1. #1
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    just a story wel lezen hoor

    tbarkelah wollah dat is echt een goeie verhaaltje
    (ik ga ook er eentje schrijven athans I TRY hahhahahaaa )

    vakans ki arif

    Ik werd wakker ,en het eerste wat ik rook was versgebakken brood,en de verleidelijke geur van munthee.
    Ik wou nog veder slapen ,maar ik kon de verleiding niet werstaan ,dus ik werd wakker waste me snel, deed snel mijn rarbia aan ,en ging snel naar beneden .De tafel was al gedekt .Het onbijt stond als klaar.Vers gebakken eiren,en versgebakken brood,en munthee.Na het eten hielp ik nog ff mijn moeder en mijn tante's met afruimen.Mijn neef kwam binnen hij vroeg of ik mee ging naar AL-HOCEIMA ,en ik zei heb je me ooit nee horen zeggen tegen AL-HOCEIMA?????klede me snel aan en deed vlug wat wax in mijn haar.Eenmaal in al-hoceima gingen we naar wat winkels.Ik zag een hele flexe broek en ik vroeg:mesher itsekwa sewer ar???? hij antwoorde heel droog:700 dorrow,en ik vondt het een redelijke prijs voor zo'n broek ,dus ik kocht 'm.Na ongeveer 2uurtjes was ik helemaal kapot van het lopen, we pikketen een terasje op en kochten wat te drinken. ik ging ff alleen binnen het was erg druk binnen en wat me zo ergde was de onverdraagelijke hitte binnen.eenmaal buiten vroeg ik mijn neef of hij zin had om naar playa te gaan hij zei:als jij betaalt ik zei: wagga en we gingen en we betaalde de intree we gingen ff een rondje maken.Ik draaide me om en botste tegen een meisje aan ik keek haar aan en alles om me heen werd zwart mijn hart ging tekeer na ongeveer 30sec zei ik:semhaij wasemizrir zei antwoorde:geeft niet,ze sprak tot mijn grote verbazing nederlands.Ik hoe weet je dat ik uit nederland kom?.ze zei:zo'n vermoede had ik.
    mijn neef zei:kom je nog?? Maar ik kon mijn ogen niet van haar afhouden.Ik vroeg me af of ik nou verliefd was? Al raakte ik niet zo snel verliefd.Ik ken haar niet eens er schoten zoveel vragen door mijn hoofd dat ik ze niet bij kon houden.Ik raakte in de war ik struikelde bijna,en liep door met mijn neef.Ik ben verliefd zei ik in mijn eigen ,dus liefde op het eerste gezicht bestaat dus !!!!!!!!!!!


    een paar maanden later:

    Het was 2uur ik zat nog in het klaslokaal ik had biologie.Om de haverklap keek ik naar de klok op de muur boven het schoolbord.
    De les leip vermoeizaam.heheeeee de zoemer ging ik was uit.Ik liep snel het schoolgebouw uit zonder gedag tegen mijn vrienden te zeggen. ik liep snel naar de bushalte om de hoek bij school,en daar wacht ik op de bus ik moets bus 32 hebben want die ging naar roosendaal.Het was erg leuk op de nieuwe school in oudenbosch.Ahh daar kwam de bus,ik stapte in , liet mijn buskaartje zien en ging zitten.De bus maakte vandaag een omweg langs bergen op zoom.Eenmaal in bergen op zoom
    stopte de bus en er waren veel mensen in de bushalte. Ze hadden geluk ze pasten prescies allemaal in de bus




    ik schrijf vannavond wel veder mijn pa is thuis gekomen
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Schattig verhaal ....Nou ik wacht op het vervolg hoor enneh laat me niet te lang wachtenn..
    You can bomb the world to pieces, But you can't bomb it into peace

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    974
    07-02-2002

    er is een emshoom , en nu ook een emsoem ???? im confused

  4. #4
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam Allemaal...

    Emsoem...heel mooi...doe zo verder...


    groeten,


    Justice.

  5. #5
    Temsamane (L)

    Reacties
    249
    05-03-2002

    Wow, another one with another story???

    Het begint in te worden verhaaltjes schrijven, maar ga vooral zo door Emsoem, hij is leuk. Dus maak het nog leuker zodat je ook fans gaat krijgen zoals Crazy Baby, keep on going.

    Ja Gast, als je in omgeving Roosendaal, Bergen op Zoom, Oudenbosch woont, zul je vast wel veel mensen kennen. Wie niet!!!

