1. #61
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Thank you

  2. #62
    Bijna Lid

    Reacties
    480
    20-04-2012

    Uppsaa ik ben helemaal verslaafd aan je vervolgjes!!
    Super mooi ga snel verderrr

  3. #63
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Citaat Geplaatst door kaoutar_030 Bekijk reactie
    Thank you
    Geen dank schat
    Citaat Geplaatst door sgabkasita Bekijk reactie
    Uppsaa ik ben helemaal verslaafd aan je vervolgjes!!
    Super mooi ga snel verderrr
    Aah echt leuk om te horen dat je mijn verhaal leuk vindt.

  4. #64
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Dames ik zal zo nog een vervolg voor jullie zetten.

  5. #65
    Bijna Lid

    Reacties
    480
    20-04-2012

    Yoehoee upps

  6. #66
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Nadat we ruim twee uur in de lounge hebben gezeten en onderling gelachen hebben en het best gezellig was gingen we naar huis. In de auto lach ik nog met Marouan om zijn vrienden. Die kunnen een lol hebben en dan zitten ze nog wel om een tafel en lachen ze en maken grappen om de mensen die aan het dansen zijn.

    Thuis aangekomen was ik moe van de warmte en drukte. De harde muziek hoorde ik nog door me hoofd spoken alsof ik er nog zat. Ik liep de slaapkamer in waar ik me kleding uit deed en een handdoek om me heen wikkelde. Liep naar de badkamer waar ik de warme water al aan heb gezet. Ik doe mijn handdoek af en hang het op en stap de douch in. Heerlijk genieten van het warme water die over mijn lichaam glijdt. Marouan loopt naar binnen en kijkt me aan en onze ogen kruisen elkaar. Voor even zie ik zijn ondeugende blik tevoorschijn komen. Ik kijk naar beneden en zie zijn heerlijke gespierde lichaam. Alles is strak aan zijn lichaam nergens een vetrol of iets anders. Hij heeft nog alleen zijn boxer aan die maar voor een paar tellen aan is voor hij hem uittrekt. Hij loopt mijn kant op en stapt de douch in. Pakt me armen en doet ze omhoog tegen de muur aan. Me lichaam is geklemd tegen de muur. De water stroomt over Marouan heen en zoenen van me nek naar mijn borsten komt hij naar me lippen waar we hevig zoenen. Ik wil je tongpiercing voelen je maakt me er gek mee hijgt hij naar me. Gehoorzaam lik ik zijn nek en kus zijn nek en met me tong over zijn oorlel. Hij ontspant zich en geniet ervan. Ze handen glijden naar me heupen die hij stevig vastpakt. Hij schuift zijn lichaam dicht tegen die van mij en zoent me nu hevig. Hij tilt me op en ik klem mijn armen om zijn nek en stevig aan elkaar vast zoenen we. Ik voel de warmte stegen vanuit onze lichaam en de water die nog aan staat en maar van boven stroomt.

    Hij laat mij staan en kust me zacht op mijn lippen. Daarna draait hij mij om en kust me op me schouderblad. Hij knijpt zacht mijn billen en mijn hand zoekt zijn penis die ik vast hou. Ik beweeg het op en neer en voel hij het hard wordt. Hij hijgt zacht in me oor en zegt ik wil in je gaan. Ik wil je hard pakken schat. Ik verlang naar je. Voor ik het weet draait hij me om en tilt me op en tegen de muur aan met mijn benen wijd probeert hij voorzichtig in me te gaan. Ik kreun zacht en geniet van het moment. Hij gaat zacht op en neer en ik kijk hem voor even aan en fluister zacht ik heb je gemist en me lippen plaats ik op zijn lippen.





