1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    35
    23-04-2015

    De felle stralen van de zon door het raam wekten Dina. Ze was blijkbaar in slaap gevallen op haar bed. Vreemd genoeg was haar vader haar niet gevolgd. Ze nam een douche en kleedde zich aan. Beneden aangekomen zocht ze haar ouders die vreemd genoeg niet aan de ontbijttafel zaten. Marwa liep net voorbij en vertelde dat haar vader vertrokken was naar het werk en haar moeder in de tuin zat. '' Breng je mijn ontbijt daarheen Marwa aub? '' Ja hoor gaat u maar ik kom er zo aan''. Haar moeder zat met een zonnebril op een strandstoel en genoot van de zon. '' Saba7 noor mama'' Haar moeder haalde haar zonnebril weg en keek haar dochter onderzoekend aan. Dina voelde zich ongemakkelijk onder haar blik en ging aan tafel zitten. '' Dina kom hier zitten''. Safa maakte plaats voor haar dochter '' wil je mij vertellen wat er gisteren is gebeurd?'' Dina voelde zich ongemakkelijk en hield een strijd met zichzelf. Zou ze het vertellen of zweeg ze beter. Straks word het een ruzie tussen haar vader en Riad s vader. Maar haar mama zou haar vertrouwen toch niet beschamen als ze vroeg te zwijgen? '' Mama ik vind hem maar niks'' Haar moeder reageerde niet verbaasd. '' Lieverd geef hem een kans. Hij is nog jong maar zal zijn verantwoordelijkheden wel leren nemen. '' '' Maar mama hij is een vrouwenverslaafde, Hij weet niet hoe hij een vrouw hoort te behandelen op een respectvolle manier. Hij denkt dat iedere vrouw vol van hem loopt! Ja ok, hij is een knappe man, heeft een knappe kaaklijn, een mooi gespierd lichaam. Maar dat is toch niet alles om een huwelijk te laten slagen? '' Dina raasde maar door terwijl haar moeder haar met een glimlach gadesloeg. '' Lieverd toen ik je vader huwde kende ik hem ook niet goed. Hij was ook bekend bij de vrouwen. Hij was een knappe man en werd door vele vrouwen nagestaard. Ik heb het ook een kans gegeven en zie ons nu? Alhamdoulilah we houden nog steeds van elkaar, en dat word iedere dag meer en meer. Je moet het met je hart aanvaarden en er iets van proberen maken. Een man moet in een huwelijk heropgevoed worden. En dat naar jou hand. Het zal niet makkelijk zijn maar ik weet mijn dochter dat jij dat kunt. Geef het een kans lieverd.'' Marwa kwam het ontbijt brengen en haar moeder gaf haar een schouderklopje waarna ze haar richting haar ontbijt duwde. '' Ga eten schat en denk erover na. Hij komt je trouwens vanavond halen. Jullie gaan samen eten'' Haar moeder plaatste haar bril weer op haar neus en ging liggen als teken dat ze geen tegenspraak duldde. Dina ging woedend aan tafel en at met tegenzin haar ontbijt. Het was lang niet ten einde.

    Ze had de hele dag in haar kamer doorgebracht. Haar kleren lagen rondom haar. Ze wist niet wat ze zou aandoen. Ze begreep zichzelf niet. Waarom was ze toch zo laks en toegeeflijk in alles. Bijna alsof ze geen eigen mening had. Zie ze toch zo uitsloven voor een man waarmee ze hoogstwaarschijnlijk niet lang getrouwd mee zou blijven. Ze ging op haar bid liggen en besloot even te rusten. Voor ze het besefte viel ze in een diepe slaap.

