1. #751
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    'Ghair inshaAllah'
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  2. #752
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Ik ben allergisch voor mensen die met de domste Ramadan vragen komen. Een of 2 keer stellen, fhamt, je hebt interesse. Maar letterlijk dezelfde vraag weer stellen na 2 dagen. Volgend jaar ga ik gewoon zo een FAQ uitprinten over Ramadan en uitdelen.

    Haha m.nl is gecrashed na onze convo hier. Server kon het niet handelen dat het niet over negroide mensen ging of ander onzin. Dacht al, waar is deze. Je kon weer onder de normale mensen zijn toen je hier weg was.

    Je wilt niet weten. Zong die liedjes als een baas toen ik klein was in de auto. Op een gegeven moment konden ze mij zo op straat gooien voor een show en geld verdienen.

    Denk je? Normaal juist niet. Sommige maak ik blijkbaar zenuwachtig heb ik gehoord.

    Wapp: Je hebt een oproep gemist x10
    Op je werk zulke vragen of medemoslims? Light er voor mij aan wat erachter steekt

    Haha invasie van de cuteness kan m.nl niet aan nee
    Mn berichten Worden eerst gecheckt. Zucht. Kuch.

    Was je zo extravert als kind dan. Grappig dat zijn vaak wel ondernemende types.

    Ik heb net als jij ook iemand zenuwachtig gekregen blijkbaar

    WhatsApp: Sorry

  3. #753
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Ik ben allergisch voor mensen die met de domste Ramadan vragen komen. Een of 2 keer stellen, fhamt, je hebt interesse. Maar letterlijk dezelfde vraag weer stellen na 2 dagen. Volgend jaar ga ik gewoon zo een FAQ uitprinten over Ramadan en uitdelen.

    Haha m.nl is gecrashed na onze convo hier. Server kon het niet handelen dat het niet over negroide mensen ging of ander onzin. Dacht al, waar is deze. Je kon weer onder de normale mensen zijn toen je hier weg was.

    Je wilt niet weten. Zong die liedjes als een baas toen ik klein was in de auto. Op een gegeven moment konden ze mij zo op straat gooien voor een show en geld verdienen.

    Denk je? Normaal juist niet. Sommige maak ik blijkbaar zenuwachtig heb ik gehoord.

    Wapp: Je hebt een oproep gemist x10
    Sorry, ik meng me gewoon in dit gesprek. Zo'n drie jaar geleden is er een soort flyer (2 A4tjes) gemaakt met informatie over de Ramadan en de achterliggende gedachte etc. Was echt een goede flyer om uit delen aan bv. collega's. Jammer dat dit niet meer bestaat. Ik ga even kijken of ik dit nog ergens heb.


    I wake up in the morning and I ask myself.
    Is life worth living, should I blast myself?
    Before I go to sleep at night, I ask myself.
    Is life worth living, should I blast myself?


  4. #754
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    'Ma sha Allah wat een mooie lezing'

  5. #755
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Op je werk zulke vragen of medemoslims? Light er voor mij aan wat erachter steekt

    Haha invasie van de cuteness kan m.nl niet aan nee
    Mn berichten Worden eerst gecheckt. Zucht. Kuch.

    Was je zo extravert als kind dan. Grappig dat zijn vaak wel ondernemende types.

    Ik heb net als jij ook iemand zenuwachtig gekregen blijkbaar

    WhatsApp: Sorry
    Op werk. Ik ga zo een shirt halen waarop staat 'nee, water mag ook niet'.

    Ha wesh men cuteness. Weird. Heb je mod een bericht over gestuurd. Blijkbaar sta je nu op hun wantedlist.

    Had zo mijn extraverte momenten ja. Was aardig wild als kind. Welcome to the club. Geen idee hoe wij dat doen.

    Die 'sorry' klinkt wel zielig. Heb je iemand zo erg laten schrikken?

