+ Reageer
Pagina 428 van 430 EersteEerste ... 378 403 418 426 427 428 429 430 LaatsteLaatste
6.406 tot 6.420 van 6436
    Ask me anything!

Reacties
    31.672
    07-08-2007

Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Nou dames ik had jullie verteld dat ik schimmel en vocht in huis heb. Heb eindelijk na 6 jaar een afspraak met een consulente van de woningbouw. Ik hoop zo dat ik die voorangsverklaring krijg. Willen jullie aub dua voor ons doen mijn huis is zo slecht geïsoleerd wordt er gek van. Schimmel en vocht. De huizen zijn hier zo slecht en we betalen ook nog eens de volle prijs. Tuurlijk blijf ik reageren op woningen sommige dagen zijn er meer woningen maar vandaag weer niet. Ik hoef echt geen luxe een appartement is voldoende ja rabi hemdulah voor alles.
    Moge Allah jullie spoedig een gezonde en betere woonst geven.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

MVC Lid

Reacties
    789
    12-01-2015

Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    ikgeloof Insha allah krijg je een ander huis !

gisterenochtend om 8 uur meteen begonnen met poetsen en koken, tussendoor de kids naar school gebracht,
    om 10.00 uur was ik helemaal klaar..... heerlijk daar houd ik van !
    In saa Allah soekran..Ja lekker he ik doe ook altijd lekker vroeg dan heb je tenminste nog wat aan je dag.

MVC Lid

Reacties
    789
    12-01-2015

Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Moge Allah jullie spoedig een gezonde en betere woonst geven.
    Amien meid

MVC Lid

Reacties
    789
    12-01-2015

Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salaam alaykum

AlKhair in chaa Allah meid.
    Moge Allah swt jullie helpen Allahouma ameen.

xxx

fi amaani Allah
    Amien.meid soekran

MVC Lid

Reacties
    789
    12-01-2015

Citaat Geplaatst door Goldenlocks Bekijk reactie
    ke hebt echt je rechten hou vol Insallah wordt je geduld beloond x
    In saa Allah lief

MVC Lid

Reacties
    789
    12-01-2015

Neeee níet t met dasty je deuren worden geel. Vind het zelf geen fijn spul koelkast bleef geel en ook een paar deuren

MVC Lid

Reacties
    789
    12-01-2015

Gewoon schoonmaakazijn de deuren desinfecteert ook ik doe er alles mee behalve roestvrijstaal niet en de badkamer tegels en zo doe ik met antikal van de Lidl

MVC Lid

Reacties
    700
    29-06-2017

soo echt lekker schoongemaakt, me huis was eigenlijk al proper maar had er gewoon zin in, me buurvrouwen hebben vandaag allemaal hun eigen verdieping gekuist in de gang ik hoorde ze roepen naar mekaar hhhhh en ook gedweild dus heb ik ook onze verdieping gedaan hihi, het ruikt hier nu lekker naar citroengeur, ook nog eens de badkamer geschuurd met de witte cif heerlijke geurtje, i love citroengeurtjes yumyum jammer dat het dodelijk is als je het drinkt, de deuren gedaan met bleekwater, de keuken ook geschuurd, de trapranden afgenomen met doekje en ontsmettingsmiddel, kastjes van buiten, nu is alles lekker netjes
    wie lachend een zonde begaat zal huilend de hel ingaan, wie huilend Allah tevreden stelt zal lachend het paradijs ingaan

MVC Lid

Reacties
    14.770
    23-03-2004

Badkamer van top tot teen geschrobt met ghloor, voegenreiniger en een borstel. Afzuiginstalatie ook helemaal schoongemaakt hij was echt ontzettend goor van binnen. Ben wel 1.5 uur bezig geweest.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    2.128
    11-03-2010

Heb vandaag geen zak gedaan alleen gekookt en uurtje gesport... In sha Allah maandag vroeg op en dan hele dag boenen

MVC Lid

Reacties
    789
    12-01-2015

Badkamer van top tot teen geschrobt met ghloor, voegenreiniger en een borstel. Afzuiginstalatie ook helemaal schoongemaakt hij was echt ontzettend goor van binnen. Ben wel 1.5 uur bezig geweest.

Tbark Allah meid wat goed. Ja heb ook zo een afzuig ding kleine witte

MVC Lid

Reacties
    14.770
    23-03-2004

Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Tbark Allah meid wat goed. Ja heb ook zo een afzuig ding kleine witte
    Irritant om schoon te maken. Eerst electriciteit uitzetten open schroeven etc.
    Ach ja hij kan er weer tegen aan.

Vandaag was het.

Life is good. ❤️

Reacties
    2.122
    23-03-2016

Irritant om schoon te maken. Eerst electriciteit uitzetten open schroeven etc.
    Ach ja hij kan er weer tegen aan.

Vandaag was het.

Heb zo'n hekel aan de was doen. Goed bezig!
    Success is walking from failure to failure with no loss of enthusiasm.

MVC Lid

Reacties
    2.128
    11-03-2010

Hele huis gedaan, alleen de douche en wat kleding doe ik morgen

MVC Lid

Reacties
    3.419
    31-12-2014

Salaam alaykum

Hierzo vindt ik de was doen ook vervelend ihih

Maar vraagje dames,gebruiken jullie nog steeds wasverzachters lees er nare dingen over zoals het je reukvermogen aantast Allahi hfad.

fi amaani Allah
    He who created death and life to test you (as to) which of you is best in deed ,and he is the Exalted in Might ,the Forgiving.
    Surah al Mulk 67 aya 2.

Stap nu over!