1. #1051
    MVC Lid

    Reacties
    206
    18-06-2015

    Citaat Geplaatst door nourianana Bekijk reactie
    Wat leuk dit ik word inchallah ook een maart mama! Met hoeveel weken wisten jullie wat het geslacht is?
    Citaat Geplaatst door nourianana Bekijk reactie
    ik heb binnenkort een echo (voor de 10/12 weken), en ik vroeg me af of er dames zijn die de fotos van de echo delen met familie/schoonfamilie via telefoon etc. ik twijfel zelf nog heel erg omdat ik vind dat het kindje nog niet volgroeid is en dat het al mooi is en apart dat ik zoiets kan zien maar ik gewoon alles zn gang moeten laten gaan. mijn echtgenoot wilt dit graag aan zijn familie laten zien maar dit vind ik persoonlijk geen goed idee heb overigens ook nooit een foto gehad van mn schoonfam pas bij de laatste paar weken vd zwangerschap. hoe hebben jullie dit gedaan?
    Mabrouk meid! Een voldragen zwangerschap inschallah.
    Echo voor geslachsbepaling kan je met 15 weken laten doen.
    Ik heb naar niemand mijn echo's verstuurd. Zelfs niet naar me schoonmoeder die in Marokko woont. Als iemand ze wil zien dan laat ik ze zien maar stuur ze niet op.

  2. #1052
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Nour, gefeliciteerd!! Insha Allah een voldragen zwangerschap.

    Ik heb de echo wel laten zien aan mijn moeder, schoonmoeder. Heb het ook laten zien aan vriendin en ook via app. Mijn broer/zus ook via app en mijn man ook naar paar mensen die dichtbij ons staan.

    Zou lekker wachten tot je 20 weken echo, tenzij je het echt niet vol kunt houden haha. Volgens mij kost het rond 35 euro. Ik wist het met 21 weken.

  3. #1053
    MVC Lid

    Reacties
    3.141
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door nourianana Bekijk reactie
    ik heb binnenkort een echo (voor de 10/12 weken), en ik vroeg me af of er dames zijn die de fotos van de echo delen met familie/schoonfamilie via telefoon etc. ik twijfel zelf nog heel erg omdat ik vind dat het kindje nog niet volgroeid is en dat het al mooi is en apart dat ik zoiets kan zien maar ik gewoon alles zn gang moeten laten gaan. mijn echtgenoot wilt dit graag aan zijn familie laten zien maar dit vind ik persoonlijk geen goed idee heb overigens ook nooit een foto gehad van mn schoonfam pas bij de laatste paar weken vd zwangerschap. hoe hebben jullie dit gedaan?
    Gefeliciteerd!!

    Hier weten we nog niet wat het wordt. Ben nu 18 weken.
    Over 4 weken pas de20 weken echo.
    Ik heb de eerste echo wel gedeeld met wat vriendinnen en zussen en moeders.
    Doe lekker waar jullie je goed bij voelen.
    Zo schattig was die. Ik ben nu heel benieuwd naar de baby...

  4. #1054
    MVC Lid

    Reacties
    248
    03-11-2014

    salam ik ben nieuw hier in deze topic. ik reageer meestal op de topic van niet natuurlijk zwanger worden. ik ben sinds 2006 getrouwd en heb sindsdien een zwangerschaps wens dus zeg maar 9 jaar .Ik heb een trage schildklier, maar omdat ik tijdens mn zwangerschap elk maand mn schildklier prik is ie elhemdollilah goed. Sinds paar jaartjes terug pas ben ik voor controle gegaan om te kijken waarom ik niet zwanger kan worden. elhemdollilah zeiden ze dat het allemaal goed is. maar de probleem werd als nog niet verholpen. ik heb er voor gekozen om iui te doen. heb 5 iui´s gedaan, waarvan ik bij de 5 de iui zwanger ben geraakt. ik was zo blij. kon het haast niet geloven. ik ben nu 20 weken zwanger en heb in sha Allah vrijdag de echo. 12 januari is in sha Allah m´n bevaldatum. Ben er heel benieuwd naar en gelijker tijd vind ik het heel spannend. Ik heb zo een beetje gelezen wat er ongeveer is gezegd. En ik lees dat de
    meeste al heel wat hebben voor bereid vergeleken met mij. ik moet nog zo veel dingen kopen zoals de kinderkamer, kinderwagen
    maxicosi en nog heel veel andere dingen. Tijd gaat zo snel. Ik denk dat ik alles op papier moet opschrijven, anders lijkt het zo veel in mn hoofd hihi. ik denk dat ik na deze vrijdag wanneer ik in sha Allah een echo heb dat ik er aan ga beginnen.
    Moge Allah jullie allen een voldragen zwangerschap geven in sha Allah.

