1. #1
    Verbannen

    Reacties
    7.359
    05-02-2015

    Exclamation Eén van de grootste politieke/elite schandalen ooit

    Britse ministers, Lords en spionnen vormen machtig pedofielennetwerk


    Niet te geloven. Zo omschrijft journalist Ross Coulthart van het Australische tv-programma 60 Minutes één van de grootste politieke schandalen in de Britse geschiedenis.

    Er is nieuw bewijs dat een aantal van de meest gerespecteerde Britten zich schuldig hebben gemaakt aan pedofilie. Kinderen van acht en negen jaar oud werden overgebracht naar door de staat beheerde woningen en vervolgens misbruikt door parlementsleden, Lords en spionnen. Zij werden beschermd door een geheime code en hebben nooit verantwoording af hoeven te leggen voor hun vreselijke misdaden.

    De Britse parlementsleden, ministers, Lords en spionnen worden ervan verdacht onderdeel te zijn geweest van een goed georganiseerd pedofielennetwerk. Het team van 60 Minutes reisde af naar Londen om slachtoffers, getuigen en politieagenten te interviewen. De agenten kregen te horen dat ze hun onderzoek naar hooggeplaatste figuren zoals oud-parlementslid Lord Greville Jenner moesten staken.

    Recentelijk gaf het Britse Openbaar Ministerie toe over genoeg bewijs te beschikken om Lord Jenner te vervolgen wegens het seksueel misbruik van drie jongetjes. Hij heeft de aantijgingen altijd ontkend. Het is onwaarschijnlijk dat de 86-jarige Lord Jenner, die aan dementie lijdt, ooit in de rechtbank zal moeten verschijnen.

    “Media betrokken bij cover-up”

    Hoewel de beschuldigingen tegen tenminste 10 huidige en voormalige parlementsleden en de daaropvolgende cover-ups zo explosief zijn dat ze uiteindelijk hebben geleid tot een parlementaire enquête, zegt Coulthart dat dit nieuws veel te weinig de voorpagina’s van kranten haalt.

    “Ik sta ervan versteld dat dit schandaal niet iedere dag op de voorpagina van de dagbladen staat,” zei hij. “Eén van de redenen waarom we dit onderwerp belichten is dat we niet konden geloven dat zoveel Britse media het links laten liggen. Ik denk dat een groot deel van de Britse media betrokken is bij de cover-up.”

    “We hebben verhalen gehoord over artikelen die offline zijn gehaald,” ging hij verder. “De overheidsinstituties zijn corrupt en beschermen de rijken en machtigen.”

    Beschermd

    Het team van 60 Minutes spreekt ook met de chauffeur van de Australische ambassadeur, die de duistere geheimen van het Britse establishment aan het licht zou kunnen brengen. De kinderen werden gedood om het machtige pedofielennetwerk te beschermen.

    “Het zijn niet alleen oud-parlementsleden en andere politici die worden verdacht van pedofilie, er worden ook namen genoemd van mensen die nog steeds zeer machtige posities bekleden,” aldus Coulthart. “We moeten ons afvragen of ze beschermd worden. Ik denk het wel.”



    http://www.ninefornews.nl/een-van-de...fielennetwerk/

    http://www.news.com.au/entertainment...-1227447820543

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    7.359
    05-02-2015

    5 dagen lullen over iemand die geen handje wil geven ,, maar hier geen 1 reactie van die zelfde Islamhaters

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.001
    05-05-2005

    oh dit is echt missselijkmakend, ik heb niet zolang geleden het vasten verbroken en ik voel al mijn eten bovenkomen. TS, dit komt in elelke land voor hoor. Dokters, rechters, politici maken zich hier allemaal schuldig aan en hebben CARTE BLANCHE. IK WIL GERECHTIGHEID VOOR DE VERMOORDE EN MISBRUIKTE KINDEREN op AARDE als in het HIERNAMAALS. MOGE ZE EEUWIG VERTOEVEN IN HET HELLEVUUR INSHA ALLAH !

    AMEEN

    SCHIRIJNEND DIT

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    7.359
    05-02-2015

    Citaat Geplaatst door hanna_24 Bekijk reactie
    oh dit is echt missselijkmakend, ik heb niet zolang geleden het vasten verbroken en ik voel al mijn eten bovenkomen. TS, dit komt in elelke land voor hoor. Dokters, rechters, politici maken zich hier allemaal schuldig aan en hebben CARTE BLANCHE. IK WIL GERECHTIGHEID VOOR DE VERMOORDE EN MISBRUIKTE KINDEREN op AARDE als in het HIERNAMAALS. MOGE ZE EEUWIG VERTOEVEN IN HET HELLEVUUR INSHA ALLAH !

