+ Reageer
Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 2 10 11 12
166 tot 179 van 179
    MVC Lid

Reacties
    1.580
    13-03-2010

Ik verdiepte me steeds meer in het geloof. Ik deed smeekbedes voor rust en dat mijn kinderen me vergeven voor alle ellende. Het was rustgevend en ik hoopte dat het ooit goed zou gaan. Mijn leven was een rommeltje en ik kon er met niemand over praten, maar ik had Chafik en Chaima die er wel waren. Cherine en Chakir kwamen nog steeds niet langs en belde me niet terug.

Mo heeft me met rust gelaten. Ik zou willen om gelukkig te worden, maar het kon niet. Me kinderen waren oud, ik had zelfs kleinkinderen en alle problemen waren moeilijk.

Blessed with Islam

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4927718 Mijn weg naar het geloof

MVC Lid

Reacties
    173
    04-02-2005

wauw ik moest gewoon huilen, mijn hart breekt als ik denk aan wat je allemaal mee hebt gemaakt en doorgaat
    Niet opgeven schat waarheid zal ooit boven water komen en dan zullen je oudste kinderen die ook weten

MVC Lid

Reacties
    8
    10-04-2017

Up

MVC Lid

Reacties
    137
    21-12-2012

Uppp

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Mommy♥

MVC Lid

Reacties
    8
    10-04-2017

Up

MVC Lid

Reacties
    1.580
    13-03-2010

Ik werd al snel weer eenzaam en depressief. De klappen van Charifa kon ik niet vergeten. Voor de kinderen hield ik vol en niks meer. De oudste kinderen deden geen best om me te zien en negeerden mij volkomen. Ik bad heel veel en wilde alleen mijn rust. Het deed me pijn als mijn kinderen mij zo behandelde. Ze moesten weten wat ik allemaal wel niet heb gedaan voor hun geluk en veiligheid.

Op een dag belde Chahids broer mij, hij wilde kijken hoe het met me ging. Samen met zijn vrouw zag ik hem in een winkelcentrum. Gelukkig met elkaar na jaren zaten zij naast elkaar. Ik voelde me heel eenzaam en kon het niet verbergen. 'Het gaat niet goed he' zei hij. Ik schudde mijn hoofd en keek naar de tafel. Hij vroeg naar de wond op me wang en ik probeerde eerst te liegen, maar daarna gaf ik toe wie het had gedaan. Hij was zichtbaar boos op zijn zusje en jammerde hardop. Zijn vrouw vroeg wat ik allemaal deed in me leven. Ik had haar jaren niet gezien of gesproken. 'Gewoon met de jonge kinderen' zei ik neutraal. Chahids broer wist dat de oudere kinderen geen contact meer met me wilde. Hij vroeg of Chahid me nog had geprobeerd te bereiken. 'Nee' zei ik zacht. Hij vertelde dat hij hem niet vaak zag maar wel sprak. Ik knikte en keek hem aan. 'Let op je gezondheid' zei hij aardig. Ik mocht hem en zijn vrouw altijd bellen als ik hulp nodig had. Dat zou ik nooit doen maar ik bedankte ze. Gebroken liep ik naar de auto. Ik wou dat ik net als hun ook een goed huwelijk en leven had. 'Esma, je weet dat ik iets voor je kan regelen als je Chahid wil zien' zei Ismael toen ik net wilde instappen. 'Hij is van me gescheiden, dus hoeft het niet' zei ik. Verbaasd keek hij me aan. 'Niet hoor, wanneer dan' zei hij geschrokken. 'Ik heb papieren gehad. Ik hoef hem niet meer te zien' zei ik definitief.

Iemand die mij zo makkelijk dumpt wil mij niet. Ik wilde niks of niemand meer in mijn leven en werd gewoon boos en woedend. Bij de kinderen hield ik me in maar als ik alleen was kon ik niet stoppen met huilen. Ik wilde gewoon mijn ouders, mijn man en kinderen. Ik was moe van dit ritme met ellende. Ik liep weer met Chafik naar het veld waar hij training had. Ik zat er weer en hield me als altijd afzijdig. Soms kwamen mensen me vragen hoe het met Chakir ging en dat ze fan waren. Ik leefde totaal niet met het idee dat mijn zoon een grote ster was, het maakte mij niet uit. Hij wilde mij niet als moeder en dat deed pijn. Mo zag ik in de verte en die had me ook weken met rust gelaten. Ik snakte naar geluk maar zou het bij hem niet vinden. Hij kwam na de training naar me toe. 'Hoe is het' vroeg hij. ik stond op en negeerde hem. Snel liep ik naar de auto en hoorde ik dat hij achter me liep. 'Goed, laat mij met rust. Ik ga je nooit kunnen geven wat je wil en ik wil niks van jou' zei ik geïrriteerd tegen hem. Ik begreep niet wat zo'n man met alles op een rij van mij wilde. Liefde was klaar voor mij, na zoveel ellende hoefde het niet. De volgende dag ging ik naar de clubmanager, ik wilde Chafik naar een andere club sturen. Paniekerig vroeg de leiding waarom, ik verzon wat en hoopte ze te overtuigen. Mo kwam erbij en vroeg me apart waarom ik Chafik wilde overplaatsen. 'Ik wil jou niet meer zien' zei ik. 'Doe normaal, je zoon is over een paar jaar aan de top' zei hij. Niemand was het eens en ze boden me zelfs hulp aan om hem heen en weer te brengen. Missie mislukt. 'Ik laat je met rust, maar laat Chafik bij ons. Hij voelt zich hier thuis' zei Mo. Sindsdien keek hij me niet meer aan en was er volledige afstand. Ik zag ook mijn zoon genieten en hij had hier zijn vrienden.

Blessed with Islam

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4927718 Mijn weg naar het geloof

Islam Is My Life

Reacties
    998
    20-03-2005

Up! Ik hoop echt zo dat ze met Mo trouwt en haar ellende achter zich laat.

MVC Lid

Reacties
    137
    21-12-2012

Uppp

Mommy♥

MVC Lid

Reacties
    173
    04-02-2005

ja wollah ik hoop het ook
    Wanneer krijgt ze rust en liefde

MVC Lid

Reacties
    8
    10-04-2017

Up

MVC Lid

Reacties
    137
    21-12-2012

Up

Mommy♥

MVC Lid

Reacties
    104
    15-05-2012

een mooi verhaal maar veels te veel drama naar mijn gedacht zoveel dat het langdradig word. Je kan het zo mooi afsluiten en toch kies je voor ellende.

MVC Lid

Reacties
    479
    10-03-2009

Ik heb uw verhaal geleze. Mooi verhaal maar eerlijk wordt het te langdradit. Het is elkr keer weer hetzelfde. Samrn dan scheiden enz enz enz... k bn benieiwd wat de einde wordt
    "Waarlijk iedere salaat veegt de zondes weg die daarvoor zijn gericht."

MVC Lid

Reacties
    8
    10-04-2017

Up