1. #781
    MVC Lid

    Reacties
    27
    25-09-2009

    Still waiting...

  2. #782
    Bijna Lid

    Reacties
    480
    20-04-2012

    Upp


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #783
    MVC Lid

    Reacties
    97
    01-03-2014

    Nog steeds niets pfff

  4. #784
    MVC Lid

    Reacties
    92
    13-03-2016

    Morgen weer incha Allah shokran alvast

  5. #785
    MVC Lid

    Reacties
    2.292
    12-12-2008

    sorry, ik was veels te laat thuis, ik ben naar een spa geweest.
    Het was super, ik had dat echt nodig :-)
    VERHALEN: 'GEVANGEN IN EEN GOUDENKOOI'
    'VER WEG VAN KOUD'
    'CHEMSI & DE PRINS'
    'ROSA SUAREZ DA SILVA'
    'WHISPER' - FARFALLINA
    HOTEL MAMA- Nieuw verhaal: Glass killer heel

  6. #786
    MVC Lid

    Reacties
    371
    22-02-2010

    Dan heb je genoten! Bsaha!
    Up..
    Yuu

  7. #787
    MVC Premium

    Reacties
    1.187
    07-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Salma je houd ons echt in spanning. Hoop dat je er van hebt genoten!!
    Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het paradijs.

  8. #788
    Mosliema

    Reacties
    2.476
    13-05-2007

    Fijn om te lezen dat je hebt kunnen ontspannen . Wij willen nu ook ontspannen door een mega xxxxxxl vervolgjjes

  9. #789
    MVC Lid

    Reacties
    23
    30-08-2014

    Waar blijft het vervolg

    Kan niet meer wachten
    Li La Love Loves Li La

  10. #790
    MVC Premium

    Reacties
    1.187
    07-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Salma kan je ons laten weten wanneer we een vervolg kunnen verwachten? Alvast bedankt
    Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het paradijs.