  5. #1055
    MVC Lid

    Reacties
    467
    24-08-2013

    Citaat Geplaatst door Marjama Bekijk reactie
    salam ik ben nieuw hier in deze topic. ik reageer meestal op de topic van niet natuurlijk zwanger worden. ik ben sinds 2006 getrouwd en heb sindsdien een zwangerschaps wens dus zeg maar 9 jaar .Ik heb een trage schildklier, maar omdat ik tijdens mn zwangerschap elk maand mn schildklier prik is ie elhemdollilah goed. Sinds paar jaartjes terug pas ben ik voor controle gegaan om te kijken waarom ik niet zwanger kan worden. elhemdollilah zeiden ze dat het allemaal goed is. maar de probleem werd als nog niet verholpen. ik heb er voor gekozen om iui te doen. heb 5 iui´s gedaan, waarvan ik bij de 5 de iui zwanger ben geraakt. ik was zo blij. kon het haast niet geloven. ik ben nu 20 weken zwanger en heb in sha Allah vrijdag de echo. 12 januari is in sha Allah m´n bevaldatum. Ben er heel benieuwd naar en gelijker tijd vind ik het heel spannend. Ik heb zo een beetje gelezen wat er ongeveer is gezegd. En ik lees dat de
    meeste al heel wat hebben voor bereid vergeleken met mij. ik moet nog zo veel dingen kopen zoals de kinderkamer, kinderwagen
    maxicosi en nog heel veel andere dingen. Tijd gaat zo snel. Ik denk dat ik alles op papier moet opschrijven, anders lijkt het zo veel in mn hoofd hihi. ik denk dat ik na deze vrijdag wanneer ik in sha Allah een echo heb dat ik er aan ga beginnen.
    Moge Allah jullie allen een voldragen zwangerschap geven in sha Allah.
    Wat mooi om na zoveel geduld toch eindelijk zwanger te zijn, geniet er van!

  6. #1056
    MVC Lid

    Reacties
    207
    28-09-2011

    Marjama van harte gefeliciteerd et je zwangerschap, inchaAllah een voldragen en gezonde zwangerschap toegewenst xxxxx

  7. #1057
    MVC Lid

    Reacties
    207
    28-09-2011

    Dames hoeveel zijn jullie al aangekomen en hoeveel weken

  8. #1058
    MVC Lid

    Reacties
    3.141
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door Marjama Bekijk reactie
    salam ik ben nieuw hier in deze topic. ik reageer meestal op de topic van niet natuurlijk zwanger worden. ik ben sinds 2006 getrouwd en heb sindsdien een zwangerschaps wens dus zeg maar 9 jaar .Ik heb een trage schildklier, maar omdat ik tijdens mn zwangerschap elk maand mn schildklier prik is ie elhemdollilah goed. Sinds paar jaartjes terug pas ben ik voor controle gegaan om te kijken waarom ik niet zwanger kan worden. elhemdollilah zeiden ze dat het allemaal goed is. maar de probleem werd als nog niet verholpen. ik heb er voor gekozen om iui te doen. heb 5 iui´s gedaan, waarvan ik bij de 5 de iui zwanger ben geraakt. ik was zo blij. kon het haast niet geloven. ik ben nu 20 weken zwanger en heb in sha Allah vrijdag de echo. 12 januari is in sha Allah m´n bevaldatum. Ben er heel benieuwd naar en gelijker tijd vind ik het heel spannend. Ik heb zo een beetje gelezen wat er ongeveer is gezegd. En ik lees dat de
    meeste al heel wat hebben voor bereid vergeleken met mij. ik moet nog zo veel dingen kopen zoals de kinderkamer, kinderwagen
    maxicosi en nog heel veel andere dingen. Tijd gaat zo snel. Ik denk dat ik alles op papier moet opschrijven, anders lijkt het zo veel in mn hoofd hihi. ik denk dat ik na deze vrijdag wanneer ik in sha Allah een echo heb dat ik er aan ga beginnen.
    Moge Allah jullie allen een voldragen zwangerschap geven in sha Allah.
    Van harte gefeliciteerd!!! Alhamdoelilah!!!

    Nou meid, hier nog een. Heb nog niks...nou ja heb 2 hydrofieldoeken en een paar sokjes ahahaha.
    Ik ga lekker op vakantie en dan kom ik terug en ga ik aan de slag met lijstje.
    Ben echt verstrooid, moet echt met lijstjes werken. Komt dus helemaal goed. Is leuk om te doen.

  9. #1059
    MVC Lid

    Reacties
    3.141
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door MievrouwW Bekijk reactie
    Dames hoeveel zijn jullie al aangekomen en hoeveel weken
    Ik ben nu 17 weken en al 3 kilo aangekomen. Is een beetje veel naar mijn mening.

