1. #6316
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Gewoon schoonmaakazijn de deuren desinfecteert ook ik doe er alles mee behalve roestvrijstaal niet en de badkamer tegels en zo doe ik met antikal van de Lidl

  2. #6317
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    soo echt lekker schoongemaakt, me huis was eigenlijk al proper maar had er gewoon zin in, me buurvrouwen hebben vandaag allemaal hun eigen verdieping gekuist in de gang ik hoorde ze roepen naar mekaar hhhhh en ook gedweild dus heb ik ook onze verdieping gedaan hihi, het ruikt hier nu lekker naar citroengeur, ook nog eens de badkamer geschuurd met de witte cif heerlijke geurtje, i love citroengeurtjes yumyum jammer dat het dodelijk is als je het drinkt, de deuren gedaan met bleekwater, de keuken ook geschuurd, de trapranden afgenomen met doekje en ontsmettingsmiddel, kastjes van buiten, nu is alles lekker netjes

  3. #6318
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Badkamer van top tot teen geschrobt met ghloor, voegenreiniger en een borstel. Afzuiginstalatie ook helemaal schoongemaakt hij was echt ontzettend goor van binnen. Ben wel 1.5 uur bezig geweest.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

  4. #6319
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Heb vandaag geen zak gedaan alleen gekookt en uurtje gesport... In sha Allah maandag vroeg op en dan hele dag boenen

  5. #6320
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Badkamer van top tot teen geschrobt met ghloor, voegenreiniger en een borstel. Afzuiginstalatie ook helemaal schoongemaakt hij was echt ontzettend goor van binnen. Ben wel 1.5 uur bezig geweest.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    Tbark Allah meid wat goed. Ja heb ook zo een afzuig ding kleine witte

  6. #6321
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Tbark Allah meid wat goed. Ja heb ook zo een afzuig ding kleine witte
    Irritant om schoon te maken. Eerst electriciteit uitzetten open schroeven etc.
    Ach ja hij kan er weer tegen aan.

    Vandaag was het.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

  7. #6322
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Irritant om schoon te maken. Eerst electriciteit uitzetten open schroeven etc.
    Ach ja hij kan er weer tegen aan.

    Vandaag was het.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    Heb zo'n hekel aan de was doen. Goed bezig!

  8. #6323
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Hele huis gedaan, alleen de douche en wat kleding doe ik morgen

  9. #6324
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Hierzo vindt ik de was doen ook vervelend ihih

    Maar vraagje dames,gebruiken jullie nog steeds wasverzachters lees er nare dingen over zoals het je reukvermogen aantast Allahi hfad.

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  10. #6325
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Vandaag vrij en even wat keukenkasten gedaan en opnieuw ingericht. Ik moet bij de Ikea nog wat bakjes halen voor de kruiden.











    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #6326
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Irritant om schoon te maken. Eerst electriciteit uitzetten open schroeven etc.
    Ach ja hij kan er weer tegen aan.

    Vandaag was het.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    Wat heb ik een hekel aan de was. Succes


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #6327
    MVC Lid

    Reacties
    4.083
    12-09-2010

    Vandaag zoveel te doen. Nu niet thuis dus vanmidag aan de bak. Moet kleren vouwen en in de kasten terug. Beneden poetsen en dweilen. Keuken is aan kant gelukkig, wil alleen nog de kastjes van buiten doen. Verder de bovenverdieping stofzuigen en alles afstoffen. Badkamer en toilet beneden vanochtend al afgenomen. Badkamer neem ik vanavond even onder handen voor het douchen.

  13. #6328
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Ben ik blij dat wij klein huisje hebben als ik dit allemaal hoor word ik depri

  14. #6329
    MVC Lid

    Reacties
    4.083
    12-09-2010

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ben ik blij dat wij klein huisje hebben als ik dit allemaal hoor word ik depri
    Haha, ja klein huisje is makkelijker te onderhouden. Heb nu een veel grotere woning dan hiervoor en er komt dan zeker meer bij kijken. Wat ik wel fijner vind, is dat de slaapkamers nu de hele dag netjes blijven en voorheen met een flat is dat toch anders. Het is gewoon een kwestie van plannen en bijhouden.

  15. #6330
    MVC Lid

    Reacties
    4.083
    12-09-2010

    Heb net een was vol weggevouwen en een was is aan het draaien. Beneden alles al afgestoft en gezogen. Zo dweilen. Bovenverdieping komt later vanmiddag. Kamers zijn in ieder geval opgeruimd.