1. #16
    ..

    Reacties
    325
    25-03-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Verdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer Faatje




    Nesrine lag op de grond en wist niet of ze had gewonnen of verloren. Het maakte niet uit. Ze hadden allemaal op hun eigen manier geprobeerd haar te vermoorden…Mo…haar moeder…Amine…haar vader…..en het was niet gelukt. Ze waren zo diep mogelijk in haar gekropen en hadden geprobeerd haar geest kapot te maken alsof het een vlammetje was dat gedoofd kon worden, maar het bleef altijd net buiten hun bereik en daarom haatten ze haar des te meer.
    FLAME


  2. #17
    OujdaPowerrrrr

    Reacties
    587
    21-03-2005

    Morgen weer een dag insha allah

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    99
    23-10-2004

    go faatje!!!!!!!!.................... go faatje!!!!!!

  4. #19
    OujdaPowerrrrr

    Reacties
    587
    21-03-2005

    Of weet je wat ? nog een vervolgje voor het slapen gaan

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    99
    23-10-2004

    yes!......... yes!


    jij bent zo lief!!!!!!!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    99
    23-10-2004

    Ik wacht met spanning af................................................ ...................

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    99
    23-10-2004

    Maar ....als je moe bent en wilt stoppen begrijp ik het best hoor....


    maar ik blijf wachten.........

  8. #23
    OujdaPowerrrrr

    Reacties
    587
    21-03-2005

    'Rachida verdomme ! Doe die deur open !!' zei Khalid. 'Nee laat me met russt !' schreeuwde ik huilend. 'Rachida waarom doe je zo man ? Waarom geef je me geen kans ?? Alsjelieft doe de deur open. Ik beloof je dat ik je niet zal aanraken safie ? Kom eruit en laten we praten. Sorry ik moet niet zo aandringen. Wallah sorry.' Het was effetjes stil. Zowel aan mijn kant als die van hem. 'Rachida ? Rachida ? zeg es wt dan?' Ik zei nog steeds niks. Ik droogde me tranen af en deed me jurk uit. 'Rachida ? Contact ?'probeerde hij nog. 'Khalid hou je bek dicht. Ik probeer hier een bad te nemen.' zei ik kalm. Het huilen van net deed me goed. 'Ow sorry. Ik zie je zo wel dan.' ik reageerde er niet op en ging heel rustig in bad zitten. Ik zag dat er een flesje badschuim naast het badkuip stond en ik aarzelde niet om het hele flesje omleeg te kieperen. Er ging een warm gevoel door me heen en deed me ogen effe dicht. En al gauw was ik naar de dag dat ik farid had ontmoet..

    sorry schatje maar ik meot er vandoor gaan. mamma is parraaaaaaaaaa

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    99
    23-10-2004

    Sorry faatje ik had niet in de gaten dat het al zo laat is. Mijn wekker gaat als om 06:10 am
    Dus ik ga nu naar m'n bedje toe. Maar ik beloof je ik lees je vervolg als eerst als ik op m'n werk kom. 08:00 !!! afgesproken?!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    99
    23-10-2004

    ik heb het gelezen!!!! Spannend!!! nu kan ik helemaal niet slapen!

    Tot morgen!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    15-03-2002

    he is echt spannend schrijf gauw verder...

  12. #27
    MADAME

    Reacties
    356
    01-11-2004

    salam,

    je hebt egt een goed verhaal ik ben zelf op zoek naar zo een verhaal voor school voor een presentatie en de jouwne vond ik wel een goeie dus wou ik vragen is dat m helemaal of is hij nog niet af.mohim k hoor van je.

  13. #28
    OujdaPowerrrrr

    Reacties
    587
    21-03-2005

    dank jullie wel voor julie reacties meiden.

    nora nee dit is nog maar het begin. hijis nog langg niet klaar haha

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    99
    23-10-2004

    hey faatje je bent er weer!!!!!!!

    kom op typen met die vingers!!!!!!!!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    76
    19-03-2004

    heeeyyyyy eindelijk een leuke verhaal!!!!!!!

    En je verhaal is te volgen niet zoals sommige verhalen hier.

    DUS GA GAUW VERDER!!!!