    '' Dina Dinaaaaaaa'' Marwa schudde haar door elkaar. Dina schrok wakker en keek verschrikt rond haar heen. '' Riad staat beneden. En je bent nog niet aangekleed?!'' Marwa hield verschrikt haar hand voor haar mond. '' Oh god, ik ben in slaapgevallen.'' Ze stond snel recht en ging onder de douche. In haar badjas nam ze snel haar lingerie, een zwarte jurk, haar zwarte Louboutines en vroeg Marwa derest op te bergen. '' Sorry Marwa, het is niet de bedoeling dat je dit zou doen, ik zou dat moeten doen maar ik heb geen tijd meer.'' '' Ahhh lella Marwa maak je maar niet druk. Hier ben ik voor betaald.'' Dina kleedde zich aan in de badkamer en liep snel naar haar make up tafel. Haar haren liet ze wederom los hangen. Ze deed haar bijpassende juwelen om en deed alweer lichte make up. Ze zou zich niet te fel uitdossen. Ze wilde niet de indruk wekken dat ze zich voor hem uitsloofde. enkel een zwart lijntje, mascara en dit maal wat lipgloss, Ze stapte in haar Louboutins en spoot nog wat parfum. '' Zo, Marwa ik ga ervandoor'' '' Je bent prachtig lella Dina. Vergeet je tasje niet. '' Ja die vergat ze bijna.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    35
    23-04-2015

    Riad

    Zijn geduld raakte op. Hij was zeker dat ze hem probeerde terug te pakken van gisteren. Hij was te laat en nu deed zij dat ook. Hij liep rond in het huis en bekeek ondertussen hun familiefoto s. '' Zo zullen we dan maar?'' Riad draaide zich om en bekeek de mooie verschijning. Ze was een mooie dame. Maar te bescheiden. '' Zo dat werd tijd.'' '' ja sorry ik was het vergeten. Vandaar, zullen we dan maar of verzetten we het tot een andere dag?'' Hij kon het niet laten te grijnzen. Nee hoor, hij zou haar meenemen en haar zijn manier van leven tonen. Hopelijk zal dat haar afschrikken en ervoor zorgen dat ze alles af zegt. '' Na u'' Ze draaide zich om en liep voor hem uit. Die kont zou hij vandaag nog strelen, dat was een belofte.

