1. #1
    UnderCover

    Reacties
    349
    06-03-2004

    Appelazijn helpt het echt tegen....

    ik heb gehoort als je appelzaijn drinkt maar hele kleine porties dat je bloed er van wordt ge zuivert en je minder puistjes en uitslag op je gezicht krijgt??
    heb ik gelijk of heeft iemand iets anders gehoort want het was tenslotte op een arabische zender zei mijn mama maarja kan je het vertrouwen

  2. #2
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Dat was toch iets voor afvallen??
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  3. #3
    UnderCover

    Reacties
    349
    06-03-2004

    Citaat Geplaatst door Glimlachje
    Dat was toch iets voor afvallen??

    awel ik weet het niet meer want ik heb dat ook maar vaag gehoort van mijn moeder maarja mss weet iemand anders dat
    of helpt het voor alles haha want het zuiver mss wel het bloed

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    89
    31-03-2005

    Ik heb ook gehoord dat appelazijn goed is voor afvallen. Appelazijn verbrandt vet,dus...

  5. #5
    UnderCover

    Reacties
    349
    06-03-2004

    Citaat Geplaatst door monalisa
    Ik heb ook gehoord dat appelazijn goed is voor afvallen. Appelazijn verbrandt vet,dus...

    oke das goed want k wist het niet zker drm

  6. #6
    V.I.P

    Reacties
    73
    12-02-2004

    appelazijn is een bloedverdunner!en nu?
    [IMG]foto smooth[/IMG] geld maakt gelukkig

  7. #7
    UnderCover

    Reacties
    349
    06-03-2004

    Citaat Geplaatst door shorty85
    appelazijn is een bloedverdunner!en nu?
    kan dat kwaad?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.496
    30-10-2001

    salaam alaikoem meid, ik zal is voor je kijken wat er in het boek van de geneeskunde van de profeet over staat, ik zag het namelijk wel erin, helaas heb ik het uitgeleend maar ik zal er insjaAllah op terugkomen

  9. #9
    UnderCover

    Reacties
    349
    06-03-2004

    Citaat Geplaatst door alhoceima
    salaam alaikoem meid, ik zal is voor je kijken wat er in het boek van de geneeskunde van de profeet over staat, ik zag het namelijk wel erin, helaas heb ik het uitgeleend maar ik zal er insjaAllah op terugkomen

    ooh thx zuster want mn moeder zei dat ze het van een moeftie had gehoort maarja ik weet niet als mijn moeder het wel goed had begrepen maar het is lief van je om dat effe op tezoeken alvast bedankt

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.496
    30-10-2001

    mag ik je is een andere hele goede tip geven masjaAllah, ik het boek staat dat honing echt het beste medicijn is voor de mens, o.a. zuivert het je lichaam van binnen waardoor puistjes enz. geen kans meer krijgen, ik praat dan wel over de echte honing die je uit marokko haalt, niet die neppe die je in de winkels kunt kopen, er stond dat de profeet vrede zij met Hem iedere dag een glas water met honing erin dronk, dus ik deed dat iedere ochtend en avond en lepel honing in een glas heet water, en echt waar je merkt verschil, misschien moet je het maar eens proberen

  11. #11
    UnderCover

    Reacties
    349
    06-03-2004

    Citaat Geplaatst door alhoceima
    mag ik je is een andere hele goede tip geven masjaAllah, ik het boek staat dat honing echt het beste medicijn is voor de mens, o.a. zuivert het je lichaam van binnen waardoor puistjes enz. geen kans meer krijgen, ik praat dan wel over de echte honing die je uit marokko haalt, niet die neppe die je in de winkels kunt kopen, er stond dat de profeet vrede zij met Hem iedere dag een glas water met honing erin dronk, dus ik deed dat iedere ochtend en avond en lepel honing in een glas heet water, en echt waar je merkt verschil, misschien moet je het maar eens proberen
    maar die honing zal je hier dus niet vinden ??
    maar ik ga inchalah dit jaar naar marokko en dan zal ik het tegen mijjn moeder zeggen THX voor de tip


    maar ik was zo aan het zoeken op google en dit had ik gevonden:Appelazijn. Naast geneeskrachtige eigenschappen houdt appelazijn de huid soepel. Door de grote hoeveelheid enzymen is appelazijn perfect om dode huidcellen te verwijderen. Daarnaast breekt het ook nog eens vet af en helpt het om voedsel goed te verteren. Prima dus voor als je wilt afvallen.

  12. #12
    UnderCover

    Reacties
    349
    06-03-2004

    maar dan is er ook nog iets als dat dan goed is voor puistjes dan wordt je ook automatisch afgeslangt en ik ben al dun dus die appelazijn is geen optie voor mij denk ik

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    4.210
    02-06-2004

    Citaat Geplaatst door hanan3650
    ik heb gehoort als je appelzaijn drinkt maar hele kleine porties dat je bloed er van wordt ge zuivert en je minder puistjes en uitslag op je gezicht krijgt??
    heb ik gelijk of heeft iemand iets anders gehoort want het was tenslotte op een arabische zender zei mijn mama maarja kan je het vertrouwen
    Appelazijn? Mijn vriendin vertelde me vandaag dat je lichaam gezuiverd werd etc als je elke ochtend azijn in water giet en vervolgens opdrinkt.
    Alhamdoulillah

  14. #14
    kijk voor je sukkel!

    Reacties
    327
    21-12-2003

    Citaat Geplaatst door alhoceima
    mag ik je is een andere hele goede tip geven masjaAllah, ik het boek staat dat honing echt het beste medicijn is voor de mens, o.a. zuivert het je lichaam van binnen waardoor puistjes enz. geen kans meer krijgen, ik praat dan wel over de echte honing die je uit marokko haalt, niet die neppe die je in de winkels kunt kopen, er stond dat de profeet vrede zij met Hem iedere dag een glas water met honing erin dronk, dus ik deed dat iedere ochtend en avond en lepel honing in een glas heet water, en echt waar je merkt verschil, misschien moet je het maar eens proberen

    hey meid, zou je in het boek kunnnen kijken wat het beste is voor afvallen??
    Waar een wil is, is een weg......

  15. #15
    Getrouwd

    Reacties
    789
    26-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door alhoceima
    mag ik je is een andere hele goede tip geven masjaAllah, ik het boek staat dat honing echt het beste medicijn is voor de mens, o.a. zuivert het je lichaam van binnen waardoor puistjes enz. geen kans meer krijgen, ik praat dan wel over de echte honing die je uit marokko haalt, niet die neppe die je in de winkels kunt kopen, er stond dat de profeet vrede zij met Hem iedere dag een glas water met honing erin dronk, dus ik deed dat iedere ochtend en avond en lepel honing in een glas heet water, en echt waar je merkt verschil, misschien moet je het maar eens proberen
    JE HEBT HET BIJNA GOED APPELAZIJN IS OOK SUPER GOED VOOR JE GEZICHT EN HUID.... 100% ZEKER!!
    Als in de wereld kan men namaken behalve de waarheid want een nagemaakte waarheid is geen waarheid...