1. #1
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Marokko.nl memories

    Is het werkelijk al zo lang geleden dat ik mezelf hier heb aangemeld? Waw, dat besefte ik pas toen ik las dat Marokko.nl straks alweer 5 jaar bestaat. Wat gaat de tijd snel!

    Toen ik hier net lid was, waren er hele andere prikkers dan nu. Ik kwam voornamelijk bij het onzinhoekje, die eerst helemaal nog niet bestond, maar in de loop d'er tijd erbij kwam. Prikkers als: Sabrinat, Leila19 en Pablo Escobar blijven me altijd bij. Of Emshoom met zijn hele mooie, zinnige topic's. Of Appie, die iedereen op een leuke manier uitschold en ons aan het lachen maakte. In die periode leerde ik veel mensen kennen, ook buiten dit forum. Een groepje prikkers maakte zich zorgen over de sociaal-maatschappelijke ontwikkeling van marokkanen en kwamen bijeen om iets op te zetten. Helaas is het ons niet gelukt, zoiets moet je niet onderschatten. Maar het was leuk om mensen te ontmoeten die je kent van naam en scherm. Zo heb ik NL-girl ontmoet, een echte 'kaaskop'. Ze had enorm veel belangstelling voor de Islam en gaandeweg heb ik haar van A. naar Meryem en moslima zien worden, klompleet met hoofddoek. We hebben nog steeds kontakt, voornamelijk email kontakt omdat zij vaak voor haar studie in het buitenland zit. Ik ben apetrots op haar, en blij dat ik haar via Marokko.nl heb mogen meemaken.

    Er was eens een prikker die ik (B)Engel noemde, hij ondertekende zijn postings altijd met daar maakte ik dan weer (B)Engel van. Hem heb ik ontmoet tijdens één van de meetings. Een verstandige, aardige jongen. Heel galant! Inmiddels is onze (B)Engel getrouwd en ik hoop dat ik spoedig tante Sahira mag worden. Van (B)Engel naar Moderator....wat kan er veel gebeuren in een paar jaar tijd!

    Een andere prikker die ik nooit zal vergeten is John, hij had ook een andere nick. Hem heb ik twee keer mogen ontmoeten en dat zal ik niet gauw vergeten. Kun je het voorstellen dat iemand die je nauwelijks kent je naar huis brengt, ruim 200 km. verderop? Nee, ik ook niet. Maar deze broeder wel. Ja, hij is ook een autochtoon die moslim is geworden en veel kennis had over de Islam. Zijn topic's over de Islam werden vaak gelezen en hij was een goede steun en luisterend oor voor veel prikkers hier. Ik zal hem nooit vergeten, hem ooit weer zien gaat niet meer. John is vorig jaar overleden.

    Ik heb ontzettend gelachen met MissBanana en Safira75, tijdens een potje poolen leer je elkaar goed kennen, wat was dat lachen met hen! De aanwezige heren maakten de ene blunder na de andere, wij weer lachen natuurlijk.



    Ik vraag me af wie van de 'oude' leden naar het feestje van de jarige Marokko.nl gaan. Daarom deze topic, wie weet lezen ze het en kunnen we weer een 'secret meeting' ergens houden.

    Heb jij trouwens een leuke marokko.nl anekdote?
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    9.686
    16-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Een andere prikker die ik nooit zal vergeten is John, hij had ook een andere nick. Hem heb ik twee keer mogen ontmoeten en dat zal ik niet gauw vergeten. Kun je het voorstellen dat iemand die je nauwelijks kent je naar huis brengt, ruim 200 km. verderop? Nee, ik ook niet. Maar deze broeder wel. Ja, hij is ook een autochtoon die moslim is geworden en veel kennis had over de Islam. Zijn topic's over de Islam werden vaak gelezen en hij was een goede steun en luisterend oor voor veel prikkers hier. Ik zal hem nooit vergeten, hem ooit weer zien gaat niet meer. John is vorig jaar overleden.
    Allah ya7moe.

    - miste ik overigens in jouw stuk

  3. #3
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Citaat Geplaatst door IlLeGal_NaDoR
    Allah ya7moe.

    - miste ik overigens in jouw stuk
    Salaam alaikuum, ja...ik zie het. Dank je wel.

    ma3assalama Sahira.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  4. #4
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Citaat Geplaatst door sahira
    Is het werkelijk al zo lang geleden dat ik mezelf hier heb aangemeld? Waw, dat besefte ik pas toen ik las dat Marokko.nl straks alweer 5 jaar bestaat. Wat gaat de tijd snel!