    Dina

    Hij opende haar deur en liet haar instappen. Er zat nog wel wat gentleman in blijkbaar. Hij stapte in en reed weg naar hun bestemming. Daar aangekomen werd ze uit de auto geholpen door de wachters. Hij gaf zijn sleutel aan 1 van de mannen die hun auto zou gaan parkeren. hij nam haar hand en plaatste die op zijn arm. '' laten we gaan.'' Ze liet zich door hem leiden. Ze ging niet naar dit soort feesten. Het was geen restaurant of dergelijke maar een feest. Eenmaal binnen was het pracht en praal. Bling Bling en tching tching. Hij liep naar een groep mensen en groette de heren uitbundig. De dames vleiden zich aan de mannen, als teken van eigendom. '' Riad stel ons toch voor aan deze schone'' '' Oja tuurlijk, dit is Dina Yousfi. De dochter van 3amr Yousfi. Je weet wel Yousfi corporations. '' De heren gaven teken van herkenning. '' Of samengevat mijn date voor deze avond'' hij lachte uitbundig waardoor de mannen mee gierden. Dina begreep goed genoeg wat hij bedoelde. Hij stelde haar niet voor als zijn verloofde. Of toekomstige vrouw. Het deerde haar niet. Of toch een beetje? Ze zou niet naar haar gevoelens luisteren. Want deze waren verraderlijk . De muziek speelde en talrijke koppels gingen naar de dansvloer. '' Riaaaddd'' een blondine vleide zich tegen Riad aan '' Waar was jij afgelopen weekend?'' De dame had klaarblijkelijk al genoeg alcohol op. Riad bleef lachen en fluisterde iets in haar oor. Ze begon te lachen en trok hem verleidelijk mee naar de dansvloer. Dina wist niet wat haar overkwam. Het was alsof ze vast genageld was aan de grond. De heren keken haar aan. Wachtend op haar reactie. Besloot haar gevoelens niet prijs te geven. Dit waren mannen gesneden van hetzelfde hout. '' Heren excuseer mij'' Ze liep met een opgeheven hoofd weg en liep naar de bar. Ze had een krop in haar keel. Want Riad was onbeleefd en respectloos. Wat deed ze hier toch. Ze kon het niet laten even te kijken in hun richting. Zijn handen lagen op haar kont terwijl haar armen op zijn nek hingen. Een pijnlijk gevoel bekroop haar. Dit was een serieuse vernedering. Het zou erger zijn geweest als de mensen wisten dat ze zijn verloofde was. Gelukkig was het momenteel nog niet zo. Ze zou haar vader hierover moeten aanspreken. Dit kon zomaar niet. '' Ahlan wasahlan. Wat doet deze schoonheid alleen aan een bar? '' Dina draaide zich om en keek in de prachtigste blauwe kijkers. '' Ismael Shawaki aangenaam'' Dina keek even naar zijn uitgestoken hand en besloot deze beantwoorden. '' Dina Yousfi aangenaam. Ben jij Qatarees?'' Dina kon het niet laten. Want deze blauwe ogen heeft ze hier nog nooit gezien. hij moest lachen en vertelde dat zijn moeder Amerikaanse was uit Florida en zijn Vader uit Qatar. '' Dat zou je niet zeggen zeker met mijn ogen?'' Dina voelde zich betrapt en schaamde zich even. '' Je bent mooi als je bloost'' . '' Ok Ismael hou maar op. '' Ze hield niet van die slijmpraatjes. Alsook voelde ze zich buitengewoon verlegen. Ismael lachte. Hij was dit soort meisjes niet gewoon. Meestal waren ze heel makkelijk en flirtten lekker schaamteloos terug. '' Gaan we dansen? '' '' euh nee dank je'' stammelde ze. '' kan je niet dansen'' vroeg hij geamuseerd. '' dat is het niet, ik dans je zo omver, heb alleen geen zin'' weer lachtte hij uitbundig. Hij vond deze meid nu al schitterend. Dina keek naar de dansvloer en zag Riad niet meer. Hij was hoogstwaarschijnlijk verdwenen met de blondine. Waarom zou ze het zichzelf niet lekker gezellig maken. Alleen naar huis kon ze niet. Haar ouders met name haar vader zou vragen stellen. '' Weet je wat Ismael ik denk dat ik jou een koekje van eigen deeg geef. Volg me maar'' Met een grote glimlach volgde hij Dina. Ze werd bekeken door enkele mannen en vrouwen. Waarschijnlijk afvragend waar Riad was en hoe het komt dat ze met een andere man was. Ze liep langs de mannen waaraan Riad haar had voorgesteld. Deze bekeken haar van top tot teen en begonnen elkaar te porren en te lachen. Alsof wat ik deed echt een serieuse uitdaging was. Ismael scheen hen te kennen want hij groette hen oppervlakkig. ze kon zweren dat er iets speelde tussen hen. Van lekker dansmuziek draaide de dj plots een slow. Dit had ze niet verwacht. Het was alsof hij haar pestte. Terug keren wilde ze niet. Ze gunde het Riads vrienden niet. Ongemakkelijk stond ze tegenover Ismael. Hij nam het initiatief en plaatste haar handen rond zijn hals. Zijn handen liet hij rusten op haar middel. '' Jammer had je me wel graag zien omver dansen'' zei hij in haar oor. Ze moest lachen. Ismael mocht er wel wezen.

