1. #16
    ----

    Reacties
    9.557
    12-08-2002

    Oh, nou mijn zoontje heeft mij vandaag gebeten, na een lange tijd. Ik heb heel streng gezegd dat dat niet mag, niet bijten en hem op de grond gezet. Ging ie lachen, ik heel boos kijkend weer gezegd Niet bijten... kwam ie naar me toe en toen zei ik weer niet bijten, want ander krijg je niet meer. Toen heeft ie verder gewoon gedronken. Hij doet echt alsof het heel grappig is... maar ik vind het niet kunnen en ook echt niet grappig (of lief wat Wittewarda zegt), ik vind het ook niet leuk als mijn buurvrouw mij opeens bijt en ook niet als de kat mij in mijn been bijt ofzo...

  2. #17
    choco verslaafde

    Reacties
    6.871
    25-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ach het blijven babies. Ze ondekken gewoon iets nieuws, dat ze kunnen bijten met hun tandjes. En ze willen graag alles uitproberen.

  3. #18
    ----

    Reacties
    9.557
    12-08-2002

    Oh, ik bedoel het niet negatief hoor. Ik bedoel jij hebt jouw manieren en ik de mijne. Maar ik heb liever niet dat ze het uitprobeert op mijn borst... dan gaat ie maar de beer bijten ofzo.

  4. #19
    choco verslaafde

    Reacties
    6.871
    25-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marisah
    Oh, ik bedoel het niet negatief hoor. Ik bedoel jij hebt jouw manieren en ik de mijne. Maar ik heb liever niet dat ze het uitprobeert op mijn borst... dan gaat ie maar de beer bijten ofzo.

    Tuurlijk schat ik had het ook niet persoonlijk opgevat hoor! Ik zei het gewoon in het algemeen. Is dit je eerste kindje?

  5. #20
    ----

    Reacties
    9.557
    12-08-2002

    Ja idd. en jij?

  6. #21
    choco verslaafde

    Reacties
    6.871
    25-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Mijn 2e. Ik heb 2 dochters.

  7. #22
    M&B

    Reacties
    762
    06-08-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ik dacht ook dat je geen borstvoeding mag geven als je zwanger bent