    AMEEN

    SCHIRIJNEND DIT
    Ameen

    Zijn satanisten ,, veel worden er geofferd aan hem door de elite in ruil voor van alles.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    7.359
    05-02-2015

    Citaat Geplaatst door Pieter-Baan Bekijk reactie
    -----
    ?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.485
    08-06-2013

    Staan ze om bekend, hopelijk worden er meer ontmaskerd

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.172
    16-07-2014

    Arme kindjes.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.001
    05-05-2005

    Citaat Geplaatst door Catenaccio Bekijk reactie
    Ameen

    Zijn satanisten ,, veel worden er geofferd aan hem door de elite in ruil voor van alles.
    Inderdaad broeder, het bekomen van rijkdom, macht door satanische rituelen uit te voeren. Ze gaan hierin heel ver van babies tot kinderen van 7 tot 10 jaar, Ze misbruiken deze kinderen en offeren hun aan de vervloekte Sjeitaan (Duivel) in ruil daarvoor verwerven zij, geld, macht en worden ze beroemd. We leven in een zieke wereld en diegene die rechtvaardig willen zijn worden in koele bloeden neergeschoten of gedrogeerd en de media wijt dit aan depressiviteit of drugs: alcohol of zelfdoding terwijl de autoriteiten samen werken om alles in de doofpot te steken van ziekenhuizen tot politie.

    Moehiem angstaanjagend dit. Diegene die normaliter de bevolking moeten bescheremn, zij zijn de grootste beestachtige moordenaars.
    Bhal Dutroux, de enige kroongetuigen die nog leeft die hebben ze ontoerekingsvatbaar verklaard alle andere kroongetuigen hebben ze 1 voor 1 vermoord. Hierin particpeerden rechters, politiekorpsen, gendarmerie, dokters, politici etc....

    Het mocht zeker niet aan het licht komen en alles staken ze in de doofpot.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    344
    21-05-2006

    Tegenwoordig is terrorisme ook een hele goede cover-up. Als er schandalen op het punt staan om de media te beheersen laten ze ergens anders op de wereld iets gruwelijks gebeuren. Deze shit gaat ver en de meeste mensen zullen het niet geloven. Kinderen zijn de grootste offer voor iblies,de opper duivel. Wie van zijn onderdanen iemand zover krijgt een kind te offeren mag op zijn zogenaamde troon zitten mag zijn kroon dragen. Er zijn genoeg leipos geweest de laatste jaren die een kindercresh binnenliepen en begonnen te schieten.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    7.359
    05-02-2015

    Citaat Geplaatst door hanna_24 Bekijk reactie
    Inderdaad broeder, het bekomen van rijkdom, macht door satanische rituelen uit te voeren. Ze gaan hierin heel ver van babies tot kinderen van 7 tot 10 jaar, Ze misbruiken deze kinderen en offeren hun aan de vervloekte Sjeitaan (Duivel) in ruil daarvoor verwerven zij, geld, macht en worden ze beroemd. We leven in een zieke wereld en diegene die rechtvaardig willen zijn worden in koele bloeden neergeschoten of gedrogeerd en de media wijt dit aan depressiviteit of drugs: alcohol of zelfdoding terwijl de autoriteiten samen werken om alles in de doofpot te steken van ziekenhuizen tot politie.

    Moehiem angstaanjagend dit. Diegene die normaliter de bevolking moeten bescheremn, zij zijn de grootste beestachtige moordenaars.
    Bhal Dutroux, de enige kroongetuigen die nog leeft die hebben ze ontoerekingsvatbaar verklaard alle andere kroongetuigen hebben ze 1 voor 1 vermoord. Hierin particpeerden rechters, politiekorpsen, gendarmerie, dokters, politici etc....

    Het mocht zeker niet aan het licht komen en alles staken ze in de doofpot.

    Moge Allah ons beschermen tegen deze satanisten.









  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    344
    21-05-2006

    check dit.


  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    7.359
    05-02-2015

    Citaat Geplaatst door 020marokkaan Bekijk reactie
    check dit.

    Ziek!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    344
    21-05-2006

    Hwb je gehoord wat die djinn allemaal zegt?? illu hoge pietjes etc..

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    344
    21-05-2006

    Heb je gehoord wat die djinn allemaal zegt?? illu hoge pietjes etc..

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    7.359
    05-02-2015

    Citaat Geplaatst door 020marokkaan Bekijk reactie
    Hwb je gehoord wat die djinn allemaal zegt?? illu hoge pietjes etc..
    Ja bro ik had deze al eerder gezien.

    Van die troon etc