1. #31
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Week is voorbij Marouan is weer thuis, ik heb hem gemist al hebben we het niet uitgesproken en was hij vertrokken nadat hij me pijn heeft gedaan. Ik besprong hem als ik hem binnen zie lopen en hou hem stevig vast. Ik hoor Marouan lachen en zegt; ja Sara ik heb je ook gemist en houdt me vast. Ik heb een cadeau voor je gehaald en wijst naar de tas. Ik pak de tas en zie een doos in zitten. Maak het open en zie een grote hals ketting in het goud met allemaal diamanten. AAAAAH HET IS PRACHTIG en met een open mond bewonder ik het. Marouan lacht en loopt naar de woonkamer. Er zijn wat vrienden mee met hem die al in de woonkamer zijn gaan zitten.

    Ik ben de slaapkamer in gelopen om wat op gevouwen kleding in de kast te leggen. Net dat ik me omdraai om naar de deur te lopen. Houden twee stevige handen me vast bij me middel. Ik heb je gemist liefje hoor ik Marouan zeggen. Ik jou ook schat zeg ik zacht en marouan kust me in me nek. Hij draaide me naar hem toe en kijkt me in me ogen aan. Het spijt me zegt hij en kijkt met medelijden in zijn ogen naar mij. Ik vergeef het je maar je moet weten dit kan niet, dit wil ik niet. En voor er weer gesproken kan worden kust hij me op me mond. Hij laat ze handen zakken naar me kont en knijpt in me kont. Me armen doe ik om zijn nek en masseer zijn achterhoofd met mijn nagels. Hij heeft millimeter haar altijd, wat goed bij hem staat en altijd een beetje millimeter baardgroei. Wat ik geweldig vind staan bij hem. Hij kust me in me nek en loopt met me na de bed en legt mij op de bed. Hij doet zijn shirt en broek snel uit, hij heeft me gemist gaat er door me hoofd. ondertussen doe ik me broek los probeer van het bed op te staan waar Marouan weer al plaats heeft genomen. Ik sta nu nog alleen in me lingerie voor Marouan, ik heb een fel roze lingerie aan met allemaal diamanten steentjes op. Marouan bewonderd me en ik neem een stap zijn kant op en doe me bh voorzichtig los terwijl ik hem in zijn ogen kijk. Sta net voor hem en heb mijn bh los en gooi het op de grond. Ik zie hoe hij met zijn hand naar mij borst gaat en erin knijpt zijn andere hand knijpt me kont en in een snelle beweging ben ik gedraaid en zit ik boven om hem. Ik voel de warmte die uit zijn lichaam komt hij houdt met beide handen me bosten vast en knijpt erin. Ik beweeg op zijn schoot en voel zijn penis stijf worden het is hard. Hij draait me hard om en laat me op hem vallen en kust me stevig in zijn armen. Ik voel me warm worden en kreun zacht. Hij tilt me op en draait me om, nu lig ik op de bed en schuift me benen uit elkaar. Hij gaat met zijn hand over me benen naar mijn string. Doet me string een beetje weg en zijn vingers komen bij me vagina. Hij voelt de warmte en speelt met zijn vingers bij mijn vagina. Ik kreun zacht en geniet van het moment. Hij gaat met zijn tong langs me been naar mijn vagina hij likt me en voel de tinteling in me lichaam. Ik voel me warm worden en er komt een kreet uit me mond van genot. Even ben ik de zorgen vergeten en ben ik aan het genieten van het moment. Hij komt nu op me liggen en me string is nog aan en opzij zodat hij met zijn penis in mijn kan komen. Hij gaat even over me vagina heen met zijn penis voor hij er in gaat. En ik kreun van genot. Hij kust me hevig in me nek en maakt steeds snellere bewegingen. In me oor hijgt hij dat hij me heeft gemist. Ik geef me toe en zeg dat ik hem ook heb gemist. Hij komt uit me en trekt me naar hem toe dat ik even sa voor hij me al weer heeft opgetild en zijn penis weer in me vagina plaatst. Ongemakkelijk manier vind ik het altijd om op deze manier te vrijen. En hij draait zich om en loopt naar het bed. Nog met mij opgetild ploft hij op het bed en ik neem het werk over. Ik ga goed op hem zitten en ga op en neer en steeds sneller. Hij plaats zijn handen op me borsten en mijn handen zoeken evenwicht op zijn benen. Even ga ik heel snel en neem me rust en maak draaiende bewegingen en plaats me handen op zijn borst. Even kom ik met mijn gezicht dicht naar zijn gezicht en zoen hem hevig. Zo hevig alsof dit de laatste keer is. En hij begint te bewegen en plaats zijn handen op me heupen en gaat op en neer en houdt me vast om hard in me te gaan. Ik kom klaar zegt hij hijgend en spuit in me en ik voel de warmte die naar beneden glijdt. Hij tilt me op en brengt me naar de badkamer waar we samen onder de douch nog hevig zoenen. Heerlijk die tongpiercing zegt hij lachend. Je kan mij hiermee gek maken zegt hij erachter aan. Lachend kijk ik hem aan en met ondeugende ogen zeg ik misschien is dat ook wel de bedoeling en lach.
    Hij pakt de douchegel en smeert me lichaam en ik die van hem knuffelend staan we onder de douch. Heerlijk dit moment waar we van elkaar genieten. Soms denk ik echt dat als we elkaar niet iedere keer zien maar af en toe dat we meer van elkaar houden. Maar mijn andere gedachten zegt juist dat ik hem juist erg ga missen als ik hem niet vaak genoeg zal zien.


