1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    43
    22-12-2010

    scriptiebegeleiding/ondersteuning

    Omdat ik meerdere universitaire studies heb afgerond en over goede onderzoeksvaardigheden beschik, bied ik mij aan als scriptiebegeleider. Daarbij kan ik ondersteunen bij het creatieve proces, bij de inkadering en afbakening van het onderzoek, maar ook bij het doen van redigeerwerk.

    Door werkervaring (o.a. op een HBO), heb ik ook de nodige ervaring met het doen van empirisch/praktijkgericht onderzoek. Daarnaast heb ik ervaring met scriptiebegeleiding binnen o.a. bedrijfswetenschappen, ICT, maar weet ook het nodige van sociologie, social work, pedagogiek en van politieke wetenschappen.

    Heb jij hulp nodig bij jouw scriptie (universitair of HBO)? Stuur mij dan een pm voor meer informatie.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    22
    05-03-2006

    Kan je ook opdrachten maken?

  3. #3
    Incognito.

    Reacties
    178
    20-02-2014

    Ik heb interesse! Kun je me berichten? Ik kan je namelijk geen bericht sturen om onbekende reden.

    Mijn dank is groot

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    43
    22-12-2010

    Koffieverkeerd, ik heb je al een bericht gestuurd...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    856
    04-11-2014

    ik heb intresse! wat vraag je ervoor het gaat om een juridische scriptie waar ik hulp bij nodig heb

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    8
    09-10-2011

    ik wil ook hulp bij mijn onderzoek dus als jij mij kan helpen ben ik je echt dankbaar

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.077
    03-08-2003

    Citaat Geplaatst door flabbergasted Bekijk reactie
    Omdat ik meerdere universitaire studies heb afgerond en over goede onderzoeksvaardigheden beschik, biedt ik mij aan als scriptiebegeleider. Daarbij kan ik ondersteunen bij het creatieve proces, bij de inkadering en afbakening van het onderzoek, maar ook bij het doen van redigeerwerk.

    Door werkervaring (o.a. op een HBO), heb ik ook de nodige ervaring met het doen van empirisch/praktijkgericht onderzoek. Daarnaast heb ik ervaring met scriptiebegeleiding binnen o.a. bedrijfswetenschappen, ICT, maar weet ook het nodige van sociologie, social work, pedagogiek en van politieke wetenschappen.

    Heb jij hulp nodig bij jouw scriptie (universitair of HBO)? Stuur mij dan een pm voor meer informatie.
    BiedT ik ..... ;-)
    Leef en laat leven .....

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    43
    22-12-2010

    Scherp hoor!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    7
    16-07-2013

    Hai,


    Ik heb laatst een onderzoeksopzet moeten inleveren. Maar heb een no go gehad. Ik moet 17 augustus mijn verslag inleveren.Echter heb ik hier hulp bij nodig.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    145
    06-03-2002

    ik heb wel interesse

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    128
    24-09-2012

    Kun je mij een pm sturen?
    Burqini verkoop voor €49,95. Pm me voor meer info

  12. #12
    ZijnVrouwtje

    Reacties
    8.036
    29-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Mensen deze persoon heeft mij al enorm geholpen! Zijn tarief is ook zeeeer gunstig vergeleken met de andere begeleiders. Een grote aanrader!


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    43
    22-12-2010

    Dankjewel Nourhaliza,

    Goed onderzoek is goed onderzoek. Ik vind het erg leuk om snel nieuwe dingen op te pakken, bovendien is iets als 'social studies' al zo breed...

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    439
    22-11-2013

    Wat vraag je
    Ya lil ya lil, j'me console dans tes bras
    C'est la nuit, la nuit qu'il faut que je m'évade
    Ya quelque chose de mauvais qui contrôle mon esprit
    Mon coeur s'est endurci comme si j'étais jnouné jnouné jnouné

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    24
    16-04-2010

    ik wil graag informatie aub