1. #1
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Zijn geliefde... !

    Dag lezers,

    Ik begin met mijn eerste verhaal hier op Marokko.nl en na vele verhalen hier gelezen te hebben, leek het mij leuk om ook een verhaal te schrijven. Dit is een verhaal wat meer over de Marokkanen van nu gaat. De Marokkanen die vrij leven en meer de waaghalzen zijn dan toen der tijd. Hoe is het om in de zware zwarte wereld te leven en hoe is het om de vriendin van de hoofd van dat wereld te zijn. Hoe zit het in elkaar dat criminelen leven? en wat zijn speelt er allemaal in dat wereld. Zulke stukken zal ik in mijn beschrijven. Maar er zijn ook onderwerpen over het uitgaans leven van de Marokkaanse gemeenschap, het samenwonen, familie, leugens en bedrog.
    Het verhaal laat je inspireren over hoe sterk je als persoon kan zijn en dat altijd met je draagt maar wanneer je ziet dat je iemand verliest in je leven hoe machteloos je kan zijn.

    Ik zou zeggen lees het verhaal en ik zou graag horen wat jullie ervan vinden !

    - Kritiek is zeker welkom maar het moet wel opbouwende kritiek zijn want anders heb ik er persoonlijk niks aan.
    - Uppen van het verhaal! Zo weet ik dat er lezers zijn en dus personen die geïnteresseerd zijn naar een volgende vervolg.
    - Leuke reacties over het verhaal zijn zeker welkom en zou het ook super vinden om te lezen wat jullie ervan vinden.

    Ik wens jullie heel veel leesplezier en zie jullie reacties wel in de topic

  2. #2
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Zijn geliefde... !






    Dit verhaal bevat stukken die heftig kunnen zijn voor lezers. Jonge lezers onder de 18 jaar jullie zijn van harte welkom bij mijn verhaal. Gebruik dit verhaal niet als een levenswijze in je leven. Ga hierover geen ervaring opbouwen. Er komen in het verhaal ook uitgebreid geschreven seksuele onderwerpen.

    Dit verhaal is geschreven op een fantasie manier en is geen verhaal die iemand hier in werkelijkheid beschrijft.

    Natuurlijk wens ik jullie allemaal veel leesplezier en hoor ik graag wat jullie van mijn verhaal vinden. Ik wil het natuurlijk gezellig hier houden en weiger discussie's die uit gaan naar boze reacties onderling. Ik reageer ook graag via de privé bericht als je iets wilt bespreken met mij wat je niet hierin de topic wilt vragen.



    Dit werk is auteursrechtelijk beschermd. Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand of openbaar gemaakt worden in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch of door fotokopieën, opname, of op enige andere manier, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de auteur

  3. #3
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Eindelijk stond ik buiten, de zon scheen fel in me gezicht! Ik opende mijn tas en pakte mijn zonnebril en zette het op. Het was nog middag en ik was al zo moe. Uitgeput van ruzie maken met mijn liefde van me leven. Al zie ik hem nu alles behalve de liefde van mijn leven.
    Hij was helaas altijd zo jaloers en kon het al niet hebben als iemand mij aankeek. Dan snauwde hij al naar mij; ‘ja kijk hoe je er bij loopt iedereen kijkt je aan!’ Dan begon altijd weer de ruzie waar ik altijd weer spijt van kreeg.

    Ik liep naar de bushalte, Marouan lag nog te slapen toen ik er vandoor was. Ik heb nu al 3 jaar lang met hem een relatie. We houden van elkaar dat is al bewezen maar de jaloezie van beide kanten is sterk.
    Met een zucht stapte ik de bus in richting de centrum van Utrecht. Ik nam plaats in de bus en pakte mijn telefoon uit mijn jaszak. Ik keek naar de beginscherm van me telefoon en zag de foto van mij en Marouan samen. Dat was een geweldige dag toen de foto gemaakt werd. We waren op het strand in Marokko. Beide super bruin, lachend een selfie gemaakt.
    Ik hou super veel van hem, hij is me eerste liefde, hij was de eerste afspraak, de eerste hand in hand lopen, de eerste zoen maar ook de eerste die me vrouwelijkheid heeft afgenomen. De trots die elke meisje heeft die ze bewaard voor het huwelijk. Maar hij had het van me afgenomen toen hij dronken was en ik bij hem sliep. Hij wist er niks van de volgende dag, van zijn daad die hij heeft aangericht. Ik was toen bang dat hij me nooit meer zal zien zitten. Dat hij mij niet meer wilde. Maar ik heb nu nog contact met hem. Maar over trouwen hoefde ik bij hem niet beginnen. Hij zei dan altijd we gaan wel samenwonen, dat vind ik een beter idee.


    Ik lach nog steeds om hoe hij me beschreef toen hij me de eerste keer zag. Marouan zei je zag er zo leuk uit, ik bleef volgens mij minuten naar je staren voor ik je aansprak. Weet nog toen ik voor je stond en jij me zo arrogant aankeek. Dacht deze lijkt me wel een pittige dame. Maar toen ik je aansprak met wil je een compliment geven dat je er goed uit ziet. En er toen een glimlach op je gezicht kwam en je met een lief stem zei dankjewel. Je liet me toen smelten, ik wist zeker dat ik jou wou en dat ik je niet zou laten gaan zonder dat ik je nummer heb. Was bang dat ik je nooit meer zou zien. En dat ik je alleen in me gedachtes zal hebben en nooit in het echt.
    En om het af te maken zei hij altijd maar nu weet ik dat ik je voor altijd heb en kom je ook niet snel van me af. En keek me dan met een grijns op zijn gezicht. Beide gingen dan altijd lachen en hadden dan voor even het moment dat we niet zonder elkaar kunnen.

    Iedere keer als ik daaraan denk komt er stiekem weer een glimlach tevoorschijn, dat is 1 van de dingen die me laten smelten aan hem.

