1. #6436
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Sinds ik die dettol heb aangeschaft speciaal voor de was, doe ik gewoon 40 graden.
    Ja ok,YaZaak Allah gairan meid

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  2. #6437
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Dames doen jullie wel s gwn dreft afwasmiddel daarmee deuren afnemen en tegels want dat is een goede ontvetter.
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  3. #6438
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Neen, nooit Dreft gebruikt.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  4. #6439
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Geen kracht ben best zwak vandaag moe die niks

  5. #6440
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Goldenlocks Bekijk reactie
    Dames doen jullie wel s gwn dreft afwasmiddel daarmee deuren afnemen en tegels want dat is een goede ontvetter.
    Ja dat is inderdaad een goede ontvetten maar laat het strepen of nog even na drogen he is beter?

  6. #6441
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Geen kracht ben best zwak vandaag moe die niks
    Met moeite gestofzuigd ik doe het maar 1x a 2 per week. Moest gebeuren . Morgen werken tot 2 uur bidden en dan hapjes beetje opruimen dan hapjes klaar maken voor een uurtje kerstdiner op school. Wat een onzin

  7. #6442
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Geen kracht ben best zwak vandaag moe die niks
    Ik merk dat ik de laatste tijd ook heel erg moe ben, denk vitamine te kort.



  8. #6443
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Nawal1991, hier nog 1. Ben gewoon niet vooruit te branden. Bloed geprikt en bleek enorm tekort aan vitamine D. Algemeen bekend probleem onder Marokkaanse dames. Heb ampullen gekregen, ben benieuwd of het baat heeft.

  9. #6444
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Heb goede avonden, zoals vandaag.. weer energie.

    Net klaar met m’n douche grondig schoonmaken,
    Zwarte was gedraaid en opgehangen,
    Slaapkamer goed opgeruimd en kledingkast geordend, dit laatste was vooral echt even nodig,
    Kaptafel ook schoongemaakt en opgeruimd en bedlakens verschoond.

    Nu nog even de meubels afnemen, vaat opruimen en dan hoef ik morgen alleen te stofzuigen en dweilen.

  10. #6445
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Shopverslaafde Bekijk reactie
    Nawal1991, hier nog 1. Ben gewoon niet vooruit te branden. Bloed geprikt en bleek enorm tekort aan vitamine D. Algemeen bekend probleem onder Marokkaanse dames. Heb ampullen gekregen, ben benieuwd of het baat heeft.
    Dit heb ik bij mij een half jaar geleden al laten constateren. Ik had een vitamine d waarde van 12 ipv 80. Moet binnenkort voor controle.

  11. #6446
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Dit heb ik bij mij een half jaar geleden al laten constateren. Ik had een vitamine d waarde van 12 ipv 80. Moet binnenkort voor controle.
    Wow, jij ook al extreem laag. Ik een waarde van 6. Heb nu wekelijkse ampul van 50000 eenheden. Als dat niet aanslaat, krijg ik een infuus had ie t over.
    Ja moet je doen!

  12. #6447
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Even iets anders dan schoonmaken..

    Welke kleur muren zou het best passen bij een witte kledingkast, gebroken wit vitrage en taupekleurige gordijnen.

    Zal ik alle kleuren zacht taupe verven?
    Of juist 3 muren (waarvan je er 1 niet ziet omdat de kast er volledig tegen aan staat) wit verven en 1 muur taupe?
    Indien laatste; welke muur is dan het mooist? Waar het bed tegen aan staat of er tegenover waar mijn kaptafel etc staat?

    Dilemmaaa. Ben zo niet creatief. Moet echt iets zien voor ik weet of het mooi staat of niet.

  13. #6448
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Shopverslaafde Bekijk reactie
    Even iets anders dan schoonmaken..

    Welke kleur muren zou het best passen bij een witte kledingkast, gebroken wit vitrage en taupekleurige gordijnen.

    Zal ik alle kleuren zacht taupe verven?
    Of juist 3 muren (waarvan je er 1 niet ziet omdat de kast er volledig tegen aan staat) wit verven en 1 muur taupe?
    Indien laatste; welke muur is dan het mooist? Waar het bed tegen aan staat of er tegenover waar mijn kaptafel etc staat?

    Dilemmaaa. Ben zo niet creatief. Moet echt iets zien voor ik weet of het mooi staat of niet.
    Gewoon wit houden en met decoratie opleuken. Of muisgrijse muur?

  14. #6449
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Shopverslaafde Bekijk reactie
    Heb goede avonden, zoals vandaag.. weer energie.

    Net klaar met m’n douche grondig schoonmaken,
    Zwarte was gedraaid en opgehangen,
    Slaapkamer goed opgeruimd en kledingkast geordend, dit laatste was vooral echt even nodig,
    Kaptafel ook schoongemaakt en opgeruimd en bedlakens verschoond.

    Nu nog even de meubels afnemen, vaat opruimen en dan hoef ik morgen alleen te stofzuigen en dweilen.
    Lekker is dat he? Ik heb vandaag zoon kamer afgestoft en de meterkast ligt ook van alles geordend gestoft. Zo ga ik iedere dag een kamertje doen

  15. #6450
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Gewoon wit houden en met decoratie opleuken. Of muisgrijse muur?
    Ben voor gebroken wit gegaan en een enkele muur taupe. Straks aan beginnen, ben benieuwd naar het eindresultaat.


    Ohh lekker is dat idd. Mijn meterkast moet ik ook nog uitspitten. Misschien een plankje in laten plaatsen ook. Zit nu een zak vol plastic zakken, lege flessen etc in en wat kabels Geen gezicht.