  11. #791
    MVC Lid

    Reacties
    2.292
    12-12-2008

    Ik hoorde de voetstappen. Ik hield echt mijn adem in. Ik kon elk moment doodvallen van de angst. De voetstappen stopten aan de angst. En elk moment zou de kast opengaan. Ik voelde het. Als ik de man hoorde praten . Misschien met zijn mobile of walktie talki …”Ze is hier niet- hoorde ik kort zeggen, zoek het gebouw uit”. Hij liep van de kast weg en de ruimte uit. Ik kon terug diep in en uit ademen. Ik had geen idee wie het was. Ik was zo bang. Ik probeerde terug met mijn gsm, ik zag dat ik 1 streepje had.
    Ik hoopte Annes te kunnen bereiken. Maar het lukte niet. Ik had geen idee wat ik moest doen. In de kast blijven kon ik niet. Had helemaal geen adem. Mijn laatste minuten zijn geteld.
    Ik kroop uit de kast. De deur stond open. Ik deed zenuwachtig mijn schoenen uit. Ik wandelde blootsvoets door de gang. Mijn hart sprong er bijna uit. Ik wilde buiten geraken. Maar hoe?
    Ik hoorde terug stemmen en liep door de gang als iemand mij zag en mij achterna rende.
    Ik spurtte door de gang en zag dat een doorgang. Snel liep ik daar in en rende naar de trappen. Ik kon niet meer. Ik rende als een gek. Ik wilde het opgeven. Ik kon niet meer en bleef toch gaan. Ik rende naar boven als ik op het dak kwam. Ik keek op mijn gsm. Ik had bereik en verschillende gemiste oproepen die binnenkwamen van Annes. Ik belde hem met trillende handen en mij ogen gericht naar de deur.
    SOPHIAAAA, hoorde ik hem zeggen, ik begon onmiddellijk te huilen. Schat, mijn mannen zijn in het gebouw, je rende weg schat, niet rennen, je bent veilig. Ik zag een man verschijnen op dak, hij gebaarde onmiddellijk dat ik rustig moet blijven. Ik zakte door mijn benen. Hij kwam onmiddellijk naar mij toe en pakte mij stevig vast. Ik huilde mij te pletter. “ Lieve hemel Sophia, schat”. “Zeg mij dat alles ok is”.
    Kijk naar mij. Hij drukte zijn lippen op de mijne. Hij keek diep in mijn ogen, je bent echt veilig”.
    Mijn mensen zochten je. “ Hoe er heeft iemand gebeld en hij zei…- “ Ik kreeg het niet uitgesproken….-de lichten zijn uitgegaan en-… Iemand heeft de lichten vanuit afstand gesaboteerd. “ Niemand geraakt hier binnen. “ Jouw chauffeur zag je niet verschijnen en is beginnen zoeken en vond je niet”. “Er was geen verbinding”. “Wij zagen onmiddellijk dat er iets was, aangezien het systeem het onmiddellijk meld via mobile”. “ Ik ben onmiddellijk gekomen”. “We zoeken uit wie het is”. Hij tilde mij op. Ik verstopte mijn gezicht in zijn hals. Hij zette mij in de wagen . “Praat met mij schat”. Hij was doodongerust.
    Ik veegde mijn tranen weg nadat hij mijn gezicht streelde. “Ik ben vanmiddag onmiddellijk een onderzoek gestart Sophia”. Tijdens de meeting wist ik dat je iets had. “Ben bij jouw assistente gaan horen. Zij wist mij te vertellen dat je telefoon hebt gekregen van Lasaro. Ben het nagegaan.
    “Waarom heb je mij niks gezegd?
    “Waarom heb je mij verdorie ook niet gezegd dat je bijna was doodgereden”??? Hij probeerde rustig te blijven”. Ik wist niet wat antwoorden. “Luister schat, los van wat we voelen, of hoe je er ook over denkt , je moet mij vertrouwen. Ik moet dit weten. “Ik wilde jouw hier niet mee lastig vallen”. Hoe kan je mij in godsnaam hierover lastig vallen Sophia”? Zijn mobile ging af. “ Deze keer stond zijn mobile op speaker. Baikan, zei hij. Ik hoorde Redouan, de majesteit is razend zei hij”. “ Met wat ben je bezig Baikan ?”. “Hij wil niet dat je met zijn dochter nog in contact komt”. “ Ik keek geschrokken op”. Baikan keek mij even aan”. “ Ik meen het Baikan”. “ “Het is een bevel rechtstreeks van hem”. “Ik wil hem spreken zei Annes”. “ Hij jouw niet”. “ Ik meen het Redouan, doe wat je moet doen en zorg ervoor dat ik met hem kan praten”. Redouan legde neer. “Wat is dit vroeg ik geschokt”? “Waarom wil papa niet dat…- “ Je hebt de verloving verbroken en iemand zit achter je aan, die met mij wil afrekenen”. Ik bracht een hand voor mijn mond. “ Wat nu???” “ Als ik u vader niet aan de lijn krijg , dan mag ik in geen geval nog in jouw buurt komen”. Dat kan papa niet maken zei ik in paniek. Annes reed stilzwijgend door.
