1. #16
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door S7abNa3Na3 Bekijk reactie
    Ik draag em uitgeprint mee, is mn checklist.
    Handige screening alvorens je een gesprek aangaat. Ben je lekker snel klaar.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Een man die het nalaat het goede te gebieden en het slechte te verbieden.

  3. #18
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Knorren tijdens het lachen b7al shi big.
    Skere bitches.
    Onverzorgd.
    Stank.
    3ejek veel make up.
    Lelijke kledingstyle.
    Irritante stem.
    Selfies maken..snappen of insta-GRA


    Bitch please
    You must have a mental disease













    Verstuurd vanuit West
    nemo tenetur prodere se ipsum

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    189
    15-06-2013

    - vrouwen die (te) narcistisch zijn
    - vrouwen die (te) narcistisch zijn, intelligent zijn en dus een hoge pet op hebben
    - vrouwen die (te) narcistisch zijn, intelligent zijn en dus een hoge pet op hebben met de gedachtegang "geen enkele man komt in de buurt/kan in de buurt komen van mijn omnipotence (zo noem ik het maar even)"
    - vrouwen die (te) narcistisch zijn, intelligent zijn en dus een hoge pet op hebben met de gedachtegang "geen enkele man komt in de buurt/kan in de buurt komen van mijn omnipotence (zo noem ik het maar even)" met als gevolg klagen over het gegeven dat er geen "mannen meer zijn met wo + uiterlijk + financieel ruim gesettled"

    moet ik nog doorgaan?


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    189
    15-06-2013

    ok laat me doorgaan want om 20:00u moet ik gym pakken en proteine shizzle naar binnen werken

    - vrouwen die (te) narcistisch zijn, intelligent zijn en dus een hoge pet op hebben met de gedachtegang "geen enkele man komt in de buurt/kan in de buurt komen van mijn omnipotence (zo noem ik het maar even)" met als gevolg klagen over het gegeven dat er geen "mannen meer zijn met wo + uiterlijk + financieel ruim gesettled" terwijl er degelijk wel mannen rondlopen die aan zo'n kaliber voldoen, maar gezien de vrouw gaan ze toch liever voor een "simpele ziel"
    - vrouwen die (te) narcistisch zijn, intelligent zijn en dus een hoge pet op hebben met de gedachtegang "geen enkele man komt in de buurt/kan in de buurt komen van mijn omnipotence (zo noem ik het maar even)" met als gevolg klagen over het gegeven dat er geen "mannen meer zijn met wo + uiterlijk + financieel ruim gesettled" terwijl er degelijk wel mannen rondlopen die aan zo'n kaliber voldoen, maar gezien de vrouw gaan ze toch liever voor een "simpele ziel" terwijl de vrouw (of man afhankelijk van karakter) juist op 1 lijn moet proberen te komen met de man gezien beiden gezegend zijn met x eigenschappen
    - vrouwen die (te) narcistisch zijn, intelligent zijn en dus een hoge pet op hebben met de gedachtegang "geen enkele man komt in de buurt/kan in de buurt komen van mijn omnipotence (zo noem ik het maar even)" met als gevolg klagen over het gegeven dat er geen "mannen meer zijn met wo + uiterlijk + financieel ruim gesettled" terwijl er degelijk wel mannen rondlopen die aan zo'n kaliber voldoen, maar gezien de vrouw gaan ze toch liever voor een "simpele ziel" terwijl de vrouw (of man afhankelijk van karakter) juist op 1 lijn moet proberen te komen met de man gezien beiden gezegend zijn met x eigenschappen en kinderen waar je u tegen zou kunnen zeggen later en dus krijg je salima's en nawal's die +35 jaar zijn/manager zijn bij een ING/en dus nog steeds wachten op een droomman

    maar helaas

    ik ben moe


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    189
    15-06-2013

    Citaat Geplaatst door Badrharing Bekijk reactie
    ok laat me doorgaan want om 20:00u moet ik gym pakken en proteine shizzle naar binnen werken

