Poll resultaten: 2017 Feyenoord kampioen ja of nee

Stemmers
6. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Eerste plek voor Feyenoord

5 83,33%
  • of 5e plek voor Feyenoord

1 16,67%
+ Reageer
Pagina 238 van 238 EersteEerste ... 188 213 228 236 237 238
3.556 tot 3.569 van 3569
    Rotterdamse denker.

Reacties
    869
    12-03-2017

Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Klopt.
    En wat Feyenoord tegen PSV heeft in Eindhoven.
    Stierenpoep, vorig jaar nog 0-1, in 2014 nog 0-2, kan me ook nog zekere bekeroverwinning van 0-3 herinneren in 2010. Daarbuiten heeft PSV ook nog een aantal keer met schijtgeluk gewonnen zoals die 4-3 en die 3-2 toen Guidetti geschorst was waar de scheids weer discutabel was.

Totaal niet te vergelijken met de klassieker waar Feyenoord altijd kansloos is, PSV heeft het ALTIJD lastig met Feyenoord en verliezen vaak, vooral in de Kuip.

Je kan er ook op rekenen dat het bekeravontuurtje van PSV niet lang meer gaat duren gezien ze weer voor hun jaarlijkste pijniging naar Rotterdam moeten.

MVC Lid

Reacties
    263
    17-12-2017

Tuurlijk gaat rvp het maken

Zelfs een niet fitte van persie blinkt op NL velden

TZz
    Leer van gisteren , beleef vandaag en denk aan morgen
    Artikel 1.1 snowface

Rotterdamse denker.

Reacties
    869
    12-03-2017

Citaat Geplaatst door Snowface Bekijk reactie
    Tuurlijk gaat rvp het maken

Zelfs een niet fitte van persie blinkt op NL velden

TZz
    V.Persie nooit echt gevolgd, moet hij het hebben van aanvoer of creeƫrt hij zelf kansen want als als het het eerste is kan ik je alvast vertellen wat het gaat worden met die stumper op links en die fantasten op het middenveld.

MVC Lid

Reacties
    265
    06-11-2017

Opa van Persie gaat niks meer presteren. In Turkije was hij ook al poep

Verbannen

Reacties
    4.182
    22-02-2015

Stel NL zou naar WK gaan , zou hij dan ook zodoen? Hij heeft half jaar niet gespeelt en zat alleen te luieren lees k op VZ

MVC Lid

Reacties
    186
    26-10-2017

Citaat Geplaatst door ibrahimovic10 Bekijk reactie
    Ey denken jullie dat RvP gaat maken in NL?
    het is geen dirkje kuyt

.

Reacties
    4.293
    18-12-2015

Citaat Geplaatst door PlebisHominis Bekijk reactie
    Stierenpoep, vorig jaar nog 0-1, in 2014 nog 0-2, kan me ook nog zekere bekeroverwinning van 0-3 herinneren in 2010. Daarbuiten heeft PSV ook nog een aantal keer met schijtgeluk gewonnen zoals die 4-3 en die 3-2 toen Guidetti geschorst was waar de scheids weer discutabel was.

Totaal niet te vergelijken met de klassieker waar Feyenoord altijd kansloos is, PSV heeft het ALTIJD lastig met Feyenoord en verliezen vaak, vooral in de Kuip.

Je kan er ook op rekenen dat het bekeravontuurtje van PSV niet lang meer gaat duren gezien ze weer voor hun jaarlijkste pijniging naar Rotterdam moeten.
    Feyenoord wint hier incidenteel wel eens maar over het algemeen gaan ze er gewoon kansloos af ( ik zal maar niet over 2010 beginnen) ..de vernedering van de eeuw.
    De beker kan mij gestolen worden.. is alleen een hoofdprijs voor clubs onder de top 2.

MVC Lid

Reacties
    186
    26-10-2017

Feyenoord heeft de Klassieker in Amsterdam met 2-0 verloren. Met een 0-0 stand gingen de ploegen de rust in, maar vlak na rust wist Ajax in drie minuten tijd de wedstrijd te beslissen. Na afloop stond aanvoerder Karim El Ahmadi FOX Sports te woord.

"In de eerste helft kregen ze af en toe ruimte, maar werden ze niet echt gevaarlijk. In de tweede helft lieten we ze even lopen. De kansen die we zelf hebben schieten we er vervolgens niet in. Dan komen wij met tien man en is het nog moeilijker om nog resultaat te halen", aldus El Ahmadi.

De aanvoerder concludeert dat er in de Eredivisie weinig meer te halen valt voor Feyenoord. "Het gat is wel heel groot. Het was een cruciale wedstrijd en die hebben we niet naar ons toe kunnen trekken. Dat is jammer."

cassita op repeat

Rotterdamse denker.

Reacties
    869
    12-03-2017

Feyenoord wint hier incidenteel wel eens maar over het algemeen gaan ze er gewoon kansloos af ( ik zal maar niet over 2010 beginnen) ..de vernedering van de eeuw.
    De beker kan mij gestolen worden.. is alleen een hoofdprijs voor clubs onder de top 2.
    Feyenoord wint over het algemeen meer van PSV dan andersom de laatste jaren, en dat allemaal zonder gemeentegeld.

.

Reacties
    4.293
    18-12-2015

Feyenoord wint over het algemeen meer van PSV dan andersom de laatste jaren, en dat allemaal zonder gemeentegeld.
    Haha nu nog vaker de schaal pakken dan PSV daar gaat het uiteindelijk om, 1x in de 18 jaar is "topclub" onwaardig.

PSV en Eindhoven zijn 1 , in voor en tegenspoed!

MVC Lid

Reacties
    10.641
    18-01-2013

Even aandacht voor Tagliafico.
    Petje af voor deze beest.

Gaat van Argentinie naar NL.
    Wat voor hem denk ik een cultuur shock zal zijn.

Mag 1e wedstrijd meteen spelen en dat is meteen tegen Feyenoord.

Hij bestrijkt hele flank. Hij is back, mid mid en buitenspeler in 1
    Heeft meteen meeste balveroveringen van alle spelers op het veld.
    En als klap op de vuurpijl ook nog een assistje.

Rotterdamse denker.

Reacties
    869
    12-03-2017

Haha nu nog vaker de schaal pakken dan PSV daar gaat het uiteindelijk om, 1x in de 18 jaar is "topclub" onwaardig.

PSV en Eindhoven zijn 1 , in voor en tegenspoed!
    Wel eens gehoord van het motto: ''uit eigen kracht voortgebracht'', vast niet he?

Wel typisch dat je nu opeens weer met schalen en bekers komt terwijl ik simpelweg alleen aangaf dat wat Feyenoord met Ajax heeft, PSV met Feyenoord heeft, namelijk dat ze altijd geklaard worden.

.

Reacties
    4.293
    18-12-2015

Wel eens gehoord van het motto: ''uit eigen kracht voortgebracht'', vast niet he?

Wel typisch dat je nu opeens weer met schalen en bekers komt terwijl ik simpelweg alleen aangaf dat wat Feyenoord met Ajax heeft, PSV met Feyenoord heeft, namelijk dat ze altijd geklaard worden.
    Eendracht maakt macht ... zolang het binnen de regels is.
    Dat is de kracht van PSV.

Ben het met je eens ..
    Klopt.
    .