    Eindelijk is het weekend nog slaperig open ik mijn ogen, mijn hand gaat over het matras, het is leeg. Geen Marouan die naast mij ligt en even sluit ik me ogen en ga op me zij liggen. Ik hoor gerommel in de keuken. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht, bij de gedachten dat Marouan aan het koken is in de keuken. Zachtjes kom ik mijn bed uit en doe mijn badjas aan. Ik loop naar de badkamer en draai alvast de water van de douch open. Ik trek mijn badjas uit en stap de douch in en geniet van de water die over me lichaam heen gaan. Na dat ik wat shampoo en douchegel heb gebruikt en uitgewassen stap ik de douch uit. Ik trek mijn badjas aan en wikkel een handdoek over mijn natte haren. Loop naar de kamer en trek de kast open waar ik een set lingerie pak en het aantrek. Smeer me lichaam nog met wat lotion die ik vooral gebruik voor me benen, armen en schouder. Ik zit me nu te bedenken wat ik nou eigenlijk aan moet doen. Het is weekend en ben best lui en denk dat ik toch niet de deur uit ga. Dus pak een shirt uit de kast van Marouan die zit lekker wijd en bedekt nog wel me kont. Snel haal ik me handdoek af van me hoofd en kam me haar een beetje. Het is nog een beetje nat vooral de puntjes daar druppelen nog water die de grond al raken. Even weer met de handdoek over me haar en doe nog wat voedingscrème in mijn haar en met mijn handen zet ik me haar los in model, keur het goed in de spiegel en loop naar de keuken. Marouan heeft mij niet in de gaten als ik al voor de keuken deur sta te kijken hoe druk hij bezig is met de ontbijt klaar te zetten. Stilletjes loop ik op hem af en sluit me armen om zijn middel van achter hou ik hem stevig vast. Marouan zegt; goedemorgen liefje, wou je nog niet wakker maken. Hmm geeft niet schat ben al van mezelf wakker geworden en voelde de leegte naast me, zeg ik. Met een pruillip kijk ik hem aan en hij lacht waardoor ik ook begin met lachen. Staat je goed mijn shirt zegt hij lachend en kijkt mij lachend aan. Lachend zeg ik het zit best lekker hoor, moet het vaker doen jou shirt aan doen.