    Riad

    Het heerlijk gevoel van een mals kontje deed hem weer voelen als herboren. Layal was weer ladderzat en daar nam hij schaamteloos gebruik van. Alles verliep zoals gepland. Na deze streek zou ze wel vanzelf opkrassen. Hij keek naar de plaats waar hij haar achterliet en daar stond ze niet meer. Hoogstwaarschijnlijk was ze vertrokken naar huis. Huilend dat ze me toch niet zou krijgen. super. Nadat hij nog wat had gezoend in de VIP liep hij triomfantelijk terug. Hij liep naar zijn vrienden die begonnen te lachen toen ze hem in het vizier kregen. '' mannen lach maar, ik heb net even gekregen waar ik zin in had.'' '' Ja het is hilarisch vriend, jullie komen samen toe en elk heeft zn eigen schatje aan de haak geslagen.'' Zijn vrienden bulderden van het lachen. '' deze dame hebben we toch nog nooit aan je zij meegemaakt. En dan nog met je vijand'' weer gingen ze dood van het lachen. Zijn vriend Fouad wees naar de dansvloer. Riads lach verdween in een seconde. Zijn hart klopte tot in z'n keel. Hij kreeg een haatgevoel. Nog erger dan hij al tegen deze man had. Weer flikte hij het. Dina had zijn armen rond zijn hals. Genietend van zijn aanraking. Deze dame was lang niet wat hij dacht dat ze was. Als een stier op een rode lap liep hij op ze af.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    747
    08-02-2013

    Oehh riad is jaloers hahaha

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    162
    22-07-2015

    Upps[emoji173]️[emoji173]️

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    163
    06-10-2014

    Omggg snel eenvervolg![emoji7][emoji7][emoji7]

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    90
    18-10-2013

    Uppsaa ben benieuwd naar meer
    its not the eyes that are blind but the hearts

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    134
    08-01-2014

    Upp nog een vervolgje
    Je doet het top
    Nieuwe fan

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    69
    01-04-2015

    Spannend! Ga snel door.
    Uuuupp!

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    35
    23-04-2015

    Ismael probeerde haar niet ongepast aan te raken en dat waardeerde Dina. Misschien waren ze niet allemaal als Riad. Wanneer men over de duivel praat ziet men zn staart, zeggen ze wel eens. Dina zag Riad dichter komen. Zijn ogen waren gefixeerd op ons en zijn gezicht stond op onweer. Ismael moest een verandering gemerkt hebben want hij hield Dina op afstand. '' Alles goed?'' Hij stond met zn rug gekeerd naar Riad. Ze begreep hem niet. Hij liet haar alleen om zich bezig te houden met andere vrouwen. Wat had hij gedacht? Dat ze er flink als een hondje op haar baasje zou staan wachten? Welke dames was hij wel niet gewoon dat hij dit van haar zou verwachten? Dina besloot als eerste te spreken. '' Oh Riad daar ben je, alles goed? Je hebt wel gelijk het is een uitstekend feestje.'' Hij keek mij slechts voor een seconde aan en keerde zich meteen tot Ismael. '' Dat we jou hier weer moeten treffen Ismael. Wat kom je hier doen? Moest jij niet in Amerika zijn? Het opstarten van een bedrijf of dergelijke?'' Ismael liet zich niet van het veld slaan en lachte spontaan '' Nou Riad een mens mag toch wel wat vrije tijd gebruiken? Ontspanning? Bepaalde mensen kunnen de 2 mooi combineren weet je '' zei hij met een knipoog. Riad wist dat hij het over hem had. Hij deed immers niks anders dan feestjes bouwen. '' Dina we gaan ervandoor'' Ismael keek van de een naar de ander. Hij begreep het even niet. '' Zijn jullie hier samen? '' '' Oh Dina je hebt hem dus niks verteld? '' Dina begreep er niks meer van. Hij was toch enkel zijn Date? Die hij achterliet? '' Wat valt er te vertellen? We zijn hier samen toegekomen maar dat is het ook.'' Dina moest en zou hem terug pakken. Zijn gezicht was een foto waard. Wat had hij dan verwacht? '''Dina'' Zei hij slechts, alsof hij haar wou waarschuwen en een laatste kans gaf. Dina kon koppig zijn wanneer nodig. Dus bleef ze ook staan naast Ismael. '' Ismael fijn je weer gezien te hebben, maar deze dame behoort mij toe. Waar is de jouwe? Heeft ze jou laten staan?'' Ismael moest even bekomen van de informatie die hij kreeg en herpakte zich. Hij besloot niet op zijn vragen te antwoorden en zou hem uit zijn tent lokken zoals hij altijd al deed. '' Ik heb een nieuw doel.'' Hij knipoogde weer en keek stiekem naar Dina. Riad kon zich niet meer inhouden en haalde uit. Alle woede kwam weer boven. Dina slaakte een kreet en besloot weg te lopen. Dit was te veel voor haar. Nog nooit is ze naar dit soort feestjes geweest laat staan een gevecht tussen twee mannen en dan nog om haar. Althans dat dacht ze. Er was iets met die twee. Een onuitgesproken vete. Ze liep langs de vrienden van Riad die uiteindelijk besloten de twee uit elkaar te halen en hun richting uit liepen. De lach was op hun smoel verdwenen. Wat een eikels. Ze liep de trap af en liep de straat uit richting de taxi staanplaatsen.

