1. #1
    Allah ElouatanLmalik

    Reacties
    6.842
    30-05-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Voetbal commentaar Nederland - Marokko hier downloaden

    Jaja hierzo Nederland tegen Marokko

    1e helft.

    http://s23.yousendit.com/d.aspx?id=2...932MNPSD2MJ1F5

    2e helft

    http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=0...O0XYPMUTNK85DN

    Het zijn trouwens korte stukken geen hele wedstrijd.
    En het is totaal geimproviseerd

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    122
    21-12-2004

    Hahahahaha..

  3. #3
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    hahahaha wellah ik heb me kaopt gelachen. dit is waar je het gisteren over had yak. de tweede helft is vet man.

  4. #4
    Allah ElouatanLmalik

    Reacties
    6.842
    30-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tetouani79
    hahahaha wellah ik heb me kaopt gelachen. dit is waar je het gisteren over had yak. de tweede helft is vet man.

    Ewaa Tetouani leuk je gisteren ontmoet te hebben

    Ja idd lachen he!

  5. #5
    Allah ElouatanLmalik

    Reacties
    6.842
    30-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mocro_4_life
    al had je er ook beelde bij dan nam ik de moeite om het te downloade
    Hoeft niet hoor

  6. #6
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Citaat Geplaatst door MrMaRouaN
    Ewaa Tetouani leuk je gisteren ontmoet te hebben

    Ja idd lachen he!

    ja zeker, je bent een grappige vent en zag eruit om op te eten

  7. #7
    Iwa Iwa

    Reacties
    217
    29-09-2004

    Citaat Geplaatst door tetouani79
    ja zeker, je bent een grappige vent en zag eruit om op te eten



    Marouan The Choclateman
    Vooraleer je de ladder van het succes beklimt, moet je zien te weten wie ze vasthoudt.

  8. #8
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    niet verlegen worden. die pak stond je wel hoor

  9. #9
    Allah ElouatanLmalik

    Reacties
    6.842
    30-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tetouani79
    niet verlegen worden. die pak stond je wel hoor
    We hebben weer eentje gemaakt a zin wil je horen

    Thnx he shokran BarakAllahoefiek

  10. #10
    adequaat reageren

    Reacties
    6.320
    04-01-2005

    Citaat Geplaatst door MrMaRouaN
    .
    Wa Nahnoe al aan nal3ab fi dakieka seb3a wa sittien min shaoet a tani min el mokabala elleti tazma3 bain al magrib wa guinea . El kora 3and boussaboun boussaboun shay 3mel biha boussaboun temrira ne chammakh le3ba n hadji kedfa djel hadjiiiiiii wa hadaaaaf !!!!!!!!!!!!!! hadaaf zmiel djal la3eb youssef hadji fi dakieka seb3a oe sitien min al mokabala wal morakab Moulay Abdellah ya takalab min makanieh hadaaf raie3 djal la3eb youssef hadji alladie yal3ab ma3a fariek bastia al firansie .

    Slot : Nal3ab al aan a dakaiek al agiraa min zaman al mobara wal aan yoehlien al hakam al brasilie gaucho 3ala nihayat al mokabala bi faoez al mountakhab al magribie 3ala nadiroehoe al guinie bi hadaf li sifr . Shoekran 3ala hosn al motaba3a wa ila liqaa fi forsa qadima insallah

  11. #11
    Allah ElouatanLmalik

    Reacties
    6.842
    30-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door JbiloXL
    .
    Wa Nahnoe al aan nal3ab fi dakieka seb3a wa sittien min shaoet a tani min el mokabala elleti tazma3 bain al magrib wa guinea . El kora 3and boussaboun boussaboun shay 3mel biha boussaboun temrira ne chammakh le3ba n hadji kedfa djel hadjiiiiiii wa hadaaaaf !!!!!!!!!!!!!! hadaaf zmiel djal la3eb youssef hadji fi dakieka seb3a oe sitien min al mokabala wal morakab Moulay Abdellah ya takalab min makanieh hadaaf raie3 djal la3eb youssef hadji alladie yal3ab ma3a fariek bastia al firansie .