    SARA, SARA !!!! riep me vriendin die ook in de bus plaats nam. Ik schudde me hoofd en groette lachend Kaoutar. Soow ik was ver in gedachtes, maar dat had je al door. zei ik lachend naar Kaoutar. Ze knikte en zei ja ik heb je even lang aan gekeken maar zag al dat je ver in gedachtes was, je was zeker weer bij Marouan hé. Lachend gaf ik toe dat daar me gedachtes waren.
    Waar gaat de reis heen? zei Kaoutar. Ik heb een afspraak bij de kapper, moet weer even me haar verven. Je ziet de uitgroei al! Lachend keek Kaoutar me aan, ze kende me goed genoeg en wist al gelijk, ja ik ken je goed genoeg. Goed genoeg om de gedachtes te krijgen over het piekeren van de kleine centimeters uitgroei die niemand zo snel ziet alleen jij. Dat je hollend naar de kapper gaat om er weer volgens jou fresh eruit te zien.
    Lachend zei ze ja ik ken je een echte tuttebel ben je. Ben blij dat je het zelf ook al inziet.

  4. #4
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Ik was best een tuttebel al zeg ik het van mezelf. Ik noemde mezelf ook wel eens de echte barbie. Altijd blond geverfd haar die ik lang had tot onder me rug. Had van mezelf een bos krullen die ik altijd los had. Ik deed altijd van alles in me haar qua verzorging, waardoor ik glanzende grote krullen had. Ik ben dol op me haar, nam ook soms een zonnebankje om een tintje te hebben. Iedere maand een set acryl nagels en geloof me als er 1 gebroken of los zat. Kon ik daarover heel de dag praten hoe erg ik het vond. Ik heb van mezelf grijze ogen wat ik best mooi vind alleen het jammeren was dat ik totaal niet op een Marokkaan leek terwijl ik het juist wel ben.
    Ik ben 1,68 best wel klein maar droeg dagelijks hoge hakken dus voelde me soms best lang.
    Ik ben best slank en let ook echt veel op wat ik eet. Weet dat Marouan altijd me aan het dwingen is om te eten. En dan kregen we een kleine ruzie omdat ik totaal niet wil eten. Heb wel gelukkig een mooi figuur. Ben eigenlijk slank bij me buik en me benen ook een beetje. Heb wel een echte Marokkaanse kont die dan getraind is zodat het mooi rond is. Borsten heb ik ook en die toon ik best vaak door een te grote inkijk hebben.
    Als ik zo terug kijk naar mezelf probeer ik best veel te showen weet niet of ik het doe omdat ik het zelf leuk vind of om Marouan jaloers te maken of is dit allemaal omdat ik onzeker ben. Lachend om het laatste woord kijk ik naar Kaoutar. Waar ga jij eigenlijk heen? Kaoutar kijkt me aan met een vermoeiende blik dat ze naar school gaat. Knikkend naar Kaoutar doe ik me telefoon weer in me jaszak die ik heel de busrit in me hand vasthield. Ik geef Kaoutar een snelle kus en zeg dat ik er snel weer spreek en stap de bus uit. Ik moet van de centrum een stukje lopen voor ik bij de kapper ben. Ik pak me sigaretten uit me tas, ik rook Marlboro Click altijd. Ik ben niet echt een braaf Marokkaanse meisje zoals vele anderen. Met me sigaret in me mond zoekend naar een aansteker ergens in me tas, eindelijk steek ik me sigaret op en denk weer aan dat ik totaal niet op een Marokkaan lijk en dat niemand zo snel zal zeggen kijk dat Marokkaanse meisje roken.

    Ik loop naar binnen en zie gelijk hoe vol het is. Je hoort de geluid van de föhn en de babbelende vrouwen. Gelukkig heb ik een afspraak totaal geen zin om te wachten tot ik aan de beurt ben.
    Ik groet me kapster met de vier gebruikelijke kusjes op de wang. Neem plaats op de stoel en kijk in de spiegel. Eindelijk me haar weer lekker verven denk ik. Me kapster pakt de spullen die ze nodig heeft en komt weer naar me toe. Ik hoef er niet te vertellen wat er gedaan moet worden. Ben hier een vaste klant en weet wanneer ik hier ben wat ik wil. Babbelend met de kapster over hoe het met haar gaat en over koetjes en kalfjes. Zit de verf al in me haar en is het wachten tot het er weer uit mag. Het is 40 minuten voor het eruit gewassen wordt maar voor mij lijkt het urenlang.

    Ver in gedachtes denkend aan alles hoor ik me telefoon in me zak trillen. ik probeer me telefoon te pakken en kijk naar het scherm. Me liefje belt me en neem op met een droge ja. Ben nog boos op hem over wat hij allemaal tegen me zei. Hij vond dat ik niet meer mocht werken omdat ik te veel mannelijke collega’s had. Dat was echter onzin voor me. Wat denkt hij dat ik zomaar ga afspreken met 1 van me collega’s terwijl me hart bij hem is.
    Hij probeerde me aan de andere kant van de lijn een beetje op te vrolijken, vond ik altijd wel leuk als hij het deed. Ben je al bij de kapper zei hij tegen me. Waarop ik weer een droge ja zei. Moet ik je zo ophalen schat? Nee zei ik dit keer. Waarop hij lachte en zei nou dan ben je te laat! ik sta al te wachten voor de deur schat. Zucht was het enige wat er uit kwam. Weer ging hij lachen en zei zie je zo.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    113
    15-09-2014

    nice! gow on!
    ''Het geweten is een klok die bij de meeste mensen altijd achter loopt''
    Peter Sirius