    WhatApp: m. jammer, had me erop verheugd

    Citaat Geplaatst door Nissa_Angel Bekijk reactie
    Sorry, ik meng me gewoon in dit gesprek. Zo'n drie jaar geleden is er een soort flyer (2 A4tjes) gemaakt met informatie over de Ramadan en de achterliggende gedachte etc. Was echt een goede flyer om uit delen aan bv. collega's. Jammer dat dit niet meer bestaat. Ik ga even kijken of ik dit nog ergens heb.
    Ja. Ze hadden mij ook gevraagd om een soort van affiche te maken. Dan kunnen ze ook rekening houden met andere mensen die vasten (niet collega's).

  6. #756
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie

    Ja. Ze hadden mij ook gevraagd om een soort van affiche te maken. Dan kunnen ze ook rekening houden met andere mensen die vasten (niet collega's).
    Ik heb het gevonden! Is van 2014.. Ik zit eraan te denken om een flyer te maken met de belangrijkste info, maar ben daar niet goed in.


    I wake up in the morning and I ask myself.
    Is life worth living, should I blast myself?
    Before I go to sleep at night, I ask myself.
    Is life worth living, should I blast myself?


  7. #757
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    @Cecil: Dam trigger je de vraag waarom dan niet. Bij ons willen ze weleens een dagje meedoen, in theorie dan. Lol

    Ze zijn hier nogal corrupt. Ik heb wel een idee en dan heeft het iets te maken met de waarheid willen doodzwijgen. Doofpotpolitiek. Zwakjes maar goed.

    Ben je nu wat rustiger geworden dan of kanaliseer je je energie gewoon productiever haha

    Ja ik heb iemand laten schrikken met manieren. Sommige dingen zijn niet grappig of gepast

    Lees ik het nou goed laat je iemand zitten

  8. #758
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Oefffff m'n teksten worden niet geplaatst of pas heel laat of volgende dag. Zo kinderachtig dit bah bah

  9. #759
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium


    I wake up in the morning and I ask myself.
    Is life worth living, should I blast myself?
    Before I go to sleep at night, I ask myself.
    Is life worth living, should I blast myself?


  10. #760
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    2x gepost maar ik zie ze niet terug

  11. #761
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Belachelijk mijn posts worden gewoon onderschept en niet geplaatst

    Wat een kinderachtige site zeg bahbah. Ik heb helemaal niets gedaan en ze checken mn berichten gewoon vooraf en plaatsen ze vervolgens niet

    @Cecil: ik had een tekst getypt maar heeft dus geen nut. Kennelijk mogen normale mensen geen normale meningen erop na houden hier. Kotsmisselijk.

  12. #762
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Belachelijk mijn posts worden gewoon onderschept en niet geplaatst

    Wat een kinderachtige site zeg bahbah. Ik heb helemaal niets gedaan en ze checken mn berichten gewoon vooraf en plaatsen ze vervolgens niet

    @Cecil: ik had een tekst getypt maar heeft dus geen nut. Kennelijk mogen normale mensen geen normale meningen erop na houden hier. Kotsmisselijk.
    In het echt zijn ze ook vervelend, gadverdamme.


    I wake up in the morning and I ask myself.
    Is life worth living, should I blast myself?
    Before I go to sleep at night, I ask myself.
    Is life worth living, should I blast myself?


  13. #763
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door Nissa_Angel Bekijk reactie
    In het echt zijn ze ook vervelend, gadverdamme.
    Ik geloof dat meteen. Hoe kun je aangenaam zijn in hart gedrag of uiterlijk als je viezigheden promoot en normale mensen boycot?

  14. #764
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    '19:00 in Rotterdam in sha Allah. Ik hoop dat je kan."

  15. #765
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Ik geloof dat meteen. Hoe kun je aangenaam zijn in hart gedrag of uiterlijk als je viezigheden promoot en normale mensen boycot?
    Dat heet: het hebben van 2 persoonlijkheden. Helaas bestaan er veel van dit soort mensen,


    I wake up in the morning and I ask myself.
    Is life worth living, should I blast myself?
    Before I go to sleep at night, I ask myself.
    Is life worth living, should I blast myself?