    Riad beukte er op los toen zijn vriend hem vast hield. '' Riad kappen ja. Dit is niet het moment noch de plaats'' '' Kom in haar buurt klootzak en je zal zien.'' Ismael stond recht en herstelde zich. Hij veegde het bloed langs zijn lip weg en keek hem met een glimlach aan '' Ik heb al eentje van je gepikt, dit word de tweede'' hij maakte zich uit de voeten en liep weg voor er enige politie zou aankomen. Riad keek om zich heen, op zoek naar Dina. Deze was nergens te bespeuren. '' Ze is vertrokken vriend.'' Hij zou en moest haar vinden. Die klootzak zou niet nogmaals zijn imago ten gronde richten. De zakenpartners van zijn vader wisten al van het huwelijksarrangement tussen Yousfi en Al Yassini. Zijn vader zou hem onterven moest hij weer op die manier in de kranten komen te staan. Hij gaf de opdracht zijn auto voorop te rijden. Hij moest haar vinden voor Ismael dat deed.

    Er was geen Taxi te bespeuren. Het was ook al laat. Dezelfde sportwagen als van Riad reed de straat van het feestje uit. Hij had haar opgemerkt en reed gevaarlijk snel haar richting uit. Zijn auto slipte en hij sprong uit de auto. Hij was woedend. '' Wat loop je een del uit te hangen daar??? Heb je zoveel zelfrespect dan? Je laten betasten door een vieze Amerikaan?? '' Dina wist niet wat ze hoorde. Het was even alsof haar keel werd fijn geknepen en ze geen adem meer kreeg. Hij kwetste haar. Hij was oneerlijk. '' Wat had je gedacht Al Yassini?? Dat ik daar maar zal lopen wachten op jou tot je klaar bent met het bepotelen van die blonde zatlap? Hoe durf je mij zo aan te spreken als jij als eerste de misstap maakte.'' Riad kwam gevaarlijk dichtbij staan. '' Ik wist wel dat je net zoals ieder andere vrouw bent '' Terwijl hij verder sprak bekeek hij haar smerig van top tot teen '' Ik wil jou nooit meer in de buurt van die aap zien, begrepen? En onthou dat ik alles te weten kom. Dus als je stiekem achter mijn rug om met hem wilt daten, vergeet niet dat ik er van zal weten nog voor je bij hem in bed kruipt'' Hij deed haar pijn met haar woorden. Haar bloed steeg naar haar hoofd en de woede nam de overhand. Voor ze er erg in had gaf ze hem een klap in zijn gezicht. '' Nu moet je eens goed luisteren vieze vuile hoerenloper. Ik ben dit soort sletten feestjes niet gewoon tot je mij hierheen bracht, als ik dit had geweten dan was ik niet mee geweest. Je haalt het slechte in mij naar boven. Blijf uit mijn buurt. Ik hoef jou evenmin denk maar niet. Ismael had tenminste het fatsoen om mij respectvol te behandelen. Niet zoals jij! Je durfde de mensen niet eens te zeggen dat we zouden verloven. Ik zal mijn vader inlichten maak je niet druk. Van mij ben je af'' Ze draaide zich om en zette het op een lopen. Ze zou wel zien waar ze terecht kwam. Een taxi reed uit het niks haar richting op waarbij ze als een gek zwaaide. Hij zag haar gelukkig. Ze gaf hem het adres en reed langs Riad heen naar huis. Ze kon het niet laten hem aan te kijken. Hij zat met zijn handen in zijn haren en keek haar verslagen aan. Hij zal haar wel leren kennen op een nare manier. Ze was het beu om iedereens marionet te zijn.

