1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    100
    15-10-2014

    Life of Hajar

    hallo allemaal ik heb veel verhalen gelezen dus besloot er ook eentje te schrijven.Mijn schrijftalenten zijn niet zo goed dus als je kritiek heb of iets anders hoor ik het graag.Het verhaal gaat over Hajar.Ze is een knappe meisje die zich niks aantrekt van jongens als sinds kleins af aan liggen de jongens aan haar voeten maar ze doet er niks mee.Beschrijving van Hajar:ze heeft zwart krullend haar tot haar onderrug ze heeft van ameldelvormige groene ogen ze heeft dike volle lippen ze heeft een zandloper figuur waar meisjes een moord voor doen en ze heeft kuiltjes in haar wangen.karakter:ze is erg koppig en eigenwijs waardoor ze vaak in de prroblemen komt ze is niet op haar mondje gevallen en heeft altijd haar woordje klaar staan.Daarnaast heeft ze ook een vriendin Romeissa die ze al haar hele leven kent en blindelings vertrouwd .Reageer als je vind dat ik verder moet.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5
    06-12-2014

    Dit verhaal word super als je verder gaat inshallah!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    822
    04-12-2012

    Ben benieuwd!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    100
    15-10-2014

    Hajar word wakker door de felle zon die door haar kamer scheen.Ze wrijfde vermoeid de slap uit haar ogen en keek op de klok hoelaat het is.6.30 uppff op naar werk dan maar.Ik stond op met een goed gevoel en nam een uitgebreide douche en stond weer voor mijn kast.Ik koos voor een strakke kokerrok tot mijn knieen een witte blousje met een zwarte dunne riempje en panty.Ik deed wat mousse in mijn haar en ontbeet effe snel ik trok mijn leren jasje en zwarte korte uggs en mijn zwarte MK tas spoot nog effe wat parfum en deed mijn MK horloge aan en vertrok naar mijn auto.Ik was best trots op mijn auto het was een audi met een open dak dus je kon hem open doen en dicht doen.Ik stapte in en reed met volle vaart naar mijn werk.Bij een stoplicht aangekomen kwam er een Lamborghini naast me rijden woooow die heft geld ik keek goed en wauww ik zag een knappe man van rond de 23 24.Hij had grijze ogen en een opscheertje met die ene lijntje wat iedereen tegenwoordig heeft hij had een gespierde armen zag ik droomman gewoon.Onze blikken kruiste met elkaar ik keek gelijk weer voor en reed met volle vaart weg.Bij werk aangekomen parkeerde ik mijn auto netjes en staptje uit ik werktte bij een reclame bedrijf en verdienden dus heel goed.Ik had mijn havo diploma gehaald en had HBO gedaan en werkte nu dus hier.Verder heb ik een hele lieve baas het was een marokkaan.Ik liep het gebouw binnen groette wat collegaas en ging gelijk aan het werk.Ik had een bericht gekregen dat we een vergadering hadden maar niet over wat.Ik sloot mijn apple laptop af en vertrok naar de vergaderzaal.Daar aangekomen was iedereen er al."Heey Hajar ga maar snel zitten ik wou net beginnen"zei mijn baas.Ik knikte en ging zitten."Nou zoals je weten ik ben ik al heel oud en het word steeds moeilijk om te werken en ga daarom ook met pensioen".Iedereen begon ineens door elkaar te schreeuwen."STIL" schreeuwde de baas.Ik vond het wel jammer het was een lieve baas."Maar dan kan u toch een beetje rustiger aandoen en als u weggaat wie wordt dan de baas.De baas word mijn zoon Ilyas El Amrani hij is er nu niet maar komt straks rond 1 uur.Ik liep terug naar mijn kantoor diep in gedachtte gezonken ik hoop dat het geen arrogantte kwal is.Ik had later doorgekregen dat ik rond 1 uur naar de kantoor moest komen van Menneer Amrani.Ik liep zelfverzekerd naar zijn kantoor op en kloptte op de deur."Binnen" zei een mannenstem.Ik liep naar binnen en zag Menneer Amrani en HUUH hij is toch niet nieuwe baas toch.Hij keek met een geamusseerde lach op wauw wat een prachtige lang mooie rechtte witte tanden.Het was die jongen van die Lamborghini

    verderrrrr????????????

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    129
    14-10-2014

    Oeh je bent online