  6. #6
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Na dat de verf eruit was gewassen en me haar in model werd geföhnd. Betaalde ik de kapster en keek in de spiegel. Al was ik boos op Marouan toch wou ik er wel goed uitzien. Deed wat blush snel op me wangen me lipjes gesmeerd met wat rode lippenstift en snel even gekeken of me kleding goed zat. Pakte me tas stopte me portemonnee erin en zei gedag en liep de deur uit.
    Daar zag ik Marouan in zijn zwarte Golf. Hij zat met zijn broertje Tarik in de auto. Ik zag ze naar me kijken kruisend met de ogen van Marouan liep ik richting de auto. Marouan zag er goed uit zoals altijd. Hij was gespierd wat ik geweldig vond. Vooral omdat alles zo hard was ze buik en armen. Dat gaf me altijd zo een veilig gevoel om bij hem te zijn. Hij was een heel stuk langer dan mij. Hij was 1.89cm. Maar ook veel ouder dan mij, hij was 33 en ik was 22 jaar oud. Een groot verschil dan anderen koppels. Maar dat boeide me niet.
    Ik stapte achterin en Marouan draaide zich half om zijn hand rust nog op zijn stuur. Hij keek me met die blik die me altijd al deed smelten. Ik bleef hem nog serieus aankijken waardoor ik een beginnende glimlach op zijn gezicht zag komen. Je ziet er weer mooi uit als voor je de deur uit ging bij mij. Probeerde me lach in te houden en keek de anderen kant op. Tarik lachte alleen maar. Hij was voor mij een soort broer we hadden ook een band met elkaar. We konden altijd goed met elkaar opschieten. En als ik met Marouan wel is ruzie had en of hij weer zijn handen gebruikte op mij lichaam. Kwam Tarik er tussen en suste me altijd.

    Marouan begon gelijk al met je weet dat ik nog steeds vind dat je moet stoppen met werken. Dit is geen keuze waar je kan kiezen of je het doet of niet. Je weet dat ik je nu vrijwillig laat stoppen en anders laat ik je gedwongen stoppen. En de gevolgen daarvan ken je. Gemeen antwoordde ik en dan wat wil je doen me thuis bij jou opsluiten, zodat ik niet naar werk kan.
    Boos reageerde Marouan gelijk van’ JA MISSCHIEN IS DAT EEN GOEDE OPTIE. Ik zeg nog dat je geld krijgt iedere maand. Meer dan dat je verdient op je werk. Snel reageerde ik met; Hoef ik niet ik wil gewoon werken zoals alle anderen het doen.
    Tarik lachte en zei om de sfeer in de auto te dempen. Deze man heeft veel geld hij wilt je betalen voor luieren, gewoon aannemen kan je lekker heel de tijd winkelen zoveel je wilt.
    Ik zweeg en zei niks zoals Marouan ook deed. Alle drie luisterde we na de muziek die aanstond of zaten we in gedachtes.

  7. #7
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Citaat Geplaatst door slens_tikulies Bekijk reactie
    nice! gow on!
    Dankjewel!

  8. #8
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Geparkeerd voor de deur van Marouan stappen beide broers te gelijk eruit. Ik pak me tas en wil de deur openen. Maar Marouan was me al voor en deed als een echte gentlemen de deur voor me open. Dat was iets wat leuk was aan Marouan, hij kon boos of teleurgesteld zijn maar de kleine dingen zoals de deur open houden voor me deed hij automatisch toch. Druk in gesprek met zijn broertje Tarik over wie vanavond nou die werk gaat afhandelen. Stap ik uit Marouan sluit de deuren en samen met Marouan en Tarik lopen we naar het huis van Marouan waar ik voor de afspraak bij de kapper nog was.
    Tarik loopt gelijk naar de keuken en pakt een Redbull voor zichzelf en Marouan. lachend naar mij zegt hij ja ik weet dat jij op je lijn let en biedt je dus niks. Lachend zeg ik scherp van je! Marouan loopt naar zijn slaapkamer en Tarik gaat uitgezakt op de bank liggen. Ik hang me jas op in de gang aan de kapstok en loop naar Marouan die zich vindt in de slaapkamer. Hij deed net zijn shirt uit en kijkt me aan. Ik kijk naar zijn blote bovenlichaam die me nu nog warm maakt. En dan kruisen onze ogen elkaar. Ik loop op hem af en kus hem in zijn nek. Hij doet zijn armen om me middel en tilt me op. Hij loopt naar de bed en legt me zachtjes op de bed. Hij nog half boven me kijken we naar elkaar. Ik zucht en kijk naar beneden en begin zachtjes te praten. Dat hij me gewoon moet laten werken. Ik weet dat ik met hem moet praten en niet eigenwijs moet doen want ik ken hem als een koppige. Weet dat als ik niet ga praten dat hij maatregelen gaat nemen. En mij zo thuis bij hem laat zitten en me waakt waar ik heen ga. Weet dat zijn vrienden vaak de wacht op me hebben kijken waar ik heen ga en bij een verkeerde signaal gelijk Marouan alarmeren. Hij blijft me serieus aan kijken en zegt ik wil niet dat mijn meisje gaat werken terwijl ik bakken geld verdiend. Wil jou bij me hebben wanneer het ook is. En niet dat jij zegt nee ben aan het werken kan nu niet. Ik geef je alles wat je wilt en dat weet je want dat doe ik ook nu al voor je. Je moet me geloven al wil ik dit niet zeggen maar stel er komt een dag dat je niet bij me zal zijn zal ik je nog al het geld geven zodat jij niet hoeft te werken.
    Zuchtend en met puppy ogen kijk ik hem aan. Ik wil een dagbesteding hebben Marouan zeg ik nu. Marouan staat van me op en zegt dat kan je hebben. Je hoeft daarvoor niet te werken en keert zich om. Ik sta van het bed op en weet dat ik Marouan nu teleurstel omdat ik een soort van niet vertrouwen in hem aantoon. En iets waar hij niet tegen kan is geen vertrouwen in hem hebben.
    ik hou ze hand vast en keer hem terug door hem mij kant op te laten kijken. Me handen houden zijn handen vast. Ik ga dicht bij hem staan en probeer hem aan te kijken. Hij kijkt naar beneden en maakt zijn handen los en plaatst zijn handen op mijn gezicht.

