1. #1201
    MVC Lid

    Reacties
    375
    04-10-2004

    Zoals altijd prachtig, je doet het goed meid

  2. #1202
    MVC Lid

    Reacties
    92
    13-03-2016

    Upppppppppopoppppppppp

  3. #1203
    MVC Lid

    Reacties
    2.292
    12-12-2008

    ik ga morgen smorgens schrijven Inshaallah
    VERHALEN: 'GEVANGEN IN EEN GOUDENKOOI'
    'VER WEG VAN KOUD'
    'CHEMSI & DE PRINS'
    'ROSA SUAREZ DA SILVA'
    'WHISPER' - FARFALLINA
    HOTEL MAMA- Nieuw verhaal: Glass killer heel

  4. #1204
    MVC Lid

    Reacties
    2.292
    12-12-2008

    deze site doet echt vreemd, ik krijg niets gepost
    VERHALEN: 'GEVANGEN IN EEN GOUDENKOOI'
    'VER WEG VAN KOUD'
    'CHEMSI & DE PRINS'
    'ROSA SUAREZ DA SILVA'
    'WHISPER' - FARFALLINA
    HOTEL MAMA- Nieuw verhaal: Glass killer heel

  5. #1205
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-04-2012

    Upp


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #1206
    MVC Lid

    Reacties
    20
    02-07-2016

    Citaat Geplaatst door salma83 Bekijk reactie
    deze site doet echt vreemd, ik krijg niets gepost
    Ik zie niets dat gekeurd moet worden, dus het zou ook bij jou kunnen liggen.

    Anders kan je je huidige reactie even wijzigen en daarin je verhaal in updaten!

  7. #1207
    Mosliema

    Reacties
    2.476
    13-05-2007

    Uhmm, in drie dagen FARFALLINA gelezen.

    Pff ik heb zitten huilen, maar ik heb er van genoten. Ik had toevallig die nog niet gelezen ..

    Upp salma je zei s'morgens we zitten nu in de middag

  8. #1208
    MVC Lid

    Reacties
    92
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door nador_chika Bekijk reactie
    Uhmm, in drie dagen FARFALLINA gelezen.

    Pff ik heb zitten huilen, maar ik heb er van genoten. Ik had toevallig die nog niet gelezen ..