    Hij kust me zacht op me lippen en ik neem plaats op de stoel aan de tafel, hij legt nog even de broodjes op tafel en gaat tegenover mij zitten. Ik kijk naar de tafel en zie dat hij zich echt heeft uitgesloofd voor ons. Hij heeft pistolets, croissant, beleg en zelfs een fruitsalade klaargelegd. Geperste jus d’Orange en de lekkere geur van koffie. Glimlachend kijk ik hem aan en zeg dat het er heerlijk uit ziet. Hij lacht en pakt een pistolet en doet er wat kaas en een gekookte ei in met wat salade. Ik pak ook een pistolet en smeer er wat beleg op en schep wat fruit op me bord. Samen genieten we van het eten en lachen we. Zulke momenten koester ik de gevoel is geweldig.

    Hij pakt wat geld die hij klaar heeft staan en legt het mij kant op. Hij zegt; is het genoeg? of wil je meer? vragend kijk ik naar hem en het geld. Het is een stapel geld en wel meer dan ik verdien en vind het overdreven. Ik zeg ook; nee dit is overdreven, zoveel heb ik ook weer niet nodig. Lachend kijkt hij me aan en zegt wil dat je niet gaat werken dus moet je wel een goed prijsje geven zodat je niet van gedachten zal veranderen. Verlegen keek ik naar mijn bord. Snel zei hij ik ga zo met me vrienden zwemmen, ( gemende vrienden die werken met hem en zijn neven) ga je mee met ons? Knikkend gaf ik toe dat ik mee ging want had wel zin om te gaan zwemmen.

    Na het eten ruimde ik de tafel op en de keuken. Marouan lag languit op de bank tv te kijken. Ik ruimde ook de slaapkamer op en de woonkamer. Deed nog de was en vouwden de kleding en ruimde het op in de kasten. Maakte een kop koffie voor Marouan en ging me omkleden. Trok een lichte driekwart spijkerbroek en een witte hemd met print erop aan. Deed wat voedingscrème in in mijn haar en wat rode lippenstift op mijn lippen. Pakte mijn grote zwarte leren Guess tas en deed daar mijn bikini, zwembroek voor Marouan en handdoeken in. Pakte mijn grote zonnebril van Calvin klein en deed het op. Marouan was al zijn schoenen aan het aantrekken en ik trok mijn zwarte enkel blokhakken met een rits aan de achterkant. Marouan en ik liepen samen naar buiten richting de auto. In de auto pakte ik mijn pakje sigaretten en rookte een sigaret samen met Marouan. Lachend zaten we grappen te maken over elkaar. Hij noemde me wel eens een dikzak omdat hij wist dat ik dan onzeker zal zeggen of hij mij echt dik vond. Er waren momenten dat hij dus een schat kon zijn en dat ik gewoon om alles met hem kon lachen.

  2. #32
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Geweldig

    Bedankt voor de lange vervolg die je geplaatst hebt en ga snel door !

  3. #33
    Bijna Lid

    Reacties
    480
    20-04-2012

    Uppsaa weer eens een prachtige vervolg!

  4. #34
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Dankjewel dames ben blij dat jullie positief zijn over mijn verhaal!

  5. #35
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Dames, ik zal nu gelijk nog een vervolg plaatsen heel veel leesplezier alvast.

    En geniet van jullie dag en van de zon die nu nog lekker schijnt.

  6. #36
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Aangekomen bij het parkeerplaats van het zwembad liepen we hand in hand de zwembad in. De zwembad was afgehuurd en was dus wel fijn. Maar dat betekende dat ik als enige meisje tussen allemaal mannen zal zijn.

    In de kleedkamer deelde we samen het hokje waar we ons omkleedden. Marouan die me touwtjes aan de achterkant van de bikini strak zette. En me kuste op me schouder en in me nek. Even waren we aan het zoenen en gingen de handen over elkaars lichaam. De laatste hevig zoen en trok Marouan van me af. Lachend zei ik dit gaat zo te ver en je weet dan hebben we een vrijpartij hier in dit hokje. Lachend zei hij en dan vind ik helemaal niet erg hoor. Waarop ik reageerde dat ik het al wist dat hij dat niet er vond. Pakte zijn hand en liepen het hok uit. De spullen hebben we in de kluis gelegd en lopen naar zijn vrienden. Ik zag Tarik al zitten met de rest die het erg gezellig aan het maken waren. Er lag eten op de tafel en drinken en alcohol. Marouan groeten ze allemaal uitbundig en ik nam plaats naast Tarik en glimlachte naar iedereen. Tarik kneep me in me buik en zei hoe het met mij ging. We babbelden een beetje en hadden het over Marouan dat het goed ging tussen ons en zaten een beetje zo daar. Tot Marouan me hand pakte en me mee sleurde.







