1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    191
    14-12-2014

    Citaat Geplaatst door wehjo Bekijk reactie
    Eerst genieten van de vakantie !
    Is wel een vette opleiding. Ook een goede keus om in deze tijd te kiezen voor technische opleidingen. Er zit zoveel werk in.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    191
    14-12-2014

    Citaat Geplaatst door Rationeel- Bekijk reactie
    Tweedejaars Technische Bedrijfskunde in Delft.
    Chipsoft biedt goede en leerzame stages aan voor technisch bedrijfskundigen. Ook de stagevergoedingen zijn erg hoog.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.488
    06-10-2014

    Citaat Geplaatst door Nerdstyle Bekijk reactie
    Chipsoft biedt goede en leerzame stages aan voor technisch bedrijfskundigen. Ook de stagevergoedingen zijn erg hoog.
    Ik heb de keuze bij drie organisaties. KPMG, Tata steel en Shell. Ik ben geen fan van de zorg.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    191
    14-12-2014

    Citaat Geplaatst door Rationeel- Bekijk reactie
    Ik heb de keuze bij drie organisaties. KPMG, Tata steel en Shell. Ik ben geen fan van de zorg.
    Inderdaad de zorg moet je wel enigszins interesseren daar

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    503
    15-04-2012

    Eerlijk, ik weet het niet meer!! Altijd had ik het doel voor mij gehouden dat ik de opleiding ervaringsdeskundige wilde doen op niveau 4. Ik heb namelijk zelf een visuele beperking en wilde anderen graag helpen.

    Had me na 5 jaar ziek zijn aangemeld voor MBO niveau 2 opleiding Helpende zorg en welzijn. Ik kan hoger maar ben op mijn voorgezet onderwijs school veel te laag ingeschat. Dus ik moet helemaal opklimmen. Vandaag gesprek gehad en wat ik al wist kwam uit. Het is simpelweg onmogelijk om met een visuele beperking die opleiding te doen. De theoretische kant zien ze absoluut geen problemen in, maar de praktische kant is een ander verhaal en dat wist ik al. De intaker had haar meerdere erbij gehaald die tevens bij de toelatingscommissie zit en heeft mijn case besproken. Ze willen me zeer zeker helpen maar deze opleiding kan gewoon niet.

    Maar het blijkt ook dat de opleiding waar ik naartoe wilde werken niet voor mijn doelgroep bestaat. Dus nu is mijn plan B ik hou heel erg van organiseren en plannen en kom dan uit op de opleiding Medewerker evenementenorganisatie. Maar die vooropleidingen weet ik echt niet of dat iets voor mij is. Dus ik twijfel!