1. #751
    MVC Lid

    Reacties
    545
    30-06-2014

    Ik kan niet wachten tot he verder gaat. Na elke vervolg raak ik verslaafder dan ik al was. Je schrijft geweldig!! Echt om trots over te zijn. Insha'Allah tot de volgende keer en schrijf ze! Liefs, Sabrine221
    When someone comes into your life, god sent them for a reason. Either to learn from them or to be with them until the end.

  2. #752
    Ewa ja..

    Reacties
    358
    12-02-2013

    OMGGGG !! Wat gebeurd er??! Zo spannend, mijn gevoel zegt me dat het Anes is... Waarom zou hij zoiets doen dan? Hmmm spannnenddd! Nog een vervolgje want ik word gek hierzo! Hahaha

  3. #753
    MVC Lid

    Reacties
    592
    17-08-2010

    Spannend ga gauw verder aub......

  4. #754
    MVC Premium

    Reacties
    1.187
    07-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Super spannend, kan niet wachten op de volgende vervolg
    Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het paradijs.

  5. #755
    MVC Lid

    Reacties
    2.292
    12-12-2008

    Maandag was ik op kantoor voor de meeting. Iedereen was al aanwezig buiten Annes. Ik was reeds gestart als hij na een dikke halfuur de zaal binnenkwam. Ik werd opgehouden zei hij koel. “ Geeft niet zei ik beleefd”. Ik zei kort wat we reeds hadden besproken en wat Fouaz nog wilde bereiken. “ Ik liet weten deze dagen de winkels te gaan bezoeken”. Hij zei er niet veel op. Iedereen was blij dat ik terug was , alleen hij was erg afwezig. De meeting duurde een hele voormiddag.
    Mijn assistente kwam de zaal binnen. “ Prinses Sophia, sorry dat ik je stoor, u heeft een belangrijke oproep”. “ Ik heb al enkele keren laten weten dat u in meeting bent.” “Gaat over de winkels”. Ik excuseerde mij even”. En liep naar mijn kantoor.
    Daar nam ik de telefoon. “Sophia zei ik vriendelijk”. “ LUISTER BITCH, hoorde ik een vervormde stem, wilde jouw gewoon laten weten dat je dagen geteld zijn”. Je bent DOOD! Ik bleef genageld staan. Ik hoorde enkel het getoet van het onderbreken van de telefoon. Ik was volledig van mijn melk. Het zweet brak mij uit. Ik wandelde met grote stappen naar buiten.
    Iedereen zat te wachten in de zaal. Door de glazen ramen kon Annes mij zien. Ik riep mijn assitente, wie was dat aan de telefoon vroeg, wat is de naam. Ze keek op haar tablet. “ Dhr Sonar van Italie” “ Ik schudde mijn hoofd”. Gaat het prinses , vroeg ze, je ziet bleek. Ja ja het gaat, zei ik. Ik wandelde terug naar binnen. Annes keek mij diep zwijgend aan. Het leek wel of hij mij observeerde. Ik had niet door dat mijn handen trilde. “ Gaat het vroeg één van de managers”. Ja, antwoorde ik en nam een slok water.
    Ik zette de vergadering voort. Ik probeerde mij te concentreren, maar mijn gedachten waren ver weg.
    “Einde van de meeting vroeg ik of er nog vragen zijn”. Na de meeting ruimde bleef ik alleen achter. Annes was direct opgestaan en weggegaan. Ik kon er echt niet van over wie mij gebeld heeft en durfde Annes hier niet over aan te spreken.
    Ik belde Samar op en vertelde haar over de telefoon. Zij was helemaal in paniek. Ik smeekte haar te zwijgen. Ze liet mij weten Annes te verwittigen.
    In mijn kantoor probeerde ik te werken. Ik liet mijn assistente mijn reizen boeken en bereide mij verder voort. Tegen de avond was iedereen weg als ik ook mijn chauffeur belde dat ik eraan kom.
    Ik stond aan mijn bureau als plots het licht uitging. Mijn hart klopte in mijn keel.
    Mijn telefoon in mijn kantoor ging af en liet een kreet van het verschieten. “Hallo, zei ik zacht”. “ Je bent alleen hoorde ik vanuit andere kant van de lijn. “ Het was hetzelfde vervormde stem”. “Wat wil je schreeuwde” ik. “ Ik hoorde de persoon lachen”. “Wat ik wil , is jouw koelbloedig vermoorden”. “En dat ben ik zo dadelijk van plan”. Ik liet de telefoon van mijn handen vallen en rende weg. Ik durfde de lift niet pakken. Ik had geen idee wat ik moest doen. De lichten flikkerden. Hallo, riep ik. Ik nam in volle paniek mijn gsm en probeerde Annes te bereiken. Het belde niet, had geen bereik. De liften deden het niet. Het was zeer donker en ik hoorde iemand stappen. Ik begon te rennen door de gangen niet wetend naar waar. Ik voelde dat mijn laatste minuten geteld waren. Ik trilde helemaal. Ik ging door een deur en nog een deur en nog een en nog een deur tot ik een berging kwam vast te zitten . Ik probeerde licht te maken met mijn telefoon en zag een kleine kast en verstopte me daarin.
    Ik kreeg mijn rillingen niet onder controle. Het zweet brak mij uit. Ik kon amper ademen van de angst die ik voelde. Lange minuten gingen voorbij. Het waren de langste in mijn hele leven. Ik probeerde terug in mijn gsm of er bereik was. Maar die had ik niet. Zonder te beseffen voelde ik mijn tranen over mijn wangen. Vooral als ik voetstappen hoorde en de deur hoorde opengaan. Mijn hart viel stil.
    VERHALEN: 'GEVANGEN IN EEN GOUDENKOOI'
    'VER WEG VAN KOUD'
    'CHEMSI & DE PRINS'
    'ROSA SUAREZ DA SILVA'
    'WHISPER' - FARFALLINA
    HOTEL MAMA- Nieuw verhaal: Glass killer heel