  9. #9
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Hij haalt de haren die voor me ogen hangen weg met zijn duim en houdt ze vast. Hij komt met zijn gezicht dicht naar die van mij en zegt zacht ik hou van je en kust me. Hij kust me alsof dit het laatste kus is die hij me zal geven. Hij houdt me nu stevig vast door zijn handen om me middel te plaatsen en mij stevig naar hem toe te trekken. Hij tilt me op en legt mij op zijn bed. Hij kust me nu hevig en hijgend kijkt hij me aan. Net een tijger die net achter zijn prooi aan is gaan rennen en na een paar tellen kust hij me weer. Hij gaat met zijn handen over me nek naar me borsten. Hij gaat naar beneden over me buik en probeert zijn hand onder me shirt naar me borsten te sturen. Hij zoent me nog op me mond en ik kan het niet aan en zoen hem terug ik weet dat dit verder zal gaan dan zoenen. Weet dat ik me over heb gehaald en dat ik zo bloot onder hem lig. Weet dat ik nu geen nee meer kan zeggen en plaats me armen om zijn nek en zoen hem hevig terug. Hij gaat naar beneden en zoent me in me nek en ik begin zachtjes te kreunen om het feit dat ik dit heerlijk vind. Hij weet het zelf ook dat hij me gek kan maken om me in me nek te zoenen. Hij zuigt in me nek en enige wat ik nu kan denken is dat ik het heerlijk vind wetend dat het een zuigzoen wordt, wat mij op dit moment niks kan schelen. Hij probeert me shirt omhoog te trekken, ik help hem door een beetje om hoog te komen zodat hij het omhoog kan trekken over me hoofd en het op de grond te gooien. Gelijk erachter aan gaat me BH er ook uit en lig ik net Marouan ook half bloot op bed. Marouan bekijkt me nu voor even. Ik zie aan zijn ogen dat hij me aan het bewonderen is en even niet weet dat ik hem aan kijk en zie hoe hij naar me kijkt. Daarna kruisen zijn ogen de mijne en zeg ik dat ik van hem hou en dat dat het probleem is dat ik bij hem ben. En dat ik hem weer zijn koppigheid vergroot door niet meer te gaan werken en bij hem te blijven. Ik zie gelijk een brede glimlach op zijn gezicht verschijnen waar ik net 2 seconden van kan genieten voor hij me weer hevig op mijn mond pakt. En ik weer helemaal mezelf weer helemaal heb over gegeven in de liefde die we nu delen. Hij zakt naar beneden en kust me in me nek. Zijn handen glijden naar mijn borsten en knijpen erin. Me tepels zijn harder en met zijn vinger gaat hij erover heen. Me lichaam staat in vuur en hetzelfde geldt ook bij Marouan. Hij zakt nu naar me borsten en likt me tepels. Ik kreun zacht en hij gaat maar door met likken en zuigen. Daarna komt hij omhoog en staat op. Zucht en zegt lachend je hebt je grote vriend wakker gemaakt en wijst naar zijn broek. Ik kijk hem met ondeugende ogen aan en ga nu recht zitten op de bed. Ik trek aan zijn riem zodat hij een stap mij kant op neemt en doe zijn riem los. Ik kijk omhoog naar zijn ogen en zie pretoogjes die me aankijken en kijken wat ik aan het doen ben. Ik heb zijn riem los en doe zijn knoop van zijn broek ook los. Zijn broek zakt naar beneden en hij doet hem snel uit. In zijn zwarte armani boxer staat hij voor me. Ik zie hoe stijf het in zijn broek zit en kom met me gezicht dichter in zijn buurt. Ik kus hem onder zijn buik en met mijn nagels ga ik over zijn onder buik. Met mijn andere hand doe ik zijn boxer omlaag. Ik hou zijn eigendom in me hand. Hij noemt het normaal altijd mijn eigendom en mijn lichaam delen zijn zijn eigendommen zegt hij altijd. Met mijn hand ga ik erover heen en kus hem en lik hem ik maak hem gek. Dat voel ik aan hoe hij reageert door zich te spannen en proberen te ontspannen. Hij houdt me haar vast en haalt steeds me haar uit me gezicht en probeert het in een staart vast te houden. Ik hoor hem hijgen, hij vindt het heerlijk vooral hoe ik met me tong om mijn eigendom rondjes maak en mijn tongpiercing voelt hij steeds. Hij vind het heerlijk en zegt dat ik hem gek maak en dat ik door moet gaan. En daarna pakt hij me en legt me goed neer op bed en doet snel me broek los en probeert het snel uit te halen en zijn boxer ligt nu ook al op de grond. Hij komt op me liggen en plaatst het zacht tussen me benen. Ik voel de warmte en voel hoe het naar binnen gaat voel hoe snel hij op en neer gaat nadat het naar binnen is gedrongen. Hij gaat hevig tekeer net een tijger. me armen om zijn rug en me nagels die letterlijk in zijn rug zijn vast geklemd. Kreun ik hard van genot en schreeuw het uit. Het is heerlijk en ik geniet ervan. Hij gaat er later uit en spuit over me heen. En kijkt me aan en verontschuldigd zich dat hij zich niet kon inhouden. En ik lach alleen en hij lacht mee. Even voel ik me weer verliefd. Even heb ik het gevoel dat ik van zulke momenten geniet. Zulke momenten geven me aan dat ik het heerlijk vind om bij hem te zijn. Zou het alleen om het vrijen gaan of omdat we dan veel liefde voor elkaar hebben. Ik pak snel een handdoek en hol naar de badkamer die in de slaapkamer is. Ik ga de douch in en was mezelf. Vandaag had ik me haren nog zo mooi laten föhnen door de kapster maar die zijn nu weer nat van het douchen. Marouan komt naar binnen en duwt me tegen de muur aan. Hij duwt me kei hard, niet omdat hij een kinky vrijpartij met mij wilt denk ik. Maar er komt vuur zowat uit zijn ogen.