    Hij sleurde me richting de sauna ruimte en het was al best warm. Hij liet me liggen op de bank en kwam boven op me liggen en zoende me hevig. Je ziet er heerlijk uit liefje zei hij en zoende me hevig op me mond naar me nek. Zijn handen gingen naar mijn kont en hij kneep er zacht in. Ik voelde dat zijn penis in zijn broek hard werd en dat hij zin had. Hij kuste me nog hevig en zakte door met het zoenen naar mijn borsten. Hij pakte ze stevig beet en zoende ze hevig. Kreunde zacht van genot en vond het heerlijk het gevoel die in me zat. Hevig ging hij door en zakte naar me buik en zijn rechte hand zakte naar beneden kneep me in heup en gleed door naar me vagina. Waar ik me benen opende zodat hij de ruimte kreeg om me te vingeren. Om me gek te maken en me te laten genieten. Hij voelde dat het nat werd en dat ik er ook zin in had. Met ondeugende ogen keek hij me even aan zei je bent wel nat hé. Dacht dat ik de geile beest was maar jij soow. Lachend duwde ik zijn hoofd weg naar beneden een soort hint om me te beffen. Hij deed het en schoof mijn slipje weg om met zijn tong er tussen te glijden zijn twee vingers zaten in en hevig bewoog hij en likte me. Kreunend genoot ik ervan ik hijgde en kreeg het gloeiend heet nog door de sauna en mijn lichaam. Het was heerlijk en ik kon het gil niet in me laten toen hij me klaar liet komen. Het was heerlijk even nog trilde ik van het lekkere gevoel en kwam tot adem. Keek hem ondeugend aan en zei ik ben lekker klaar gekomen zal ik jou gewoon onder de koude douch zetten kan je afkoelen. Met een grijns keek hij me aan en zei dacht het even niet Saar jij gaat zwaar kreunen nog tot ik klaar kom. Stond op en tilde me op om van de bank af te gaan en duwde mij tegen de muur aan. Me rug naar hem stond ik tegen de muur. Zijn penis hield ik even vast en maakte beweging om het even wakker te maken. Zijn handen sloeg over me borst en zijn penis zocht de plaats om naar binnen te glijden. Stevig tegen hem aan gleed het naar binnen waar een klein kreet ui me mond ging van het lekkere pijn. Hij bewoog zacht en ging zo diep in me. Voor even genoot ik van de heerlijke beweging die hij maakte en het was geweldig. Hij ging steeds harder in me en sneller en hoorde hem hijgen en genieten en ik kreunde van de pijn die een keer heerlijk was. Het is heerlijk schatje zegt Marouan, ik geniet ervan je bent heerlijk hijgt hij. Kreunend komt hij klaar in me en haalt het nog snel eruit en er spuit nog sperma over mijn billen. De laatste kreun die uit hem komt en ik draai me hoofd en kijk hem aan. Lachend zegt hij je bent wel een plaatje met mijn sperma zo over jou heen en lacht nu nog harder. Er is een douchecabine hier kom we gaan het gebruiken zegt hij. Knikkend loop ik achter hem en plaag hem door de sperma van me billen op zijn borst te smeren. Geschrokken kijkt hij op en zegt nee dat kan je niet op me smeren. Lachend hol ik de cabine in en steek nog me tong uit. Hij stapt de cabine in en genieten van de water die over ons heen komen. Aan het tongzoenen zijn we aan het genieten van elkaar. Ik hou van je kwam er uit mijn mond en kijk hem aan. Ik geniet van zulke momenten als jij mij gelukkig maakt. Op zulke momenten hou ik van je en wil ik niet zonder je leven. Ik wil geen pijn, ik wil geen verdriet. Ik wil liefde en laat de jaloezie geen groot rol in onze leven spelen zeg ik. Hij kijkt me alleen aan. Me ogen beginnen vol te raken en de tranen kan ik even niet onder controle houden. Hij pakt mij stevig vast en houdt me dicht bij hem. Je hoort me nu nog alleen snikken tegen zijn borst aan. Als we de cabine uitgestapt zijn pakt hij mij hand vast. Sara ik wil je geen pijn doen, ik hou van je uit het diepst van me hart en kan niet zonder je leven. Ik wil jou helemaal voor mij alleen ik geef je de vrijheid om bij mij en me vrienden te zitten. Omdat ik weet dat niemand je zal versieren of het proberen. Maar onbekende kan ik niet accepteren en dan wordt me jaloezie groot. Probeer mij te begrijpen ontwijk zulke situaties en we zullen gelukkig zijn. Maar hoe weet jij dat ik met me mede student op school zat. Ik begrijp dat stuk niet. Hij zei toeval zag iemand jou die even langs moest om iets te regelen weet niet precies wat. In gedachten weet hij dat het de jongens zijn die hij in dienst heeft die op Sara moeten letten.
    Marouan zegt onthoud dat wat ik tegen je zei. Ik meen het uit het diepst van me hart. Knikkend kijk hem aan en samen lopen we terug naar zijn vrienden.

