1. #1321
    MVC Lid

    Reacties
    97
    01-03-2014

    Ben met je eens rightenproud

  2. #1322
    MVC Lid

    Reacties
    592
    17-08-2010

    Indd echt jammer, (rightenproud) ben er helemaal mee eens.....

  3. #1323
    MVC Lid

    Reacties
    22
    05-10-2010

    Citaat Geplaatst door RightAndProud Bekijk reactie
    Ik zal maar spreken voor de meerderheid van de lezers. Ik vind het jammer genoeg dat er wel laks aan respect is van je als schrijfster van dit verhaal jegens je lezers, de meeste hiervan zijn zeer erge trouwe lezers van je geweest en nog steeds volgen ze en uppen ze je verhaal continue.
    Ik heb alle begrip voor je privé leven, want schrijven is eenmaal een hobby en ja soms heeft men een writersblock, waar men letterlijk en figuurlijk dichtklapt bij het verder schrijven van een vervolg. Er is ook geduld geweest toen je ook opeens verdwenen was een jaar geleden, ook dan lieten de Hardcore lezers je verhaal niet in de steek. Maar dan toch, veel schrijfsters creëren ook een band met de lezers, waar ze door interactie met elkander wat beter begrip krijgen van de lezers als het een moment niet lukt om te schrijven. Je bent een helaas een afzondering hierin, het lijkt ook alsof je een schim bent op het forum, die enkel vervolgens plaats en dan van de aardbodem verdwijnt. Beloftes die je vaak maakt maar toch niet nakomt, ja er kunnen zaken opeens er tussen komen maar efkes iets laten weten zodat de lezers niet de gedachte hebben dat je niet betrouwbaar bent, zou een goede verandering zijn. We weten dat een gezin hebben en het werken daarnaast veel tijd van je vergen als persoon maar als je gekozen hebt om je hobby te delen met ons, dan hoor je ook te begrijpen dat wij als lezers ons vaak in het zak gezet worden voelen. Als je frequente excuus wat betreft het niet in kunnen loggen op de website, zou je dan toch een beetje de verantwoordelijkheid nemen en misschien een nieuwe gebruikersnaam aanvragen waar je dan toch verder op kan gaan schrijven zodat je je trouwe en stille lezers niet verwaarloost. Ik wilde dit al een tijd geleden van me afschrijven omdat ik het jammer vind dat iemand met jouw talent niet bewust bent van het feit dat je lezers hebt die graag verder willen lezen...
    Ik ben/was een trouwe lezer maar zulke dingen vind ik jammer maar je weet nooit wat haar kant is.
    Misschien is ze wel overleden en daarom niet meer wat van zich zelf laten horen. Of iets anders ergs gebeurd. Soms moeten mensen wij gewoon accepteren wat er gebeurd ookal hebben we geen gehoor. Want Allah weet alleen. Ik ben het met je eens dat het fijner is om iets van iemand te weten maar wij weten haar situatie niet. dat wou ik ff gezegd hebben.

  4. #1324
    Verbannen

    Reacties
    758
    29-10-2016

    Citaat Geplaatst door essiiejj Bekijk reactie
    Ik ben/was een trouwe lezer maar zulke dingen vind ik jammer maar je weet nooit wat haar kant is.
    Misschien is ze wel overleden en daarom niet meer wat van zich zelf laten horen. Of iets anders ergs gebeurd. Soms moeten mensen wij gewoon accepteren wat er gebeurd ookal hebben we geen gehoor. Want Allah weet alleen. Ik ben het met je eens dat het fijner is om iets van iemand te weten maar wij weten haar situatie niet. dat wou ik ff gezegd hebben.
    Lieverd als je mijn reactie echt gelezen had, wist je dat ik begrip had voor haar situatie als echtgenote, en werkende moeder. Ze heeft een week of 2 geleden aangegeven dat ze verder ging maar het is er niet van gekomen net zoals de andere keren dat ze beloften gemaakt had. Het isook niet aanvallend jegens haar bedoeld geweest de reactie maar vind het jammer voor diegene die echt met haar verhaal bezig waren.

