1. #6211
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Heel herkenbaar. Wij zijn maar met z'n 2en, nog geen kids en draai al zeker 5 wasjes per week. 1 is sowieso werkkleding van mijn man. Heb dan witte was, zwarte was, gekleurde was en handdoeken... eens in de 2 weken doe ik al mijn schoonmaakdoeken en dweildoeken etc op 90 graden. Was draaien en ophangen vind ik prima maar vouwen en strijken, wat een hel!

  2. #6212
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ja klopt ik hou mijn ook langer aan alleen broeken scheelt een hoop als je snel zweet of zwaar werk moet verrichten waardoor je meer zweet zou ik bovenkant iedere dag verschonen
    Salaam alaykum

    Ja dit dus, en kids niet vergeten die maken snel hun kleding vies .
    Het blijft dus gewoon wasjes draaien .
    Soms was ik in het weekend 1 dagje niet haha
    Khair in chaa Allah

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  3. #6213
    MVC Lid

    Reacties
    4.083
    12-09-2010

    Hier ook dagelijks minimaal 2 wasjes met drie kinderen en 2 volwassenen. De kleding droogt hier snel dus dagelijks ook vouwen gelijk. En als het een keer niet lukt dan staat het toch op zolder dus ik zie het niet. Kids krijgen dagelijks nieuwe kleding aan. En de kleine van 1.5 moet ik soms 2 keer op een dag iets anders aan doen omdat hij zichzelf zo vies maakt tijdens het eten.

  4. #6214
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door BellaEsha Bekijk reactie
    Hier ook dagelijks minimaal 2 wasjes met drie kinderen en 2 volwassenen. De kleding droogt hier snel dus dagelijks ook vouwen gelijk. En als het een keer niet lukt dan staat het toch op zolder dus ik zie het niet. Kids krijgen dagelijks nieuwe kleding aan. En de kleine van 1.5 moet ik soms 2 keer op een dag iets anders aan doen omdat hij zichzelf zo vies maakt tijdens het eten.
    Salaam alaykum

    Ja wasjes draaien als je kids hebt blijft doorgaan hoor ,als ze ouder worden wordt alleen maar erger.Dan willen ze elke dag iets anders aan hahah
    Ja ik vouw mijn was ook direct en de kast in.Khair in chaa Allah.
    Ik ga zo alles grondig dweilen in chaa Allah.
    Ook weet wasjes draaien ,had dekbedoverttekken gekocht en hoeslakens en moet die wassen ...hebben altijd zo een muffe geur als nieuw is.
    Behalve de was die er al stond ....

    Veel wasmiddel en bij kruidvat in aanbieding en ah vaak ook.

    xxx

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  5. #6215
    MVC Lid

    Reacties
    593
    12-09-2012

    Welke mop / dweil gebruiken jullie?
    Wordt er gek van heb er zoveel verschillende gekocht Ben nog Geen goeie tegen gekomen

    Of moeten we gewoon ouderweste dweil met trekker gebruiken

  6. #6216
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door stadmens Bekijk reactie
    Welke mop / dweil gebruiken jullie?
    Wordt er gek van heb er zoveel verschillende gekocht Ben nog Geen goeie tegen gekomen

    Of moeten we gewoon ouderweste dweil met trekker gebruiken

    Van alles geprobeerd hier ook. Nu heb ik gewoon zo een action dweil voor stof zeg maar. Die vind ik prima. Ook groot genoeg.

    1 keer in de maand met trekker en bezem.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #6217
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Ik moet echt maar dan ook echt dit weekend mijn ovens gaan schoonmaken. Wie heeft een perfecte en makkelijke truc om de oven goed schoon te maken. Ik ga niet meer naar buiten. Ik heb dusty bleek azijn en allesreiniger in huis.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #6218
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Ik moet echt maar dan ook echt dit weekend mijn ovens gaan schoonmaken. Wie heeft een perfecte en makkelijke truc om de oven goed schoon te maken. Ik ga niet meer naar buiten. Ik heb dusty bleek azijn en allesreiniger in huis.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Kruidvat oven&grillreiniger zit nu in een witte spuitbus

  9. #6219
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Vandaag vrij: afgestoft,4 wasjes o.a. dekens,douchegordijn,badmat en 1 kleding. Bed verschoond verschoond van ons, plinten,gestofzuigd en gedweild.

  10. #6220
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Daarna gekookt en nu opruimen maar heb geen zin haha

  11. #6221
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Helaas integere, ook mijn tip: Kruidvat oven en grill reiniger. Echt de beste. Maar moet je toch het huis voor uit.

    Inspuiten, nachtje laten staan, volgende dag de drap met een doekje afnemen en blinkende oven voor terug. Af en toe moet een plekje even boenen..olie ofzo die daar aangekoekt was. Maar zooooo simpel en snel.

  12. #6222
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Dank jullie wel dames


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #6223
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Echt het huishouden nooit op. Soms denk je ik sla een dag over maar voordat je het weet ben je weer een uur bezig.

    Hoeveel zijn jullie bezig met het huishouden in uren per dag of week? Ik had het er over met een (Nederlandse) collega. En zij vind dat ik veelste veel uren kwijt ben er aan.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #6224
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Echt het huishouden nooit op. Soms denk je ik sla een dag over maar voordat je het weet ben je weer een uur bezig.

    Hoeveel zijn jullie bezig met het huishouden in uren per dag of week? Ik had het er over met een (Nederlandse) collega. En zij vind dat ik veelste veel uren kwijt ben er aan.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Als ik vrij ben en ik moet ook naast het afstoffen,sanitair,stofzuigen en dweilen ojaa en opvouwen en wad draaien zeker soms 5 uur bezig . Maar sommige dagen net als vandaag doe ik bijna niets misschien was en alles aan kant gewoon

  15. #6225
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door miss_Tashel7it Bekijk reactie
    Wie maakt thuis gebruik van een steelstofzuiger of stomer? Ik overweeg ook een aan te schaffen, bij Action zag ik ze staan voor 18,00 maar ik denk niet dat ik voor deze zal gaan. Alleen het viel mij erg tegen dat ze zo weinig vermogen hebben. De meeste zijn gewoon een kruimeldief met een verlengstuk

    Een draadloos leek mij zo ideaal maar de zachtste stand van mijn stofzuiger is nog sterker. Ik ben een beetje weg van deze Philips die combi stofzuiger en dweil is.



    Hij is nog wel duur maar ik denk dat ik hem 2dehands goedkoper kan vinden.
    Ik zag ook zoiets voorbijkomen hoe ideaal zal dat zijn stofzuigen en dweilen in 1