1. #6451
    MVC Lid

    Reacties
    5.715
    11-03-2010

    Ja ga komende week in sha Allah bloed prikken!
    Heb vandaag de wc gang en slaapkamer gedaan, en de lamellen van de slaapkamer.
    Ik doe morgen de douche in sha Allah en woensdag de woonkamer onder de sedari en erachter. Vrijdag de lammelen van de woonkamer. Werk deze week iets minder haha gelukkig maar

  2. #6452
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Dames gewoon iedere keer een kamer aanpakken werkt voor mij beter. Of keuken en dan weer badkamer en toilet. Pff wil zo graag verhuizen wat een rotbuurt.gGhair in saa Allah. Ik geef niet op

  3. #6453
    MVC Lid

    Reacties
    3.767
    01-01-2003

    Deze topic heb ik nu wvht nodig! I need a boost

  4. #6454
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Saloua1978 Bekijk reactie
    Deze topic heb ik nu wvht nodig! I need a boost
    Haha komt goed in saa Allah vandaag had ik ook geen zin heb ik toch maar iets kleins aangepakt. Alleen maar plinten gedaan en de was gevouwen echt geen zin

  5. #6455
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Op de planning: keuken schoonmaken buitenkant en dan begin ik met de keukenkasten binnenkant en de grote kast. Het houdt echt nooit op.

  6. #6456
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Mijn oven grondig aan het schoonmaken. Zo nog ff een warme doekje eroverheen. Die Kruidvat reiniger is super goed maar laat irritant witte vegen achter.



    Zometeen de douche ook ff grondig onder handen nemen, stofzuigen en dweilen en dan lekker naar m’n moeder.

  7. #6457
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Vannacht had ik een schoonmaakbui tot 04.00
    Heb m’n bankstel en meubels afgenomen. Keukenkastjes geordend, afdruiprek schoongemaakt en de woonkamer geordend. Heb er heel wat spullen staan, alles lag door elkaar door de verbouwing binnenshuis.

  8. #6458
    MVC Lid

    Reacties
    5.715
    11-03-2010

    Heb vanochtend de lammelen gedaan wat waren ze vies moet alleen ng de lammelen van de voordeur die doe ik een anderen keer. Mijn vingers zijn helemaal geïrriteerd pff voelt goed en lekker schoon nu de lammelen van de woonkamer eindelijk zijn gedaan.

  9. #6459
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Heb vanochtend de lammelen gedaan wat waren ze vies moet alleen ng de lammelen van de voordeur die doe ik een anderen keer. Mijn vingers zijn helemaal geïrriteerd pff voelt goed en lekker schoon nu de lammelen van de woonkamer eindelijk zijn gedaan.
    Lekker is dat he . BIJ de Lidl hebben zo speciale ding om makkelijk je lamellen of jaloezieen mee schoon te maken. Het ziet eruit als een dweil met zo een handvat eraan

  10. #6460
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Shopverslaafde Bekijk reactie
    Mijn oven grondig aan het schoonmaken. Zo nog ff een warme doekje eroverheen. Die Kruidvat reiniger is super goed maar laat irritant witte vegen achter.



    Zometeen de douche ook ff grondig onder handen nemen, stofzuigen en dweilen en dan lekker naar m’n moeder.
    Ja heb ik ook van die witte waas. Vooral bij de hoeken je moet echt iedere keer goed vochtig afnemen

  11. #6461
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    TbarkAllah shopverslaafd goed bezig. Soms heb ik ook van die momenten. Maar niet tot in de nacht hihi

  12. #6462
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ik moetcwel bijhouden met kinderen. Werk etc. Anders wordt het een zooitje. Maar de hele dag schoonmaken doe uk niet ik doe gewoon iedere keer wat

  13. #6463
    MVC Lid

    Reacties
    5.715
    11-03-2010

    Ben zo moe, vandaag vrij werk deze week 6 dagen wat heb ik gedaan:
    2 wassen en opgehangen, hele huis gestofzuigd, bed verschoond, huis gestoft, de gang gedweild en de wc geschrobd, de koelkast gedaan.
    Gekookt in de middag wraps gemaakt gevuld met shoarma en groenten en voor straks 2 kippen met frietjes en charmilla.
    Nu zit ik pas heb vanochtend ook nog boodschapjes gedaan voel me benen niet meer zeg wilde nog sporten maar ja dan deze week 2 keer ipv drie keer jammer dan

  14. #6464
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Hoe maken jullie rvs fornuis schoon? Ik bedoel niet de standaard vet of ermaaq vlekken, maar de wat diepere vlekken rond de wokbrander. Ik heb van dat soort ingebrande vlekken zeg maar en ze gaan niet weg met een standaard sponsje en rvs schoonmaakmiddel. Ik durf niet met een zeepsponsje/schuursponsje erover omdat het denk ik krassen achter gaat laten.

  15. #6465
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ik trek het niet meer in deze woning het is zo vochtig en koud. Willen jullie dua doen voor mij ik sta 3de positie voor een woning