    Thuis aangekomen was iedereen al naar bed. Ze liep stilletjes de trappen op en liep haar slaapkamer binnen. Ze ontdeed zich van haar kleding en make up en ging in bed. Wat een avond. Ze zou haar ouders morgen vertellen dat dit niks zou worden. Ze zal wel moeten. Hij zal waarschijnlijk wel een schijnverhaal opzetten tegen zijn vader die mij in het slechte daglicht zou zetten. Ze liet een diepe zucht en besloot haar gedachten te ledigen. Ze was doodmoe en viel wonder boven wonder snel in slaap.


    Riad wist het allemaal niet meer. Hij was te ver gegaan dat wist hij zelf ook wel. Zijn vader mocht hier niet over weten. Hij ging met zijn gedachten terug in de tijd. Hij zag haar voor ogen. Haar prachtige zachte kastanjebruine haren. Haar mooie lichtbruine ogen. Layal Tahiri, zijn vroegere vlam. Hij hield van haar met heel zijn hart. Ze had hem haar lichaam geschonken. Ze deelden het bed samen. Ze was het helemaal voor hem. Hij zag haar als de moeder van zijn kinderen, tot er foto s opdoken van Ismael met zijn Layal. Hij was van een respectvolle man veranderd in een hartenbreker. Voor hem waren alle vrouwen dezelfde. Hij kon niet geloven dat zijn Layal dit met hem zou doen, hij had de foto s laten controleren of ze al dan niet waren gefotoshopt. Maar helaas. Hij zou het hem niet nogmaals flikken. HIj was woedend toen hij Dina in zijn armen zag. Dina was onaangeraakt. Puur. Ze zou zijn vrouw worden , of hij dat nu wilde of niet. Ismael was altijd al een rivaal geweest. Van hun jonge jaren tot nu stond hij altijd in Riads schaduw. Dus was het voor Ismael een prachtige overwinning toen hij Layal voor zich won, of eerder afpakte van Riad. Hij zou het niet nogmaals flikken. Al had hij niet met Dina wat hij had met Layal. Althans nog niet, zei een stemmetje in zijn hoofd. Hij liet een diepe zucht. Zijn gedachten maakten hem gek. Hij zal snel moeten handelen. Dina mocht niks lossen.

    Dina rekte zich uit. De dag van de waarheid. Er klopte iemand op haar deur. '' binnen'' Het was Marwa, gelukkig. '' Lella Dina, je hebt bezoek.'' Wie zou dit zijn? ze keek op de klok het was al 11 uur. '' Wie is het?'' '' Sorry Lella Dina ik mag niks verklappen. Het is een verassing'' Dina vond het vreemd. '' waar zijn mijn ouders? '' Deze zijn vertrokken. '' ok ok ik ga mijzelf eerst even opfrissen. Ik kom er zo aan. '' Ze liep de badkamer in, wat hadden haar ouders nu weer in petto voor haar...

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    134
    08-01-2014

    Upppp
    Nog een vervolg

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    69
    01-04-2015

    Uupppp!! Ga snel weer door.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    27
    22-10-2014

    Prachtig, ga zo door.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    18
    18-10-2014

    Uupp nog een vervolg!!

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    162
    22-07-2015

    Upp[emoji7][emoji7][emoji7]

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    27
    22-10-2014

    Jammer dat je een eigen leven hebt en niet continu vervolgens kunt schrijven en plaatsen.