    Toen ik hier net lid was, waren er hele andere prikkers dan nu. Ik kwam voornamelijk bij het onzinhoekje, die eerst helemaal nog niet bestond, maar in de loop d'er tijd erbij kwam. Prikkers als: Sabrinat, Leila19 en Pablo Escobar blijven me altijd bij. Of Emshoom met zijn hele mooie, zinnige topic's. Of Appie, die iedereen op een leuke manier uitschold en ons aan het lachen maakte. In die periode leerde ik veel mensen kennen, ook buiten dit forum. Een groepje prikkers maakte zich zorgen over de sociaal-maatschappelijke ontwikkeling van marokkanen en kwamen bijeen om iets op te zetten. Helaas is het ons niet gelukt, zoiets moet je niet onderschatten. Maar het was leuk om mensen te ontmoeten die je kent van naam en scherm. Zo heb ik NL-girl ontmoet, een echte 'kaaskop'. Ze had enorm veel belangstelling voor de Islam en gaandeweg heb ik haar van A. naar Meryem en moslima zien worden, klompleet met hoofddoek. We hebben nog steeds kontakt, voornamelijk email kontakt omdat zij vaak voor haar studie in het buitenland zit. Ik ben apetrots op haar, en blij dat ik haar via Marokko.nl heb mogen meemaken.

    Er was eens een prikker die ik (B)Engel noemde, hij ondertekende zijn postings altijd met daar maakte ik dan weer (B)Engel van. Hem heb ik ontmoet tijdens één van de meetings. Een verstandige, aardige jongen. Heel galant! Inmiddels is onze (B)Engel getrouwd en ik hoop dat ik spoedig tante Sahira mag worden. Van (B)Engel naar Moderator....wat kan er veel gebeuren in een paar jaar tijd!

    Een andere prikker die ik nooit zal vergeten is John, hij had ook een andere nick. Hem heb ik twee keer mogen ontmoeten en dat zal ik niet gauw vergeten. Kun je het voorstellen dat iemand die je nauwelijks kent je naar huis brengt, ruim 200 km. verderop? Nee, ik ook niet. Maar deze broeder wel. Ja, hij is ook een autochtoon die moslim is geworden en veel kennis had over de Islam. Zijn topic's over de Islam werden vaak gelezen en hij was een goede steun en luisterend oor voor veel prikkers hier. Ik zal hem nooit vergeten, hem ooit weer zien gaat niet meer. John is vorig jaar overleden.

    Ik heb ontzettend gelachen met MissBanana en Safira75, tijdens een potje poolen leer je elkaar goed kennen, wat was dat lachen met hen! De aanwezige heren maakten de ene blunder na de andere, wij weer lachen natuurlijk.



    Ik vraag me af wie van de 'oude' leden naar het feestje van de jarige Marokko.nl gaan. Daarom deze topic, wie weet lezen ze het en kunnen we weer een 'secret meeting' ergens houden.

    Heb jij trouwens een leuke marokko.nl anekdote?


    hahahahahaha, dit had ik noot verwacht. echt, toen ik de titel zag kreeg ik al de kribbels over me heen. vooral toen ik jou nick zag. ik was blij je nick te zien en tegelijketijd de vraag van"was zij niet vertrokken?".

    het is zeker al een tijdje geleden dat jij lid bent geworden, ben later dan jou hier gekomen maar de tijd die hier in die periode doorgebracht werd is niet te vergeten. ik weet nog toen ik vanuit mijn stage naar huis scheurde om mijn broertje voor te zijn en op de comp. kon

    zoals jij het zegt. er waren leden die zeker indruk hebben achter gelaten en hun plek is ook leeg gebleven. jij noemde al een paar, pablito, leila19(is nog steeds onder een andere nick ). estee lauder, cina, nadia25(zal nu wel 30zijn ), sousia saida, mrs jamila, emshoom, mohammed justic en nog veel meer....
    de leukste tijd van marokko.nl tot nu toe vind ik. de actie die toen ondernomen was om iets te gaan doen voor de marokkaanse jongeren was zeker een goed plan. jammer zaten er mensen die er niet bij hoorden en hebben de boel goed weten te verzieken. het is uiteindelijk niet doorgegaan jammer genoeg.
    je noemde het al, ik was de engel, voor jou(B)engel . ik had het toen als een vaste ondetekening na elk posting. het was leuk omdat ik die naam niet zelf had verzonnen maar van nadia25 kreeg. zij was mijn mentor hier op de site. zij en estee hebben mij de weg gewezen. niet te vergeten leeuwenhart, was een goede jongen. jammer dat er toen een zekere misverstand tussen ons ontstond die we later goed bij hebben gelegd.
    dank je wel voor ke compliment big sister

    hamdoullah ben ik nu getrouwd en heb mijn weg gevonden in het leven. het leek even verkeerd te lopen, maar met hulp van allah is alles toch nog goed gekomen. ben gelukkig en heb een gekke vrouw die mij begrijpt en steunt. het is vreemd hoe het leven kan lopen. allah heeft voor elk mens een weg gemaakt.

