1. #16
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door halfbloed Bekijk reactie
    Dankjewel schat!
    Zal gelijk nog een vervolg zetten
    dankjewel schat je verhaal is top ga snel verder.

  2. #17
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Citaat Geplaatst door kaoutar_030 Bekijk reactie
    dankjewel schat je verhaal is top ga snel verder.
    Citaat Geplaatst door Loubna2 Bekijk reactie
    wauw meid!
    Dankjewel

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    390
    10-04-2013

    Upp nieuwe fan ga gauw verder!
    ~

  4. #19
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Citaat Geplaatst door hamdoulilah13 Bekijk reactie
    Upp nieuwe fan ga gauw verder!
    Citaat Geplaatst door Sousiia_N Bekijk reactie
    Uup
    Welkom dames bij mijn verhaal.

    Ik zal zo een vervolg plaatsen.

  5. #20
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Er is al een week voorbij, een week dat ik geen stress had. Geen ruzie, geen verdriet, geen tranen of angst. Het was een week vol liefde, een week dat Marouan en Sara gelukkig waren. Een week dat nog lang in geheugen zal plaatsnemen. We hebben veel gelachen met elkaar. We zijn leuke dingen gaan doen onder andere winkelen en drankje doen op een terras. Gewoon van die kleine dingen die je blij en gelukkig maakt. Even de moment dat er rust is, de momenten die heerlijk zijn.

    Vandaag ben ik maar naar school gegaan omdat er een belangrijke gastspreker aanwezig zal zijn. En ik wel geïnteresseerd ben over wat er allemaal gedaan zal worden. Het is zomers dus de weer is heerlijk voor een landje als Nederland. Maar genieten van de momenten als ze komen dacht ik. Had vandaag een lichte spijkerbroek aan met daaronder hoge zwarte sleehakken. Ik had een wit shirt met decolleté aan en een goud sierlijke ketting die ik van Marouan had gekregen om. Ik had een stoere leren jack om me arm omdat het best warm was. Mijn D&G zonnebril had ik ook op en me haartjes los liep ik de school binnen. Ben niet zo vaak op school alleen wanneer er verplichte lessen zijn die ik moet volgen.
    Binnen loop ik gelijk naar de congreszaal en kijk om me heen of ik bekende zie. Ik zie Abdel zitten een mede student waar ik tijd terug met Marouan ruzie over had. Ik zucht bij de gedachtes en loop zijn kant op en plof op een stoel naast hem. Hij kijkt op en groet me uitbundig met een knuffel en kust me op me wang. Hoe gaat het met je? zegt hij. Glimlachend knik ik dat het goed gaat en hoe het met hem gaat. En zo zijn we aan het babbelen. We maakte een afspraak om de laatste dingen voor de project af te ronden en zo gingen we geïnteresseerd naar de gastspreker luisteren. Na afloop liep ik naar buiten samen met Abdel naar de binnenruimte van het school. Daar staken we beide een sigaret op en babbelde wat. Hij vroeg of we even een drankje zouden gaan doen. Waarop ik een nee zei en dat ik zo me vriend al zou zien. En even keek hij aan en knikte alleen. Ik zei het kan ook niet je weet hoe Marouan is en hoe hij hierop zal reageren, Hij is heel erg jaloers en het is dan lastig. Knikkend vol begrip keek hij me aan. Na het roken nam ik afscheid van hem en liep naar de bushalte. Voor ik al de deur van me school uitkwam zag ik de auto van Marouan. Even dacht ik had ik nou met hem afgesproken? Had ik gezegd dat hij me moest op komen halen? Maar hij wist niet eens hoe laat ik klaar was, had niet gezegd hoe laat het afloopt. Ik liep maar naar hem toe en stapte in de auto. Ik kon geen gedag zeggen of hij ging alweer los. WAT DEED JE MET HEM? WAAROM ZAT JE MET HEM TE PRATEN?!! HOE HAALDE JE HET IN JE HOOFD OM BIJ HEM TE GAAN ZITTEN. Schreeuwde hij. Verbijsterde keek ik hem aan, ik wist niet hoe hij hierachter was gekomen.

  6. #21
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Veel leesplezier !