    - vrouwen die (te) narcistisch zijn, intelligent zijn en dus een hoge pet op hebben met de gedachtegang "geen enkele man komt in de buurt/kan in de buurt komen van mijn omnipotence (zo noem ik het maar even)" met als gevolg klagen over het gegeven dat er geen "mannen meer zijn met wo + uiterlijk + financieel ruim gesettled" terwijl er degelijk wel mannen rondlopen die aan zo'n kaliber voldoen, maar gezien de vrouw gaan ze toch liever voor een "simpele ziel"
    - vrouwen die (te) narcistisch zijn, intelligent zijn en dus een hoge pet op hebben met de gedachtegang "geen enkele man komt in de buurt/kan in de buurt komen van mijn omnipotence (zo noem ik het maar even)" met als gevolg klagen over het gegeven dat er geen "mannen meer zijn met wo + uiterlijk + financieel ruim gesettled" terwijl er degelijk wel mannen rondlopen die aan zo'n kaliber voldoen, maar gezien de vrouw gaan ze toch liever voor een "simpele ziel" terwijl de vrouw (of man afhankelijk van karakter) juist op 1 lijn moet proberen te komen met de man gezien beiden gezegend zijn met x eigenschappen
    - vrouwen die (te) narcistisch zijn, intelligent zijn en dus een hoge pet op hebben met de gedachtegang "geen enkele man komt in de buurt/kan in de buurt komen van mijn omnipotence (zo noem ik het maar even)" met als gevolg klagen over het gegeven dat er geen "mannen meer zijn met wo + uiterlijk + financieel ruim gesettled" terwijl er degelijk wel mannen rondlopen die aan zo'n kaliber voldoen, maar gezien de vrouw gaan ze toch liever voor een "simpele ziel" terwijl de vrouw (of man afhankelijk van karakter) juist op 1 lijn moet proberen te komen met de man gezien beiden gezegend zijn met x eigenschappen en kinderen waar je u tegen zou kunnen zeggen later en dus krijg je salima's en nawal's die +35 jaar zijn/manager zijn bij een ING/en dus nog steeds wachten op een droomman

    maar helaas

    ik ben moe
    1 lijn is wellicht niet helemaal op zn plek

    denk dat mate van agility wel beter binnen de context valt


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    189
    15-06-2013

    maja drerries

    deze jongeman heeft ervoor gezorgd dat risk management nu draaiende en agile is bij CISO ABN AMRO (Chief Information Security Officer)

    vraag daar naar Ilias en je hoort alleen maar masha'allah verhalen

    masha'allah ikku

    schouderklopje


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Mannen die narcistisch zijn.
    Mannen die psychopaten zijn.
    Mannen die dom zijn.
    Mannen die vaker in de spiegel kijken dan de gemiddelde vrouw.
    Mannen die te veel vrouwelijke trekjes hebben, ik bedoel ik ben de vrouw en jij bent de man dus laten we het ook zo houden.
    Mannen die geen respect hebben.
    Mannen met losse handjes.
    Mannen zonder smaak (betreffende kleding).
    Mannen die denken dat ze met hun geld elke vrouw kunnen imponeren.
    Mannen die lui zijn.
    Mannen die geen lef hebben en zo bang als een kippetje zijn.
    Mannen die beste vriendinnen hebben en met meer meiden omgaan dan met eigen geslacht.
    Mannen die roddelen (valt ook onder vrouwentrekjes)

    Dit is het voorlopig.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Handsome_G Bekijk reactie
    Afknappers laat ik wel achterwege, anders wordt het een hele lange lijst.
    Maar ze is pas trouw materiaal als er nooit iemand aan haar heeft gezeten.
    grote woorden grote woorden i like it


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.176
    16-04-2009

    Citaat Geplaatst door Badrharing Bekijk reactie
    maja drerries

    deze jongeman heeft ervoor gezorgd dat risk management nu draaiende en agile is bij CISO ABN AMRO (Chief Information Security Officer)

    vraag daar naar Ilias en je hoort alleen maar masha'allah verhalen

    masha'allah ikku

    schouderklopje
    Mannen die bij een bank werken.. afknapper.

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Badrharing Bekijk reactie
    maja drerries

    deze jongeman heeft ervoor gezorgd dat risk management nu draaiende en agile is bij CISO ABN AMRO (Chief Information Security Officer)

    vraag daar naar Ilias en je hoort alleen maar masha'allah verhalen

    masha'allah ikku

    schouderklopje
    *Schouderdreun voor jou*
    Citaat Geplaatst door Badrharing Bekijk reactie
    - vrouwen die (te) narcistisch zijn
    - vrouwen die (te) narcistisch zijn, intelligent zijn en dus een hoge pet op hebben
    - vrouwen die (te) narcistisch zijn, intelligent zijn en dus een hoge pet op hebben met de gedachtegang "geen enkele man komt in de buurt/kan in de buurt komen van mijn omnipotence (zo noem ik het maar even)"
    - vrouwen die (te) narcistisch zijn, intelligent zijn en dus een hoge pet op hebben met de gedachtegang "geen enkele man komt in de buurt/kan in de buurt komen van mijn omnipotence (zo noem ik het maar even)" met als gevolg klagen over het gegeven dat er geen "mannen meer zijn met wo + uiterlijk + financieel ruim gesettled"

    moet ik nog doorgaan?
    [emoji38]
    Citaat Geplaatst door Badrharing Bekijk reactie
    ok laat me doorgaan want om 20:00u moet ik gym pakken en proteine shizzle naar binnen werken