    Upp salma je zei s'morgens we zitten nu in de middag
    Haha ja is leuk

  9. #1209
    MVC Lid

    Reacties
    2.292
    12-12-2008

    Ik nam een slok van mijn koffie. Hetgeen ik elke morgen serieus nodig heb om mijn hoofd te ordenen.
    “Ik luister zei ik”. “Sinds wanneer heb je last van nachtmeries? “ “ Hmmm, dacht ik even na, al even nu”
    “Kom ik er vaak in voor, vroeg hij”?
    “Ik vond het een zeer vreemde vraag”.Ik durfde niet antwoorden. Hij ging direct over mijn gezicht. “Je moet niet verlegen zijn , of u ongemakkelijk beginnen voelen lieverd”. “ Het is belangrik”. “Meestal, antwoorde ik zacht.”Heb je er ooit met iemand over gesproken”? Ik schudde direct mijn hoofd. “Niet dat jij er in voor komt”. “Wel dat ik last heb van nachtmerries”. “Ze lijken steeds zo echt”.
    Ik vond het zo spannend hier bij hem in bed. Zijn borstkas was gespierd en gewoon om van te bezwijken. Ik durfde niet te kijken en anderzijds kon ik gewoon mijn ogen niet van hem afhouden.
    Ik probeerde te doen alsof het mij niets doet. Maar de waarheid was dat ik naar adem moest happen.
    Hij staarde mij aan. Ik nam een slokje van mijn koffie als hij en korte beweging deed en ik een wonde zag boven zijn schouders. Het leek op een schotwonde. Deze keer kon ik mijn ogen niet afhouden. “Is hij geschoten geweest”? Hij zag mij kijken. Ik nam deze keer een grote slok koffie dat ik mijn tong er bijna door verbrande. “Wat heb je daar, vroeg ik”. Hij ging met zijn hand over zijn schouder en slaakte een diepe zucht. “Ik ben geraakt geweest”. Door de zenuwen nam ik een klein stukje fruit in mijn mond. “Wanneer, vroeg ik bang”. Hij hield zijn ogen op mij gericht. We werden allebei opgeschrikt door zware donder. Het was serieus aan het onweren. “De nachtmerries , waar je de laatste tijd zoveel last van hebt zei hij….-“Zijn die echt onderbrak ik hem”. Hij knikte. Hij bleef naar mij kijken. Ik probeerde rustig te blijven. “Hoe?” Hoe en waarom droom ik ervan en kan ik het mij niet herinneren. “ Ik had niet door dat ik begon te trillen. Hij keek mij bezorgd aan als ik mijn koffie opdronk. Hij nam de tas uit mijn handen. En de plateau op de grond. Ik bewoog niet. “Schat, zei hij zacht”! Ik voelde de tranen in mijn ogen prikkelen. “ Ben ik gek aan het worden”? Hij schudde onmiddellijk zijn hoofd”. “ Dat zeker niet, zei hij snel. “Waarom dan wel”. Alles wat ik droom is waar”??? “We werden achtervolgt door iemand vertelde hij”. “Je zat naast me in de wagen”. “Er werd geschoten, en ik schoot terug”. Hij heeft mij geraakt, hij is uiteindelijk ook de controle over het stuur verloren en is overkop gegaan.” “Auto is in brand gevlogen, ging ik verder”. Annes knikte. Ja, dat klopt”. “ En mijn handtas die…- Annes knikte weer”.
    “Wat heb je nog gedroomd , vroeg hij” Ik nam mijn hoofd vast en ging over mijn haar.
    “Sophia schat, zei hij”. “Ik weet niet antwoorde ik emotioneel”. “Wat is er met mij gebeurd”.
    “We zijn al even samen Sophia”. Mijn hart ging razend tekeer. Ik kon het niet geloven. Mijn liefde voor hem waarmee ik plots zo erg mee overspoeld werd.” Ik schude mijn hoofd. Hij kwam iets dichter en wilde mij vasthouden. Ik hield hem wat tegen. Ik kan het niet zei ik gebroken. Ik ga gek worden Annes.
    “Neen , dat ben je echt niet”. “Nu al die dagen doe je alsof dat…- je doet net alsof…- “ Je bent mijn verloofde Sophia, in feite mijn vrouw, we hebben de akte getekend”. Ik stond rechtop bed als hij dat ook deed met 1 reflex. Hij nam mij onmiddellijk vast. De tranen liepen over mijn wangen. Ik wil je niet in de war brengen. Ik wil je vertellen wat er gebeurd is en hoe het komt dat je het bent vergeten.
