+ Reageer
Pagina 438 van 438 EersteEerste ... 388 413 428 436 437 438
6.556 tot 6.566 van 6566
    MVC Lid

Reacties
    858
    12-01-2015

Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Heb vanochtend de lammelen gedaan wat waren ze vies moet alleen ng de lammelen van de voordeur die doe ik een anderen keer. Mijn vingers zijn helemaal geïrriteerd pff voelt goed en lekker schoon nu de lammelen van de woonkamer eindelijk zijn gedaan.
    Lekker is dat he . BIJ de Lidl hebben zo speciale ding om makkelijk je lamellen of jaloezieen mee schoon te maken. Het ziet eruit als een dweil met zo een handvat eraan

MVC Lid

Reacties
    858
    12-01-2015

Citaat Geplaatst door Shopverslaafde Bekijk reactie
    Mijn oven grondig aan het schoonmaken. Zo nog ff een warme doekje eroverheen. Die Kruidvat reiniger is super goed maar laat irritant witte vegen achter.

Zometeen de douche ook ff grondig onder handen nemen, stofzuigen en dweilen en dan lekker naar m’n moeder.
    Ja heb ik ook van die witte waas. Vooral bij de hoeken je moet echt iedere keer goed vochtig afnemen

MVC Lid

Reacties
    858
    12-01-2015

TbarkAllah shopverslaafd goed bezig. Soms heb ik ook van die momenten. Maar niet tot in de nacht hihi

MVC Lid

Reacties
    858
    12-01-2015

Ik moetcwel bijhouden met kinderen. Werk etc. Anders wordt het een zooitje. Maar de hele dag schoonmaken doe uk niet ik doe gewoon iedere keer wat

MVC Lid

Reacties
    2.265
    11-03-2010

Ben zo moe, vandaag vrij werk deze week 6 dagen wat heb ik gedaan:
    2 wassen en opgehangen, hele huis gestofzuigd, bed verschoond, huis gestoft, de gang gedweild en de wc geschrobd, de koelkast gedaan.
    Gekookt in de middag wraps gemaakt gevuld met shoarma en groenten en voor straks 2 kippen met frietjes en charmilla.
    Nu zit ik pas heb vanochtend ook nog boodschapjes gedaan voel me benen niet meer zeg wilde nog sporten maar ja dan deze week 2 keer ipv drie keer jammer dan

MVC Lid

Reacties
    2.627
    26-12-2013

Hoe maken jullie rvs fornuis schoon? Ik bedoel niet de standaard vet of ermaaq vlekken, maar de wat diepere vlekken rond de wokbrander. Ik heb van dat soort ingebrande vlekken zeg maar en ze gaan niet weg met een standaard sponsje en rvs schoonmaakmiddel. Ik durf niet met een zeepsponsje/schuursponsje erover omdat het denk ik krassen achter gaat laten.

MVC Lid

Reacties
    858
    12-01-2015

Ik trek het niet meer in deze woning het is zo vochtig en koud. Willen jullie dua doen voor mij ik sta 3de positie voor een woning

MVC Lid

Reacties
    858
    12-01-2015

En laten we het niet over de buurt hebben heb geen zin meer om te schoonmaken. Maar hemdulilah voor alles. Word er depressief van

MVC Lid

Reacties
    858
    12-01-2015

Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Hoe maken jullie rvs fornuis schoon? Ik bedoel niet de standaard vet of ermaaq vlekken, maar de wat diepere vlekken rond de wokbrander. Ik heb van dat soort ingebrande vlekken zeg maar en ze gaan niet weg met een standaard sponsje en rvs schoonmaakmiddel. Ik durf niet met een zeepsponsje/schuursponsje erover omdat het denk ik krassen achter gaat laten.
    Misschien die sorbo schuursponzen met zeep erin?

MVC Lid

Reacties
    2.265
    11-03-2010

Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    En laten we het niet over de buurt hebben heb geen zin meer om te schoonmaken. Maar hemdulilah voor alles. Word er depressief van
    Waar woon je kan vast niet erger Dan mijn buurt zijn geloof me