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    390
    10-04-2013

    Uppp nog eentje pleas!! Geweldig!
    ~

  8. #23
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Ik zal zo een vervolg er op zetten dames

  9. #24
    Bijna Lid

    Reacties
    480
    20-04-2012

    yeey uppiees

  10. #25
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    iemand van zijn familie zit samen met mij op school. Niemand dat weet ik zeker! Ik ken zijn neven en ooms zelfs zijn zusje ken ik. Stil keek ik hem aan en probeerde te praten. Zoeken naar woorden die hem zullen kalmeren. Zijn er wel woorden die ik nu kan gebruiken. Zal het helpen om nu te spreken dacht ik. Hij drukte op de gaspedaal en reed weg. Hij was stil net als ik maar de spanning was te zien aan hem. Hij reed richting zijn huis. Daar waar de drama iedere keer speelde. Daar waar de drama altijd toegelaten werd. Het leek een afgesproken plek waar hij los kon gaan, waar hij tekeer kon gaan tegen mij.
    Vast in mijn gedachten stonden wij geparkeerd voor zijn huis. Hij stapte boos uit en gooide de deur hard dicht. Ik stapte met trillende benen uit de auto, wist al precies wat er zou gebeuren. Wist wanneer ik naar binnen zou lopen en de deur dicht valt al de kwaad van Marouan er uit zal komen. De stappen naar de deur waren zwaar kwam nog in me hoofd om te vluchten weg te rennen. Vluchten naar me huis naar me ouders die denken mijn dochter komt wanneer ze klaar is met haar zakenreis voor school. Voor hoelang moet ik vluchten, zal hij me al in halen voor ik thuis ben zal ik het halen. Schudde de gedachtes weg en stond voor de deur. Zachtjes doe ik de deur dicht en voor ik me omdraai zit ik klem in de handen van Marouan. De angst die ik voel is niet te beschrijven. Weer de pijn die ik niet verdien, weer de pijn om jaloezie! Wanneer houdt dit nou op! Alsjeblieft Marouan je weet dat het alleen een mede student is, zeg ik smekend met de hoop dat hij me loslaat. Maar ik zie het in zijn ogen, het is zwart het is leeg, hij hoort me niet en zal niemand horen. Ik sluit me ogen en de tranen rollen al over me wang. De angst is groot de handen klemmen zich nog harder aan mij. En daar is de eerste klap op me wang en de tweede die al snel er achter aan komt. We wang is gloeiend en het doet zeer. Tranen en gekrijs is het enige wat uit mij komt. Hij laat me zakken op de grond en loopt weg de slaapkamer in. Voor even hou ik me handen beschermd voor me gezicht alsof er elke moment iemand mij komt slaan. Voor even lig ik op de koude grond en huil ik tot er geen traan meer uit komt. HARTELOOS schreeuwt mijn gedachten als ik er aan denk hoe ik behandeld wordt. Ik sta voorzichtig op en loop naar de keuken waar ik een glas water voor mezelf schenk. Me keel is helemaal droog alsof ik maanden niet gedronken heb. Ik ga zitten op de stoel in de keuken. En pak een sigaret uit de pakje die van Marouan zal zijn. Als ik rook wordt ik wat rustiger en dat is wat ik nu even wil. Even bijkomen en mezelf geestelijk oprapen. Ik sta op en pak me tas die op de grond lag in de gang en loop naar buiten. Marouan heb ik niet meer gezien na de woede aanval die hij op me geuit heeft.
    Zuchtend loop ik de straat uit na de park hier niet ver van het huis van Marouan. Daar zit ik op het bankje tegenover het vijver. Ik sluit me ogen voor heel even en luister naar de vogels die fluiten, de eenden in het water, de mensen die voorbij lopen. Voor even wil ik dat ik stop met ademen en beginnen er duivelse dingen in me hoofd te komen. Die ik weg wil schudden. Nee Sara nooit moet je dat denken zegt een stem in me hoofd. Stilletjes pak ik me telefoon die ergens in me tas zit. Ik zoek bij me contacten naar Youssra het zusje van Marouan. Ik bel haar op en na twee keer over gaan neemt ze op. Haai snoeperd van me! Schreeuwt ze vrolijk door de telefoon. Ik probeer zo vrolijk mogelijk terug te reageren. Heey schatje van me, hoe is het met je? Youssra zegt gaat goed en met jou? Ja ook goed zeg ik en snel vraag ik of ze naar het parkje in de buurt van het huis van Marouan wilt komen. Ze zegt snel ja en dat over een kwartiertje al zal zijn en zo sluiten we het telefoongesprek af.