    Ik geniet van het moment en me nu stevig vast pakt en hard op en neer gaat. Ik gil het uit van genot en zeg ga door schat het is heerlijk niet stoppen en kreun hard en zoen hem dan stevig op zijn lippen. Hij komt uit mij vagina en laat me los zodat ik weer kan staan, ik zoen hem zacht op zijn lippen en glijd naar beneden waar ik gehurkt zijn penis in mijn hand vast heb. Ik beweeg er mee en met me tong maak ik rondjes om zijn eikel en hou met mijn hand zijn ballen vast.
    Na het bespelen met mijn tong stop ik mijn lippen over zijn penis en zo diep als het kan probeer ik zijn penis in mijn mond te stoppen. Hij houdt mijn haar vast en begeleid mij zodat ik snellere bewegingen maak. Hij hijgt en zegt het is lekker schat ga door het is heerlijk. Hijgend ga ik door en spuug de speeksel en voorvocht uit mijn mond op zijn penis. Hij kijkt me lachend aan en tilt me omhoog en knijpt lachend in me borst. Kom schat draai je om en buig dan ga ik in je. gehoorzaam draai ik me om en buig voorover en me benen wijd, hij wrijft met zijn hand langs me vagina en stopt zijn penis in mij. Hij heeft mijn heupen nu stevig vast en ik zoek steun bij zijn armen om niet mijn evenwicht te verliezen. Kreunend van genot en de gehijg van Marouan genieten wij. Hij gaat hard en diep en ik voel de pijn die ik heerlijk vind en van geniet. Hij draait me om en ik ben gebukt doe je mond eens open ik heb wat lekkers voor je. Ik open mijn mond en de warme sperma zit in me mond tot de laatste druppel. Even speel ik er mee in me mond. Marouan heeft zijn duim op me kin en kijkt lachend en nieuwsgierig naar me. Nu buigt hij zicht naar voren en fluistert in mijn oor slik het door schatje. Gehoorzaam slik ik het door en open me mond en toon dat ik niks heb. Nu ga ik douchen en jij mag buiten wachten want wil niet dat je me bespringt als ik aan het douchen ben. Lachend sluit hij zijn armen om me heen en zegt nee dat kan ik niet ik wil bij je zijn nu. En zo in elkaars armen staan we onder de douch voor een paar tellen. Dan wassen we ons en lopen de douch uit en gaan naakt de bed in. Marouan speelt met mijn haar tot ik in slaap ben gevallen en zo wordt ik de volgende dag wakker. In de armen van Marouan die me al kust na het zien dat ik mijn ogen open.

  7. #67
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Alsjeblieft dames, geniet nog even van de leuke liefde vervolgjes de drama gaat bijna beginnen in het verhaal.
    Maar ik zal het nog niet verklappen

  8. #68
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Jouw verhaal is GEWELDIG
    Ga gauw door kan niet wachten op de volgende vervolg

  9. #69
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Bedankt voor de reacties dames! Ik plaats zo een vervolg

  10. #70
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Hij gaat onder de deken en komt tussen mijn benen liggen waar hij ze van elkaar haalt en hevig tekeer gaat met likken en zuigen. Hij vingert mij hevig en ik kreun van het genot me lichaam begint te tintelen en wakker ben ik nu zeker en het gevoel is heerlijk.

    Hij komt omhoog boven op me uit de deken en kust me hevig op me mond. Liefje je wilt niet weten dat ik je mis als je niet naast me ligt. Ik wil dat je iedere dag bij me bent. En zoent me hevig op me mond. Ik wil ook bij je zijn is het dan geen stap om snel te trouwen zodat ik iedere dag naast je zal wakker worden. Ik haat trouwen en dat feesten en te overdreven mensen om mij heen. Zeur dan niet dat je me iedere dag naast je wilt als je niet wilt trouwen. Op een dag zal je vast aan mij zitten en zal je hoe dan ook niet weg willen. Je bent dan niet getrouwd met mij maar woont dan samen met mij. Geloof me sara dat zal echt op een dag gebeuren. Niet begrijpend kijk ik hem aan, wat zeg hij nou allemaal. Soms kan hij echt duistere woorden hebben die je niet zo snel zal begrijpen. Hij staat op en loopt naar de badkamer. Ik ga op me zij liggen en luister naar de stromende water.