  10. #10
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium


    Geweldig schat! Ga door je verhaal is TOP !

  11. #11
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Citaat Geplaatst door kaoutar_030 Bekijk reactie


    Geweldig schat! Ga door je verhaal is TOP !
    Dankjewel schat!
    Zal gelijk nog een vervolg zetten

  12. #12
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Hij schreeuwt en heeft zijn handen in me nek geplaatst en geknepen in me nek schreeuwt hij wie die jongen is die me appt op me telefoon. En hoe vaak hij wel niet zegt dat geen enkel jongen me mag spreken. Ik kijk hem met bange ogen aan. Ik voel me niet alsof ik betrapt ben want weet dat ik geen geheime aanbidder heb of een tweede liefde. Maar over wie heeft hij het. Veel kan ik niet zeggen want enige wat ik nu kan doen is happen naar adem en met de klein beetje lucht die ik krijg kan ik smeken om me los te laten.
    Hij laat me niet los en schreeuwt uit woede en kwaad als hij is laat hij me niet spreken maar geeft mij een klap in mij gezicht die hij wel weer twee keer herhaalt. Enige wat ik nu kan doen is zijn hand vasthouden en proberen los te krijgen. Maar al die kracht die hij heeft heb ik niet en tevergeefs lukt het me niet. Hij laat me nu los en sleurt me via me arm de douch uit bloot loop ik met tegen wil mee. Hij gooit me op bed en pakt me telefoon en gooit het naar me. Wie is het schreeuwt hij nu. Met trillende handen en tranen in me ogen pak ik me telefoon en kijk naar het scherm waar ik de bericht zie staan. Er staat Abdel die zegt hey moppie wanneer gaan we nou afspreken… verder kan ik het niet lezen. Met trillende stem bevestig ik Marouan dat het een mede student is die bij mij op school zit. We doen samen de HBO en we werken aan het project. Ik open het bericht en je ziet dat er nog in de bericht staat om samen aan het project te werken die volgende maand af moet. Met trillende handen probeer ik het aan Marouan te laten zien zodat hij gaat afkoelen, weet dat ik nu beter rustig moet reageren voor hij me weer aanvliegt. Hij kijkt naar me scherm en kijkt mij weer aan. hoe vaak moet ik tegen je zeggen dat je met meisjes moet gaan werken. Hoe vaak moet ik zeggen geen jongen zelfs voor school niet. Ik probeer net te zeggen dat ik niet zelf kan kiezen. Voor hij me weer bij me nek pakt en zegt kan me niet schelen geen jongen dan doe je het maar niet. Wat heb je überhaupt aan school! Alsof ik je na je school laat werken. Denk je dat het me wat kan schelen en duwt me weer terug op bed en loopt de kamer uit.
    Ik nog met tranen in me ogen en trillende lichaam probeer op te staan en naar de kast te lopen. Waar mijn kleding ligt, al woon ik niet echt met Marouan en woon ik nog bij me ouders ben ik best vaak hier. Tegen me ouders lieg ik dat ik veel moet reizen voor me school en dat ik daarom vaak niet thuis ben. Liegen om bij Marouan te zijn. Liegen om nog bij iemand te zijn die jaloers is die me slaat en me pijn doet. Maar los laten is een moeilijke stap voor mij. Trillend doe ik de kast open en pak een nieuw set lingerie die ik aan doe. Daarna pak ik een lichte skinny jeans met scheuren die ik aan doe. Pak een zwart topje en trek het ook aan. Kijk in de spiegel en zie dat ik er goed uit zie maar me gezicht verraad me verdriet. Verraad dat ik net heb zitten te huilen. Verraad dat ik doe alsof het goed gaat terwijl ik me rot voel.
    Dit kan niet zo verder, dit kan ik niet iedere keer accepteren. Ik kan niet zo gewoon normaal naast Marouan zitten alsof er niks gebeurd is. Kan niet vanacht met hem in bed liggen en doen alsof er niks was gebeurd die dag. Boos wordt ik op dit moment, boos loop ik naar de bed en pak me telefoon en zonder na te denken loop ik na de deur en open het. Loop recht door naar de huiskamer. Waar Tarik nog zit op de bank en Marouan de andere bank in beslag heeft genomen. Kijk naar Marouan die even op kijkt en weer dood normaal verder gaat met spreken naar Tarik. Hij is rustig alsof daarnet voor hij de deur achter zich dicht deed en mij alleen in de kamer liet, niks gebeurd was alsof we alleen samen de liefde hebben gedreven en verder niks gebeurd is. Tarik kijkt me nu nieuwsgierig aan als hij ziet dat ik niet beweeg en blijf staan waar ik stond. Hij vraagt gaat het Saar? Ik kijk hem even aan en kijk daarna naar Marouan die me nu ook aan kijkt. Ik kan niet plaatsen wat hij nu denkt of wat hij van plan is te doen. Ik loop boos op hem af en gooi mijn telefoon op hem. Ik zeg dat hij hem mag houden om verdere ruzies op te zoeken. Dat ik hem nooit meer wil zien en hij maar moet denken dat ik hem vergeef. En loop weg naar de gang waar ik me pumps aan wil doen. Ik doe net mijn voet in me schoen en wordt van achter hard aan me haar getrokken. Geschrokken laat ik me schoen los en probeer me evenwicht te houden. Probeer staan te blijven wat me niet lukt en enige wat uit me mond kan komen is een kreet van pijn. Hij houdt me vast en duwt me tegen de muur. De muur waar ik wel vaker tegen aan geduwd ben. De muur die niet zachter wordt om me te beschermen van de pijn elke keer als ik tegen de muur aan geduwd wordt.
    Hij staat nu recht voor me en met zijn hand duwt hij me kin naar boven. Alsof ik dit keer de echter barbie ben waar ik wel eens om lach dat ik er op lijk. Alsof het hoofdje niet goed vast zit en even omhoog gezet moet worden. Ik kijk hem nu recht in zijn ogen aan. Recht in de ogen die me boos aan kijken. Tarik die staat er nu ook bij en probeert me uit Marouan te krijgen. Probeert zijn handen los te krijgen. Tarik die net zo breed en groot is als Marouan.
    Net twee leeuwen zie je ze hun kracht gebruiken. Tarik zegt nog tegen Marouan laat haar los ze heeft pijn, je weet dat je haar pijn doet en je gaat spijt krijgen. Maar nog laat hij niet los en schreeuwt op me. Schreeuwt uit woede en zegt dat ik niet zo tegen hem kan doen, keurt me gedrag af alsof ik hem net ten schande heb gezet. Terwijl hij schreeuwt laat hij me los en barst ik uit. Me tranen gaan over me wangen uit woede sla ik hem op zijn borst en schreeuw dat ik hem haat en hem niet kan aanzien dat ik spijt heb dat ik nog bij hem ben. Huilend zak ik naar de grond met me hoofd tussen me benen huil ik. Ik zie nog Marouan en Tarik staan. Beide hebben ze geen beweging gemaakt beide zwijgen ze nog en staan toe te kijken. Marouan stottert en onzeker als een beer kan zijn probeert hij me aandacht te zoeken. Zoeken naar ergens iemand in me die hem zal vergeven van zijn domme zet. Die zal vergeven wat hij zal zeggen, sorry dat ik zo tekeer ging, sorry dat ik me zo uit liet vallen tegen je. Maar tevergeefs weet hij dat het niet zal gebeuren. Tarik is gebukt nu tegenover me en streelt me arm en vraagt om hem aan te kijken. Maar wil even niemand aankijken wil niet dat ze zien hoe ik eruit zie alhoewel ze weten dat ik gehuild heb en verdrietig ben. Hij doet ze armen om me heen en kust me op de achterkant van me hoofd en zegt. Sta op was even je gezicht en wordt even kalm. Nog huilend snauw ik hem af dat hij me met rust moet laten, al weet ik dat hij het beste voor me wilt. Al weet ik dat hij me wilt troosten. Hij staat op en doet zijn schoenen aan en geeft zijn broer een schouderklop. Zegt dat hij niks geks moet doen en me niet pijn moet doen. Dat zijn de woorden die ik even niet wil horen en sta op en hol naar de slaapkamer en ga op de bed liggen. Huilend op de bed met me hoofd tussen de kussen en me handen die de deken vasthouden alsof het weg wilt rennen van me lig ik op de bed. Waar geen uur geleden liefde tussen twee personen was. Waar het nog gelukkig en alleen maar liefde was. Waar ik hem aangaf te stoppen met werken. Nu in verdriet op bed hoor ik de buitendeur dichtvallen en hoor ik Marouan twijfelend achter de gesloten slaapkamer staan. Twijfelen om hard weg te rennen of juist naar binnen te komen en me troosten. Hij kiest voor het laatste en opent de deur. De deur die hij opent maar nog vast heeft bij de klem en me aankijkt. Hij voelt zijn voeten vast tegen de grond. Voelt dat hij niet kan bewegen of een stap naar me kan nemen. Hij weet het niet, de beer die net voor me stond is nu een klein bange konijn. Bang om wat? Om weer uit te barsten of weer los te slaan. Wat is het nou? Wat wilt hij nou? Wat wil ik nou?