    ik hoop dat het goed gaat met ji kids. heb lang niks meer van je vernomen. leuk je weer te zien(posten)


    de engel beleeft weer het verleden

  5. #5
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Salaam alaikuum (B)Engel;

    Citaat Geplaatst door tetouani79
    hahahahahaha, dit had ik noot verwacht. echt, toen ik de titel zag kreeg ik al de kribbels over me heen. vooral toen ik jou nick zag. ik was blij je nick te zien en tegelijketijd de vraag van"was zij niet vertrokken?".
    Ik heb me een poosje afgezonderd van Marokko.nl dat klopt, maar daar wil ik het in deze topic niet over hebben. Niks persoonlijks hoor, maar ik wil deze topic zuiver houden. ('k heb de nieuwe spelregels gelezen, en een ban? )


    het is zeker al een tijdje geleden dat jij lid bent geworden, ben later dan jou hier gekomen maar de tijd die hier in die periode doorgebracht werd is niet te vergeten. ik weet nog toen ik vanuit mijn stage naar huis scheurde om mijn broertje voor te zijn en op de comp. kon
    Hier net zo, zodra ik tijd had om erachter te zitten deed ik dat. En standaard op Marokko.nl . Er was altijd wel iemand oneline, wilde je even lachen dan ging je naar Onzinhoekje en als Sabrinat er was dan was het zeker lachen!


    zoals jij het zegt. er waren leden die zeker indruk hebben achter gelaten en hun plek is ook leeg gebleven. jij noemde al een paar, pablito, leila19(is nog steeds onder een andere nick ). estee lauder, cina, nadia25(zal nu wel 30zijn ), sousia saida, mrs jamila, emshoom, mohammed justic en nog veel meer....
    de leukste tijd van marokko.nl tot nu toe vind ik.
    We zijn allemaal ouder geworden, net zoals Marokko.nl

    Mrs. Jamila, ik kon niet op haar naam meer komen! Ik heb met haar en nog een paar zusters de demonstratie gelopen voor Palestina. Dat was best indrukwekkend.


    de actie die toen ondernomen was om iets te gaan doen voor de marokkaanse jongeren was zeker een goed plan. jammer zaten er mensen die er niet bij hoorden en hebben de boel goed weten te verzieken. het is uiteindelijk niet doorgegaan jammer genoeg.
    Het was in iedergeval positief te noemen dat er wel degelijk mensen/marokkanen zijn die zich willen inzetten voor een goed doel.

    je noemde het al, ik was de engel, voor jou(B)engel . ik had het toen als een vaste ondetekening na elk posting. het was leuk omdat ik die naam niet zelf had verzonnen maar van nadia25 kreeg. zij was mijn mentor hier op de site. zij en estee hebben mij de weg gewezen. niet te vergeten leeuwenhart, was een goede jongen. jammer dat er toen een zekere misverstand tussen ons ontstond die we later goed bij hebben gelegd.
    Leeuwenhart, ja die mogen we zeker niet vergeten. Zijn topic's las ik echt met plezier.
    dank je wel voor ke compliment big sister
    Ik ga spontaan een paar cm. groeien!

    hamdoullah ben ik nu getrouwd en heb mijn weg gevonden in het leven. het leek even verkeerd te lopen, maar met hulp van allah is alles toch nog goed gekomen. ben gelukkig en heb een gekke vrouw die mij begrijpt en steunt. het is vreemd hoe het leven kan lopen. allah heeft voor elk mens een weg gemaakt.
    Moge Allah jullie beschermen en een fijn leven samen schenken.

    ik hoop dat het goed gaat met ji kids. heb lang niks meer van je vernomen. leuk je weer te zien(posten)
    Alhamdoelilah, wij allen maken het goed.


    de engel beleeft weer het verleden
    Me too.