    “Waarom weet papa dat er iemand achter je aan zit”? Hij antwoorde niet.
    “Annes geef antwoord?” “ Alles wat jouw benaderd kan ik niet over zwijgen”. “Natuurlijk wel, zei ik, je moet liegen, je mag papa niet de waarheid zeggen”. “ Ben je gek zei hij”.
    “Wie zit er achter je aan”? “ Iemand zei hij”. “Niets, dat jij moet weten”. “Natuurlijk wel zei ik, ze willen mij pakken om u te kwetsen.” Hij keek mij aan, hij keek boos”. “Waarom zou dat hé, je hebt ons opgegeven, dus waarom zouden ze jouw willen pakken, om mij te kwetsen”. Ik voelde de tranen in mijn ogen”. “Omdat je mij graag ziet”.
    Als je een bloem graag ziet, da ga je het plukken, zei Annes geïrriteerd. En als je ervan houd dan geef je het dagelijks water”. Ik viel even stil. Je red me altijd, dus je houd van mij.
    “Hou je mond Sophia”. Zijn telefoon ging terug af”. Hij deed onmiddellijk teken dat ik moest zwijgen. “ Baikan, zei hij koel. “Wat, wil je hoorde ik mijn vader zeggen”. “ Er is een vergissing gebeurd zei Annes, u heeft het mis Majesteit”. “ Mijn dochter loopt gevaar en u zegt dat ik het mis heb”. “ Ik moet u onder vier ogen spreken majesteit”. “Waar is mijn dochter riep mijn vader kwaad?” “Ze is bij mij”.
    “WABLIEFT, wat doet ze bij u?” Victoria Quilson, zit hierachter”. “ Mijn vader viel stil. “Dat kan niet siste mijn vader”. Annes bleef stil. “ Breng mijn dochter naar huis, ik wil je spreken zei hij tenslotte”. En legde neer. Mijn hart ging snel tekeer. “Victoria Quilson, zei ik geschrokken”. “Wil zij met je afrekenen”? “Je hebt haar benaderd, zei Annes stil”. Mijn mond viel open. Sorry fluisterde ik. “Annes, wat nu?”
    Annes stopte even de wagen op een afgelegen plek. “ Ik ga je niet meer mogen zien”. “Daar ben ik van overtuigd”. Ik wilde huilen. Hij sloeg met zijn vuist op zijn stuur dat ik ervan schrok. “VERDOMME”.
    Hij keek mij aan, hij had het zeer moeilijk. Heb hem nog nooit zo gezien.
    Luister naar mij, en beloof mij iets”. Ik kon geen woord uitbrengen. “Luister je vroeg hij bijna boos”. Ik knikte snel. “ Je moet mij beloven nooit zonder beveiliging naar buiten te gaan”. “Waar je ook gaat, ook op kantoor, werk af met wat je bezig bent, maar wees nooit, maar nooit alleen, beloof me dat, waar je ook gaat”. “Waarom zeg je dit vroeg ik wanhopig, wat gaat papa doen of zeggen?” “Waar ga je naartoe”? “Neem je afscheid van mij”? “ Ga ik nu niet meer zien”? Annes ???? Hij kwam met zijn hoofd tegen mij aan”. “Annes , fluisterde ik aub”. Beloof mij dat zei hij emotioneel, beloof me dat aub”. “Beloof je dat snikte ik”. “Wat heb je met mij gedaan fluisterde hij”. Het spijt me zei ik vol emoties”. “Annes, ik hou van je”. “Sssssst, zei hij”. Hij raakte mijn lippen aan”. Annes fluisterde ik zacht”. Hij kuste mij, hij kuste mij vol hartstocht, vol emoties. “Annes ik praat met papa, je hebt niets te maken met alles, ik wil je niet kwijt aub”. “Ik hou van je schat, je bent mijn bloem en het liefst van al zou ik je dagelijks water wil geven en je eeuwig voor mij hebben”. Annes, neem geen afscheid van mij, laat mij niet vallen alsjeblief ik begrijp het niet, wat gebeurt er?? “ Waarom Victorie??? “Wie doet jouw dit aan”. “ Laat mij niet vallen”. Hij kuste mij”. “Zijn telefoon ging terug af. Hij liet mij met moeite los”. “ Baikan” De majesteit laat niet graag op zich wachten hoorde ik Redouan zeggen”. 5 minuten!
    Mijn hart brak in 1000stukjes. Hij kuste mij nogmaals vol liefde. Hij liet mij dan los en startte de wagen. “Ik laat het niet toe riep ik in de wagen”. Annes zei geen woord meer”. We reden nog maar net binnen in het domein of we werden tegen gehouden”. Ik werd rustig uit de wagen gehaald. “Wat gebeurd er riep ik”. Het komt goed prinses”. Ik kon net zien hoe Annes onder schot werd gehouden en uit de wagen werd gesleurd en op zijn knieën moest gaan zitten. ANNNNNNEEESSSSSS riep ik laat hem los. Ik kon net nog een glimp van hem opvangen als ik werd weggereden. Ik was voor de dood!
    VERHALEN: 'GEVANGEN IN EEN GOUDENKOOI'
    'VER WEG VAN KOUD'
    'CHEMSI & DE PRINS'
    'ROSA SUAREZ DA SILVA'
    'WHISPER' - FARFALLINA
    HOTEL MAMA- Nieuw verhaal: Glass killer heel

