1. #736
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    'Niet naar huis gaan, kom hier bij mij'

  2. #737
    MVC Lid

    Reacties
    44
    10-01-2016

    'Schat, wacht even kijk Feyenoord.'

    I enjoy acting when you really hit it right.
    - Marilyn Monroe


  3. #738
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    'Gooi is me petje naar benede'

  4. #739
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Juist. Soms knaagt het gewoon aan je, dat je nog incompetent bent in bepaalde aspecten. Je kan natuurlijk lachen, grappen en dollen. Maar uiteindelijk moeten we realiseren dat onze verantwoordelijkheid meer dan 5x per dag bidden is. Kijk alleen naar onze jongeren op straat. Als ik ze zie, herken ik mezelf nog in hun, maar met alleen naar ze staren en hun afkraken bereiken we niks. We kunnen nog zoveel betekenen voor onze gemeenschap en daar buiten.

    Doet me denken aan een verhaal die ik ooit had gehoord.


    Moraal van het verhaal. Je kennis moet je op een gegeven moment ook toepassen op de wereld en/of mensen om je heen.

    Inderdaad. We zijn met een reden geschapen in paren. Een huwelijk met het geloof als basisfundament en het doel om met elkaar zowel in het wereldse als in het hiernamaals te verblijven. Een huwelijk waar de man en vrouw elkaars nr. 1 zijn op ieder vlak en waar equatie geen optie is. Daarmee kun je samen zoveel bereiken. We moeten zoveel echt niet gaan onderschatten. Allah azza wa jal heeft ons de rahma en middelen op zoveel manieren gegeven.

    Weetje wat het is. Dat oppervlakkige en sarcastische geneurie is wel leuk op zijn tijd maar we moeten niet vergeten dat wij allemaal taken en plichten hebben.

    Ik zie dat ook in mijn grootouders en hun oude buren. Maar vooral in mijn opa en oma. Het zijn mensen die het beste wensen en willen bereiken voor andere. Mensen die hun kennis toepassen op andere, al is het maar een simpele bladzijde die ze hebben geleerd uit een boek.

    Dat is de nūr die Allah azza wa jal schenkt aan mensen. Mensen die in zijn naam het goede willen doen, en wat willen achterlaten op de wereld.
    Ik was paar dagen knockout door je tekst. Vind het zo mooi hoe je ingaat op de essentie van iets. Shokran voor al deze denkkost :-))

    [Whatsapp] Is dat je pa op de foto. Lijkt wel cheb Nasro.

    Ik weet niet eens wie cheb nasro is

  5. #740
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Ik was paar dagen knockout door je tekst. Vind het zo mooi hoe je ingaat op de essentie van iets. Shokran voor al deze denkkost :-))

    [Whatsapp] Is dat je pa op de foto. Lijkt wel cheb Nasro.

    Ik weet niet eens wie cheb nasro is

  6. #741
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Nu ziet hij er zo uit

  7. #742
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Ik was paar dagen knockout door je tekst. Vind het zo mooi hoe je ingaat op de essentie van iets. Shokran voor al deze denkkost :-))

    [Whatsapp] Is dat je pa op de foto. Lijkt wel cheb Nasro.

    Ik weet niet eens wie cheb nasro is
    Klinkt niet gezond. Ik kan ook dommer reageren voor je gezondheid haha. Haha ewa we besteden dan tenminste onze breinpower aan iets nuttigs yak.

    Zelfs ik ken cheb nasro haha. Hebben nog zijn muziek op disc liggen in Marokko.

    Wapp: Ne shk n ji j?

    Ik moet gewoon cryptografie studeren om sommige te kunnen begrijpen.

  8. #743
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Dankjewel zonneschijn [zon emoticon]

  9. #744
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door Boeqelwa Bekijk reactie
    Nu ziet hij er zo uit
    Haha ik had een oldskool foto van mijn stoere pa
    Maar hij lijkt op geen van beiden. Zie een hele kleine gelijkenis in n andere foto. Mensen hebben geen herkenningstalent

  10. #745
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Test test test technische storing

  11. #746
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    @Cecil: Nee is just goed om op spirituele reis te gaan. Heb liever dat je reageert zoals je bent heb nl allergie voor domme nensen en Ps mn tel icm marokko.nl vertoont hele vreemde tickjes dus daarom kon ik ook niet online. Wel beter even losgekoppeld zijn maar kon dus niet reageren op je tekst. Heb wel nagedacht

    Hahaha zelfs jij Kent die beste zanger. Ik loop zo te horen 100 jaar achter eyemma.

    Mensen zijn echt bondig tegen jou. Wat zeg je allemaal dat je ze de woorden ontneemt?

    WhatsApp:we kunnen lunchen zal morgenochtend even in mn agenda kijken wanneer

  12. #747
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    'hahaha, alleen met mij... we gaan wel in die rustige.. vertrouw me maar '

    (Morgen naar een attractiepark.)


    I wake up in the morning and I ask myself.
    Is life worth living, should I blast myself?
    Before I go to sleep at night, I ask myself.
    Is life worth living, should I blast myself?


  13. #748
    MVC Lid

    Reacties
    7
    18-05-2017

    "Je begint me te irriteren."

  14. #749
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    'Blijf wakker tot ik thuis kom, heb geen sleutels'

  15. #750
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    @Cecil: Nee is just goed om op spirituele reis te gaan. Heb liever dat je reageert zoals je bent heb nl allergie voor domme nensen en Ps mn tel icm marokko.nl vertoont hele vreemde tickjes dus daarom kon ik ook niet online. Wel beter even losgekoppeld zijn maar kon dus niet reageren op je tekst. Heb wel nagedacht

    Hahaha zelfs jij Kent die beste zanger. Ik loop zo te horen 100 jaar achter eyemma.

    Mensen zijn echt bondig tegen jou. Wat zeg je allemaal dat je ze de woorden ontneemt?

    WhatsApp:we kunnen lunchen zal morgenochtend even in mn agenda kijken wanneer
    Ik ben allergisch voor mensen die met de domste Ramadan vragen komen. Een of 2 keer stellen, fhamt, je hebt interesse. Maar letterlijk dezelfde vraag weer stellen na 2 dagen. Volgend jaar ga ik gewoon zo een FAQ uitprinten over Ramadan en uitdelen.

    Haha m.nl is gecrashed na onze convo hier. Server kon het niet handelen dat het niet over negroide mensen ging of ander onzin. Dacht al, waar is deze. Je kon weer onder de normale mensen zijn toen je hier weg was.

    Je wilt niet weten. Zong die liedjes als een baas toen ik klein was in de auto. Op een gegeven moment konden ze mij zo op straat gooien voor een show en geld verdienen.

    Denk je? Normaal juist niet. Sommige maak ik blijkbaar zenuwachtig heb ik gehoord.

    Wapp: Je hebt een oproep gemist x10