  13. #13
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Marouan neemt de stappen mijn kant op. Zwaar en vol twijfels loopt hij me kant op. Hij gaat op het randje van het bed zitten en doet zijn hand op me schouder en knijpt er zacht in.
    Sara zegt hij op een rustige toon en wacht op een antwoord. Als hij weet dat hij geen antwoord krijgt probeert hij mij naar zijn kant toe te trekken. Hij draaide me om en haalt de haar van me gezicht. Nog huilend met volle ogen van tranen rood gezicht van huilen blijf ik stil liggen. Hij blijft me aankijken en doet zijn hand op me gezicht en probeert de tranen weg te vegen. Ik laat het toe, beweeg niet haal zijn hand niet weg. Enige wat ik doe is snikken van verdriet. Het spijt me komt uit zijn mond. Ik had niet zo tegen je te keer moeten gaan. Ik wil je geen pijn doen ik wil je niet verdrietig zien. Ik wil niet dat je denkt dat ik niet om je geef. Wil niet dat er een anderen jongen in je leven komt. Ben bang dat je me op een dag zal verlaten en daardoor verbiedt ik je contact te hebben met anderen. Snikkend luister ik naar hem. Ik zie dat hij bang is, bang dat ik hem zal verlaten. Bang dat er een eind aan zal komen. Huilend zeg ik maar je weet dat jij de enige bent voor me enige die ik nu wil. Je weet dat je me eerste bent en laatste. Maar nog doe je me pijn. Deze pijn wil ik niet zeg ik huilend. Marouan staart me alleen aan, hij kan alleen kijken en weet niks meer te zeggen. Wat valt er nog te zeggen als je iemand zoveel pijn doet. Hij tilt me op en brengt me na de woonkamer. Legt me op de bank en doet een deken over me heen. Pakt een glas water voor me en zet de waterkoker aan om thee te zetten. Trillend op de bank kijk ik naar hem als hij de woonkamer inloopt. Hij lacht lief en onschuldig. Lach dat je doet vergeven maar je niet wilt vergeven. Hij komt naast me zitten en pakt de pakje sigaretten en de asbak. Hij geeft me een sigaret en pakt ook voor zichzelf. Zet mijn sigaret aan en die van zichzelf. Samen zitten we zwijgend op de bank te roken. De blaas die we uitroken is de enige wat ik nu zie. Opeens begint hij met praten. Hij kijkt me aan en zegt Sara vergeef me alsjeblieft, vergeef me wat ik je heb aangedaan. Ik heb spijt en iedere keer weer zeg ik het tegen je. Ik wil je geen pijn doen maar je juist beschermen. Wil dat een ander je geen pijn doet en toch doe ik het wel. Ik blaas de rook uit van de sigaret en zwijg voor even en zeg dat ik het niet iedere keer kan vergeven nadat hij me pijn doet. Niet iedereen de sorry wil horen. Zeg dat ik op een dag wel dood kan gaan door de klappen die hij me geeft. Vraag hem of hij dat wilt dat ik dood ga voor hij het inziet dat hij me pijn doet. Geschrokken kijkt hij me aan. En zegt nee dat wil ik niet ik wordt snel boos en ben jaloers. Maar dat begrijp je niet. Je begrijpt mij niet als ik tegen je zeg dat ik je niet met andere jongens wil zien al zijn het je collega’s of mede studente. Ik wil dat je mij alleen kent en mee afspreekt. Niet met een mede student afspreekt al is het voor school. Begrijp dat alsjeblieft zegt hij met een teleurstellend verdrietige blik. Ik begrijp hem en zou zelf ook niet willen dat hij met een meisje rond loopt maar zwijg. Zwijg om hem geen gelijk te geven. Zwijg om het feit dat er weer voor even rust is. Rust die zo weer verpest kan worden.

