1. #16
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Canislupus Bekijk reactie
    Jou democratie waar jij het over hebt is gekaapt door de rijken, zij zijn de genen die miljoenen spenderen tijdens verkiezingen voor hun kandidaat. Wat denk je wat er gebeurt als hun kandidaat daadwerkelijk de macht krijgt en president etc wordt ?
    Die gene is dan de slaaf van de mensen die miljoenen in hem hebben geïnvesteerd. Wetten etc worden aangepast of veranderd om hun te pleasen. Weg is jou democratie !
    Jij ben arm?

    Tja, dan heb je weinig invloed. Ik begrijp, dat je dat frustreert. En verder begrijp je duidelijk geen zak van democratie.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.260
    04-12-2014

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Jij ben arm?

    Tja, dan heb je weinig invloed. Ik begrijp, dat je dat frustreert. En verder begrijp je duidelijk geen zak van democratie.
    Jij bent ! Niet jij ben.
    Maar goed jij blijft een lege doos, zit niets nuttigs in.
    De Profeet zei; ik laat jullie 2 gewichtige (belangrijke) dingen achter, eerste is de Koran Hou je eraan vast en hecht je eraan. De tweede is mijn Ahl al Bayt . Ik herinner u aan uw verplichtingen jegens mijn Ahl al Bayt . Zaid werd gevraagd, wie zijn de Profeet zijn Ahl al Bayt, Zaid zei Ali ,Aqil,Jaffar, Abbas en hun kinderen
    Sahih Muslim http://sunnah.com/muslim/44/55

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Canislupus Bekijk reactie
    Jij bent ! geen ben.
    Dank voor je antwoord.

    Voor een slaaf van het westen (in jouw woorden) val je me best mee.
    Soms.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    09-02-2015

    Dit topic gaat over de USA.
    Het stemmen is daar ietwat anders geregeld als hier in Nederland. Je kunt het niet vergelijken.

    Verder, wanneer je vindt dat jouw stem niet uitmaakt, vooral niet doen dan.
    Dat is je eigen keus.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    3.315
    23-04-2015

    Citaat Geplaatst door Pieter-Baan Bekijk reactie
    Dit topic gaat over de USA.
    Het stemmen is daar ietwat anders geregeld als hier in Nederland. Je kunt het niet vergelijken.

    Verder, wanneer je vindt dat jouw stem niet uitmaakt, vooral niet doen dan.
    Dat is je eigen keus.
    Geen 1 stem maakt uit .
    Heb je de tekst wel gelezen .

    Of lezen jullie alleen maar als de bron ,rtl ,nos of de telegraaf is?

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.260
    04-12-2014

    Citaat Geplaatst door Leonidas Bekijk reactie
    Ik woon aanzienlijk liever in een democratie dan in een seculiere of religieuze dictatuur.

    De Profeet zei; ik laat jullie 2 gewichtige (belangrijke) dingen achter, eerste is de Koran Hou je eraan vast en hecht je eraan. De tweede is mijn Ahl al Bayt . Ik herinner u aan uw verplichtingen jegens mijn Ahl al Bayt . Zaid werd gevraagd, wie zijn de Profeet zijn Ahl al Bayt, Zaid zei Ali ,Aqil,Jaffar, Abbas en hun kinderen
    Sahih Muslim http://sunnah.com/muslim/44/55

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Pieter-Baan Bekijk reactie
    Dit topic gaat over de USA.
    Het stemmen is daar ietwat anders geregeld als hier in Nederland. Je kunt het niet vergelijken.

    Verder, wanneer je vindt dat jouw stem niet uitmaakt, vooral niet doen dan.
    Dat is je eigen keus.
    Precies.
    Maar als ik geen eten wil kopen mijdt ik gewoon de supermarkten. Gaan roepen dat er geen eten te koop is is gewoon erg dom: niet stemmen is geen deel uitmaken van de democratie. Als je daarvoor kiest moet je daar verder niet over gaan zeuren.
    En zeker niet gaan lopen gillen dat democratie niet bestaat WANT de VS of zo...

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.260
    04-12-2014

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Dank voor je antwoord.

    Voor een slaaf van het westen (in jouw woorden) val je me best mee.
    Soms.
    Ik wou dat ik jou ook kon bedanken voor je antwoord(en) maar helaas heb je geen een van me vragen beantwoordt of op zijn minst inhoudelijk gereageerd, jammer.
    De Profeet zei; ik laat jullie 2 gewichtige (belangrijke) dingen achter, eerste is de Koran Hou je eraan vast en hecht je eraan. De tweede is mijn Ahl al Bayt . Ik herinner u aan uw verplichtingen jegens mijn Ahl al Bayt . Zaid werd gevraagd, wie zijn de Profeet zijn Ahl al Bayt, Zaid zei Ali ,Aqil,Jaffar, Abbas en hun kinderen
    Sahih Muslim http://sunnah.com/muslim/44/55

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Izzy Bekijk reactie
    Geen 1 stem maakt uit .
    Heb je de tekst wel gelezen .

    Of lezen jullie alleen maar als de bron ,rtl ,nos of de telegraaf is?
    Sommige mensen gebruiken de media als aanvulling op wat ze weten, anderen nemen elk woord zo serieus alsof het goddelijke openbaringen zijn. Maar da's een verschil dat niet iedere3en begrijpt.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    4.163
    12-04-2015

    Citaat Geplaatst door Pieter-Baan Bekijk reactie
    Dit topic gaat over de USA.
    Het stemmen is daar ietwat anders geregeld als hier in Nederland. Je kunt het niet vergelijken.

    Verder, wanneer je vindt dat jouw stem niet uitmaakt, vooral niet doen dan.
    Dat is je eigen keus.
    Precies..

    Maar dan ook niet vanaf de zijlijn zeiken...
    Want dat komt wel zo zielig over..

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    best wel flauwekul

    Citaat Geplaatst door Canislupus Bekijk reactie
    Democratie waar het Westen haar mond vol van heeft is niets meer dan een veiling voor de Ultra rijken, wie het meeste geld biedt krijgt de macht.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    7.359
    05-02-2015




  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Canislupus Bekijk reactie
    Ik wou dat ik jou ook kon bedanken voor je antwoord(en) maar helaas heb je geen een van me vragen beantwoordt of op zijn minst inhoudelijk gereageerd, jammer.
    Ik heb je helaas antwoorden gegeven die je niet aanstaan. Omdat de werkelijkheid je niet aanstaat.
    Jammer inderdaad: pareltjes voor de zwijnen heet dat dan.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    7.359
    05-02-2015


  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    7.359
    05-02-2015