  5. #1325
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-04-2012

    ?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #1326
    Mosliema

    Reacties
    2.476
    13-05-2007

    Citaat Geplaatst door RightAndProud Bekijk reactie
    Ik zal maar spreken voor de meerderheid van de lezers. Ik vind het jammer genoeg dat er wel laks aan respect is van je als schrijfster van dit verhaal jegens je lezers, de meeste hiervan zijn zeer erge trouwe lezers van je geweest en nog steeds volgen ze en uppen ze je verhaal continue.
    Ik heb alle begrip voor je privé leven, want schrijven is eenmaal een hobby en ja soms heeft men een writersblock, waar men letterlijk en figuurlijk dichtklapt bij het verder schrijven van een vervolg. Er is ook geduld geweest toen je ook opeens verdwenen was een jaar geleden, ook dan lieten de Hardcore lezers je verhaal niet in de steek. Maar dan toch, veel schrijfsters creëren ook een band met de lezers, waar ze door interactie met elkander wat beter begrip krijgen van de lezers als het een moment niet lukt om te schrijven. Je bent een helaas een afzondering hierin, het lijkt ook alsof je een schim bent op het forum, die enkel vervolgens plaats en dan van de aardbodem verdwijnt. Beloftes die je vaak maakt maar toch niet nakomt, ja er kunnen zaken opeens er tussen komen maar efkes iets laten weten zodat de lezers niet de gedachte hebben dat je niet betrouwbaar bent, zou een goede verandering zijn. We weten dat een gezin hebben en het werken daarnaast veel tijd van je vergen als persoon maar als je gekozen hebt om je hobby te delen met ons, dan hoor je ook te begrijpen dat wij als lezers ons vaak in het zak gezet worden voelen. Als je frequente excuus wat betreft het niet in kunnen loggen op de website, zou je dan toch een beetje de verantwoordelijkheid nemen en misschien een nieuwe gebruikersnaam aanvragen waar je dan toch verder op kan gaan schrijven zodat je je trouwe en stille lezers niet verwaarloost. Ik wilde dit al een tijd geleden van me afschrijven omdat ik het jammer vind dat iemand met jouw talent niet bewust bent van het feit dat je lezers hebt die graag verder willen lezen...
    Normaal gesproken zou ik niet eens reageren nadat ik zolang heb moeten wachten op een vervolg...
    Maar ik ben het ook heel erg met je eens RightAndProud.

    Salma, ik ben zo'n groot fan van jou maar dat zijn er ook meerdere op deze topic.
    Ik vind het jammer dat je niets meer van je laat horen en dat je je verhaal weer aan de kant zet net als een jaar geleden.
    Want serieus hoe geweldig ik je verhaal ook vind... Ik weet gewoon niet meer waar het over gaat .. wel in grote lijnen maar van die leuke momenten in het verhaal kan ik mij bijna niets meer herinneren het is aan het vervagen..

    ( Ik begrijp dat je werkt en dat je moeder en iemands echtgenote bent, maar zou fijn zijn als je gewoon aangeeft als je door drukte niet verder gaat of pas over 6maanden of een jaar)

    Veel succes met alles.

    Nador_Chika

  7. #1327
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-04-2012

    [emoji17]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #1328
    MVC Lid

    Reacties
    10
    19-10-2016

    Echt jammer dit.......

  9. #1329
    MVC Lid

    Reacties
    34
    08-05-2012

    Nogsteeds niks

  10. #1330
    MVC Premium

    Reacties
    1.187
    07-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Hoop dat je snel weer verder gaat!
    Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het paradijs.

  11. #1331
    MVC Lid

    Reacties
    1
    27-08-2016

    Wil je aub verder schrijven?

  12. #1332
    MVC Lid

    Reacties
    1
    17-02-2017

    ik mis dit verhaal zo erg

  13. #1333
    MVC Lid

    Reacties
    97
    01-03-2014

    Selma laat iets van je horen

  14. #1334
    MVC Lid

    Reacties
    1
    27-12-2014

    Een top verhaal. Ik hoop dat je snel een schrijft.. al je verhalen zijn super gaaf

  15. #1335
    MVC Lid

    Reacties
    196
    25-01-2010

    Jammer dat dit niet afgemaakt is. Top verhaal , net als haar andere verhalen.
    trotse mama van 3 prinsesjes