Poll resultaten: op wleke leeftijd wil je trouwen of ben je getrouwd

Stemmers
74. Je mag niet stemmen op deze poll
  • 20

    16 21,62%
  • 21

    12 16,22%
  • 22

    14 18,92%
  • 23

    5 6,76%
  • 24

    3 4,05%
  • 25

    4 5,41%
  • 26

    3 4,05%
  • 27

    1 1,35%
  • 28

    2 2,70%
  • Anders............

    14 18,92%
  1. #1
    MAROCAIN

    Reacties
    1.316
    30-12-2002

    hoe oud was je toen je trouwde/ of op welke leeftijd wil je trouwen..?

    op welke leeftijd wil je trouwen of bne je getrouwd ik ben 22 en vind me zelf nog te jong
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  2. #2
    mIJN gEzIN nuM 1

    Reacties
    7.956
    30-03-2004

    Wij waren allebei 18 toenw e trouwde hamdoelillah gaat alles perfect ,mijn pa vond me echt te jong..Maar toch mochten we uiteindelijk trouwen..Ben al bijna 6 jaar getrouwd hamdoelillah

  3. #3
    MAROCAIN

    Reacties
    1.316
    30-12-2002

    Citaat Geplaatst door ceuta
    Wij waren allebei 18 toenw e trouwde hamdoelillah gaat alles perfect ,mijn pa vond me echt te jong..Maar toch mochten we uiteindelijk trouwen..Ben al bijna 6 jaar getrouwd hamdoelillah

    hamdoeiallah wel jong 18 jaar, hoe wist je het zo zeker op die leeftijd bedoel ik dan>?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #4
    MAROCAIN

    Reacties
    1.316
    30-12-2002

    Citaat Geplaatst door Samira_C
    24 jaar

    je gaat binnenkort trouwen allah sger...
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    4.890
    06-01-2003

    18 mijn pa en ma hadden er problemen mee. ze bleven zeggen hoe graag ze nog wilden dat hun enige dochter die ze nog hebben nog thuis willen houden
    Het is niet zozeer in nood dat men zijn vrienden kent; een echte vriend verheugt zich in je voorspoed[/LIST]

  6. #6
    MAROCAIN

    Reacties
    1.316
    30-12-2002

    Citaat Geplaatst door Rzinia
    18 mijn pa en ma hadden er problemen mee. ze bleven zeggen hoe graag ze nog wilden dat hun enige dochter die ze nog hebben nog thuis willen houden

    ben je zo jong getrouwd ...en jij wist het toen ookal zeker kanp hoor dat je dat drufde.en je hebt al een kindje toch?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    4.890
    06-01-2003

    nee we krijgen nog onze kindje inshALlah binnekort Kijk ik hield heel veel van hem en vond hem heel leuk. Ik wist gewoon (mijn gevoel) dat we wel langer met elkaar konden blijven gaan, maar ik wilde toch niemand anders. Enige wat me steeds dwars zat waren de enge verhalen: mannen die opeens veranderen, of al die scheidingen pff het was wel ff slikken. Zelfs op mijn trouwdag kreeg ik opeens het gevoel stel dat het fout is wat ik nu doe? Maar toch doorgezet. En heb alhamdoelilah geen spijt. Onze band is sterker en beter geworden.
    Mijn ouders waren er niet zo voor, maar toen ze hem leerden kennen en zagen dat het goed ging met mij en ook met mijn relatie met hem, zijn ze helemaal veranderd. Ze mogen hem heel erg.

    En nu komt zelfs het punt wat in de meeste relaties belangrijk is. Waar we allebei blij mee zijn en echt op zitten te wachten en dat is het komst van de baby
    Het is niet zozeer in nood dat men zijn vrienden kent; een echte vriend verheugt zich in je voorspoed[/LIST]

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    4.890
    06-01-2003

    Trouwen is altijd een gok. De dochter van de vriend van mijn pa is op haar 26 getrouwd en blijkt een verkeerde gok te zijn en het bleek al kort na het huwelijk. Een meisje die ik kende trouwde tegelijk met mij en zeurde dat ik raar ben, want toen zij 18 was moest je echt niet daarmee komen aankloppen. Zelf was ze bijna 22. En nu kom ik haar tegen en ze zegt: Je hebt geluk dat je man niks over je vriendinnen zegt en echt goed van je dat je naar school bent blijven gaan en alles doen. Ze klonk super ongelukkig. En zei ook alles is in zijn ogen fout en mag niet.

