuke drogist aanbiedingen of producten kennen mogen jullie die best hier plaatsen... alleen kruidvat huismerk, etos huismerk mag je overslaan dat gaat echt nergens over,

  3. #588
    MVC Lid

    Reacties
    608
    28-05-2008

    Wij geven ook echt veel uit pffff maar hmdlh gooien echt niks weg. We zijn maar met 2 + 1 kind. Ik koop geeneens luxe dingen ofzo, alles is gewoon zo duur en man eet best wel veel... hmldh
    Into you

  4. #589
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Gisteren ging ik m'n benen achterna die plots de speelgoedwinkel inliepen...
    Rondje gemaakt en weer d'r uit.
    Zonder iets te kopen. *trots*
    Zoontje begreep er geloof ik niet zoveel van. Gekke mama ook.
    Het is alweer donderdag en ben sinds zondag geen enkele supermarkt in geweest.
    Is wel ff wennen dat afkicken maar goed, consuminderen is het nieuwe motto dus ik blijf volhouden in sha Allaah.

  5. #590
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Oh ja..tandartsrekening bedraagt 220 EUR.
    Valt me op dat wat ik bezuinig ik ergens anders aan uitgeef..
    Vaak onvoorziene uitgaven.

  6. #591
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Goed van je ilovesoap! Helaas is dit niet echt een spaarland wat je ff niet opmaakt,gaat weer ergens anders heel. Allah ya glef albaraka
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #592
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Hoop dat ik voorlopig ook niet meer hoef alleen melk en brood dan, heb nl net voorraad ingeslagen bij Dirk en slager
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #593
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Dit is niet echt een bespaartip noodzakelijk in geld maar meer in tijd.

    Kipvleugeltjes met marinade en al in de vriezer. Uit de vriezer uit de zak halen en meteen in de oven schuiven.
    Pizza deeg. Maak extra veel deeg verdeel in ballen en vries ze per stuk verpakt in. Bij gebruik Paar uur van te voren eruit halen en ontdooien in de koelkast. Of paar minuten ontdooien op de broodontdooistand in de magnetron ( getest Door mij. Het werk)
    Dit soort tips weerhoudt mij om bv eten te bestellen na een drukke dag, want de voorbereiding is al gedaan.( dus dan toch een financiële besparing)




  9. #594
    Bijna Lid

    Reacties
    4.026
    26-04-2015

    Kun je het na het ontdooien direct gebruiken, of eerst nog kneden en laten rusten? Neem aan van niet.

  10. #595
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Frituurketel Bekijk reactie
    Kun je het na het ontdooien direct gebruiken, of eerst nog kneden en laten rusten? Neem aan van niet.
    Na het ontdooien kun je het meteen uitrollen en beleggen en bakken.

  11. #596
    Bijna Lid

    Reacties
    4.026
    26-04-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Na het ontdooien kun je het meteen uitrollen en beleggen en bakken.
    Handig, beter dan zo een diepvriespizza

  12. #597
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Frituurketel Bekijk reactie
    Handig, beter dan zo een diepvriespizza
    En goedkoper en gezonder ook

  13. #598
    MVC Lid

    Reacties
    4.616
    08-05-2013

    Besaha Riannah.

    Ik had een boodschaplijst gemaakt en heb me er netjes aan gehouden. Was trots op mezelf. Normaal zou ik 25 uitgeven maar nu heb ik 14 euro uitgegeven. Ga voortaan met lijsten werken en niet onnodige spullen halen.
    De Profeet ( Vrede zij met hem) zei: ”Het vervloeken van een gelovige is (alsof je hem) vermoordt.”
    "Degenen die geloven, en wier hart rust vindt in de gedachtenis aan Allah. Ziet toe! in het gedenken van Allah kunnen de harten rust vinden." (Surah 13 : Ayah 28)

  14. #599
    Verbannen

    Reacties
    2.930
    11-09-2012

    wauw in de maand november was ik maar 42 euro kwijt aan boodschappen. waarvan 6,40 aan afhaal eten. En 10 eur gepind.
    in december moet ik het met 35,20 doen, en daarvan is 19,20 op. nog 16 eur te gaan. Dit moet lukken want ik heb nog een volle vriezer en voorraad voor deze maand.

  15. #600
    Bijna Lid

    Reacties
    4.026
    26-04-2015

    Citaat Geplaatst door Niet-Marokkaans Bekijk reactie
    Besaha Riannah.

    Ik had een boodschaplijst gemaakt en heb me er netjes aan gehouden. Was trots op mezelf. Normaal zou ik 25 uitgeven maar nu heb ik 14 euro uitgegeven. Ga voortaan met lijsten werken en niet onnodige spullen halen.
    Leuk he. Ik ben teminste altijd heel trots dan.
    Citaat Geplaatst door 704903 Bekijk reactie
    wauw in de maand november was ik maar 42 euro kwijt aan boodschappen. waarvan 6,40 aan afhaal eten. En 10 eur gepind.
    in december moet ik het met 35,20 doen, en daarvan is 19,20 op. nog 16 eur te gaan. Dit moet lukken want ik heb nog een volle vriezer en voorraad voor deze maand.
    Hoe doe je dat? Hoeveel personen en wat eet je? 35 euro vind ik wel heel weinig.