    Waterkoker is al uit de water is heet. Het water kan in de kopjes de geur van lekkere thee kan zo in de woonkamer hangen. Maar niemand die opstaat niet ik of Marouan die de thee zet. Beide zitten we vast, vast in gedachtes die bij elkaar zijn. Ver in gedachtes geen woord wordt gesproken alleen de ademhaling is te horen. De moment van stilte die wij niet vaak hebben. De moment van rust en alles op een rij zetten.

    Het is al avond en wel laat het is 22:00 uur al en beide hebben we wel honger. Marouan die is eten gaan halen bij een Marokkaanse tent op de Kanaalstraat. De drukke straat in Utrecht waar alle tenten vol zitten met mensen die gaan eten. Meisjes komen vaak daar best gekleed om een nummer te regelen voor ze de eettent verlaten. De jongens precies hetzelfde verhaal. Die komen goed gekleed met de hoop om aandacht te krijgen van de meiden.
    Marouan besteld een broodje voor mij met kip en garnalen. En voor zichzelf een broodje shoarma en nog een hamburger met friet.
    Hij wacht tot ze eten klaar is om het mee te nemen naar huis waar Sara aan het wachten is.

    Tot dat er een dame naar binnen loopt. Waar zijn ogen kruisen met die van haar.
    Een dame die hij even aankijkt en herkent maar even niet kan plaatsen van waar.

  14. #14
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Lieve Leden,

    Ik hoor graag of jullie het verhaal leuk vinden. Ben wel benieuwd wat jullie hiervan al vinden !

  15. #15
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    De ogen kruisen elkaar en de dame kijkt hem ondeugend aan. Loopt naar Marouan en probeert zo goed mogelijk te lopen om de aandacht te trekken. Ze staat nu voor Marouan en omhelst hem. Marouan schrikt van het onverwachte actie die zij uitvoert. Marouan liefje ik heb je gemist. Heb je zolang niet gezien. Dit gaat echt om jaren! OMG wat ben je nog knap zoals altijd. Marouan blijft er verward aankijken. Ze draagt een hoofddoek strak om haar hoofd en met dik getekend wenkbrauwen en overdreven make up. Ze heeft te strakke kleding voor iemand die een hoofddoek draagt. Ze heeft een strakke leren broek aan die op ontploffen staat en heeft een strak trui aan waar de lichaamsvormen te zien zijn. Verward kijkt Marouan haar aan en boos zegt hij ken ik jou dan? Lachend kijkt ze onzeker omdat ze zo een antwoord niet verwacht had van Marouan. Ik ben het Saloua ik had 3 jaar geleden contact met je we hadden elkaar leren kennen in de cabare in Hilversum. Ik was met een paar meiden waaronder de nicht van Sara waar jij nu volgens mij contact mee hebt. Nu herinnerd hij zich vanwaar hij haar kent en zegt ja Sara is me vriendin. We hebben nog contact met elkaar en zo zal het ook blijven zegt hij. Oo nou dat is leuk om te horen, dus het gaat goed met je zo te zien. Zegt ze met een jaloers blik. Ja het gaat goed zegt Marouan en probeert te kijken of zijn eten klaar is om er snel vandoor te gaan. Nou Marouan ik wil even zeggen dat je me kan bellen als je even wilt chillen en genieten. Marouan kijkt haar nu boos aan en zegt nee bedankt heb ik niet nodig. Staat op en loopt naar de balie en rekent af en neemt de tas met eten mee. Loopt weg zonder om te kijken en stapt in de auto richting huis waar Sara staat te wachten op hem.

    Hij rijdt naar huis in zijn gedachten denkt hij aan het meisje van net. Karima was haar naam zegt hij zacht. Hij kende haar nog toen hij net contact met Sara had. Hij wist nooit dat hij serieus met Sara zal zijn, wist niet dat hij nu nog met Sara zal zijn toen hij Karima kende. Ze was een losgeslagen meid die veel dronk en los ging in feest tenten. Hij had met haar seks gehad waar hij nu een misselijkmakend gevoel van in zijn buik krijgt. Hij zou nooit serieus kunnen zijn met Karima nu niet maar toen der tijd ook niet. Ze was een meisje die door zijn groep gespeeld werd.
    Iedereen kende haar en belde haar als hij even zin had in een meisje. Ze was ook uit naar zijn geld ze vroeg vaak geld aan Marouan. Hij gaf het haar ook wel maar vond het ranzig dat ze er al om vroeg. Toen hij Sara ontmaagd had zonder dat zij het wou, zonder dat hij het wist. Ging hij zich binden aan Sara. Hij had er spijt van dat hij haar ontmaagd had waar geen liefde in zat. Dat hij zich niet kon herinneren dat hij het gedaan had. De verdriet die hij toen in de ogen zag deed hem pijn. Toen zag hij dat hij om haar gaf, haar niet kon kwetsen en dat zij een plek had in zijn hart. Toen wist Marouan dat hij van haar hield en alleen haar wou. De contacten met anderen had afgesloten en zich alleen bekommerde om Sara.

