hoi mensen. ik ben nieuw hier. en weet niet hoe alles werkt?
Ik weet me geen raad meer, en weet niet wat ik moet doen? daarom hoop ik dat jullie mij tips kunnen geven!
Het gaat om de liefde! ik vind een meisje kei leuk! en heb gevoelens voor haar. we hebben ons twee keer al gezien.
Laatste tijd twijfelt ze veel over mij. Zij is bang dat ik een jongen ben van een andere kant. dus dat ik ook op mannen val!
deel is het me eigenschuld! ik Maakte een paar opmerkingen over mijn vrouwelijke trekjes. Maar het was gewoon geouwe ****! gewoon als humor bedoeld! had niet verewacht dat ze dat zo zoude op pakken. iig zei ze dat tegen me dat ze twijfelde en hadden gepraat. en liep gewoon lekker door. daarna begon ze weer te twijfelen. omdat ze dingen zag op mijn fb. het ging over symbolen. over hartjes. plaatse hartjes op mijn fb als ik iets poste wat ik mooi vond of van hield. daar zit zij te twijfelen omdat ze zegt dat mannen die zei kent zoiets niet doen? denkt daardoor dat ik van de andere kant ben! maar dat is niet zo. ze vat alles verkeerd op. en ziet de dingen verkeerd. Als een man zulke dingen plaatst hoeft toch niet gelijk te betekenen dat hij gay is? maar die indruk heeft ze wel van me! terwijl het niet zo is? heb haar meerdere keren uitgeld en gepraat enal. maar ze blijft twijfelen. en zegt: denk dat we beter vrienden kunnen blijven want ik twijfel te veel? ik weet me geen raad? en wat moet ik doen? want het draait hier om een grote fout! en dat kan ik niet op me LATEN ZITTEN. heeft er iemand een raad of tips? of die met mij daarover wil praten? zou het enorm waarderen mensen. laat aub wat weten wat jullie ervan denken?