1. #31
    Bijna Lid

    Reacties
    471
    10-05-2008

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Net of jullie nooit uit je bek stinken.....gare mensen. Altijd op anderen neerkijken.
    Citaat Geplaatst door Push-It Bekijk reactie
    Die heb k verzonnen joh dat k mijn mond n neusgaten ging bedekken toen diegene mij aansprak

    In real life heb k een groot inlevingsvermogen, k zou het op een tactvolle manier de boodschap overbrengen of gewoon niets zeggen n een pokerface opzetten
    Hygiëne is niet voor iedereen vanzelfsprekend, door dit topic herinner k sommige stinke leden weer eventjes zoals hun vroeger waren n ontdekken ze kanten die hun allang van hunzelf vergeten zijn, extra poetsen, flossen etc.. is geen overbodige luxe

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Ik heb een collega die stinkt niet normaal. Ik denk dat hij zn kleren niet wast. niet normaal.
    Veel mensen herkennen hun eigen lichaamsgeur niet, omdat ze der aan gewent zijn geraakt, maar zulke stinke mensen kunnen het echt voorkomen met goede hygiëne maatregelen zoals kleding wassen


    Citaat Geplaatst door ILoveMySon Bekijk reactie
    Die hebben amandel stenen kk vies
    Ging ff googlen wat dat zijn, k moest kokhalzen

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    05-04-2005

    Help haar geef haar een hint of een kauwgom ofzo ipv zoiets over een ander openbaar te zetten. Ewasafe waar jij je druk om maakt. Ik vindt het ook niet oké dat mensen uit hun bek stinken maar ik ga dat nu ook niet aan de hele wereld verspreiden. Heb wel wat beters te doen
    Don't worry..Be happy

  3. #33
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Citaat Geplaatst door Push-It Bekijk reactie
    Veel mensen herkennen hun eigen lichaamsgeur niet, omdat ze der aan gewent zijn geraakt, maar zulke stinke mensen kunnen het echt voorkomen met goede hygiëne maatregelen zoals kleding wassen




    Ging ff googlen wat dat zijn, k moest kokhalzen
    Ja heel veel mensen hebben het en weten niet..mensen die veel zuivel eten en grote crypten hebben hebben dat vooral. Etensresten blijven in die aamandelen zitten en dat gaat meuren..gewoon poep in hun mond.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    05-04-2005

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Ik heb een collega die stinkt niet normaal. Ik denk dat hij zn kleren niet wast. niet normaal.

    hahahhhhaa je momet die met zijn verjaardag een fles lenor wasverzachter geven
    Don't worry..Be happy

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door login Bekijk reactie
    hahahhhhaa je momet die met zijn verjaardag een fles lenor wasverzachter geven
    Hij is eerder aangesproken en oprecht geadviseerd hij ontkende het en voelde zich aangevallen. Als die gast in een kleine ruimte zit voor een half uur en hij komt er uit. En jij gaat die ruimte in wollah je ruikt zijn muffe lichaamsgeur gewoon.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    05-04-2005

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Hij is eerder aangesproken en oprecht geadviseerd hij ontkende het en voelde zich aangevallen. Als die gast in een kleine ruimte zit voor een half uur en hij komt er uit. En jij gaat die ruimte in wollah je ruikt zijn muffe lichaamsgeur gewoon.
    tfoe om te kotsen aargg
    Don't worry..Be happy

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    15
    18-10-2017

    ik word gewoon al misselijk door het lezen van deze topic