    Nadat hij er uit komt en zich omkleed loopt hij naar me toe. Ik ga even weg naar Maastricht moet wat zaken regelen met wat belgen zal er in de avond weer zijn. Als er wat is bel je Lakkie hij blijft in de buurt en zal je helpen. En oh ja ik haal even wat te eten voor je en een pakje sigaretten. Ik heb een briefje van 50 op de salontafel gelegd kan je vanavond wat te eten halen. Knikkend ga ik er mee akkoord en sluit even me ogen en hij geeft mij een zoen op me lippen. En dan hoor ik de buiten deur sluiten en ik die uit mijn bed stap en naar de badkamer loop en ga douchen, omkleden en ruim de slaapkamer om. Marouan komt naar binnen met wat te eten en een pakje sigaretten. Hij legt het op tafel en zoent me en gaat snel naar de auto. Pak het eten die hij voor me gehaald heeft en leg het op de salontafel. Ik pak een film uit de dvd kast en doe het in de dvd speler. Een meidenfilm ga ik lekker kijken. From prada to nada een film die ik ooit gekocht heb maar nooit bekeken heb.

    Languit op de bank pak ik de broodje met salade en tonijn van de Bakkerij Bart. Ik loop snel naar de keuken waar ik een fles koude spa uit de koelkast pak en ga weer op de bank zitten. Ik geniet van de film en mijn broodje rook nog een paar sigaretten onder de genot van de film.


    Later in de middag kwam mijn nicht Ikram langs om mij gezelschap te houden. We hebben even lekker gebabbeld met elkaar. Lakkie kwam langs om te kijken hoe het ging met mij. Hij zag zijn ex Ikram op de bank liggen en groette haar. Hij ging naast er zitten en plaagde haar door steeds zijn arm om haar heen te doen kusjes op haar wang te geven. Hij vond het geweldig hoe zij zich steeds afweerde van hem en ging maar door. Later leken het net twee kleuters die niet van elkaar af konden blijven. Hij bleef de hele avond met ons zitten tot Marouan kwam. We hadden wat te eten voor ons alle besteld en genoten van het eten. De mannen zaten te praten over de zaken waar ik niks van begreep. Lakkie hield Ikram vast de hele tijd alsof het een stel was. Ikram vond het niet erg en liet het toe ze had haar hoofd op zijn schouder geplaatst. Nadat het te laat werd zijn ze vertrokken. Lakkie zou Ikram naar huis brengen en samen zijn ze de deur uit gelopen.


    Marouan liep zuchtend naar de keuken pakte wat te drinken voor ons en kwam naast me zitten. Hij trok me naar zich toe en ik plaatste mijn hoofd op zijn schouder. Hij zat te telefoneren met zijn broertje. Na het telefoongesprek hing hij op en zei de zaken gaan goed Saar het kan zo zijn dat je dit keer meer krijgt. Een soort bonus dat geven toch bazen altijd aan hun medewerker. En lachte om zijn idee. Ik keek hem aan en zei ja klopt dan delen zij de helft van hun geld met hun lieveling medewerker. Dus voor jou betekend het met mij. Na de laatste woorden kon ik me lach niet inhouden en hetzelfde geldt voor Marouan.
    Het werd maar later en voor ik het wist lag ik slapend op de borst van Marouan.

  11. #71
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Heel veel leesplezier dames!

  12. #72
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Dames ik plaats zo een vervolg voor jullie!

  13. #73
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Ze is in slaapgevallen zag Marouan, voorzichtig tilde ik haar op en bracht haar naar onze bed. Ik deed haar kleding uit. Waarom zijn die broeken altijd zo strak. Jeetje krijg het niet eens uit. Voorzichtig probeerde ik het om haar niet wakker te maken na zowat te zweten lukte het me. Deed de deken over haar heen en gaf haar een kus op haar voorhoofd en fluisterde zacht dat ik van haar hou. Ze slaapt zo lief en zo stilletjes je hoort haar niet eens.