    In de kwartier dat ik toch moet wachten steek ik een sigaret op en ga achterover zitten op de bank. Me gedachten dwalen af naar net met Marouan. Wat moet ik nou met hem? vraag ik mezelf af. Ik weet gewoon niet hoe ik nu met hem om moet gaan. MOET HEM LOSLATEN schreeuwt een gedachten. Laat hem los en ga door met je leven. Pfff wat moet ik denk ik. Zuchtend kijk ik op naar Youssra die vrolijk me kant op komt. Marouan heeft me een jaar geleden aan Youssra zijn zusje voorgesteld. Hij wou dat we een band hebben en mij de vertrouwen geven dat hij me echt wilt. Youssra en ik konden al snel met elkaar opschieten en hadden veel plezier met elkaar. Ik vertelde Youssra maar gelijk wat er aan de hand was en waarom ik hier zit. De tranen rolde over mijn wangen bij het vertellen. Youssra hield me gelijk in haar armen en zei het komt goed, je kent me broer een agressief persoon. Zo doet hij ook wel tegen mij, hij wilt je beschermen door je juist geen anderen te laten kennen. Zodat je alleen van hem bent. Dit waren de woorden die ik al kende die ik al in me hoofd had. Maar waarom zo, waarom op deze manier. Samen liepen we naar Marouan de huis. We zouden daar even samen gaan zitten. Wou het niet laat maken zodat Marouan ook niet gaat denken waar ik ben en me gaat zoeken. Dat het een tweede ruzie gaat worden om niks.
    Thuis aangekomen was Marouan nergens, pakte wat te drinken voor mij en Youssra en lui gingen we op de bank zitten.
    We babbelde over van alles en het werd wat laat en Youssra vertrok naar huis. Ik was nu alleen thuis en voor even vond ik het ook goed zo. Ging even maar tv kijken tot ik in slaap was gevallen op de bank. Volgende dag zag ik een sms van Marouan dat hij deze week afwezig is. Hij was aan het werken zo te zien. Legde me telefoon weg en stond op en nam een koude douch. Liet even me gedachten los. Na het douchen kleedde ik me om en droogde me haren. Maakte me op met wat blush, lippenstift en mascara. Ruimde het huis op en pakte de bus naar de centrum.
    In de stad van Utrecht ging ik me nagels zetten. Een nieuwe set acryl nagels liet ik door de Vietnamese mensen zetten. Nadat ik me nagels had gezet ben ik in de stad gaan winkelen. Niet omdat ik kleding nodig had maar meer om tijd te verdoen denk ik.
    Na het winkelen ben ik naar huis gegaan, toen ik naar binnen liep hoorde ik de tv. Dacht echt dat ik het uit had gezet. Verbaast liep ik de woonkamer in en zag dat Tarik daar zat. Hij keek op en zei; hoorde je niet naar binnen lopen. Zuchtend ga ik op de bank naast hem zitten en doe me hoofd op zijn schouder. Tarik zie ik net een broer en kan altijd met hem praten. Hij helpt me vaak vooral als ik even niet weet wat ik moet doen staat hij voor me klaar.
    Tarik vertel me alsjeblieft wat ik met je broer moet, hij maakt me gek en waar is hij nu aan het werken. Geen zorgen om mij of om wat ik nu doe. Tarik is even stil en zegt ja ik weet het niet Saar weet niet wat je moet doen. Enige wat ik weet is dat hij er niet tegen kan om je met een ander te zien een onbekende die hij niet kent. Wees blij dat je mede student nog leeft en ze kop er niet afgehakt is, zegt hij. Ik weet wat hij zegt dat het meent en dat Marouan van me houdt en hij wel eens gekke gedachtes heeft wat hij anderen kan doen. Weet dat Marouan mensen heeft vermoord in het verleden. Dit heeft hij me zelf verteld! Mensen die hun werk niet goed doen, mensen die in zijn weg stonden.
    Tarik slaat zijn armen om me heen en zegt het komt goed Saar, maak je geen zorgen.

  11. #26
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Heel veel leesplezier, dames !

  12. #27
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Omgggggg geweldig. Dankjewel kan niet wachten op een nieuw vervolg.

  13. #28
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Uppp ga snel verder

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    296
    14-10-2005

    mooi hoor!!

  15. #30
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Lieve dames ik zal zo een vervolg voor jullie plaatsen