Hij zei , : lien wahtsapp ik zie aan je dat er wat is .. Nee er is echt niks ben gewoon beetje moe .. Hij keek me aan met fronsende wenkbrauwen en ging veder met fohnen . Hij was klaar al zeg ik het zelf het zag er prachtig uit mn haar. Het was gwn aan onder kant wat gekruld en zat flink volume in ! Ik liep naar de kassa om te betalen , alleen hij liet me niet betalen ik kreeg hem echt niet zover om me te laten betalen hij zei als je de volgende keer komt vertel me maar hoe het was in details! Ik keek hem aan en dacht shit hij heeft me door . En hij zag dat aan mijn gezichtb, hij zei je denkt toch niet dat ik achterlijk ben lien . Komt goed beloofde ik en racde naar huis . Wat ging de tijd snel had nog maar een half uur! Ik stond voor mijn kast shit weer een dillema met wat ik aan moet . Naar 5 minuten had ik het , een mooie lichte spijkerbroek , een licht roze bloesje en een nette witte jas , ik deed nog een beetje makeup op ik deed noooit veel alleen wat concealer en moedrr en mijn wenkbrauwen natuurlijk! Wat lipglos en ik was klaar .. Ik liep naar beneden om mijn schoenen aan te doen .. Mijn broer kwam naar mij toe lopen . Zoooo en waar ga jij dan wel niet naar toe , euh ik verzinde snel wat ja naar laila (goeie vriendin ) we gaan wat eten samen tussen uit. Hij gaf een knuffel en wenste me veel plezier . Ik dacht je moest eens weten met wie ik echt ga . Het deed me best pijn om tegen hem te liegen ik loog nooit tegen mijn broer maar het moest! Ik ree naar de afgesproken plaats toen.. Hij appte me al dat die binnen was . Ik liep het restaurant binnen en wat ik daar zag mijn hart stond stil