    Till the next story

  6. #6
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    hahahaha ik heb wel erg veel fans gekregen
    en grazy baby ofzo iets ik had het over jouw verhaaltje ik had op het verkeerde button geklikt en ik kwam er pas achter toen op plaats bericht had geklikt dom dom hahahhaaaa maar mensen wolah bedankt voor jullie complimenten hahaaa en over die oudenbosch ik ken daar geen scholen ik ga daar volgend jaar heen ik zit nog maar in de 2e haha he hier komt het vervolg: wolah mensen tanxs voor al jullie complimenten wolah had ik niet verwacht



    Ik verveelde me een beetje ik begon de mensen tebestuuderen .Tegenover mij zat er een oudere vrouw .Toen ik haar aan keek keekde zij ook aan met een blik vanff dat buitenlanders ook tegenwoordig de bus kunnen betalen.Maar veder schonk ik haar geen aandacht .Ik kan me zo eenorm kwaad maken om zulke mensen ,maar ik heb van mijn ouders geleerd:laat iedereen in zijn waarde acepteren ze jou niet dan zijn ze jouw niet waard.En daar hield ik me dan ook aan.Ik kreeg zo'n raar gevoel vanbinnen ineens alsof er iets zei kijk eens achter je.Toen ik achterom keek kon ik nergens aan denken dan alleen maar aan die ene dag in playa .Dat was zij het kon niet anders ,ze keek me aan ik draaide me vlug om mijn hart ging zo snel tekeer als of ik de moter was van deze bus.Ik draaide me weer om maar deze keer lachte ze naar me ZOU ZE ME HERKENT HEBBEN? En het leek als of ik opnieuw verliefd werd op haar.Ik wist niet hoe ik het deed maar ik lachte terug en draaide snel terug.Verliefd nou??? nee het mag niet gebeuren.Ik was haar al vergeten ik dacht zo van haar zou ik nooit meer terug zien,en nu dit.Mijn moeder zou dit nooit goedkeuren .Ik heb mijn tante in marokko belooft om met haar dochter te trouwen,en ik zou deze komende zomer troesjoet gaan betalen .Mijn ouders zijn al bezig met sparen voor mijn verloofing.maar mijn gevoel naar dit mooie,oogverblindendemeisje wordt met de seconde groter.Haar vergeten !!! dat gaat niet meer.De bus stopte, een paar vrouwen stapte uit .Ik keek snel rond of zij ook uit stapte nee gelukkig niet.Naast haar was een plaats vrij ik keek ff rond en ik zag een een oudere man naar die lege plaats kijken .hij wou geloof ik naast haar gaan zitten ,want hij zat erg ontpretig naast een stel pubers die de hele tijd van die onzele opmerkingen maakte.Toen die opstond stond ik ook op en liep snel naar die lege plaats,en vroeg snel:is deze plaats bezet?? Ze zei heel verlegen:nee.En ik ging zitten.Ik wist niet welke richting ik moest op kijken,en zei ook volgens mij.Ik schaamde me dood ik voelde dat mijn gezicht gloeide ik kon wel in de grond zakken,en daar zat ik dan naast het meisje dat mijn hart voor de tweedemaal gestolen heeft.Na ongeveer 10 minuten vroeg ik of ze mij herinderde en ze zie heel verlegen:ja ik zag je al uit het raam.Ik zei ook heel verlegen terug:
    waar moet je heen:ze zei eigenlijk wou ik naar de stad maar toen ik je zag heb ik deze bus genomen.Mijn hart begon steeds sneller te klopen.
    Ik zei:dus je hebt eigenlijk de verkeerde.Ze zei:ja,maar ik kon je niet laten gaan.Dus het was wederzijdse liefe zei ik.Ja zei ze.De bus stopte.Ik moest uitstapen ik gaf haar snel mijn nummer,en zij gaf mij haar nummer.Toen ik thuis kwam rende ik snel naar mijn kamer,en ging ff liggen.Ik wist nog niet eens haar naam het enigste wat ik van haar weet is dat ze beeldschoon is.Ik piekerde over als en nog wat.Zou ik haar nu bellen of niet??????





    he mensen ik ga vannavond of morgen veder wagga????
    doeiiiii doeiiiii
    bai bai ekidem saffie
    elhoub inim ishersaie
    tewrideie tezideie
    iroegoewwww tierad ezeie
    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  7. #7
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    nou angel en alle andere die dit verhaal leuk vinden hier is de 3e deel




