1. #6301
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Nou dames ik had jullie verteld dat ik schimmel en vocht in huis heb. Heb eindelijk na 6 jaar een afspraak met een consulente van de woningbouw. Ik hoop zo dat ik die voorangsverklaring krijg. Willen jullie aub dua voor ons doen mijn huis is zo slecht geïsoleerd wordt er gek van. Schimmel en vocht. De huizen zijn hier zo slecht en we betalen ook nog eens de volle prijs. Tuurlijk blijf ik reageren op woningen sommige dagen zijn er meer woningen maar vandaag weer niet. Ik hoef echt geen luxe een appartement is voldoende ja rabi hemdulah voor alles.
    Salaam alaykum

    AlKhair in chaa Allah meid.
    Moge Allah swt jullie helpen Allahouma ameen.

    xxx

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  2. #6302
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Hey vraagje. Deuren poetsen. Welk middel beste
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  3. #6303
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Want k doe nu gwn met bleekmiddel is dat voldoende.
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  4. #6304
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Goldenlocks, weet niet of het het beste is maar het helpt wel heel goed bij mij. Maar wij hebben kunststof tussendeuren, zou dit niet met houten deuren doen.

    Ontvetter van de wibra, inspuiten. Dan met een nat sponsje alles even boenen. Goed nat maken. En dan met een trekker de deuren afnemen. Tot slot met een doek alles afnemen/drogen. De deuren zijn dan weer spik en span.

  5. #6305
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Goldenlocks, weet niet of het het beste is maar het helpt wel heel goed bij mij. Maar wij hebben kunststof tussendeuren, zou dit niet met houten deuren doen.

    Ontvetter van de wibra, inspuiten. Dan met een nat sponsje alles even boenen. Goed nat maken. En dan met een trekker de deuren afnemen. Tot slot met een doek alles afnemen/drogen. De deuren zijn dan weer spik en span.
    goeie bedankt!
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  6. #6306
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    ikgeloof Insha allah krijg je een ander huis !


    gisterenochtend om 8 uur meteen begonnen met poetsen en koken, tussendoor de kids naar school gebracht,
    om 10.00 uur was ik helemaal klaar..... heerlijk daar houd ik van !

  7. #6307
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Nou dames ik had jullie verteld dat ik schimmel en vocht in huis heb. Heb eindelijk na 6 jaar een afspraak met een consulente van de woningbouw. Ik hoop zo dat ik die voorangsverklaring krijg. Willen jullie aub dua voor ons doen mijn huis is zo slecht geïsoleerd wordt er gek van. Schimmel en vocht. De huizen zijn hier zo slecht en we betalen ook nog eens de volle prijs. Tuurlijk blijf ik reageren op woningen sommige dagen zijn er meer woningen maar vandaag weer niet. Ik hoef echt geen luxe een appartement is voldoende ja rabi hemdulah voor alles.
    ke hebt echt je rechten hou vol Insallah wordt je geduld beloond x
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  8. #6308
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Het is weer weekend ....dus flikse schoonmaak houden hierzo in shaa Allah.
    Het is een caosje dus weet nog niet waar he beginnen maar we doen het gewoon...AlKhair in chaa Allah.
    Ook de hal in de trappenhuis doen .

    Xxx

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  9. #6309
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Goldenlocks, weet niet of het het beste is maar het helpt wel heel goed bij mij. Maar wij hebben kunststof tussendeuren, zou dit niet met houten deuren doen.

    Ontvetter van de wibra, inspuiten. Dan met een nat sponsje alles even boenen. Goed nat maken. En dan met een trekker de deuren afnemen. Tot slot met een doek alles afnemen/drogen. De deuren zijn dan weer spik en span.
    Inderdaad werkt die ontvetter van Wibra goed op kunststofmateriaal. Ik zou het niet gebruiken op geverfd of houten materiaal...het vreet namelijk de oppervlakte aan gezien het een zeer sterk spul is.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  10. #6310
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Nou dames ik had jullie verteld dat ik schimmel en vocht in huis heb. Heb eindelijk na 6 jaar een afspraak met een consulente van de woningbouw. Ik hoop zo dat ik die voorangsverklaring krijg. Willen jullie aub dua voor ons doen mijn huis is zo slecht geïsoleerd wordt er gek van. Schimmel en vocht. De huizen zijn hier zo slecht en we betalen ook nog eens de volle prijs. Tuurlijk blijf ik reageren op woningen sommige dagen zijn er meer woningen maar vandaag weer niet. Ik hoef echt geen luxe een appartement is voldoende ja rabi hemdulah voor alles.
    Moge Allah jullie spoedig een gezonde en betere woonst geven.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  11. #6311
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    ikgeloof Insha allah krijg je een ander huis !


    gisterenochtend om 8 uur meteen begonnen met poetsen en koken, tussendoor de kids naar school gebracht,
    om 10.00 uur was ik helemaal klaar..... heerlijk daar houd ik van !
    In saa Allah soekran..Ja lekker he ik doe ook altijd lekker vroeg dan heb je tenminste nog wat aan je dag.

  12. #6312
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Moge Allah jullie spoedig een gezonde en betere woonst geven.
    Amien meid

  13. #6313
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salaam alaykum

    AlKhair in chaa Allah meid.
    Moge Allah swt jullie helpen Allahouma ameen.

    xxx

    fi amaani Allah
    Amien.meid soekran

  14. #6314
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Goldenlocks Bekijk reactie
    ke hebt echt je rechten hou vol Insallah wordt je geduld beloond x
    In saa Allah lief

  15. #6315
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Neeee níet t met dasty je deuren worden geel. Vind het zelf geen fijn spul koelkast bleef geel en ook een paar deuren