    - vrouwen die (te) narcistisch zijn, intelligent zijn en dus een hoge pet op hebben met de gedachtegang "geen enkele man komt in de buurt/kan in de buurt komen van mijn omnipotence (zo noem ik het maar even)" met als gevolg klagen over het gegeven dat er geen "mannen meer zijn met wo + uiterlijk + financieel ruim gesettled" terwijl er degelijk wel mannen rondlopen die aan zo'n kaliber voldoen, maar gezien de vrouw gaan ze toch liever voor een "simpele ziel"
    - vrouwen die (te) narcistisch zijn, intelligent zijn en dus een hoge pet op hebben met de gedachtegang "geen enkele man komt in de buurt/kan in de buurt komen van mijn omnipotence (zo noem ik het maar even)" met als gevolg klagen over het gegeven dat er geen "mannen meer zijn met wo + uiterlijk + financieel ruim gesettled" terwijl er degelijk wel mannen rondlopen die aan zo'n kaliber voldoen, maar gezien de vrouw gaan ze toch liever voor een "simpele ziel" terwijl de vrouw (of man afhankelijk van karakter) juist op 1 lijn moet proberen te komen met de man gezien beiden gezegend zijn met x eigenschappen
    - vrouwen die (te) narcistisch zijn, intelligent zijn en dus een hoge pet op hebben met de gedachtegang "geen enkele man komt in de buurt/kan in de buurt komen van mijn omnipotence (zo noem ik het maar even)" met als gevolg klagen over het gegeven dat er geen "mannen meer zijn met wo + uiterlijk + financieel ruim gesettled" terwijl er degelijk wel mannen rondlopen die aan zo'n kaliber voldoen, maar gezien de vrouw gaan ze toch liever voor een "simpele ziel" terwijl de vrouw (of man afhankelijk van karakter) juist op 1 lijn moet proberen te komen met de man gezien beiden gezegend zijn met x eigenschappen en kinderen waar je u tegen zou kunnen zeggen later en dus krijg je salima's en nawal's die +35 jaar zijn/manager zijn bij een ING/en dus nog steeds wachten op een droomman

    maar helaas

    ik ben moe
    [emoji38]
    Citaat Geplaatst door Badrharing Bekijk reactie
    1 lijn is wellicht niet helemaal op zn plek

    denk dat mate van agility wel beter binnen de context valt
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Zohra0 Bekijk reactie
    Mannen die narcistisch zijn.
    Mannen die psychopaten zijn.
    Mannen die dom zijn.
    Mannen die vaker in de spiegel kijken dan de gemiddelde vrouw.
    Mannen die te veel vrouwelijke trekjes hebben, ik bedoel ik ben de vrouw en jij bent de man dus laten we het ook zo houden.
    Mannen die geen respect hebben.
    Mannen met losse handjes.
    Mannen zonder smaak (betreffende kleding).
    Mannen die denken dat ze met hun geld elke vrouw kunnen imponeren.
    Mannen die lui zijn.
    Mannen die geen lef hebben en zo bang als een kippetje zijn.
    Mannen die beste vriendinnen hebben en met meer meiden omgaan dan met eigen geslacht.
    Mannen die roddelen (valt ook onder vrouwentrekjes)

    Dit is het voorlopig.
    Precies dit.

    - mannen die exen hebben of een verleden hebben met meisjes.
    -roken en andere dingen
    -niet bidden
    -schelden
    -gewelddadige tiepjes.
    -arrogant en narrowminded.
    -gierig
    -te gul (te veel geld uitgeven om saus, zoals merkkleding)
    -respectloos tegen ouderen.
    -kid haters.
    -hardop zeuren over andere mensen, roddelen. Iegh.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  13. #28
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Om saus?
    Wauw wat een taalgebruik.

    Verstuurd vanuit West
    nemo tenetur prodere se ipsum

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Mtiwiewest Bekijk reactie
    Om saus?
    Wauw wat een taalgebruik.

    Verstuurd vanuit West
    Cool he? Ewa jah



    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    187
    21-12-2015

    Vrouwen die zich zelf op profielen plaatsen