  7. #37
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Thank you. Je doet het echt goed
    hou van je verhaal

  8. #38
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Ik zal zometeen een lange vervolg plaatsen en dan ben ik 3 dagen weg naar België. Ik ben dan even bij familie waardoor ik even geen vervolg kan plaatsen.
    Ik zal dan dinsdag Incha' Allah een vervolg plaatsen.

  9. #39
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Leg mijn handdoek net op het bankje voor ik twee armen om mijn middel voel en ik de water in gegooid wordt. De neef van Marouan ze noemen hem Lakkie lacht zich rot. Een ook groot gespierd man van 33 jaar die er nog goed uitziet en wat van Marouan heeft dat duidt op familie van elkaar. Ik zwem naar het rand en hij bood me zijn hand om me te helpen na boven te trekken. Pak zijn hand vast en duw hem mij kant op. Waardoor hij zijn evenwicht verliest en een plons in het water neemt. Lachend probeer ik snel eruit te komen. Marouan kijkt lachend alsof hij naar een film kijkt. Snel ga ik naast Marouan liggen en tussen zijn armen als bescherming dat ik niet door Lakkie terug gepakt kan worden. Lakkie loopt mijn kant op en ik hou Marouan stevig vast en hij houdt me nu ook vast en zegt nee ze heeft je gewoon terug gepakt Lakkie je kan er nu niks aandoen. Lachend knijpt Lakkie mij in me zij en gaat zitten. Marouan fluistert in me oor ik hou van je en wil je voor altijd. Kan niet zonder je leven en zie geen leven zonder jou. Ik hou Marouan nu stevig vast en geef toe dat ik van hem hou en ik ook niet zonder hem kan.

    Een heerlijk dag gehad we hebben nog een hapje gegeten bij Van der Valk in Breukelen waar we in de lounge ruimte genoten hebben van de eten. Heerlijk was het en heel gezellig samen met Marouan, Tarik en Lakkie.
    Na het eten hebben we nog wat gedronken ze hebben heerlijke koffie waar ik genoten van heb.
    Daarna zijn we naar huis gegaan en hebben we lekker geslapen in elkaars armen beide waren wij moe van hetgezellige dag.


