1. #6256
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Als jullie stoffen doen jullie gelijk het hele huis? Ik doe 1 dag alle lampen 1 dag alle vensterbanken daarna weer een dagje alles afstoffen maar per 2 kamer en weer een dag de andere 2. En dan neem ik de wc soms mee 1x in de week grondig. En dagelijks bril. Verder badkamer neem ik weer een andere dag voor zo ook de keuken. En weer een andere dag keukenkastje.anders ben je kapot.

  2. #6257
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Als jullie stoffen doen jullie gelijk het hele huis? Ik doe 1 dag alle lampen 1 dag alle vensterbanken daarna weer een dagje alles afstoffen maar per 2 kamer en weer een dag de andere 2. En dan neem ik de wc soms mee 1x in de week grondig. En dagelijks bril. Verder badkamer neem ik weer een andere dag voor zo ook de keuken. En weer een andere dag keukenkastje.anders ben je kapot.
    Salaam alaykum

    Hele huis in 1 dag afstoffen is veel naast de andere dingen die je dagelijks moet doen .Of je moet echt zin hebben haha
    Alles verdelen op verschillende dagen en als iets echt vuil is gewoon meenemen.
    Ramen ,deuren of trap enz .

    xxx
    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  3. #6258
    MVC Lid

    Reacties
    1.074
    17-01-2011

    Salam dames, hebben jullie een tip voor aanslag in de toilet pot? Ik krijg elke keer van die bruine strepen langs de rand waar het water stroomt, denk kalk? Bleek helpt er niet tegen helaas.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #6259
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Als jullie stoffen doen jullie gelijk het hele huis? Ik doe 1 dag alle lampen 1 dag alle vensterbanken daarna weer een dagje alles afstoffen maar per 2 kamer en weer een dag de andere 2. En dan neem ik de wc soms mee 1x in de week grondig. En dagelijks bril. Verder badkamer neem ik weer een andere dag voor zo ook de keuken. En weer een andere dag keukenkastje.anders ben je kapot.
    Zeker niet alles in 1 dag, gewoon verdelen over verschillende dagen. Gisteren bijv. heb ik beneden stof geveegd. Daarna gestofzuigd. Vandaag poetsen.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  5. #6260
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Sunlight_ Bekijk reactie
    Salam dames, hebben jullie een tip voor aanslag in de toilet pot? Ik krijg elke keer van die bruine strepen langs de rand waar het water stroomt, denk kalk? Bleek helpt er niet tegen helaas.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Normaal moet chloor toch helpen (WC eend)?
    Anders moet je bakingsoda met azijn proberen of cola in de pot gieten en nachtje laten rusten. Als het niet helpt zou ik een goed ontkalkingsmiddel halen.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  6. #6261
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Als ik vrij ben en ik moet ook naast het afstoffen,sanitair,stofzuigen en dweilen ojaa en opvouwen en wad draaien zeker soms 5 uur bezig . Maar sommige dagen net als vandaag doe ik bijna niets misschien was en alles aan kant gewoon
    Dus eigenlijk ook best wel veel uren? Ik begrijp niet hoe je dat minder uren kan doen? Zeker met kinderen erbij, deuren worden vies toiletten sneller vies etc


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #6262
    MVC Lid

    Reacties
    1.074
    17-01-2011

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Normaal moet chloor toch helpen (WC eend)?
    Anders moet je bakingsoda met azijn proberen of cola in de pot gieten en nachtje laten rusten. Als het niet helpt zou ik een goed ontkalkingsmiddel halen.
    Nee helpt helaas niet.
    Ik had dat gelezen over de cola maar die komt dan toch niet zo hoog? De strepen die ik heb zijn net onder de rand van de toiletpot, niet op de plek waar het water zit.
    Of schuimt dat op 1 of andere manier omhoog?




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #6263
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Sunlight_ Bekijk reactie
    Nee helpt helaas niet.
    Ik had dat gelezen over de cola maar die komt dan toch niet zo hoog? De strepen die ik heb zijn net onder de rand van de toiletpot, niet op de plek waar het water zit.
    Of schuimt dat op 1 of andere manier omhoog?




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Salaam alaykum

    Anders bv een spuitfles bewaren en dan opvullen met soda+azijn .

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  9. #6264
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Ik_geloof

    Meid heb jij weleens die vocht vreters van de zeeman gebruikt?
    Heb ze gekocht maar hoe gebruik je die ?
    shoukrane alvast

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  10. #6265
    MVC Lid

    Reacties
    3.447
    04-02-2004

    Citaat Geplaatst door Sunlight_ Bekijk reactie
    Salam dames, hebben jullie een tip voor aanslag in de toilet pot? Ik krijg elke keer van die bruine strepen langs de rand waar het water stroomt, denk kalk? Bleek helpt er niet tegen helaas.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Schoonmaakazijn zou je kunnen proberen. Een nacht in de pot laten zitten

  11. #6266
    MVC Lid

    Reacties
    1.074
    17-01-2011

    Schoonmaak topic

    Shokran dames, ik ga het even uitproberen.

  12. #6267
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Sunlight_ Bekijk reactie
    Nee helpt helaas niet.
    Ik had dat gelezen over de cola maar die komt dan toch niet zo hoog? De strepen die ik heb zijn net onder de rand van de toiletpot, niet op de plek waar het water zit.
    Of schuimt dat op 1 of andere manier omhoog?




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Die gaat inderdaad niet zo hoog maar ik denk dat het eerder om de dampen gaat die de cola vrijmaakt terwijl de deksel dicht is de hele nacht.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  13. #6268
    MVC Lid

    Reacties
    1.074
    17-01-2011

    Schoonmaak topic

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Die gaat inderdaad niet zo hoog maar ik denk dat het eerder om de dampen gaat die de cola vrijmaakt terwijl de deksel dicht is de hele nacht.
    Ah oké had er niet bij nagedacht om dan de deksel ook dicht te doen . Shokran, hopelijk helpt 1 van deze tips, het ziet er niet uit pff.

  14. #6269
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salaam alaykum

    Ik_geloof

    Meid heb jij weleens die vocht vreters van de zeeman gebruikt?
    Heb ze gekocht maar hoe gebruik je die ?
    shoukrane alvast

    fi amaani Allah
    ja die zijn bijna hetzelfde als action je moet de bovenste deksel op doen dat netje onder moet je laten liggen en daar die zakje vochtvreger erop leggen en weer deksel dicht.

  15. #6270
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    ja die zijn bijna hetzelfde als action je moet de bovenste deksel op doen dat netje onder moet je laten liggen en daar die zakje vochtvreger erop leggen en weer deksel dicht.
    Salaam alaykum

    YaZaak Allah gairan
    Gauw proberen wie weet haha
    xxx
    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