  10. #1060
    MVC Lid

    Reacties
    901
    20-04-2013

    Citaat Geplaatst door Marjama Bekijk reactie
    salam ik ben nieuw hier in deze topic. ik reageer meestal op de topic van niet natuurlijk zwanger worden. ik ben sinds 2006 getrouwd en heb sindsdien een zwangerschaps wens dus zeg maar 9 jaar .Ik heb een trage schildklier, maar omdat ik tijdens mn zwangerschap elk maand mn schildklier prik is ie elhemdollilah goed. Sinds paar jaartjes terug pas ben ik voor controle gegaan om te kijken waarom ik niet zwanger kan worden. elhemdollilah zeiden ze dat het allemaal goed is. maar de probleem werd als nog niet verholpen. ik heb er voor gekozen om iui te doen. heb 5 iui´s gedaan, waarvan ik bij de 5 de iui zwanger ben geraakt. ik was zo blij. kon het haast niet geloven. ik ben nu 20 weken zwanger en heb in sha Allah vrijdag de echo. 12 januari is in sha Allah m´n bevaldatum. Ben er heel benieuwd naar en gelijker tijd vind ik het heel spannend. Ik heb zo een beetje gelezen wat er ongeveer is gezegd. En ik lees dat de
    meeste al heel wat hebben voor bereid vergeleken met mij. ik moet nog zo veel dingen kopen zoals de kinderkamer, kinderwagen
    maxicosi en nog heel veel andere dingen. Tijd gaat zo snel. Ik denk dat ik alles op papier moet opschrijven, anders lijkt het zo veel in mn hoofd hihi. ik denk dat ik na deze vrijdag wanneer ik in sha Allah een echo heb dat ik er aan ga beginnen.
    Moge Allah jullie allen een voldragen zwangerschap geven in sha Allah.

    Mabrouk met je zwangerschap! Geduld wordt altijd beloond alhamdoulilah. Gebruik een baby uitzet. Ik zelf heb die van prenetal. Dan kun je zien wat noodzakelijk is en wat wenselijk. Dit heeft mij enorm geholpen, vooral omdat dit mijn eerste word.

  11. #1061
    MVC Lid

    Reacties
    901
    20-04-2013

    Citaat Geplaatst door MievrouwW Bekijk reactie
    Dames hoeveel zijn jullie al aangekomen en hoeveel weken
    Ik ben 15 weken en 2 kilo afgevallen.

  12. #1062
    MVC Lid

    Reacties
    407
    15-11-2012

    Citaat Geplaatst door Dorel Bekijk reactie
    Mabrouk met je zwangerschap! Geduld wordt altijd beloond alhamdoulilah. Gebruik een baby uitzet. Ik zelf heb die van prenetal. Dan kun je zien wat noodzakelijk is en wat wenselijk. Dit heeft mij enorm geholpen, vooral omdat dit mijn eerste word.
    De uitzetlijst van prenataal zitten veel onnodige dingen op.
    Love...

  13. #1063
    MVC Lid

    Reacties
    248
    03-11-2014

    dank julli wel. ya rabbi amin. ja el hemdollilah wel geduld maar stiekem was ik bang dat het helemaal niet zou lukken maar Alloho akbar. ik dank Allah dat het gelukt is.
    wat ik wel heb voor de baby is veel luiers en babydoekjes. Mijn man zag dat ze in de aanbieding waren toen dacht ie even in slaan hihi
    en van prenatal een blije doos opgehaald.
    ik ben zelf 3 kg afgevallen, omdat ik minder at dan normaal, chips koek snoep liet ik allemaal staan, minder frites dan normaal. deed ik dat maar voordat ik zwanger was dan zou ik nog meer zijn afgevallen hahah. maar heb nu een maand niet gewogen, misschien dat ik wat ben aangekomen.
    Dorel dank je wel voor de tip een baby uitzet van prenatal ga ik gebruiken.
    lekker op vakantie Silverlight. waar ga je heen als ik vragen mag en voor hoe lang? ik ben deze zomer expres niet op vakantie gegaan
    omdat het anders te warm zou zijn en vermoeiend en wilde het liefst in de buurt zijn van een nederlandse ziekenhuis waar ik makkelijk terecht kan, maar heb nu ook zin om ergens heen te gaan voor 2 weekjes of zo voordat de baby er is.

  14. #1064
    MVC Lid

    Reacties
    901
    20-04-2013

    !!!! Januari Februari Maart 2016 mama's !!!!

    Citaat Geplaatst door H.woman Bekijk reactie
    De uitzetlijst van prenataal zitten veel onnodige dingen op.

    Ik heb ook alleen de noodzakelijke gehaald. De wenselijke vond ik onnodig

  15. #1065
    MVC Lid

    Reacties
    206
    18-06-2015

    Citaat Geplaatst door MievrouwW Bekijk reactie
    Dames hoeveel zijn jullie al aangekomen en hoeveel weken
    Ik ben 22 weken en ben 5 kilo aangekomen..

    Eten jullie ook meer dan normaal?
    Ik was tot 18 weken kotsmisselijk en at weinig. Maar nu eet ik zoveel dat ik er misselijk van word..