  6. #756
    MVC Lid

    Reacties
    42
    10-07-2013

    Wooow wat spannend!!! Ga gauw weer verder kan niet wachten!!!

  7. #757
    MVC Lid

    Reacties
    42
    10-07-2013

    Waaaaah wat spannend!!! Wie is dat!! En waar is Annes!!
    Je doet het geweldig!! Ga gauw verderrr

  8. #758
    MVC Lid

    Reacties
    341
    19-12-2013

    Ik ben aan het wachten nog een pleasss upup

  9. #759
    MVC Lid

    Reacties
    36
    22-06-2010

    Omg spannend!!

  10. #760
    Ewa ja..

    Reacties
    358
    12-02-2013

    OMGGGG!! Het voelde alsof ik meeleefde met Sophia in het verhaal!! Ik kan nu echt niet meer wachten op een vervolg! Salma waarom doe je dit ons aan, aaaaaaah!!

  11. #761
    MVC Lid

    Reacties
    371
    22-02-2010

    Omg spannend..
    Up!
    Yuu

  12. #762
    MVC Lid

    Reacties
    92
    13-03-2016

    Wie is dat pfff spannend

  13. #763
    MVC Lid

    Reacties
    97
    01-03-2014

    Upieeee hopelijk komt alles inorde. Ik denk dat Victoria niet achter zit

  14. #764
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-04-2012

    Neeeeee niet nu stoppen! Zoo spanneennndd ga verder [emoji15][emoji33]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #765
    MVC Lid

    Reacties
    545
    30-06-2014

    Aah waarom stop je daar!! Nu kan ik niet slapen tot ik hierop geen vervolg heb. Je bent echt zo geweldig ik hou van dit verhaal ik wordt elke keer zo blij dat er een nieuwe vervolg is! :-)
    When someone comes into your life, god sent them for a reason. Either to learn from them or to be with them until the end.