  12. #792
    MVC Lid

    Reacties
    92
    13-03-2016

    Pffffff die eikel van seif, upp

  13. #793
    MVC Lid

    Reacties
    2.292
    12-12-2008

    Mama mamaaaa maamaaaaaaaa riep ik door de gang. Iedereen was geschokt mij zo te zien.
    Susu en R.J vroegen wat ik had. “Waar is mama???” Mijn moeder kwam aangerend nadat een bediende haar snel was gaan verwittigen”. “Sophiaaa, schat wat is er”. “Wat is er aan de hand? “ Mamaaaa, papa”. Wat is er met papa??? “Ze werd lijkbleek”. “ Hij gaat Annes iets aandoen”. “ Hij is gearresteerd”. Ik huilde mij dood”. “Mamaaaa hou papa tegen, ik hou van hem mamaaaa, ik hou van hem.
    Ik zakte door mijn benen en viel op de grond. Mama nam mij stevig vast. Mama help mij aub.
    “Waar is papa????” “Geen idee, schat, wat is er gebeurd??? “ Ik begrijp het niet mama”. Annes, wilde mij beschermen mama, hij wilde mij beschermen, hij beschermd mij, hij houd van mij mama”
    “Er mag hem niets overkomen, ik meen het mama, als papa hem iets aandoet”
    Susu pakte mij stevig vast. “Papa , zal hem niets aandoen, wat is er gebeurd zus”? “ Er is iemand die mij dood wilt en weet nie wie?” Mama keek geschokt op! “Annes heeft mij daarstraks gered mama”
    Noran kreeg het bijna aan haar hart. “ Haar secretaris stond op afstand”. “Waar is mijn man, riep Noran”.
    “Hij is het huis uit prinses Noran”. Ik huilde nog harder. Hij mag hem niets aandoen. Mama vroeg hulp om me naar mijn kamer te brengen. Ze probeerde te bellen, maar zijn mobile stond af. “ Ze belde zijn secretaris”. Hij liet weten dat papa in een drukke bespreking was.” HIJ MOET MIJ NU BELLEN , riep Noran”
    Ik kon mij niet stilhouden. Ik probeerde papa zelf te bellen, als mama binnenkwam.
    Ik belde Redouan, die opnam. “Waar is Annes huilde ik”. “Sophia, zei hij, ik kan je dat niet zeggen nu”.
    “Jullie mogen hem niets aandoen, huilde ik”. “Wat doet papa????” “Waar is papa”? “ Geef mij papa door”. “Ik vraag je papa, jouw zo snel mogelijk te bellen”. Mijn mama nam de telefoon van mijn handen”. “Je zegt hem dat hij nu onmiddellijk belt, heb je mij verstaan riep Noran”.
    Ondertussen probeerde ze mij te kalmeren. Ik vertelde mama wat er gebeurd is. Ze kon er niet van over”. Ze was ook zeer boos dat ik Victoria heb ontmoet. Ze huilde enorm.
    “Waarom Sophia”??? Ik weet niet huilde ik ook. “ Ik wilde horen wat ze wilde”. “ Ik had geen idee mama”. “Had ik geweten dat het Annes zou schade had ik haar nooit ontmoet”. Ze moet misschien wraak nemen, ik weet het niet mama, er is iets en ik weet niet wat.” “ Ik wil niet dat ze Annes iets aan doen, ik ben zo bang”. Mama kon het snikken ook niet stoppen. Na een uur kwam papa binnen, ik stond onmiddellijk recht. Hij stond oog in oog met mijn mama”. Ze was erg emotioneel.
    Hij zag er gekwetst uit, Anders dan anders. Mama kon door het snikken geen woord uitbrengen, als hij haar naar zich toe trok. “Ik bleef geblokkeerd staan”. Het spijt me schat fluisterde hij tegen haar aan”.
    Mijn hart ging razend tekeer. Hij keek mij aan, ik zag hem slikken…. Ik schudde mijn hoofd zeg mij niet dat hij dood is huilde ik. Papa antwoorde niet als ik mijn hand voor mijn mond bracht.
    “Papa zei ik onverstaanbaar”. Hij bleef op afstand staan. Hij leek kapot van emoties.
    Zijn ogen vulden zich met tranen. “ Hij is veilig zei hij, we hebben hem niets aangedaan, en zijn dat ook niet van plan”. Ik begon hardop te snikken. “ Ik wil hem zien papa, ik wil hem zien papa.
    “Dat mag je even, hij moet daarna weg”. “Papa, hij heeft mij willen beschermen, ik ben eerlijk tegen u papa, ik hou van hem sorry, ik hou zoveel van hem papa”. Hij slikte en had het er heel moeilijk mee.
    “Zijn tranen stroomden over zijn wangen”. “ Ik begreep niet waarom, wat is er papa aub? “Wat gebeurd er fluisterde ik”. “ Hij wilde iets zeggen , als plots mama op de grond viel.
    VERHALEN: 'GEVANGEN IN EEN GOUDENKOOI'
    'VER WEG VAN KOUD'
    'CHEMSI & DE PRINS'
    'ROSA SUAREZ DA SILVA'
    'WHISPER' - FARFALLINA
    HOTEL MAMA- Nieuw verhaal: Glass killer heel

  14. #794
    MVC Lid

    Reacties
    371
    22-02-2010

    Omg niet mijn Annes!
    Up!
    Yuu

  15. #795
    MVC Lid

    Reacties
    23
    30-08-2014

    Maybe seifo did cheat on Noran. Of is siraj toch nog zijn zoon.
    Li La Love Loves Li La