1. #6061
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door RafikaS Bekijk reactie
    Heb je overlast?
    Niet alleen overlast vn alles en nog wat vieze mensen die van alles achterlaten pissen in de kelder ik ga niet eens meer naar beneden moet bijna kosten van de stank. Ik kan niet meer zonder pillen die rust geven homeopathische pillen tegen stress. Sinds ik hier woon is het schoonmaken erger geworden. Pfff irritante buren.

  2. #6062
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Het enige wat ik wil is een rustige nette buurt en normale mensen om mij heen. En de hondedrollen opruimen

  3. #6063
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Vandaag gedweild ,schoenenkast opgeruimd ,wasjes draaien..koken enz.
    Gisteren koelkast en vriezer ontdooit en schoon gemaakt.
    Morgen inshaAllah de douche cleanen.

    Lang leve de schoonmaak doekjes wie gebruiken die ook veel hahaha
    xxx
    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  4. #6064
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Het enige wat ik wil is een rustige nette buurt en normale mensen om mij heen. En de hondedrollen opruimen
    meen je deze nou,?
    kaka opruimen hahah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  5. #6065
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Niet alleen overlast vn alles en nog wat vieze mensen die van alles achterlaten pissen in de kelder ik ga niet eens meer naar beneden moet bijna kosten van de stank. Ik kan niet meer zonder pillen die rust geven homeopathische pillen tegen stress. Sinds ik hier woon is het schoonmaken erger geworden. Pfff irritante buren.
    Jaah vervelend zo wordt iedereen wel met iets beproefd ...
    khair inshaAllah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  6. #6066
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Mijn favoriete boek is: Kind van het oerwoud. Waargebeurd verhaal en zo spannend. r bij, het is in een kastje ook handiger om eruit te gaan lezen dus ze staan dan ook niet voor de sier ofzo, dat is wel fijn :-)) xxxx[/QUOTE]

  7. #6067
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    gewoonkraal ,dat is nice!

    Hierzo vandaag weer dweilen ,wasjes draaien ,keukenkastjes s choonmaken,en er komen vast nog meer klusjes bij haha

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  8. #6068
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salaam alaykum

    gewoonkraal ,dat is nice!

    Hierzo vandaag weer dweilen ,wasjes draaien ,keukenkastjes s choonmaken,en er komen vast nog meer klusjes bij haha

    fi amaani Allah
    Dat boek moet je zeker een keer lezen. Het is zo spannend, je kunt het niet meer wegleggen. Ik erg mooi om te zien hoe de apen een zo'n jong kind accepteren en opnemen in hun groep.

  9. #6069
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    meen je deze nou,?
    kaka opruimen hahah
    Haha ja helaas maar hemdolilah voor alles

  10. #6070
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Deze week heb ik gedaan gestofzuigd,bedden verschoond, was was was vouwen en nog eens vouwen

  11. #6071
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door gwoonkraal Bekijk reactie
    Dat boek moet je zeker een keer lezen. Het is zo spannend, je kunt het niet meer wegleggen. Ik erg mooi om te zien hoe de apen een zo'n jong kind accepteren en opnemen in hun groep.
    YaZaak Allah gairan voor de tip meid.
    Gaat dus over apen die een kind gaan opvoeden subhanaAllah
    hahah
    Is hier geen film over gemaakt?
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  12. #6072
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Haha ja helaas maar hemdolilah voor alles
    Ja is moeilijk, begrijp je helemaal!
    Gewoon lekker bezig blijven
    Khair inshaAllah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  13. #6073
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Gisteren
    Veel wasjes gedraaid ook ,mooi weer en profiteren we ervan
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  14. #6074
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Deze allemaal gehad:











    En tot de conclusie gekomen dat enkel deze toch nog de beste is om mee te poetsen, simpele dweil en afrekker.



    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  15. #6075
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Nefertari die schoonmaak spullen van de blokker zijn goed he...mijn zus haalt die ook altijd daar.

    Ik vind die mop van foto nummer 2 goed ,echt iets voor mij.
    xxx
    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