    2 weken zijn voorbij waar het goed ging tussen ons. Marouan en ik hebben veel samen gedaan. We zijn naar vele steden gegaan waar we gezellig met elkaar rond liepen, gewinkeld, uit eten in heerlijke restaurants, Wellnes momenten waren ook echter heerlijk. We genoten van de dagen samen waar we elkaar helemaal de hemel in prezen. We hadden een weekend zelfs in een hotel in Maastricht geslapen ver van Utrecht. We hebben toen heerlijk genoten van de activiteiten die er zijn in het hotel. We aten de avonden in de luxe restaurant van het hotel. Heerlijk waren de 2 weken. Ze gaan ook zo snel voorbij als je aan het genieten bent.


    Ik zou weer even naar mijn ouderlijke huis gaan waar ik even een week of twee zal blijven. Om even weer bij me ouders te zijn. Me ouders dachten al de tijd dat ik voor me reis verbleef in Italy. Dus had hiervoor al wat zonnebankjes gepakt om een kleurtje te krijgen alsof ik pas van vakantie ben gekomen. Voor me kleine zusje Maissa heb ik cadeautjes gehaald die twee weken dat ik met Marouan was om haar blij te maken. Me zusje is nog 7 jaar jaar en meer kinderen hebben mijn ouders niet gebaard.

    Ik heb een koffer ingepakt met wat kleding want kon niet met lege handen naar huis gaan. De taxi was al gearriveerd bij het huis van Marouan. Een dikke zoen en knuffel aan Marouan gegeven loop ik de deur uit naar de taxi. Marouan had een stapel geld al in me portemonnee geplaatst.

    Ik was van plan om niet al het geld te verspillen en deels te bewaren voor als ik het ooit nodig had. Ik kreeg heel veel geld van hem en vond het zonder om het allemaal te verspillen.Ik deed het geld ook niet op mijn bank wat en bewaarde het altijd in het huis van Marouan. Ik had een klein bakje met deksel in me kast waar ik het geld in deed.


    In de taxi groette ik de chauffeur en gaf het adres. Ik woonde niet ver van Marouan het was een kwartier met het auto en ooit kan iemand me betrappen dat ik niet op reis ben maar bij mijn vriend slaap. Schudde de gedachtes weg, wou daar niet over denken voor het geval het in het realiteit zal zijn.

    Thuis aangekomen geef ik geld aan de chauffeur en de wisselgeld mag hij houden. Hij helpt me nog met de koffer uit de achterbak te halen en ik pak me huissleutel en doe het in de slot. Ik open de deur en me kleine zusje Maissa rent naar me toe. SARAAAAAAAA schreeuwt ze blij. En knuffelt me stevig. Ik heb je gemist Sara zegt ze. Lachend kijk ik haar aan en geef toe dat ik haar ook ontzettend veel heb gemist. En dat ik haar niet ben vergeten toen ik weg was. CADEAU zegt ze blij nadat ze mij ziet iets tevoorschijn halen. Me moeder loopt de keuken uit en holt naar me. Dochter ik heb je gemist oef wat ben je bruin je hebt dus ook nog van de zon genoten in Italië. Lachend knik ik en omhels me moeder. Me zusje zit in het speelgoed ze is er blij mee. Ik plof op de bank me vader is niet thuis. Hij zal wel aan het werken zijn denk ik. Me moeder komt met een dienblad met thee en lekkere Marokkaanse pannenkoeken. Heerlijk heb dit wel heel erg gemist mama zeg ik.

    We genoten van de thee met de lekkere pannenkoeken en zaten te praten me moeder vertelde me de laatste roddels van wat ze met haar vriendinnen bespreekt. Het was lekker gezellig en heerlijk dit moment.

  10. #40
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Me vader komt wat later thuis en begroet me en we praten wat over de zogenaamde reis die ik heb gemaakt. Waar ik glas hard aan het liegen ben. We hebben lekker gegeten en ik loop naar boven naar mijn kamer. Kijk om me heen me kamer is dynamisch alles ligt op de plek. Mijn kledingkast zit vol met kleding die ik bijna niet draag. Mijn bed ziet er zo verlaten uit en ik plof er op. Heerlijk lig ik op mijn bed die nu best vreemd aan voelt.