    Slot : Nal3ab al aan a dakaiek al agiraa min zaman al mobara wal aan yoehlien al hakam al brasilie gaucho 3ala nihayat al mokabala bi faoez al mountakhab al magribie 3ala nadiroehoe al guinie bi hadaf li sifr . Shoekran 3ala hosn al motaba3a wa ila liqaa fi forsa qadima insallah

    Ewa dit is te serieus man hahaha wel bedankt voor je bijdrage.
    Wij hebben onze eigen style om het grappiger te maken en niet zo serieus

  12. #12
    Iwa Iwa

    Reacties
    217
    29-09-2004

    Citaat Geplaatst door JbiloXL
    .
    Wa Nahnoe al aan nal3ab fi dakieka seb3a wa sittien min shaoet a tani min el mokabala elleti tazma3 bain al magrib wa guinea . El kora 3and boussaboun boussaboun shay 3mel biha boussaboun temrira ne chammakh le3ba n hadji kedfa djel hadjiiiiiii wa hadaaaaf !!!!!!!!!!!!!! hadaaf zmiel djal la3eb youssef hadji fi dakieka seb3a oe sitien min al mokabala wal morakab Moulay Abdellah ya takalab min makanieh hadaaf raie3 djal la3eb youssef hadji alladie yal3ab ma3a fariek bastia al firansie .

    Slot : Nal3ab al aan a dakaiek al agiraa min zaman al mobara wal aan yoehlien al hakam al brasilie gaucho 3ala nihayat al mokabala bi faoez al mountakhab al magribie 3ala nadiroehoe al guinie bi hadaf li sifr . Shoekran 3ala hosn al motaba3a wa ila liqaa fi forsa qadima insallah

    Shokran voor je input, we kunnen deze misschien gebruiken bij een volgende.

    Tnx
    Vooraleer je de ladder van het succes beklimt, moet je zien te weten wie ze vasthoudt.

  13. #13
    adequaat reageren

    Reacties
    6.320
    04-01-2005

    Citaat Geplaatst door MrMaRouaN
    Ewa dit is te serieus man hahaha wel bedankt voor je bijdrage.
    Wij hebben onze eigen style om het grappiger te maken en niet zo serieus
    Shoekran Shoekran A Zamil al ag Marouan 3ala haad el Nasi7a .
    Fa mada takoel fi el mokabala allatie satadoeroe al yaum bi mal3ab al oliempie fi munich baina Bayern munchen wa fariek Chelsea . Al modarieb Mourinho qala bi anahoe saoefa yal3aboe lil faoez wa laisa li ta3aadul li ana ila l3eboe 3ala a ta3aadul fa moemkien ana bayern munchen toesaytiroe 3ala al difaa3 al englisie wa toesaziloe ahdaaf katiera

  14. #14
    adequaat reageren

    Reacties
    6.320
    04-01-2005

    Citaat Geplaatst door Hasnilove
    Shokran voor je input, we kunnen deze misschien gebruiken bij een volgende.

    Tnx
    geen dank
    Misschien worden jullie de nieuwe Said Jerdouk en Hassan al hariri

  15. #15
    Allah ElouatanLmalik

    Reacties
    6.842
    30-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door JbiloXL
    Shoekran Shoekran A Zamil al ag Marouan 3ala haad el Nasi7a .
    Fa mada takoel fi el mokabala allatie satadoeroe al yaum bi mal3ab al oliempie fi munich baina Bayern munchen wa fariek Chelsea . Al modarieb Mourinho qala bi anahoe saoefa yal3aboe lil faoez wa laisa li ta3aadul li ana ila l3eboe 3ala a ta3aadul fa moemkien ana bayern munchen toesaytiroe 3ala al difaa3 al englisie wa toesaziloe ahdaaf katiera

    Wallahila gataar