    De auto is voor de deur geparkeerd, marouan kijkt even voor zich uit en zucht. Hij doet zich altijd voor als een man die niet te kwetsen is. Die anderen pijn kan doen en geen gevoel heeft. Hij denkt dan zou Sara dat ook van hem denken? Zou zij ook denken deze geeft niet om me kan me alleen pijn doen. Nee dit kan niet dit wil ik niet! Dit is niet wat ik Sara aan wil doen. Hij pakt even snel zijn telefoon en belt zijn broertje. Zijn broertje zal de zaak regelen vanavond, met 2 neven van ons. Dit is een familie bedrijf in de zwarte wereld. Zo kan je dit zien, ik ben de hoofd hiervan en me broertje is mijn mede partner in dit wereld. Paar neven die ook grote bazen zijn en de rest zit onder mij en me broertje Tarik. Tarik is wat jonger dan mij, hij is nu 28 jaar oud.
    Me broertje nam op en ik gaf aan of de pakket bij hem aangekomen is. Dat is de code die wij gebruiken. Hij zei ja heb het al binnen en ik begreep dat het zaakje goed geregeld is.

    Ik pak de tas eten en stap mijn auto uit. Ik vergrendel de autodeuren en loop naar de huisdeur. Ik open de deur en loop naar de woonkamer. Ik zie Sara die daar stilletjes op de bank in slaap is gevallen. Ze heeft de afstandbediening nog vast in haar hand en de tv staat aan. Even blijf ik haar aan kijken en zie ik weer voor me hoe ze iedere keer voor me huilt nadat ik haar pijn doe. Ik heb haar zoveel pijn gedaan zo vaak dat ik me woede niet kan beheersen. Terwijl zij goed voor me is. Zij mij nooit pijn zal doen, ik weet heus wel wanneer ze vreemd zal gaan. Weet heus wel wanneer ze iedere keer is. Zij denkt dat me neven haar volgen die ze van gezicht kent. Ze weet niet dat ik 3 mannen heb werken voor mij die haar iedere dag volgen. Mannen die zij niet kent en nooit gezien heeft. Mannen die me precies vertellen wat ze koopt en waar ze stil staat. Zelfs me bellen als ze in een mannenwinkel is en een cadeau voor me haalt. Dat ik thuis doe alsof ik verrast ben terwijl ik al weet dat ze het voor me gekocht heeft. Ze heeft nooit over deze mannen gesproken. Ze zegt wel eens je hebt weer je neven achter me aan laten lopen en dat ik dan lach. Blij dat ze denkt dat het me neven zijn die haar wel is achtervolgen dan de echte mannen die ik juist heb werken voor me.
    Maar mijn jaloezie is te groot, wil haar alleen voor mezelf omdat ze mij alleen heeft gehad en niemand anders. Alles wat ze met mij doet is de eerste keer met een mannelijke persoon.

    Ik leg de tas met eten op tafel, pak wat te drinken voor ons uit de koelkast en twee borden. Leg het neer op de salontafel. Zet alles klaar en ga naast Sara op de bank zitten. Schuif Sara van de leuning waar ze op ligt naar mij. Hou haar in me armen vast en fluister zachtjes haar naam en probeer haar wakker te maken. Heel stil doet ze haar ogen open en kijkt om haar heen. Doet haar hoofd even op me schouder en mompelt zacht waarom ik haar wakker heb gemaakt. Draai haar naar me toe en kus haar zacht op haar voorhoofd en zeg zacht omdat je wat moet eten. Maar ik heb geen honger hoor ik haar nu zeggen. Sarcastisch zeg ik ja ik ook niet maar we gaan wel eten. Sara staat op en loopt naar de badkamer en wast haar gezicht. Met koud water probeert ze de slaap weg te halen en wakker te worden. Dan loopt ze naar de woonkamer waar Marouan de voetbal kanaal aan heeft staan en aan het eten is. Marouan is echt een beest als hij aan het eten is denk ik. En lach zacht en loop naar de bank waar ik naast Marouan plaats zal nemen. Ik eet wat frietjes en een beetje van me brood en raak vol. Ik eet best weinig op een dag omdat ik gewoon niet veel wil eten. Marouan kijkt op en pakt me brood en verplicht me nog een hap te nemen. Zonder te weigeren neem ik nog een hap en leun naar achteren. Marouan duwt me weer naar voren en verplicht me de hele brood te eten. Met een zucht eet ik door en allemaal om te voorkomen om daarover een ruzie te beginnen.
    Na het eten ruim ik de tafel op en de keuken. Loop naar de badkamer en poets me tanden daarna loop ik naar me bed en ga er even op zitten. Kleed me uit en laat alleen me lingerie aan want daar slaap ik in. Ga onder de dekens en even later komt Marouan binnen en doet zijn kleding uit en komt ook in bed liggen. Hij schuift naar me toe en doet zijn armen om mij heen. Hij kust me in mij nek en ik draai me even om. Hij gaat op zijn rug liggen met zijn linkere hand onder zijn hoofd en staart naar de plafond. Ik kijk hem aan en schuif me gezicht naar zijn borst en staar ook even voor me uit. Even in gedachten en genieten van de rust tot me ogen sluiten en ik in slaap ben gevallen.