    Ik pak mijn telefoon en wil net bellen naar Marouan om zijn stem even te horen voor me slaapkamer deur zachtjes geopend wordt. Me zusje in haar pyjama met haar knuffel in haar hand staat bij het deur. Ze kijkt me lief aan en holt me kant op, voor me bed staat ze stil en zegt ik wil samen met jou slapen. Weigeren kan ik niet vooral niet na haar in de ogen aan te kijken. Zelfde grote grijze ogen als ik heeft ze. Til er op en plaats er naast mij op mijn bed. Ze wikkelt zich in mijn armen en ik aai haar op haar hoofd tot ze haar ogen sluit. Bellen zit er niet meer op dus sms ik maar Marouan;


    Heey schat, ik mis je nu al en was net een paar uur geleden bij jouw vertrokken. Maissa ligt naast me op bed en ze is net in slaap gevallen wil haar nu dus niet wakker maken. Ik bel je morgen schat voor ik naar school ga.

    Ik hou van je dikke kus je liefje



    Met Maissa naast me ben ik in slaap gevallen. De volgende dag ben ik vroeg op en loop naar de badkamer. Ik neem een lekkere warme douch en stap na een kwartiertje de douch uit. Wikkel mezelf in een handdoek en loop naar mijn kamer. Daar pak ik een setje lingerie in het baby roze en trek het aan. Smeer me lichaam met een voedende granaatappel gel die snel opdroogt en ik me kleding al kan kiezen. Vandaag kies ik voor een panty met een leren rok over mijn kont en een wit topje en daar boven een leren jack. Doe een halsketting om in het zilver met grote diamanten. Doe grote oorbellen in en bedenk dat ik vandaag me haar even in model föhn en de onderstuk even krul. Nadat ik een uur bezig ben met me haar ga ik voor de make- up tafel zitten. Ik smeer wat voedende dagcrème waar vitamine in zitten. Daarna doe ik wat foundation over me gehele gezicht. Wat licht roze blush over mijn junkbeenderen. pak mijn eyeliner en maak de lijnen boven me oog. Altijd irritant en ben er altijd lang mee bezig voor ik het perfect heb. Altijd zit de ene beter dan de anderen. Na dat het gelijk zat en beide perfect waren deed ik nog wat mascare en pakte ik mijn roze lippenstift en smeerde het op me lippen. Pakte me tas en deed de boeken die ik nodig had in me tas. Spoot wat chanel parfum over me heen alsof je na 2 spuiten niets ruikt. Me telefoon deed ik in me jaszak en liep de slaapkamer uit naar beneden. Liep de keuken in waar me moeder met het ontbijt bezig was. Ik gaf er een kus en zei dat ik ervandoor ging om mijn bus te halen. Snel deed ik me zwarte laarzen met een blokhak aan en liep naar buiten.


    In de bus werd ik gebeld door mijn nicht Ikram. Ze moest me wat vertellen en begon al gelijk hysterisch te praten. Ja ik sprak Karima gisteren ze zat me uitbundig te vertellen dat ze Marouan op de Kanaalstraat tegen kwam en ze zei ja hij ziet er geweldig uit. Ik liep op hem af en omhelsde hem en zaten wat te praten. Hij zei dat hij nog met Sara een relatie had en dat ze het jammer vond want ze wilt hem zo graag. Sara pas alsjeblieft op voor haar ze is duivels en dat weet je. Geschokt met een wijde mond luisterde ik. Waarom wist ik dit niet, waarom hoor ik dit nu pas. Maar Ikram dit heeft Marouan mij niet verteld waarom hoor ik dit nu pas.

    Ik bedankte me nicht dat ze me hierover geïnformeerd heeft en dit moet ik zeker bespreken met Marouan. Wat denkt hij wel niet! Mij alles verbieden en ik mag geen eens een student begroeten of gaan werken. Maar hij mag wel spreken met meiden van zijn verleden. Dat is geen probleem zeker!


    Mijn nicht kent me vriend ook maar dat komt omdat ze toen der tijd contact had met Lakkie. Ze gingen nog geen jaar met elkaar voor het voorbij was. Ze waren beide koppig en konden niet zo overweg. Ze groeten elkaar wel als ze elkaar zien en spreken normaal met elkaar. Maar om opnieuw een relatie met elkaar te beginnen is er geen sprake van. Beide vinden ze het oké zoals het nu is.