    Ik liep naar de keuken pakte een Redbull uit de koelkast en ging zitten op de bank in de woonkamer. Ik rookte een sigaret en dacht na. De zaken gaan goed vandaag is er iemand vermoord in een lounge in de kelder nadat hij mishandeld werd. Hij had de zaken niet gedaan die van hem gevraagd werden. Hij had zijn geld al vooraf gekregen en wou daarna wegglippen. Nadat hij een avondje gezellig met zijn meiden heeft gezeten is hij door de eigenaar naar de kelder gebracht. Daar werd hij mishandeld door mijn mannen. De muziek stond hard zodat niemand hem zou horen of de schoten zouden horen die meerdere malen geschoten werd op zijn lichaam. Daarna is hij gebracht naar Maastricht in een witte laken en geleverd aan de belgen die hem ergens ver zouden dumpen. Dit heb ik Sara niet verteld omdat ik dan een gevoel krijg dat ze bang zal zijn. Net als al de wapens die in het huis verstopt zijn en waar zij niks van weet.

    Nadat ik 2 sigaretten gerookt had en me blikje heb opgedronken liep ik naar de slaapkamer en snel de badkamer in waar ik ging douchen. Na het douchen ging ik voorzichtig naast Sara in bed liggen ik sloot mijn armen om Sara heen en hoorde haar zachtjes ademen. Ik hou van je Sara, jij bent de enige meisje die me hart heeft. Jou wil ik nooit kwijt fluisterde ik zacht en na die woorden viel ik in slaap.