    Voor mij was het ik gok erop of het is goed of niet.
    Het is niet zozeer in nood dat men zijn vrienden kent; een echte vriend verheugt zich in je voorspoed[/LIST]

  9. #9
    Queen

    Reacties
    90
    07-10-2003

    Citaat Geplaatst door Rzinia
    Trouwen is altijd een gok. De dochter van de vriend van mijn pa is op haar 26 getrouwd en blijkt een verkeerde gok te zijn en het bleek al kort na het huwelijk. Een meisje die ik kende trouwde tegelijk met mij en zeurde dat ik raar ben, want toen zij 18 was moest je echt niet daarmee komen aankloppen. Zelf was ze bijna 22. En nu kom ik haar tegen en ze zegt: Je hebt geluk dat je man niks over je vriendinnen zegt en echt goed van je dat je naar school bent blijven gaan en alles doen. Ze klonk super ongelukkig. En zei ook alles is in zijn ogen fout en mag niet.

    Voor mij was het ik gok erop of het is goed of niet.

    die zitten er jammer genoeg ook tussen hoe heb jij je man leren kennen als ik vragen mag hoeft niet te antwoorden hoor.
    ookal ben je heen gegaan in mijn hart zal je voor altijd bestaan...

  10. #10
    Together 4-ever

    Reacties
    7.823
    27-02-2004

    IK vind 22 jaar wel een mooie leeftijd om te trouwen..18 jaar vind ik best nog jong maar echt voor de meiden die zo jong zijn getrouwd..

  11. #11
    Together 4-ever

    Reacties
    7.823
    27-02-2004

    Citaat Geplaatst door Rzinia
    Trouwen is altijd een gok. De dochter van de vriend van mijn pa is op haar 26 getrouwd en blijkt een verkeerde gok te zijn en het bleek al kort na het huwelijk. Een meisje die ik kende trouwde tegelijk met mij en zeurde dat ik raar ben, want toen zij 18 was moest je echt niet daarmee komen aankloppen. Zelf was ze bijna 22. En nu kom ik haar tegen en ze zegt: Je hebt geluk dat je man niks over je vriendinnen zegt en echt goed van je dat je naar school bent blijven gaan en alles doen. Ze klonk super ongelukkig. En zei ook alles is in zijn ogen fout en mag niet.

    Voor mij was het ik gok erop of het is goed of niet.
    Trouwen is inderdaad een grote stap die je zet in je leven..en dan moet je nog geluk hebben dat je voor de juiste valt..maar als ik al die verhalen rondom me hoor, dan denk ik dat ik nooit zou willen trouwen..het schrikt je enorm af..maar ach ik vind het dan weer zo mooi als ik een getrouwd koppeltje zie rondlopen helemaal in ..so cute

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    4.890
    06-01-2003

    HEt schrikt je heel erg af. ik wist dat ik jong was. Vaak dacht ik stel dat ik nu een verkeerde stap neem en is mijn hele leven al vanaf mijn 18de kapot? Maar toen dacht ik weet je wat hij bevalt me, deze besluit zou ik waarscheinlijk op mijn 25 ook nemen als ik iemand leerde kennen die zo lief, begripvol enz is. Met je het leuk kunt hebben, maar ook weer als je hem nodig hebt terug op kunt vallen (zo kende ik hem) en als ik later zo een persoon had ontmoet zou ik alsnog mee getrouwt zijn.

    Maar alhamdoelilah is het goed gegaan. ik ken leerde hem toen kennen via vriend van mijn zus (nu is het haar man ook )
    Het is niet zozeer in nood dat men zijn vrienden kent; een echte vriend verheugt zich in je voorspoed[/LIST]

  13. #13
    Together 4-ever

    Reacties
    7.823
    27-02-2004

    Citaat Geplaatst door Rzinia
    HEt schrikt je heel erg af. ik wist dat ik jong was. Vaak dacht ik stel dat ik nu een verkeerde stap neem en is mijn hele leven al vanaf mijn 18de kapot? Maar toen dacht ik weet je wat hij bevalt me, deze besluit zou ik waarscheinlijk op mijn 25 ook nemen als ik iemand leerde kennen die zo lief, begripvol enz is. Met je het leuk kunt hebben, maar ook weer als je hem nodig hebt terug op kunt vallen (zo kende ik hem) en als ik later zo een persoon had ontmoet zou ik alsnog mee getrouwt zijn.

    Maar alhamdoelilah is het goed gegaan. ik ken leerde hem toen kennen via vriend van mijn zus (nu is het haar man ook )

    Alhamdoelilah! Moge jullie inscha'Allah gelukkig blijven voor altijd

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    28.290
    13-03-2005

    ik ga volgend jaar trouwen op min 23e....ik moe er niet aan denken dat ik om op mijn 18e te gaan trouwen, i kwas nog eht een klein kind!

  15. #15
    .:GelukkigGetrouwd:.

    Reacties
    3.998
    18-08-2002

    Ik ben op mijn 22ste getrouwd en ben super blij dat ik die stap heb genomen!

    l'Ghaire Insha Allah..


    .:UcA:.