  11. #41
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Heel veel leesplezier dames

  12. #42
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Thank you
    Bedankt voor het lange vervolg van je
    Have fun in België!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    18
    18-10-2014

    Upp je moet snel veder

  14. #44
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Dankjewel dames voor de reacties.

    Ik ben weer terug in Nederland en ik zal zo een vervolg plaatsen.

  15. #45
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Met een nare gevoel van het gesprek met me nicht liep ik de school in. Ik liep naar de binnenplein waar ik even snel een sigaret heb opgerookt en naar binnen liep naar het lokaal waar ik les heb.
    Daar zaten al wat mede studenten te wachten tot de les zal beginnen. Abdel zat achterin in de klas ik vermeed hem en ging snel voorin zitten naast Denise. Ze gaf me gelijk al een compliment dat ik er leuk uit zag. Bedankte haar en de les begon.

    Na de les wou ik snel het lokaal uitlopen om Abdel te ontlopen. Maar was helaas niet zo snel als ik dacht en hij trok me al aan mij arm. Soow Sara je ziet er wel gruwelijk uit vandaag. Lachend bedankte ik hem en wou doorlopen. Hij hield me tegen en zei Sara is er iets je bent kortaf? Nee Abdel er is niks, alleen Marouan wilt niet dat ik met jongens spreek en heeft gemerkt dat ik veel met je praat op school en aan de telefoon. Hij is een jaloers type en heb hem beloofd om niet meer met jongens te praten die mijn vriend niet kent. Dus wil de belofte niet verpesten maar juist me aan de belofte te houden zodat hij me kan vertrouwen. Met opgetrokken wenkbrauw kijkt hij me nu aan en ik zucht en loop rustig weg. Ik kijk voor me uit en denk niet achterom kijken geen oogcontact zoeken want je weet je krijgt snel een schuldgevoel. Met die gedachten loop ik snel weg.

    In de tussentijd dat ik op school ben heeft Marouan mij meerdere malen gebeld en ge’sms't. Ik heb niet opgenomen of terug gereageerd op zijn sms'en. Ik had even geen zin om het nu al tegen hem te zeggen. Ik heb al helemaal geen zin om te doen alsof het goed gaat. Hij mag maar boos zijn op me en woedend worden, het kan mij nu toch niks schelen. Ik heb het recht nu om zo te doen.
    Met die gedachte liep ik de school uit. Maar voor ik de weg over stak werd ik ruw aan me hand getrokken en in de achterbank van de auto gegooid. Ik schrok en gilde van het schrik, toen ik op keek zag ik dat het de neef was van Marouan die samen met Lakkie was. WAT DOEN JULLIE, ZIJN JULLIE GEK OFSO. DIT KAN JE NIET DOEN! Gilde ik, maar niet dat het helpt. Want Lakkie begon al gelijk met een brutaal mondje, had je maar moeten reageren om Marouan en niet negeren. Je weet dat je dan persoonlijk wordt opgehaald. En dit keer mogen wij het doen. Gezellig toch zei hij op een sarcastische manier.
    Ik zweeg en wist gelijk waar het reis naar toe ging. En waar ik gebracht zal worden. Kan nu wel schreeuwen, schelden gillen om hulp maar het zal niks helpen. Voor Lakkie ben ik wel een beetje bang omdat hij de uitstraling van Marouan heeft maar ook de losse handjes als Marouan.

    Gesleurd door Lakkie kom ik binnen bij Marouan zijn huis. Ik wordt de woonkamer in gegooid en Marouan staat op van de bank waar die net 2 seconden nog op zat. Met grote passen loopt hij mijn richting op en zonder te spreken geef hij mij een klap en pakt me hardhandig van me haar. Verplicht door de gedwongen hand die me haar trekt kijk ik hem aan. Wat heb je nog te zeggen hé? zegt hij.