    Ma3assalama, Sahira.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  6. #6
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    ik hoop dat er meer na ons zich hier gaan melden om samen weer de memories omhoog te halen. pablo zag ik laatst nog maar hij komt bijna nooit meer op de site. d@t cray mocro is nog actief maar ook niet zo vaak.
    ben ook niet meer zoals toen zo vaak te vinden hier. meestal is het modereren en af en toe wat posten.

    dank je wel nog biger sister. insha'allah zal ik je een bericht sturen als allah mij een kind schenkt. zal je dan ook een foto erbij doen.

    een meeting op het feest had jij het erover. wie zal er komen van de oude garde. ik in iedergeval niet. jamdoullah dat is achter me. ik ga liever naar een lezing waarik veel van kan opsteken.

    moge allah jou en je fam. geluk geven. en blijf dit keer hier ok

  7. #7
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Citaat Geplaatst door tetouani79
    ik hoop dat er meer na ons zich hier gaan melden om samen weer de memories omhoog te halen. pablo zag ik laatst nog maar hij komt bijna nooit meer op de site. d@t cray mocro is nog actief maar ook niet zo vaak.
    ben ook niet meer zoals toen zo vaak te vinden hier. meestal is het modereren en af en toe wat posten.
    Wie had ooit kunnen denken dat jij moderator zou worden? Ik niet, als ik eerlijk ben. Maar als ik jou weer voor me zie, en achter een pc te 'modderen'

    Dat is de reden dat ik deze topic geschreven heb, ik mis het kontakt een beetje. Het klinkt vreselijk klef, maar het is zo.

    Pablo, een aparte man. Niet onaardig, maar apart.


    dank je wel nog biger sister. insha'allah zal ik je een bericht sturen als allah mij een kind schenkt. zal je dan ook een foto erbij doen.
    Belofte maakt schuld (B)Engel, je weet dat ik dol op kinderen ben en kan haast niet wachten om oma te worden. Mijn kinderen denken er (gelukkig) anders over. Komt vanzelf Insha Allah (B)Engel.


    een meeting op het feest had jij het erover. wie zal er komen van de oude garde. ik in iedergeval niet. jamdoullah dat is achter me. ik ga liever naar een lezing waarik veel van kan opsteken.
    Niet dat ik daar naar toe zou gaan, want zulke massale bijeenkomsten beangstigen me. Dat heb ik al heel lang achter me. Je hebt een goed hart, dat kon ik wel zien. Daarom noem ik je dan ook altijd standaard (B)Engel.

    moge allah jou en je fam. geluk geven. en blijf dit keer hier ok
    Amien, Sukran Insgelijks.

    In deze topic voorlopig wel.

    ik was blij je nick te zien
    Het is tevens mijn naam.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  8. #8
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    hahahaha belofte maakt zeker schuld en ik moet mijn schulden aflossen volgens ons geloof.
    pablito is zeker een aparte vent, mis zijn posten wel.
    hahaha hoezo geen moderator? het was mijn reputatie die mij deze titel heeft gegeven uiteindelijk.
    ben trouwens niet meer zoals ik eruit zag toen. een paar kilo's erbij en een kale kop(geschoren hoor).

    ooh ja natuurlijk is het je naam, hoe kan ik zo dom zijn

  9. #9
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Citaat Geplaatst door tetouani79
    hahahaha belofte maakt zeker schuld en ik moet mijn schulden aflossen volgens ons geloof.

    pablito is zeker een aparte vent, mis zijn posten wel.
    Zijn voorliefde voor wapens zou in deze tijd niet goed vallen.

    hahaha hoezo geen moderator? het was mijn reputatie die mij deze titel heeft gegeven uiteindelijk.
    Dus je bent ervoor gevraagd? Hoe doe je dat trouwens, moet je reizen voor je werk hier?

    ben trouwens niet meer zoals ik eruit zag toen. een paar kilo's erbij en een kale kop(geschoren hoor).
    Ik heb een grote fantasie. Wat die kilo's betreft: Naast de bijnaam Monster, ben ik af en toe ook Michellin-poppetje...

    ooh ja natuurlijk is het je naam, hoe kan ik zo dom zijn
    Dat zijn jouw eigen woorden, ik vind het niet dom. Vaak verbaas ik daarmee mensen, ik kon geen nick verzinnen. Dus toen gewoon maar Sahira.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  10. #10
    M.

    Reacties
    3.423
    01-04-2003

    Leuk om te lezen

  11. #11
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Citaat Geplaatst door Zinagirl21
    Leuk om te lezen
    Tot nu toe leest niemand dit anders zou er wel reactie zijn, naast de jouwe en van (B)Engel.
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  12. #12
    M.

    Reacties
    3.423
    01-04-2003

    Citaat Geplaatst door sahira
    Tot nu toe leest niemand dit anders zou er wel reactie zijn, naast de jouwe en van (B)Engel.

    Ja veel nieuwe leden hier, maar ik vond het wel leuk om te lezen

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    1.697
    12-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb het ook allemaal gelezen
    Een aanmerking op een ander is een tekortkoming aan jezelf!

  14. #14
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    maar jij bent ook zoooo oud hier

  15. #15
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Citaat Geplaatst door rachidabella
    wie?

    je bent een van de oudjes hier. jij hoorde ook bij de oude garde