1. #1
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium

    Verses and Hadeeth Regarding Women by Abu Hakeem Bilaal Davis (7 lessen)

    Verses and Hadeeth Regarding Women by Abu Hakeem Bilaal Davis (7 lessen)


    http://www.salafisounds.com/verses-a...al-davis-2013/

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #2
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011


  3. #3
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011


  4. #4
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011


  5. #5
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011


  6. #6
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011

    TER NASIEHA FISABILILAH:

    HET LID GENAAMD ZARA IS EEN JOODSE IN DISGUISE OM DE ISLAM TE BESPOTTEN MET HAAR OPZETTELIJKE FITNAH MET FOUTIEVE EN VERDRAAIDE ZELF GEFABRICEERDE TEKSTEN TER MISLEIDING EN TER AFDWALING VAN HET RECHTGELEIDE PAD! NEGEER DUS HAAR DUIVELSE TOPICS TER EIGEN VERMAAK!





    Imaam Maalik heeft gezegd: "Kennis is om naar toe te komen, het komt niet naar jou!"



    Al Imaam Aboe Hatim Ibn Hibbaan Al bastti zei:

    De tong van de oprechte zit achter zijn hart. Als hij wil praten, raadpleegt hij zijn hart. Als het in zijn voordeel is dan praat hij en anders niet.

    De onwetende heeft zijn hart aan het uiteinde van zijn tong zitten en alles wat zijn tong passeert spreekt hij uit.. En degene die zijn tong niet in bedwang houdt, is niet in staat om zijn Religie te begrijpen!!!

    Rawdatoe Al'oqalaa-e wa nuzhatoe Alfodalaa-e (blz 49).












    .

  7. #7
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Arab-ELLA Bekijk reactie
    Bismillah!
    Djazaaki Allaahu gairaan

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  8. #8
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011

    Citaat Geplaatst door Arab-ELLA Bekijk reactie
    B]Hoedhayfah Ibn al-Yaman [Radhiya Allahu ‘anhu] zei:

    “De mensen vroegen de Profeet [sallAllahu ‘alayhi wa salam] gewoonlijk naar de goede dingen, maar ik vroeg hem gewoonlijk naar de slechte dingen, want ik was bang dat zij de macht over mij zouden krijgen.

    Ik zei: “O Boodschapper van Allah [sallAllahu ‘alayhi wa salam], we waren in de onwetendheid [Djahiliyah] en het kwaad verdwaald, toen bracht Allah [Subhanu Allahu Ta’ala] ons dit goede [d.w.z de Islam]. Zal er iets slechts na dit goede komen?”

    Hij zei: “Ja.” Ik vroeg: “En zal er iets goeds na het slechte komen?” Hij zei: “Ja, maar het zal met iets slechts besmet zijn.” Ik vroeg: “Hoe zal het besmet zijn?” Hij zei: “Er zullen mensen zijn die anderen op een pad zullen leiden dat van het mijne verschilt. Je zult goed en kwaad in hen zien.” Ik vroeg: “Zal er kwaad na dit goede komen?”

    Hij zei: “Sommige mensen zullen bij de Poorten van de Hel staan en roepen; iedereen die aan hun roep gehoor geeft zal in het Vuur geworpen worden.” Ik zei: “O Boodschapper van Allah [sallAllahu ‘alayhi wa salam], beschrijf hen voor ons.”

    Hij zei: “Zij zullen van onze eigen mensen zijn en zij zullen onze taal spreken.” Ik vroeg: “Wat raad je mij aan te doen, als ik nog zal leven en dat zal zien?” Hij zei: “Blijf bij de belangrijkste groep [Al-Djama'ah] Moslims en hun leider [Imam].” Ik vroeg: “Wat moet ik doen als er geen belangrijkste groep en er geen leider is?” Hij zei: “Zonder je van al deze sekten af, zelfs als je de wortels van bomen moet eten en je door de dood in dit stadium wordt overmand!” Saheeh Bukhari, Kitab al-fitnan 9/65
    .

  9. #9
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011


  10. #10
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011


  11. #11
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011














  12. #12
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011

    Citaat Geplaatst door Arab-ELLA Bekijk reactie
    Abu ad-Darda heeft overgeleverd dat:


    De Profeet, vrede zij met hem, heeft gezegd;


    Voorzeker, de Geleerden zijn de Erfgenamen van de Profeten. En voorzeker, de Profeten laten geen dinars noch dirhams als erfenis achter. Eerder, zij laten alleen kennis achter als erfenis. Dus een ieder die het vasthoudt (de kennis), heeft dan een groot aandeel (van de erfenis) vast! (Aboe Dawoed).
    .

  13. #13
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011


  14. #14
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011