    Zal ik het doen??? of nog niet??? Ik aarzelde maak ik pakte al gauw de telefoon en draaide het nummer.Ik liet 'm 1keer overgaan en wou al ophangen,maar ze was sneller:hallo met nisrin.Ik:nisrin ik heb nog nooit zo'n een mooie naam gehoord.ze zie heel verlegen:dankje.Ik zei:geen dank.het was ff stil.Hoe heet je?Vroeg ze ineens?Ik antwoorde:faisel.
    Leuke naam.Dank je zei ik.en weer viel de stilte.We schoten ff in de lach en ik vroeg waar ze woonde (al wist ik dat)Bergen op Zoom zei ze heel verlegen.ik vroeg of als goed was(ook al was het een laatste reactie)Ze zei:met mij is als perfect sinds ik je vanmiddag in de bus gesproken heb voor het eerst.Ik zei met mij precies het zelfde,en ik zei dat ik moest gaan,en zie:doei ik bel je morgen wel oke? en pas goed op je zelf schat.Ze zie:jij ook schat,en ik hing op.De bel ging ik schrok ervan en ging naar beneden.Het was mijn neefje die voor mijn broertje kwam.Kom binnen zei ik,en ik groete hem.vroeg of als goed was,en wees hem de weg naar mijn broertje 's kamer.

    DE VOLGENDE MORGEN. 3E UUR ENGELS

    Mijn gedachten dwaalde steeds af naar nisrin hoe ik mijn best ook deed om bij de les te blijven.Haar lach,haar manier van lopen,haar verlegen lief stemmetje,reden genoeg om van haar te houden.Haar wil ik als vrouw met haar wil ik mijn hart en leven delen,maar hoe moet ik dit oplossen?Mijn moeder zou dit nooit acepteren.Zal ik ik het haar vertel of niet?De zoemer gaat af redouan zei:hee halooo wakker worden wij zijn uit!!!De zoemer ging af en ik had het niet eens in de gaten,en ik was vergeten dat we de laatste 4uur vrij zijn!! terwijl ik dat soort dingen nooit vergeet.Ja liefde maakt blindt.Toen ik thuis aankwam trof ik niemand thuis gelukkig het rijk voor helemaal voor mij.Ik belde nisrin op ze was vandaag niet naar school gegaan




    hee ik gaa mensen mijn broertje wil er op
    laterzzzzzzzzzzzzz
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  8. #8
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Emsoem...je hebt een mooie stijl...ondanks de kleine schrijffouten...

    UITSTEKEND EN MOOI...doe zo voort...ik steun jou...


    groeten,


    Justice.

  9. #9
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    haahahaahaa mohammed justice ik was er al bang voor.Ik dacht wie zal de eerste zijn die mijn fouten gaat opmerken.Maar die punten en die komma's klopen ook voor geen meter(ja ik zeg het voor dat iemand anders ze opmerkt)en tanx voor al die mensen die mij steunen.En grazy_baby ik steun jouwwww.Ik geloof dat veel jongens jouw verhaaltje's leuk vinden,maar alleen hebben ze geen zin om het te zeggen of zo.You now,en stilte dankje voor je complimenten,Grazybaby dat gaan we zeker doen wollah zodra ik klaar ben met mijn verhaal gaan wij er samen 1tje maken wollak leuke idee,en angel20 moet je zker doen een verhaaltje maken en laat mij het weten he.
    heee sorry ik heb nou geen tijd om een verhaaltje te schrijven,want ik ga naar breda maar wollah zodra ik thuis kom schrijf ik veder slemaaa




    en remie er is ook emschoem hahahaa
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  10. #10
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    I'M HOMEEEEEEEE NOU GA IK FF HET 4E DEEL VERZINNEN :denk:




    Ik vroeg: waarom niet nisrin?Ze zie:gewoon niet ik had geen zin.Ik antwoorde daarop:als je maar niet te vaak spijbelt dan is als oke.Ik vroeg of ik vandaag naar haar toe kon komen.Ze zie:je mag van mij altijd komen waneer je maar wilt.Ik zeike dan is het goed.We spraken de tijd en plek,en zei:doeii nisrin en tot straks.Ze zeike doeii tot straks,en ik hing op,en ik ging gelijk ff snel douchen.toen ik klaar was met douchen was het eerste wat in mijn hoofd opkwam"wat ga ik aan doen"??Ik keek in mijn kleren kast.Ik deed een zwarte pantelon aan, en een zwarte vest, met daaronder een donkere grijze shirt aan.Ik kamde mijn haren deed wat gel in,en trok mijn schoenen aan,en keek ff voor de zekerheid in de spiegel als zat goed,en pakte de bus naar bergen op zoom,en ging naar de afgesproken plek.Ik was eigenlijk nog veel te vroeg,maar dat kon mij niet schelen als ik nisrin vandaag maar zie.Ik zag iemand in de verte aanlopen dat was nisrin kon niet anders het was haar loopje,dus ze was ook te vroeg!!!Ik liep op haar af,en groete haar.Ze zag er van dag pico belo uit.we pikte ergens een terasje op het was heerlijk buiten.Ik zei tegen nisrin:lekker weertje vandaag he.ze antwoorde:ja heerlijk.Ik vroeg of ze op deze jaar op vakantie gingen.Ze zei:nee mijn ouders willen deze jaar niet.Jammer zei ik,en ik begon zo een beetje over maroko te praten,en ik stopte teon ik zei:ik ga met mijn n.Ik had me versproken.Ze zei wat zei je daar abdel. Er viel ff een akilige stilte en toen zie ik:nixs om je zorgen over te maken nisrin.Nee er is wel wat aan de hand zei ze,en ik besloot het haar te vertellen.Ze vatte het godzijdank goed op.


    2 maanden later. (4 weken voor we naar marokko gaan)


    We hebben de afgelopen weken veel met elkaar afgesproken.Maar het was jammer genoeg niet altijd roze geur en maanenschijn.Maar in ieder relatie komt er weleens ruzie dan valt er teminste wat goed temaken.Nisrin gaat gelukkig ook op vakantie ze heeft haar ouders weten te overhalen.Mijn ouders zijn druk bezig voor de voorbereidingen naar marokko.Ik ga zaterdag naar brussel voor een pak voor mijn verlooving samen met mijn moeder en mijn tante's.Ik kan nou niet anders.Ik heb het ze vertelt over nisrin.Maar mijn moeder zei:ik zal het met je vader hier over hebben,en dat heeft niet veel geholpen hij zei:je trouwt met haar en niemand anders.En daar heb ik me bijgelegt met veel pijn in mijn hart ga ik deze zomer vakantieverloven met iemand waar ik niet van hou....Mijn tante pakeerde de auto en we stapte uit.We liepen regelrecht naar le mariage die winkel schijnt goede pakken te verkopen,een aardige marokaanse vrouw leide ons rond ik paste een paar pakken,en na ongeveer een 1uurtje had ik er twee uitgekozen.Een cremekleurige,en een zwarte.Mijn moeder en mijn tante's gingen stof halen voor marokko om er jurken van te maken die ze dan bij mijn verloving willen aandoen.


    4 weken later.

    het was al 3uur in de middag mijn vader en mijn ooms zijn als in de auto aan het laden.ik ben mijn laatste koffer aan het pakken.Ik heb al afscheid genomen van nisrin,en dat was onze laatste afspraak.Maar gelukkig komt ze wel op mijn verloving.Ik heb van mijn zus een nieuwe videocamera en fototoestel met 15 fotorolletjes gekregen.Dat was het laatste wat ik als cadeau wou.Maar ik heb haar wel hartelijk bedankt.




    heee ik ga ik verzin morgen wel wat veder doeiii mensen
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    15
    02-03-2002

    Wil je ensoem geen woorden in het berbers gebruiken, begrijp er niets van en dat is best akelig als je een verhaal leest, moet dus zelf RADEN wat een woord zou kunnen betekenen.

    By the way leuk verhaal

  12. #12
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    hahahaaa tanx en larfa erlik emschoom


    egdsiwder srem i riezen ejoema

    en nog geen lid je hebt gelijk,ik was vergeten welke naam ik als eerste had gebruikt maakt toch niet uit!!! als je maar weet waar je het overhebt.of niet soms!!! en het is zeker niet flauw .
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  13. #13
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    oke sister zal ik in het vervolg doen
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  14. #14
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    MOOOOOOOOOOI DANKJE HAHAAA
    EN HOE HET VEDER AFLOOPT IS NOG GEHEIM!!!!
    EN ASIA AL STEL JE DIE VRAAG 10000000000X DAN NOG ZALIK HEM MET MIJN HART BEANTWOORDEN.
    EIGENLIJK MOET IK 'M NOG VERZINNEN HOE DIE AFLOOPT
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  15. #15
    ILLIGAALTJE

    Reacties
    132
    16-02-2002

    ewa puber je hebt wel schrijftalent doe er wat mee