    “Weten papa mama het ook, vroeg ik”. “ Ja, antwoorde hij”. Ik trok mij uit zijn armen als ik opstond en naar de deur liep. Hij sprong ook van bed. Ik moest mijn adem inhouden hoe hij zo gespierd voor mij stond in zijn boxershort. Hij hield onmiddellijk de deur tegen. Laat me gaan Annes ik meen het”. “Neen, zei hij streng, niet voor je alles weet”. “ Je zal het u gaan herinneren”. Hij probeerde rustig te blijven, terwijl ik in alle staten was.” “ Ik ben niet met je getrouwd, en zal dat ook nooit zijn”. “ HOE DURF JE schreeuwde ik”. “LEUGENAAR”. Hij bleef voor de deur staan. Ik meen het Sophia, je gaat nergens heen, tot je wil luisteren. “ Wat ik hier verdorie doe heb ik van mijn leven nooit gedaan, voor geen enkele vrouw. “ Ik ben niet van plan je op te geven Sophia”. “ Ik hou van je, en als je kijkt in je hart zal je het antwoord ook weten”. “ Je houd ook van mij”. “ Doe dit niet, smeekte ik”. “ Wat niet, vroeg hij” emotioneel. “ Ik kan niet nadenken , ik kan mij niets herinneren en jij….- “ Ik zeg u de waarheid Sophia, ik kan het zelf niet meer aan verdomme. “ Hij spuwde eruit wat er gebeurd is”. “ Ramona heeft mij iets toegediend.” En effectief ik heb ze gezien in mijn droom met een naald. Ik kon het snikken niet stoppen. Hij pakte mij stevig vast. “Ik kan het niet aan snikte ik, ik kan het niet”. “ Ik hou van je Sophia, ik zweer het”. “ Je herinnert mij u als de koele smeelap van Annes Baikan, maar wij hebben 2 genoten schat, en ik kan het niet uit mijn hoofd halen.” Ik verstijfde, ik wist niet wat hij bedoelde”. “ Ik respecteer je zo erg schat, zover zijn we niet geraakt, maar ik heb je gezien, ik heb je geproefd en we hebben genoten”. “ Jij hebt ook genoten en het frustreerd mij dat je het u niet kan herinneren. Annes, neen” . Jawel, schat, ik hou van je dat meen ik. “ Ik kan het niet aan, als je staat te liegen tegen mij”. “ Ik heb nooit tegen je gelogen Sophia, nooit”. Ik heb alleen geprobeerd je van mij af te houden en dat is wat je u kan herinneren”. Maar dat ben ik niet meer. Je bent mijn vrouw Sophia. Ik kon het echt niet geloven”.
    Ik zakte op de vloer en zette mij neer. Hij zette zich ook neer tegen de muur. Met 1 knie omhoog.
    Wat een sexy man dacht ik bij mezelf. Ik kon mezelf wel iets aandoen.
    Ben ik zijn vrouw? Heb je me daarom meegebracht?” Neen, niet alleen daarvoor antwoorde hij”. “ Ik meen het over de plannen, ik geloof er echt in schat, het zal een succes zijn “. Los daarvan wilde ik jouw de waarheid vertellen, ik wilde je doen herinneren dat we getrouwd zijn”. “ Ik kan het mij niet herinneren zei ik hopeloos”. Ik voel mij echt belogen , bedrogen”. “ Niet door mij schat, ik was ook verast dat je u mij niet kon herinneren.” Ramona is voor onbepaalde duur geschorst door Ramzi Mouhandiz”. “Ze heeft een grote fout gemaakt”. “ Het was niet de bedoeling dat je zou gezien hebben dat de boel is afgebroken geweest”. “Ze waren me komen halen nadat ik had laten weten wilde stoppen met werken”. Ze wilden mij nog op een zaak, maar die had ik geweigerd.” Uiteindelijk had ik toegegeven dat ik het wil afwerken, maar nadien zou stoppen”. “ Ik had mijn keuze gemaakt, ik wilde mij helemaal op jouw focussen, ik wilde simpelweg jouw als mijn vrouw, jouw als de moeder van mijn kinderen.
    Ik veegde mijn tranen weg. De zware regen knetterder tegen de ramen. Het was zeer grijs buiten.
    “Ik ben bang”. Hij kroop zachtjes naar mij en pakte mij vast. Ik viel in zijn armen. Hij kuste mij vol hartstocht. Ik kuste hem terug. Het deed pijn, omdat ik het niet kon geloven dat Annes Baikan mijn man is. Ik kon het niet vatten. Ik kon ook niet helder nadenken. “Annes Annes ik kan het niet aub stop”.
    Hij hield onmiddelij op”. Ik stond op en deze keer hield hij mij niet tegen.
    VERHALEN: 'GEVANGEN IN EEN GOUDENKOOI'
    'VER WEG VAN KOUD'
    'CHEMSI & DE PRINS'
    'ROSA SUAREZ DA SILVA'
    'WHISPER' - FARFALLINA
    HOTEL MAMA- Nieuw verhaal: Glass killer heel

  10. #1210
    Bijna Lid

    Reacties
    480
    20-04-2012

    Omgg waauuww

  11. #1211
    Ewa ja..

    Reacties
    358
    12-02-2013

    Omg!!! Hij heeft haar de waarheid verteld!! Komop ik wil meer!!

  12. #1212
    MVC Lid

    Reacties
    38
    11-02-2013

    Nog eentje! Drama-alarm! Laat het goed komen.

  13. #1213
    Al Hoceima

    Reacties
    864
    24-11-2008

    Omggggg hij heeft t haar vertelddd, upp ga snel verder xx
    A muslim on his face and knees is stronger than a king on his throne

    Meerdere Gebruikers


  14. #1214
    MVC Lid

    Reacties
    97
    01-03-2014

    Omg arme sophia wat heb je gedaan klootzak !! Vuile vieze heks van een roman heeft haar doen denken dat ze gek is ocharme ugghhh!!!

  15. #1215
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    Hoi Salma
    kan je aangeven of het vandaag gaat lukken we wachten op je