    Wakker worden zei ik zacht en schudde Sara. Nee hoorde ik zacht laat me slapen zei ze schor. Je moet naar school je komt te laat, schiet op dan breng ik je. Ze draaide zich om naar mij. En zei sneu ik wil slapen ben moe, laat me slapen waarom maak je me wakker en duwde me zacht met de kracht die ze niet had in de ochtend. Lachend keek ik haar aan en zei wat jij wilt ga maar slapen ik heb je wakker gemaakt voor je zo meteen gaat zeuren. Kreeg geen antwoord terug en draaide me om en lag nu op mijn rug starend naar de plafon. Ik voelde hoe Sara naar mij kroop en zachtjes naast me verder ging slapen. Ik ging met mijn hand over haar haar en masseerde haar hoofd zachtjes. Even later opende ze haar ogen en met bijna dichtgeknepen ogen keek ze me aan. Ze sloot haar ogen en draaide zich om. Me rug doet pijn denk dat ik slecht heb geslapen zei ze zacht. Ik draaide me om en fluisterde in haar oor wil je gemasseerd worden. Als bevestiging knikte ze en deed haar haar omhoog. Me ogen gleden even over haar lichaam en zachtjes opende ik haar bh. Losjes om haar arm deed ze het uit. Ik ging met me handen over haar schouder kneep er zacht in en hoorde haar kreunen. Ja daar doet het pijn zei ze. Ik masseerde haar zacht en ging naar beneden naar haar rug en masseerde het. Na dat ze genoten had van de massage schoof ze tegen me aan en probeerde mijn armen om haar heen te sluiten. Ik liet me begeleiden door haar waar ze me armen liet rusten op haar buik. Ik hoorde haar zachtjes ademen. Door haar lichaam die zich vastklemde tegen mijn lichaam en de warmte die ik voelde werd mijn grote vriend wakker in mijn boxer. Waarom moet het nou net dat ik lekker lig voelen dat je het heet krijgt zei ze ondeugend. Lachend zweeg ik voor even en duwde haar hard tegen me aan en met gezicht tegen haar gezicht en me handen die al verhuist zijn naar haar borsten zei ik. Omdat jou lichaam mij uitdaagt, vooral jou kont die tegen me aan zit kan ik me niet inhouden. stilletjes hoorde ik haar stiekem lachen. Maar ik doe helemaal niks en wreef met haar hand langs me boxer. Dat klopt jij doet nooit wat het is altijd ik die het doet toch zei ik. Ging met mijn hand naar beneden en voelde door haar string de warmte, lachend zei ik volgens mij ben jij ook geil of klopt dat niet. Ze draaide zich snel om naar me en voor ik het wist lag ik op me rug en kwam zij boven mij liggen. Uuhm denk dat je het verkeerd hebt ik ben nooit geil zei ze alsof ze het meende. Ze bewoog haar heupen boven me en mij ogen gleden over haar mooi lichaam. Alles is aan haar perfect dacht ik. Ze heeft borsten en een kont waar je u tegen zegt. Een platte buik en een mooie gezicht. Haar mooie grijze ogen zijn zeldzaam en prachtig. Bij de gedachtes beet ik op me lip. Sara kwam dichterbij en zoende mij in me nek. Ze kwam na boven en net dat onze lippen elkaar zouden raken nam ze afstand en keek me ondeugend aan. Je verwachte zeker een zoen zei ze met een opgetrokken wenkbrauw. Keek er aan en pakte snel haar gezicht vast en zei ik verwacht het niet ik weet dat ik het krijg en plaatste haar lippen op die van mij. Zoende haar hevig me hand door haar haar en me ander arm om haar middel. die haar stevig tegen me aandrukte. Ik hou ervan als je me hard pakt en je gevoel van liefde zo uit in bed zei ze met een fluisterende stem. Draaide haar om zodat ik boven op haar kwam. Ik hou van jou als het compleet plaatje ik ben gek op je zei ik. Maar je bent een dikzak en ik krijg geen adem nu zei ze en probeerde mij weg te duwen. Lachend bleef ik op haar noem je mij nou een dikzak. Meen je deze kijk naar me lichaam voor een oude man ben ik best fit. Mensen van me leeftijd hebben een buikje en beginnen kaal te raken. Lachend zei ze maar je beschrijft nu jezelf als je het nog niet door hebt. Lachend stond ik op uit bed en zei kijk naar me ik weet dat je iedere keer stiekem naar me kijkt wanneer ik omkleed of wanneer je de kamer in loopt en ik half naakt ben. Zie ik je ogen me hele lichaam scannen en oo ja niet te vergeten de mond die open staat bijna en er komt een overstroming uit je mond. Lachend kijk ik haar aan en zie haar verlegen naar me kijken. Ze trekt me terug de bed in en zegt hmm misschien klopt het wel behalve het verhaaltje over me mond maar oke. Ik blijf er aankijken en zeg kom maar bovenop zitten dikzak. Ze geeft me een klap in me gezicht en zeg ben geen dikzak kijk maar naar me. Ondeugend kijk ik haar aan en pak haar borsten vast en knijp er in. Klopt je hebt helemaal gelijk dikzak zeg ik lachend en duw er nu snel tegen me aan. Zoenend lag ze op me en mijn handen gleden over haar lichaam naar haar billen waar ik stevig in kneep. En heel snel lagen we bloot zij boven mij en stevig aan het zoenen probeerde ik in haar te gaan en ik voelde al snel dat ik klaar zou komen en snel ging ik op en neer en zei voor het eruit kwam ik kan het niet tegenhouden en hield haar heupen stevig vast en spoot in haar. Ze keek me aan en brutaal zei ze met een lach die ze probeerde in te houden ‘alleen oude mannen komen zo snel klaar. En voor ze het laatste woord zei kon ze haar lach niet inhouden. Ik tilde haar op en bracht haar naar de badkamer.

  14. #74
    M&K

    Reacties
    749
    08-03-2014

    Heel veel leesplezier dames !

  15. #75
    Bijna Lid

    Reacties
    480
    20-04-2012

    Uppsaa in love with youre story