1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    142
    23-02-2015

    Citaat Geplaatst door NotInTheMood Bekijk reactie
    Mag ik vragen waar jij last van hebt?
    Angst voor het hebben van angst en om er zo gek van te worden dat je misschien niet meer in controle bent met alle gevolgen van dien. Ik realiseer me dat het nergens op slaat en ik vertrouw in Allah swt, maar die gedachten spoken maar rond in me hoofd met veel angst en lichamelijke klachten als gevolg...

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    142
    23-02-2015

    Citaat Geplaatst door Indian_Rose Bekijk reactie
    Ik raad je pillen af. Pillen verminderen je symptomen maar halen het uiteindelijk je angsten niet weg. Ik zou als ik jou was met een psycholoog praten en het liefst een islamitische die bekijkt ook gelijk vanuit islamitisch oogpunt.
    Ik heb eens gekeken naar islamitische psychologen...De grap is dat ze bijna niet vergoed worden! Dure grap...

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    764
    06-03-2014

    Moi, heb langdurig last gehad van verschillende dingen. If you want to ask some questions, u can send me a private message .
    I am not alone -
    the truth is
    I befriended my loneliness

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Citaat Geplaatst door Riffijn87 Bekijk reactie
    Wat hadden die mensen dan voor "stoornis"?
    Depressie, ptss (gaat vaak samen maar niet altijd), agorafobie..manische depressie..maar ze reageerde allemaal anders op hun medicijnen..
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Citaat Geplaatst door Triumphant Bekijk reactie
    Jij bent vaak aangerand door familieleden, is dan wel logisch dat je last hebt gehad van kwalen. Gelukkig is het verleden tijd en blijft je oom van je af.
    Hey gaylord, dit zijn geen dingen om over te grappen.
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.541
    16-10-2008

    Jij hebt duidelijk een depressie, ik heb ook een depressie. Ik herken me in jou...die vreselijke angst...daardoor heb je ook maagklachten! Onduidelijke angst...angst om gek te worden...angst om alles te verliezen. Ik herken je.

    Ik heb een postnatale depressie, loop bij 2 psychologen, 1tje in Marokko... voor als ik daar ben 1tje in Nederland... plus ik gebruik medicatie. Fluoxetine 20 mg(prozac), 80 procent van de problemen zijn verholpen...Ik heb na 3 maanden een dosisverhoging gekregen, 3 dagen geleden, dus nu slik ik 30 mg om boven de depressie te komen...daarna nog 6 maanden gebruiken totdat de depressie vanzelf over is. Zeer goede ervaring mee. Heeft heel snel gewerkt bij mij!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.541
    16-10-2008

    Citaat Geplaatst door mnl_oma Bekijk reactie
    Hey gaylord, dit zijn geen dingen om over te grappen.
    Zeker niet, mensen die het niet meegemaakt hebben hebben er geen kaas van gegeten, dus niet op reageren...sukkels!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Citaat Geplaatst door Triumphant Bekijk reactie
    Jouw neef kon ook zeker niet met zijn tengels van je afblijven?
    Dit soort grappen worden niet gewaardeerd. Ik zou maar oppassen met wat je grapt. Voordat je het weet zit je in een soortgelijke situatie. Als je geen empatisch vermogen hebt is dat een ding maar reageer dan niet in een topic waar mensen serieus hulp zoeken. Dat je 100 shades of fucked up bent en het niet inziet is jouw probleem maar val ons er niet mee lastig.
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    764
    06-03-2014

    Citaat Geplaatst door Triumphant Bekijk reactie
    Jij bent vaak aangerand door familieleden, is dan wel logisch dat je last hebt gehad van kwalen. Gelukkig is het verleden tijd en blijft je oom van je af.
    Heel grappig, Triumphant.
    I am not alone -
    the truth is
    I befriended my loneliness

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    764
    06-03-2014

    Citaat Geplaatst door Triumphant Bekijk reactie
    Als iemand mij zou verkrachten zou ik er waarschijnlijk intens van genieten. Zo zwaar 100 shades of fucked up ben ik. Je klinkt overigens als een ervaringsdeskundige mnl_oma. Neem het allemaal niet zo serieus joh, je overleeft het leven toch niet.

    Ik verkracht je met alle liefde.
    I am not alone -
    the truth is
    I befriended my loneliness

  11. #26
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Jups, helaas veel ervaring mee. Echter, (nog) geen enkele ervaring die mij heeft geholpen.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    764
    06-03-2014

    Citaat Geplaatst door Triumphant Bekijk reactie
    Dan heb je waarschijnlijk een ladder nodig a hobbit van 165 cm.
    Ik beklim je bonenstaak wel .
    I am not alone -
    the truth is
    I befriended my loneliness

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Citaat Geplaatst door Triumphant Bekijk reactie
    Wacht, ik trek even aan de handrem. Dus jij, mnl_oma en Paralyzed hebben allemaal een verkrachting meegemaakt. Als dit echt zo is dan hierbij mijn welgemeende excuses. Als jullie gewoon zieltjes proberen te winnen om aan te geven hoe kwetsbaar jullie wel niet zijn, fuck you.




    Als iemand mij zou verkrachten zou ik er waarschijnlijk intens van genieten. Zo zwaar 100 shades of fucked up ben ik. Je klinkt overigens als een ervaringsdeskundige mnl_oma. Neem het allemaal niet zo serieus joh, je overleeft het leven toch niet.

    Mijn leven gaat jou werkelijk geen flikker aan. Wat ik probeer uit te leggen is dat je wat zou moeten doen aan je inlevingsvermogen en als je een psychopaat of sociopaat bent dan moet je maar wegblijven.
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.541
    16-10-2008

    Citaat Geplaatst door Triumphant Bekijk reactie
    Wacht, ik trek even aan de handrem. Dus jij, mnl_oma en Paralyzed hebben allemaal een verkrachting meegemaakt. Als dit echt zo is dan hierbij mijn welgemeende excuses. Als jullie gewoon zieltjes proberen te winnen om aan te geven hoe kwetsbaar jullie wel niet zijn, fuck you.
    Hoop dat je geen depressie gaat meemaken in je leven...want dan zak je nog dieper in het stront...strontwijf dat je bent.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    764
    06-03-2014

    Citaat Geplaatst door Triumphant Bekijk reactie
    Wacht, ik trek even aan de handrem. Dus jij, mnl_oma en Paralyzed hebben allemaal een verkrachting meegemaakt. Als dit echt zo is dan hierbij mijn welgemeende excuses. Als jullie gewoon zieltjes proberen te winnen om aan te geven hoe kwetsbaar jullie wel niet zijn, fuck you.




    Als iemand mij zou verkrachten zou ik er waarschijnlijk intens van genieten. Zo zwaar 100 shades of fucked up ben ik. Je klinkt overigens als een ervaringsdeskundige mnl_oma. Neem het allemaal niet zo serieus joh, je overleeft het leven toch niet.

    Ik ben het wel eens met mnl oma. Je maakte een misplaatste grap over een ziek onderwerp. Ik ben dat niet gewend.
    I am not alone -
    the truth is
    I befriended my loneliness